نرم افزار power bi مناسب چه کسانی است؟
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار power bi چیست؟

نرم افزار Microsoft Power BI، یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب و کار است که ابزارهایی را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری داده ها را فراهم می کند. قابلیت های متنوع این نرم افزار، به شما کمک می کند تا بتوانید داده های گسترده و حجیم خود را به راحتی تحلیل و بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

نرم افزار power bi مناسب چه کسانی است؟

پاور بی آی، نوعی ابزار برای سرویس BI محسوب می شود که با استفاده از آن، کارمندان می توانند داده ها را تجزیه و تحلیل کنند؛ ولی با این حال، این نرم افزار بیشتر به کار تحلیلگران داده ها و متخصصان هوش تجاری می آید. چرا که این افراد معمولاً وظیفه پدید آوردن مدل های داده مختلف را دارند (قبل از آن که گزارش های مختلف بر اساس مدل های داده یک شرکت، ایجاد شده و در سراسر سازمان منتشر شود).

نرم افزار power bi با گزارش ها و پیش بینی های ایجاد شده برای کمک به فروش و بازاریابی، توسط اعضا و مدیران دپارتمان ها و واحدها استفاده می شود و در عین حال، داده هایی را نیز در مورد پیشرفت دپارتمان و یا کارمندان در جهت دستیابی به اهداف نیز به مدیریت ارائه می دهد.

نرم افزار power bi

نرم افزار حقوق و دستمزد

در نرم افزار حقوق و دستمزد پویا کاربر می تواند اطلاعات پرسنل را در سیستم ثبت کرده، اسناد و مدارک پرسنل را پیوست کرده و سپس برای پرسنل با توجه به نوع استخدام آن ها حکم پرسنلی ثبت نموده و میزان حقوق و مزایای پرسنل را مشخص نماید. پس از ثبت احکام پرسنلی می توان کارکرد ماه پرسنل را در سیستم ثبت نموده و برای پرسنل محاسبه حقوق و محاسبه بین ماه انجام داد.

مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پویا

این نرم افزار برای محاسبه و چاپ فیش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا و کسورات تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، کسر کار، ماموریت و ... به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد.

توسط این نرم افزار می توان لیست بیمه ماهانه کارکنان را به همراه کارگاه ها و ریز کارکرد لیست بیمه را مدیریت کرد و فایل های دیسکت بیمه مربوط به سازمان تامین اجتماعی را در فرمت های .dbf و .txt تهیه کرد.

با این نرم افزار می توان لیست مالیات ماهانه کارکنان را به همراه کارفرمایان و ریز کارکرد لیست مالیات را مدیریت کرد و فایل های دیسکت مالیات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور را در 3 فایل WP، WK و WH تهیه کرد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار مدیریت انبارداری پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد. هدف اصلی شرکت طرح اندیشان پویا از تولید نرم افزار انبارداری ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

مزایای استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

از جمله مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت انبارداری می توان موارد زیر دانست:

  • کنترل ورودی های انبار
  • کنترل خروجی های انبار
  • مدیریت درخواست های خرید و مصرف اقلام کالایی
  • استفاده از تکنولوژی های کنترل گردش اقلام کالایی در انبارها مانند دستگاه های بارکدخوان ، RFID و
  • کنترل نقطه سفارش اقلام
  • کنترل میزان سفارش اقلام

نرم افزار وصول و مطالبات پویا

مدیریت و نظارت بر وصول و مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمان ها با آن روبه رو هستند. نرم افزار وصول مطالبات پویا می تواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پرونده های معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینه های زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با اجرای این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول و مطالبات فراهم می گردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

مزایا نرم افزار وصول و مطالبات پویا

  • تعیین تکلیف بدهکاران به سازمان و تخصیص جریان وصول به مأمورین وصول
  • آمار و لیست پرونده های وصول در دست اقدام
  • شناسایی هزینه های وصول و ثبت سند مالی آن
  • اتصال و یکپارچگی با سیستم حسابداری سیاق

نرم افزار وصول و مطالبات

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

با تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان کلیه شرکت ها ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان گردیدند. ما در شرکت نرم افزاری پویا سافت با ساخت نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی که سامانه ای جدید در جهت ثبت مکانیزه صورت معامالات فعالان اقتصادی است، کمک به مودیان مالیاتی در جهت ثبت و ارسال مکانیزه صورت معاملات مربوطه می کنیم.

خرده فروشی ها و واحدهای صنفی که به طور مستقیم، با مصرف کننده نهایی در ارتباط بوده، علاوه بر ارسال صورت حساب الکترونیکی، موظف بوده تا پایانه های فروشگاهی خود، اعم از دستگاه کارتخوان بانکی (pos) و درگاه پرداخت الکترونیکی خود را در سامانه مودیان مالیاتی ، ثبت و به این سامانه، متصل نمایند.

چرا ارسال فاکتور در سامانه مودیان الزامی گردید؟

دلیل اینکه سازمان امور مالیاتی اهمیت زیادی در خصوص الزام ارسال فاکتور در سامانه مودیان قائل گردیده است این می باشد که جلوی فاکتور های صوری و شرکت های کاغذی که باعث ایجاد اعتبار ارزش افزوده واهی میگردد گرفته شود. سازمان امور مالیاتی با ارائه راهکار سامانه مودیان قدمی بزرگی در راستای جلوگیری از این مورد معاملات فرار مالیاتی را اتخاذ نموده است.

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

چرا از نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا برای ارسال صورت حساب الکترونیک به سامانه مودیان استفاده کنیم؟

  1. نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی محدودیتی در ارسال فاکتور به سامانه مودیان ندارد.
  2. به راحتی فایل اکسل فاکتورهای فروش خود را ایمپورت کنید
  3. استعلام وضعیت فاکتورها بدون مراجعه به پنل سامانه مودیان
  4. کاملترین پشتیبانی از الگوهای صورت حساب سامانه مودیان
  5. به روز رسانی، آموزش و پشتیبانی رایگان




:: برچسب‌ها: نرم افزار power bi، نرم افزار حقوق و دستمزد، قیمت نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار مدیریت انبارداری، قیمت نرم افزار انبارداری تعدادی، نرم افزار وصول مطالبات، نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: