نوشته شده توسط : زهرا روزگر

با توجه به تعداد بالای ورود و خروج نقدینگی در هر سازمانی نرم افزار دریافت و پرداخت یکی از مهمترین نرم افزارهای حوزه حسابداری مالی سازمان ها محسوب می گردد چرا که کنترل در میزان ورود و خروج و طرفهای درگیر در آن از الزامات و وظایف اصلی حوزه حسابداری سازمان ها می باشد.

نرم افزار خزانه داری آنلاین طرح اندیشان پویا، بر اساس تسویه آسان فاکتور ها طراحی شده است. از آنجاییکه اکثر دریافت و پرداخت های کسب و کارها مربوط به خرید و فروش های آنها است امکانات متعددی در این سیستم خزانه داری طراحی شده است. صاحبان کسب وکار به راحتی می توانند نسبت به تسویه حساب طرف حساب های خود اقدام کنند.

نرم افزار وصول و مطالبات

یکی از مهمترین دغدغه‌های موجود در سازمان‌ها و شرکت‌ها تامین به موقع منابع مالی می‌باشد، لذا اطمینان خاطر از وصول به موقع مطالبات شرکت و اسناد دریافتنی نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های مدیریت منابع مالی دارد.

وجود ابزاری در راهکارهای مالی که بتوان توسط آن از ابتدای دریافت اسناد کنترل مناسبی بر روی پیگیری اعتبار سنجی مشتریان انجام شود و از وصول مطالبات به موقع آنها اطمینان خاطر حاصل شود، بسیار حائز اهمیت است. همچنین باید بتوان توسط این ابزار سایر مطالبات غیر اسنادی از مشتریان را نیز مدیریت کرد.

نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمع‌آوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم می‌سازد.

نرم افزار حسابداری مالی

کسب و کار شما چه سنتی باشد و یا چه آنلاین، لازم دارید تا به طور کامل هزینه‌های آن را محاسبه کنید. هر صاحب کسب و کار باید بداند دقیقاً چه مقدار درآمد دارد، چقدر هزینه‌های جاری دارد و چه عددی را بابت حقوق کارمندان پرداخت می‌کند. همه ی این مسائل از ریز و درشت باید بررسی و محاسبه شوند تا بتوان آنها را مدیریت کرد. اگر به موضوع حسابرسی و امور مالی مجموعه خود توجه نکنید، قطعاً در مدت زمان کوتاهی عواقب آن را خواهید دید. این عواقب می‌تواند حتی تا ورشکستگی نیز پیش برود.

یکی از راه حل‌ها، استخدام فردی به عنوان حسابدار است که به طور کامل امور مالی شرکت یا مجموعه شما را به عهده بگیرد. اما قطعاً از این موضوع مطلع هستید که یک متخصص حسابداری حقوق بالایی را برای کار دریافت می‌کند و شاید همین موضوع در دراز مدت خیلی اقتصادی به نظر نرسد. مخصوصاً اگر کسب و کار شما نوپا باشد و توان پرداخت رقم زیادی را نداشته باشید. خب دقیقاً همین جا است که بهترین نرم افزار حسابداری در ایران به کمک شما می‌آید.

نرم افزار حسابداری مالی پویا با توجه به امکانات خاص تعبیه شده در برنامه گزینه‌ای مناسب برای اجراء و پیاده سازی در شرکت های گروه می‌باشد. مضاف بر آن این سیستم به دلیل ارائه گزارش‌ها مطابق با استانداردهای سازمان حسابرسی، به ایجاد محیطی آشنا برای حسابداران پرداخته است.

برنامه ریزی منابع سازمانی

برنامه ریزی منابع سازمانی شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم نرم‌افزاری و در قالب یک بانک اطلاعاتی به صورت پیوسته، منظم و دقیق مدیریت می‌نماید.ERP به معنای مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمان (مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی) می‌باشد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌نماید تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

تعاریف دیگری نیز از ERP وجود دارد .ERP بر پایه سیستم‌ها برنامه‌های کاربردی تهیه شده‌است که شامل چندین برنامه کاربردی است که به صورت یکپارچه همه فعالیت‌های داخلی یک سازمان را در گستره واحدهای عملیاتی سازمان مدیریت می‌کند. این فعالیت‌ها می‌تواند بازهٔ وسیعی از مدیریت فروش، مدیریت تأمین، مدیریت تولید، مدیریت کیفیت، مدیریت انبار، مدیریت لجستیک، مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت پروژه، مدیریت مالی، مدیریت قیمت تمام شده، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مهندسی را شامل شود. در واقع ERP، سامانه‌ای است که دارای اهداف، اجزا و محدوده مشخص و معینی است.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار دریافت و پرداخت, برنامه ریزی منابع سازمانی, نرم افزار خزانه داری ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار خزانه داری

در هر سازمان یا شرکت، تمام هزینه‌های پرداخت شده و دریافت شده باید در یک سیستم جامع ثبت شوند. در واقع وضعیت نقدینگی یک شرکت باید به صورت مرتب بررسی شود، که بتوان رویدادهای مالی شرکت را تحلیل نموده و وضعیت نقدینگی آینده شرکت را پیش‌بینی نمود. کنترل وجوه نقد و مدیریت مصرف منابع مالی از وظایف واحد خزانه داری است. همچنین مدیریت صندوق ها، حساب های بانکی، اسناد مالی، تنخواه و اوراق بهاردار مانند چک تحت کنترل واحد دریافت و پرداخت است. نرم افزار خزانه داری به عنوان سیستمی یکپارچه، کارشناسان واحد در یافت و پرداخت را از کنترل و مدیریت دستی منابع و مصارف مالی سازمان، بی نیاز می کند.

نرم افزار دریافت و پرداخت، باید وضعیت وجوه نقد و انواع اسناد دریافتنی و پرداختنی را کنترل کرده و سیکل دریافت و پرداخت را به طور کامل مکانیزه نماید. به گونه ای که مطلقاً جهت ثبت عملیات خزانه داری نیاز به صدور سند مالی مستقل نباشد و کلیه تراکنش ­های مالی مرتبط با عملیات خزانه داری به طور خودکار ایجاد شوند. کنترل گردش وجوه نقد، خزانه داری و ارزیابی موجودی نقدی و مدیریت منابع جاری و آینده موسسه از اهمیت ویژه‌ای به خصوص در شرکت­های بازرگانی و تولیدی خصوصی برخوردار است.

ویژگی های سیستم خزانه داری

  • مدیریت و کنترل اسناد دریافتنی و پرداختنی
  • قابلیت تعریف انواع حساب بانکی و دسته چک‌های وابسته به حساب ها به صورت نامحدود
  • مدیریت سپرده ها همراه با اطلاعات تجمیعی عملیات‌های انجام شده به ازای هر سپرده
  • انتخاب صندوقدار
  • قابلیت ثبت صورت دریافت و پرداخت روزانه، گردش حساب های بانکی
  • قابلیت تعریف تنخواه پرداخت و تنخواه رد سپرده

کاربرد های نرم افزار خزانه داری چیست؟

کاربردهای سیستم نرم افزار خزانه داری را می توان به سه رشته اصلی تقسیم کرد:

  • مدیریت نقدینگی
  • مدیریت ریسک
  • مدیریت مالی شرکت

نرم افزار انبار تعدادی

اطلاعات از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که معمولاً موردتوجه سازمان‌ها قرار می‌گیرد. داشتن یک سیستم مدیریت انبارداری دقیق و کارآمد می‌تواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ نمایند. نرم افزار انبار تعدادی به شما کمک می‌کند تا تمامی عملیات ثبت موجودی کالا و حساب تأمین‌کنندگان را به‌راحتی انجام دهید.

نرم افزار انبارداری پویا سافت با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید، اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید.

امکانات مدیریت انبارداری

  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • امکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه
  • امکان انبارگردانی
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات

هدف اصلی این شرکت از تولید نرم افزار انبارتعدادی ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم مدیریت انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

نرم افزار حسابداری انبار

همان طور که در بالا گفته بودیم سیستم انبار، وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان‌هایی با ابعاد متفاوت را بر عهده دارد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می‌شود و ارتباط دوطرفه با نرم افزارهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می‌کند.
ریالی کردن انبار به معنای محاسبه قیمت تمام شده و خروج کالا از انبار است. ریالی کردن یا حسابداری انبار ارتباطی به مبلغ فروش کالا و فاکتور فروش ندارد. عدم وجود نرم افزار حسابداری انبار، به معنای عدم دسترسی به سود و زیان دقیق جریان خرید و فروش کالا در طی سال است. نرم افزار حسابداری انبار این قواعد را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های نرم افزار قیمت گذاری انبار

امکان پیاده‌سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار،‌ امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسدشدنی و ارسال یادآوری برای کاربر،‌ امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار می‌آیند.

 نرم افزار حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری فروش طیف گسترده‌ای از کسب‌و‌کارها را پوشش می‌دهد و در اصناف مختلف کارایی دارد. بسیاری از عمده فروشان (بنکداران)، خرده فروشی‌‌ها، صاحبان فروشگاه‌های کوچک و بزرگ اصناف، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مخاطبین اصلی این نرم افزاراها هستند.

ویژگی های حسابداری فروش

  • مدیریت ساده کاربران
  • حسابداری حرفه ای
  • گزارشت حرفه ای
  • مدیریت حساب فروشندگان و مشتریان
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار خزانه داری , نرم افزار دریافت و پرداخت , سیستم خزانه داری , نرم افزار انبار تعدادی , سیستم مدیریت انبارداری , نرم افزار انبارداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار حسابداری فروش قیمت گذاری انبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

تاریخچه استفاده از نرم افزار حسابداری

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر کسب و کار است. اگر صاحب یک بیزنس استارت آپی هستید، شاید مدیریت همه امور اداری و مالی کمی برایتان راحت تر باشد، اما در مورد شرکتهای بزرگتر، حجم بالای صورتحساب ها و داد و ستد در هر دوره می تواند ثبت وقایع مالی تجارت خیلی پیچیده باشد.

امور مربوط به حسابداری، حسابرسی و به طور کلی مدیریت اموال از سال‌های دور اهمیت زیادی داشته است. علم حسابداری، همواره سبب شده است که انسان‌ها بتوانند راحت‌تر و طبق یک فرآیند مشخص، به مسائل مالی کسب و کار یا حتی مسائل مالی شخصی خودشان بپردازند.

این علم روز به روز گسترده‌تر شده و به خصوص با گسترش صنایع و وقوع انقلاب صنعتی در چند قرن گذشته، اهمیت آن دوچندان شده و با پیشرفت علم و ظهور کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، حسابداری و حسابرسی هوشمندانه‌تر و دقیق‌تر شده است.

تکنولوژی در اکثر مواقع به نوبه به روز بودن و استفاده بهینه، تمام و کمال از ویژگی های دلخواه کمک می کند. نرم افزارهای حسابداری نیز از این قاعده مستثنا نیستند. همچنین دوره استفاده از نرم افزار های آفلاین به سر رسیده و بحث پیشروی در زمان به یک موضوع جدی در کسب و کارها تبدیل شده است.

در واقع صرفه جویی در زمان با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری می تواند تاثیر بی نظیری بر روی مدیریت مالی داشته باشد. علاوه بر این استفاده از این راهکارهای مفید مالی، امکان وجود خطاهای انسانی را به صفر می رساند و اطلاعات دقیق تر و بینشی وسیع تر از وضعیت مالی در دست خواهد بود.

قیمت نرم افزارهای حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری به قابلیت ها و ویژگی های آن بستگی دارد، یک نرم افزار هر چه ویژگی های بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری دارد، اگر شما صاحب یک کسب کوچک هستید، یک نرم افزار معمولی اوکی است، اما برای کسب و کارهای بزرگ و تولیدی ها باید از یک نرم افز ار حسابداری با قابلیت های ویژه استفاده کرد.

نرم افزار خزنه داری چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار خزانه داری از جمله کارآمد ترین زیر سیستم ها می باشد. مديريت اسناد بانكی و پيگيری وصول مطالبات از چالش های سازمان ها بوده و معمولاٌ وقت گير و از كارهايی كه بصورت روزانه بايد انجام شوند.

عمليات دريافت و پرداخت سازمان ها معمولاٌ متنوع مي باشند از طرفی مدیریت وجوه نقد یکی دیگر از وظایف نرم افزار خزانه داری می باشد که بصورت صندوقدارها و تنخواه گردان برای انجام وجوه نقد و پرداخت هزینه های جزئی انجام می شوند.

سیستم خزانه داری برهان در بررسی تاریخچه دریافت‌ ها و پرداخت‌ ها، مدیریت گردش نقدینگی و پیگیری مطالبات و برنامه‌ریزی برای پرداخت‌های آتی همراه مناسبی براي سازمان ها مي باشد. صدور اسناد حسابداری ازقبیل اسناد مرتبط با دریافتی‌ها، پرداختی‌ها، چک‌ها و …. ازجمله قابلیت‌‌های ساده یک نرم افزار دریافت و پرداخت می‌باشند.

در هر سازمان یا شرکت، تمام هزینه‌های پرداخت شده و دریافت شده باید در یک سیستم جامع ثبت شوند. در واقع وضعیت نقدینگی یک شرکت باید به صورت مرتب بررسی شود، که بتوان رویدادهای مالی شرکت را تحلیل نموده و وضعیت نقدینگی آینده شرکت را پیش‌بینی نمود.

از دیگر قابلیت های یک نرم افزار دریافت و پرداخت می توان به تهیه خروجی اکسل ، جستجوی داده‌ها در ستون ها و چاپ  اطلاعات در تمام فرم‌های نرم افزار، اشاره نمود. نرم افزار خزانه داری برهان به مدیران این امکان را می‌دهد که بر گردش نقد سازمان نظارت دقيق داشته باشند.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که با کارمندان خود در تعامل هستند عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود دارند بهتر است کارکنان یک سازمان، خود را بخشی از سیستم تلقی کنند و بتواند در هر لحظه که می خواهند اطلاعاتی از عملکرد و سنجش رفتار سازمانی خود داشته باشند با این کار اعتماد به پست های بالادستی در سازمان افزایش یافته و این اندیشه القا می شود

که رفتار موثر و کیفیت عملکرد مطمئنا منجر به افزایش جایگاه شخص در سازمان می شود در نتیجه کارکنان برای رسیدن به جایگاهی بهتر دائما در تلاش هستند و بهره وری و راندمان سازمان افزایش می یابد در نرم افزار مدیریت منابع انسانی پویا که تحت پلتفرم های ویندوز، اندروید و وب قابل استفاده می باشد.

بخشی از فرایند های تحت پوشش نرم افزار مدیریت منابع انسانی

  • امکان اعلام نیاز جهت جذب به واحد منابع انسانی
  • امکان بررسی نیاز منابع با توجه به استاندارد های داخلی شایستگی
  • امکان صدور فراخوان جهت جذب برای مشاغل
  • امکان برنامه ریزی زمان حضور متقاضیان
  • امکان ارزیابی اولیه بر اساس تخصص ، رفتاری ، عمومی
  • امکان دریافت رزومه های کاری و طبقه بندی آن
  • امکان دریافت نظرات و یا کمیته ارزیابی از شاغل
  • امکان تعیین حقوق اولیه برای متقاضی شغلی
  • امکان تعیین حقوق اولیه برای متقاضی شغلی
  • امکان ارزیابی ثانویه بر اساس شاخص های ارزیابی تعیین شده
  • امکان تعریف گردش کار به شکل نامحدود
  • امکان تعریف گردش کار به شکل نامحدود


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار خزانه داری, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری ارزی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

خرید نرم افزار حسابداری؛ مدیریت بهتر کسب‌وکار

در گذشته رسیدگی به امور مالی کسب و کار‌های مختلف، به صورت دستی انجام شده و از لوازمی چون چرتکه، کاغذ، قلم و ماشین حساب استفاده می‌شد. با ورود تکنولوژی و لوازم دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی هم دچار تغییر و تحولات فراوان شد. به طوریکه امروزه می‌توان، حساب و کتاب هر بنگاه تجاری را با خرید نرم افزار حسابداری و استفاده از آن، به سادگی انجام داد.

خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیم‌گیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. خرید نرم افزار حسابداری، به استفاده‌کنندگان امکان می‌دهد، به تمام جزئیات مالی یک کسب و کار دسترسی داشته و تمام رویداد‌ها را ثبت کنند. با استفاده از یک نرم افزار مالی مناسب است که حسابدار، روی تمام عملیات مربوط به خرید و فروش نظارت داشته و می‌تواند آن‌ها را پیگیری کند. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پویا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می‌باشد که تمامی پروسه های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از تامین‌کنندگان تا مشتریان را شامل می‌شود که بخشی از نرم افزار erp است. با نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین پویا به سادگی جهت تامین مواد و کالای مورد نیاز برنامه ریزی کنید.

امکانات نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

  • تعریف کدهای مختلف برای هر کالا
  • کنترل نقطه سفارش، موجودی احتیاطی، حداکثر موجودی و اقلام راکد و کم گردش
  • گردش تفصیلی کالا در انبارها به تفکیک هر یک از ورودی‌ها ، خروجی‌ها و انتقالی‌ها
  • ارتباط با ابزار های بارکد خوان و توزین
  • انبارگردانی به‌صورت تک شمارشی و سه شمارشی

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد پویا سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و … است. انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

نرم افزار حقوق و دستمزد

معرفی امکانات سیستم حقوق و دستمزد

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهم‌ترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخش‌های مالی و اداری هر شرکتی است. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد پویا شما می‌توانید:

  • اطلاعات کارکنانتان را ثبت کنید
  • دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی مطابق با آخرین تغییرات قانونی تهیه نمایید
  • مالیات حقوق را به چهار روش محاسبه کنید
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان وصل کنید
  • دیسکت پرداخت حقوق برای تمامی بانک‌ها را تهیه نمایید
  • اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی حقوق کارکنانتان را پس از انجام محاسبات به آن‌ها اطلاع دهید.

نرم افزار وصول مطالبات

نرم افزار وصول مطالبات برای شناسایی و پیگیری مطالبات سازمان و تعیین تکلیف آن‌ها کارکرد دارد. مجموع یا بخشی از بدهی یک طرف حساب در سیستم وصول مطالبات مد نظر قرار گرفته و برای سیستم وصول مطالبات معرفی می‌شود تا ضمن پیگیری جریان وصول مطالبه، هزینه‌های وصول، جریمه دیر کرد و… را با این سیستم شناسایی کنیم.

امکانات نرم افزار وصول مطالبات پویا

  • امکان تعریف سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • امکان گروه بندی سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • امکان ثبت مطالبات به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • امکان ثبت پیگیری های حقوقی شامل ثبت دادخواست و اجرای ثبت
  • امکان ثبت تماس ها به تفکیک سازمان ها و مشتریان جهت پیگیری های بعدی
  • امکان ثبت مبالغ وصول شده بابت مطالبات به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • امکان تعیین سطح دسترسی کاربران
  • امکان دریافت چک های برگشتی از نرم افزار خزانه داری اخوان
  • امکان طراحی گزارشات دلخواه
  • امکان ارسال به اکسل تمامی گزارشاتش
  • امکان تغییر نام ستونها در گزارشات

سیستم پاور بی آی (Power BI) چیست و چه کاربردی دارد؟

پاور بی آی چیست؟

نرم افزار پاور بی Microsoft Power BI، یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب و کار است که ابزارهایی را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری داده‌ها فراهم می‌کند. قابلیت‌های متنوع این نرم افزار، به شما کمک می‌کند تا بتوانید داده‌های گسترده و حجیم خود را به راحتی تحلیل و بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

سیستم پاور بی آی (Power BI)

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار power bi

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار power bi را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم:

  • امکانات شخصی سازی بخش‌های مختلف
  • استفاده از هوش مصنوعی
  • پشتیبانی از مدل داده‌های مشترک
  • رویکرد سریع و گسترده
  • امکان دسترسی به کورتانا
  • سیستم API برای یکپارچه سازی و ادغام
  • قابلیت مدل سازی
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار حقوق و دستمزد،نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار وصول مطالبات، نرم افزار power bi ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1402 | نظرات ()