نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری مالی

با گسترش فناوری و نرم افزارهای کامپیوتری، بیشتر شرکتها برای محاسبات مالی خود سمت خرید نرم افزار حسابداری مالی رفتهاند. نرم افزارهای حسابداری در سالهای قبل به دلیل برخی محدودیتها و هزینهها فقط توسط کسبوکارهای بزرگ مورد استفاده قرار میگرفتند اما با بهبودهای فراوان نرم افزارهای حسابداری، حتی کوچکترین سازمانها و کسبوکارها نیز به سمت استفاده از آنها رفتند.

بهینه هزینه کردن در تمامی شرکتها از اصول اولیه و جزء چند خواسته اول مدیران آنها در کنار بررسی قیمت نرم افزار حسابداری مالی میباشد. این شرکتها برای انجام امور مالی به ابزار حسابداری کاربردی احتیاج دارند. مهم ترین ابزار، یک نرم افزار مالی است. دو نکته ای که در هنگام خرید اینگونه نرم افزارها باید در نظر داشت، امکانات بالا و قیمت مناسب میباشد.

چرا نرم افزار حسابداری مالی پویا؟

  • امنیت بسیار بالا در ذخیره و نگهداری اطلاعات مالی
  • امکان دسترسی امن به نرم افزار از هر مکان و در هر زمانی
  • حسابداری ارزی و ریالی به صورت همزمان
  • اخذ گزارشات مالی به صورت پیوسته در چندین سال مالی
  • مغایرت گیری بانکی هوشمند
  • اطلاع رسانی پیامکی از چکهای دریافتی و پرداختی و مانده حساب های معین
  • مرور چند سطحی حساب ها
  • و بسیاری امکانات دیگر

نرم افزار حسابداری مالی

نرم افزار حسابداری ارزی

آیا شما هم در معاملات تجاری خود به این مشکل برخورد کردهاید که نیاز به تبدیل ارز و حسابداری چند ارزی داشته باشید؟
در دهکده جهانی امروز، استفاده از ارزهای مختلف در معاملات شرکتها و موسسات اقتصادی، کاربرد وسیعی دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی و رشد ارتباطات بین المللی و برون مرزی، نیاز به استفاده از نرم افزار حسابداری ارزی در شرکتها بسیار حس میشد.

در نرم افزار حسابداری ارزی، مدیریت ارزهای سیستم و نرخ برابری آنها، ثبت اطلاعات مالی و معاملات ارزی بر پایه ارزهای مختلف و ارائه گزارشی دقیق به حسابرسان امکان پذیر میباشد. این موضوع، عمده مشکلات سیستمهای جزیرهای را پوشش داده و به دلیل انتقال لحظهای اطلاعات زیرسیستمها، بدون دخالت کاربر، امکان بروز خطا و عدم همخوانی اطلاعات را به شدت کاهش داده است.

نرم افزار اموال و دارایی ثابت

شاید مهم ترین سوال هنگام تصمیمگیری برای خرید نرم افزار اموال و دارایی ثابت این مورد است که آیا نرم افزار اموال باعث بهبود عملکرد سازمان در استفاده از اموال و دارایی ثابت خود میشود یا خیر؟!
نرم افزار یکپارچه مدیریت اموال و داراییهای ثابت، سازمان را قادر میسازد تا تجهیزات و وسایل نقلیه و وضعیت هر یک را کنترل و ارزیابی کند و آنها را در وضعیت مطلوبی نگاه دارد. داشتن یک نرم افزار اموال به عنوان یک نیاز برای ثبت و مدیریت آسان اموال و داراییهای ثابت در کنار محاسبه هزینههای استهلاک اموال، همیشه به عنوان یک دغدغه در سازمانها وجود دارد.

مزایای نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پویا، با هدف پوشش کلیه نیازهای مرتبط با مدیریت و کنترل اموال و داراییهای ثابت طراحی شده است. از جمله مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند داراییها
  • رهگیری لحظهای اموال
  • ارسال گزارشهای استاندارد

نرم افزار اموال و داراریی های ثابت

نرم افزار حسابداری فروش

نقش نرم افزار حسابداری فروش در مدیریت یک سازمان خرید و فروش، قلب یک سازمان میباشد که جریان نقدینگی را در مجموعه سازمان همچون خون در کالبد جاری میسازد. نمای عملکرد فروش هر مجموعه، هدف آنها را نمایان میسازد. در واقع یک فروش موفق فقط ضامن ادامه ی فعالیتهای یک مجموعه میباشد. یک فروشنده موفق با الزام نظم در پروندههای مشتریان در دست بودن سابقه و نیاز آنها میتواند حداکثر سود لازم را در یک بازه زمانی بدست آورد.

مزایای نرم افزار حسابداری فروش

دریافت سفارش، صدور فاکتور، تحویل کالا، کنترل موجودی و ارتباط با واحد انبار از جمله فرآیندهای مختلفی است که در واحد فروش یک مجموعه رخ میدهد. هر سازمانی نیاز به مدیریت فرآیندهای فروش در قالب سیستم مدیریت فروش دارد، تا بتواند با افزایش میزان فروش، در جهت سودآوری سازمان قدم بردارد. نرم افزارحسابداری فروش پویا با ایجاد سیستم فرآیند محور و ارائه گزارشات دقیق فروش، اطلاعات کاملی از موجودی کالاها، وضعیت فروش، میزان سوددهی و بدهی مشتریان را در اختیار مدیران قرار میدهد.

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی به یک پایگاه داده رابطهای متمرکز متصل است که اطلاعات کسب وکار شما را جمعآوری و در به صورت جدا درجدول های مربوطه ذخیره میکند. ذخیرهسازی متمرکز دادهها به کاربران نهایی، از جمله امور مالی، فروش و سایر بخشها، اجازه میدهد تا به سرعت به اطلاعات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل، دسترسی پیدا کنند.
به جای اینکه پرسنل شرکت ها در بخشهای مختلف با تعداد زیادی نرم افزار گزارشهای خود را مدیریت کنند، نرم افزارهای ERP امکان تولید گزارش از یک سیستم واحد و متمرکز را فراهم میکنند. اطلاعات بروزشده در یک ماژول ERP، مانند CRM ،HR و امور مالی، به یک پایگاه داده مشترک و مرکزی ارسال میشود.
در نتیجه اطلاعات مفید و تایید شده در پایگاه داده مرکزی با سایر ماژولها به اشتراک گذاشته میشود. ERP ، دادههای کسب وکار را درلحظه در سرتاسر سازمان در دسترس قرار میدهد که این امر باعث میشود تا کسب وکارها به سرعت سازگار شده و به تغییرات پاسخ دهند.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

  • بهبود عملکرد کلی سازمان
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • افزایش ارتباطات

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار خرید و تدارکات

نرم افزار خرید و تدارکات از طریق ثبت فرآیند ورود و خروج کالا و صدور اسناد، قابلیت رهگیری کالا را فراهم می کند و امکان گزارش دهی در هر مرحله از فرآیند خرید را برای بخش تامین کالا فراهم می کند.

برنامهریزی برای تامین به موقع مواد و کالا، شناسائی تامینکنندگان با کیفیت، مدیریت فرایند استعلام و مقایسه قیمتها همگی در جریان تولید یک محصول با کیفیت نقش داشته و در نهایت تحویل به موقع محصول یا کالا به بخشهای مختلف سازمان و یا مشتریان را سبب میگردد.

مزایای نرم افزار خرید و تدارکات برای سازمانها

نرم افزار خرید و تدارکات یکی از مهمترین اصول اولیه و مهم هر کسب و کار تجاری، خدماتی، صنعتی و ... می باشد. گزارش نیازمندیهای سازمان، متناسب با معیارهای بازاریابی، فروش، تولید و منابع مالی کسب و کار با بهترین کیفیت و در زمان مناسب، از اصول پایه و اساسی مدیریت خرید است.

به دلیل ارتباط مستمر خرید با سایر بخشهای کسب و کار، رابطه مستقیم آن با کیفیت محصولات و خدمات عرضه شده نیز به طور کامل، قابل مشاهده است. نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات پویا سافت، سیستمی از ERP تحت وب و یکپارچه است که نیاز اصلی سازمانها از جمله : ثبت سفارش خرید، درخواست خرید، کنترل و ارزیابی کیفی، خرید کالا و خدمات، برگشت از خرید، مدیریت تامین کنندگان، ثبت سند حسابداری و ارتباط با سیستم انبار را برطرف میسازد.

مدیریت منابع تولید

تعریف مدیریت منابع

توسعه کارآمد و موثر منابع یک سازمان، از جمله منابع مالی، موجودی، مهارتهای انسانی، منابع تولید یا فناوری اطلاعات (IT) و منابع طبیعی در صورت نیاز
این تعریفی است که در طول مطالعات سازمانی برای تعریف اینکه مدیریت منابع چیست استفاده میشود.

تعریف منبع

هر چیزی که یک سازمان برای اجرای یک کار یا پروژه استفاده میکند، منبع نامیده میشود.
این بدان معناست که همه چیز، از افراد شاغل در سازمان گرفته تا نرمافزار و سختافزاری که آنها برای کار استفاده میکنند، میتواند به عنوان منابعی برای سازمان در نظر گرفته شود.

تعریف تولید

به فرآیند ساخت محصولات یا روند ارائه خدمات، تولید (Production یا Manufacturing) میگویند. کسبوکارهایی که به تولید محصولات یا خدمات مشغول هستند، با عنوان تولیدکننده شناخته میشوند. تولیدکنندگان، با ترکیب مواد اولیه یا چندین ورودی، خروجی قابل استفاده برای مصرفکنندگان را به وجود میآورند.

مدیریت منابع تولید (Production Management)، به معنای برنامهریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل فرآیندهای مرتبط با تولید کالاها یا خدمات است. این فرآیند مدیریتی، با عنوان سیستم مدیریت تولید (Production Management System) نیز شناخته میشود. صرفنظر از ابعاد یک شرکت، تولید محصولات یا خدمات، روند پیچیدهای دارد. افراد، منابع، تجهیزات و متغیرهای متعدد دیگر، دست به دست هم میدهند تا مواد اولیه (ورودیها) به محصولات (خروجیها) تبدیل شوند.
استفاده بهینه از داشتههای شما برای جلوگیری از هدررفت آنها یکی از دلایل مهم جهت استفاده از مدیریت منابع تولید می باشد.

مدیریت انبار

تعریف انبار

محلی که کالاها در آن دریافت، شناسایی و برسی میشود و تا زمان ارسال به دست مصرف کننده در آن نگهداری میشود و در آن فرانیدهایی نظیر چیدن، بستهبندی، مارکگذاری و توزین انجام میشود.

مدیریت انبار عملیاتی است که انبار شما را سازماندهی و کنترل میکند و اطمینان حاصل میکند که فرایند مدیریت موجودی انبار، نگهداری، چیدن محصولات و بستهبندی و حملونقل کالاها به بهترین شکل ممکن اجرا میشود. بیشتر خردهفروشان بزرگ از ابزارهای اتوماسیون (مانند سیستم مدیریت انبار) برای کنترل این قسمت از زنجیره تأمین خود استفاده میکنند.
سیستم مدیریت انبار (WMS) به وسیله نرم افزار و فرایندهای خود به سازمان ها امکان کنترل انبار از زمان ورود کالا تا زمان انتقال کالا به خارج از انبار را می دهد. هدف از ایجاد نرم افزار انبارداری بهبود کارایی کاربر در جهت ردیابی موجودی کالا از یک مرکز توزیع یا انبار است؛ همچنین با استفاده از نرم افزارمدیریت انبار داری می توان دریافت، چیدن و کنار گذاشتن کالاها و محصولات را دقیق و سریع تر انجام داد.

همانطور که هر فروشگاه برای بهینه سازی و دقت عملکرد به نرم افزار حسابداری فروشگاهی و هر رستوران به نرم افزار رستوران احتیاج دارد، برای مدیریت صحیح انبار نیز می بایست از نرم افزار مدیریت انبار استفاده کنید.

مدیریت انبار

مزایای نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار چه به عنوان یک سیستم مستقل یا به عنوان بخشی از محموعه برنامه ریزی سازمانی (ERP) یا محموعه مدیریت زنجیزه تامین(SCM) به کمک تجارتتان خواهد آمد, مهمترین مزیت های یک سیستم مدیریت انبار شامل:

  • خدمات بهتر به مشتریان
  • کارآمد تر کردن وظایف ها
  • جلوگیری از هدر رفتن هزینه های اضافی
  • افزایش بهره وری
  • رشد در تجارت خود
  • و...


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری مالی , نرم افزار حسابداری ارزی , نرم افزار اموال و دارایی ثابت , نرم افزار حسابداری فروش , نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی , نرم افزار خرید و تدارکات , مدیریت منابع تولید , مدیریت انبار , نرم افزار مدیریت انبار ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

باید ذکر کنیم که ثبت اطلاعات کامل و دقیق از کلیه اموال و دارائی های شرکت و ثبت اسناد مربوط به استهلاک اموال، جزء فرآیندهای مهم در هر سازمان است، که در انجام کارهای نظارتی و کنترل بودجه توسط مدیران تاثیر می گذارد. بنابراین برای جلوگیری از صرف هزینه های زیاد جهت جمع آوری و کنترل اطلاعات مربوط به اموال شرکت استفاده از سیستمهای یکپارچه اموال ضروری می باشد. نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پویا سافت با قابلیت ویژه ی مربوط به اموال و استهلاک اموال و ارائه گزارشات حسابداری اموال، امکان مدیریت جامع اموال به صورت یکپارچه را فراهم می نماید.

حسابداری اموال و دارایی ثابت، فرآیند ردیابی و نگهداری داراییها و تجهیزات فیزیکی (زمین و ساختمانها، وسایل نقلیه موتوری، مبلمان، تجهیزات اداری، رایانهها، لوازم جانبی و تجهیزات، کارخانه و ماشینآلات) کسب و کارها می باشد.

 

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت


مزایای نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

  • کنترل هوشمند داراییها
  • رهگیری لحظهای اموال
  • ارسال گزارشهای استاندارد

نرم افزار حقوق و دستمزد پویا محاسبه آسان دستمزد پرسنل ها

با پیشرفت بزرگتر شدن شرکتها و سازمانها، محاسبه و پرداخت به موقع حقوق کارمندان دشوار شده است، مدیران و یا حسابدار سازمان هابه راحتی نمی توانند حقوق پرسنل خود را محاسبه نمایند، چون وقت کافی برای این کار ندارند، این جاست که نیاز به یک نرم افزار حقوق و دستمزد جامع و کامل دارند که بتواند تمام ساعات کاری، ساعت های دقیق مرخصی، سنوات و بیمه و میزان حقوق هر فرد محاسبه کرده و گزارش دقیق به حسابدار ارائه دهد تا بتواند دستمزد پرسنل راغ به موقع پرداخت نماید. نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سافت، یکی از بهترین نرم افزارها با قابلیت های ویژه ی اتصال به نرم افزار حسابداری می باشد که طرفدارن زیادی دارد.

خرید نرم افزار حسابداری برای مدیریت بهتر کسب وکارها

امروزه نرم افزار حسابداری عضو لاینفک همه کسبوکارها محسوب می شود؛ چه بصورت نرم افزار حسابداری شرکتی و چه بصورت نرم افزار حسابداری فروشگاهی. همین مسئله باعث شده است تا دغدغه تازهای نزد صاحبان کسبوکار و مدیران مالی آنها شکل بگیرد و آن پیداکردن بهترین نرم افزار حسابداری برای آنها است.

چرا انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای سازمان ها امری بسیار حیاتی است ؟

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودو خروجو محاسبه سود و زیان در هر زمان است. به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از ابتدا، یکی از مهمترین وظایف مدیریتی برای سازمان ها و شرکت هاست. قیمت نرم افزار حسابداری خوببستگی به قابلیت ها و کاربردها و امنیت آن دارد.

نرم افزار حسابداری

چرا نرم افزار حسابداری ارزی پویا؟

شرکت نرم افزاری پویاسافت تجارت خود را با نرمافزار حسابداری آنلاین، هوشمند و حرفهای اداره می کند.بنابراین صد در صد مطمئن باشید قابلیت های نرم افزار حسابداری ارزی پویا خاص و سفارشی خواهد بود، در نتیجه شمابا استفاده از نرمافزار حسابداری پویا میتوانید اسناد و گزارشات مالی را دستهبندی کرده و آنها را تسویه و بایگانی کنید.طراحی و پیاده سازی شده است. نرم افزار حسابداری پویا با طراحی قابل انعطاف و با رویکرد نرم افزارهای ERP نرم افزار حسابداری پویا بصورت کاملا یکپارچه با ارتباط قابل انعطاف بین بخشهای سازمان و حذف عملیات دستی و طراحی گزارشات متنوع و دقیق گزارشات بسیار سودمندی را در اختیار مدیریت قرار می دهد.
با افزایش نیاز به نرم افزار مالی، شرکتهای زیادی اقدام به طراحی و تولید آن برای کسب و کارهای مختلف میکنند. شرکت طرح اندیشان پویا با پشتیبانی قوی، به صرفه ترین قیمت نرم افزار حسابداری، استفاده از تکنولوژیهای بروز و ارائه راهکارهای تخصصی، به انتخاب اول و آخر شرکت ها تبدیل شده است.

نرم افزارانباداری، یک ابزار مطمئن برای گزارشات دقیق انبار

امروزه انبار کسب و کارهای مختلف از جمله : تولیدی ها، کارخانه ها، فروشگاه ها و حتی مراکز تجارتی، یکی از مهمترین شاخص ها می باشد، به همین جهت باید به انبارها و موجودی آنها توجه ویژهداشته باشید، به عنوان مثال حتما یک انباردارمطمئن، با تجربه و باهوش را انتخاب کنید تا به صورت دقیق و مطمئن گزارش ورود و خروج و میزان موجودی کالا و محصولات موجود در انبار را به شما ارائه دهد، البته گاهی چون میزان کالا یا محصولات در انبار خیلی زیاد می شود، ممکن است خطای انسانی پیش آید و یک فردبا تجربه هم نتواند گزارش دقیقی تهیه نماید، در نتیجه توصیه ما به شما مدیران کسب و کارها، این است که حتما یک نرم افزار انبارداری برای کمک به انباردارو برای دریافت گزارش دقیق، تهیه و خریداری نمایید. نرم افزار انباداری پویا، یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری با قابلیت هایویژه می باشد.

انبارداری آسان نرم افزار حسابداری انبار

سرمایه اصلی هر شرکتی اعم از تولیدی، بازرگانی، کارخانهها و کالاهایشان است که کنترل و نگهداری این کالاها بسیار حائز اهمیت است. مدیریت و کنترل موجودی محصول و کالا در انبارهای یک شرکت یا سازمان دغدغه بسیاری از مدیران عامل و مدیران مالی و بازرگانی شرکت ها است. در انبار معمولا قسمت بزرگی از سرمایه شرکت به شکل محصول یا کالا نگهداری می شود که کنترل موجودی آن در کاهش هزینه و افزایش سود و بهره وری شرکت نقش بزرگی دارد.
نرم افزار حسابداری انبار ( Store Accounting Software ) ابزاری است که عملیاتها و فرآیندهای تعیین ارزش مالی و موجودی انبار را تعیین میکند. با پیش آمدن حسابداری انبار مفهوم انبارگردانی» نیز به عنوان عملیات اصلی این نوع حسابداری به میان میآید که در پایان هر دوره مالی انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری انبار

  • توزیع و نگهداری مواد، کالا
  • کاهش ضرر و زیان واحدها
  • تعریف کالاها و انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • کنترل دقیق انبارها و جلوگیری از افزایش بیرویه موجودی
  • ثبت کاردکس کالا به صورت اتوماتیک پس از هر رویداد
  • صورت گردش کالا ب هتفکیک انبار و گروه کالا
  • محاسبه مبلغ موجودیهای در انبار به قیمت تمام شده و محاسبه خسارتهای ناشی از حوادث

نرم افزار حسابداری انبار، یک سیستم نرم افزاری برای ردیابی سطوح موجودی، سفارشات و توزیع بهینه کالاها برای عمده فروشی یا خرده فروشی است. همچنین میتواند در صنعت تولید برای ایجاد سفارشکار، قبض مواد و سایر اسناد مربوط به تولید استفاده شود.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار انبار تعدادی چیست؟

مدیریت موجودی و چرخه کالا در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا، بررسی امور و فرایندهای انبارگردانی در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز مبرم به نرم افزار انبار تعدادی احساس می شود.نرم افزار انبار تعدادی با هدف مدیریت نگهداشت دقیق کالاها از نظر تعدادی و به منظور تسهیل و افزایش دقت و سرعت عملیات انبارداری طراحی و پیادهسازی شده است. با این نرمافزار میتوان تمامی عملیات انبارداری را که قبلاً با رسید و حواله و کاردکس کاغذی انجام میگرفت، طبق آخرین استانداردهای موجود مکانیزه کرد.

امکانات نرم افزار انبار تعدادی

  1. معرفی کالاها از طریق فایل
  2. کنترل و مدیریت صحیح موجودی کالاها
  3. امکان ثبت سریال و کد رهگیری جهت کلیه تراکنشهای انبار
  4. امکان کنترل کلیه تراکنشهای انبار با ثبتهای مالی مرتبط و گزارش مغایرت به تفکیک انبار
  5. و ...


:: برچسب‌ها: نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار اموال و داراییهای ثابت, نرم افزار حسابداری ارزی, نرم افزارحسابداری فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

در شرایط کسب وکار امروز، تقاضا برای منابع انسانی استراتژیک بیش از پیش به چشم می خورد. از سوی دیگر رقابت بر سر جذب نیروی انسانی نیز میان سازمان ها رو به افزایش است. همچنین دسترسی به سیستم محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان، سازگاری با تغییر قوانین هرساله استخدامی و تعریف پرتال پرسنلی جامع که امکان مشاهده و رفع ابهامات محاسبات کارکرد را برای کارکنان فراهم آورد، از نیازهای اصلی واحد منابع انسانی سازمان ها است. استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی، راهکاری جامع است که به شما کمک می کند نیروی انسانی خود را از آغاز در جذب و استخدام تا مدیریت تردد، جبران خدمات، آموزش و ارزیابی عملکرد به آسانی مدیریت کنید.

ویژگی های نرم افزار مدیریت منابع انسانی

  • ثبت مشخصات کارکنان و ویژگی های آن ها
  • استخدام و جذب کارکنان
  • مدیریت پرسنل مجموعه
  • ارزشیابی عملکرد کارکنان سازمان
  • مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان
  • محاسبات میان دوره ای و معوق در سیستم حقوق و دستمزد
  • پشتیبانی جامع از الگو های مختلف پیاده سازی احکام و حقوق
  • بایگانی الکترونیک کلیه مستندات پرسنل

در شرایط حاضر استفاده از این نرم افزار برای مدیریت منابع انسانی در تمامی سازمان ها ضرورت دارد. در شرایط امروز جامعه، تمامی کسب و کارهای کوچک، متوسط و یا بزرگ باید از این سیستم مدیریتی استفاده کنند. نرم افزار مدیریت منابع انسانی دارای مزایای ویژه، به خصوص مزایای بلند مدت برای تمامی کسب و کارهاست. از طریق استفاده از این سیستم، مدیران می توانند بسیاری از هزینه های خود را کاهش دهند.

مدیریت منابع انسانی

نرم افزار مدیریت منابع مالی

محدودیت منابع اقتصادی به عنوان یک واقعیت و استفاده بهینه از این منابع به عنوان یک ضرورت، همواره مورد توجه سرمایه گذاران، مدیران و گروههای ذینفع در سازمانهای عمومی و خصوصی است. از این رو تهیه اطلاعات مربوط به اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و گزارشگری رویدادهای موثر بر منابع اقتصادی از اهمیتی ویژه برخوردار است. نرم افزار مدیریت منابع مالی بخش مهمی از هر سازمان هستند. این نرم افزارها به کسب و کارها کمک می کنند تا درک عمیق تری از تجارت خود و مدیریت آن به دست آورده و در واقع از حسابداری صرف به سمت مدیریت پروژه و برنامه ریزی استراتژیک حرکت کنند. نرم افزار مدیریت منابع مالی به شما کمک می کند تا جریان مالی کارخانه یا کسب و کار خود را دنبال کرده و شرایط مالی خود را بسنجید.

مزایای نرم افزار مدیریت منابع مالی

  • درک اطلاعات و شرایط مالی به صورت آنی
  • مدیریت معاملات با مشتری ها
  • به حداقل رساندن احتمال خطا
  • آسان تر شدن پرداخت مالیات
  • همگام سازی داده ها
  • گرفتن شرح معاملات
  • مدیریت و کنترل کارت های اعتباری

نرم افزار حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد مبلغی است که یک کسب وکار باید برای یک دوره معین به کارکنان خود بپردازد و معمولاً توسط بخش حسابداری یا کارگزینی یک شرکت مدیریت می شود. پرداخت صحیح و به موقع حقوق و دستمزد، نقش اساسی در انگیزش و افزایش رضایتمندی کارکنان دارد. از طرف دیگر هزینه های مربوط به پرداخت ها، بخش قابل توجهی از هزینه های هر کسب و کاری را در بر می گیرد. استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد، روند محاسبه و پرداخت به کارکنان را تسریع و تسهیل می کند. نرم افزار حقوق و دستمزد با به کارگیری اطلاعات کامل کارکنان و به وسیله علم حسابداری تمامی محاسبات مربوط به دستمزد، مزایا، مالیات، بیمه، سوابق، نحوه کارکرد و... را انجام داده و نتیجه را در قالب یک فیش حقوقی تحویل کاربر می دهد. نرم افزار حقوق و دستمزد به راحتی تمامی محاسباتی را که شما برای محاسبه دستمزد کارکنانتان نیاز دارید را در اختیار شما خواهند گذاشت و با سرعت و دقت بالایی تمامی این عملیات را انجام می دهند.

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • دقت بسیار بالا
  • ثبت دقیق تمامی اطلاعات و سوابق کارکنان شرکت
  • مدیریت حقوق کارمندان
  • تشکیل دادن پرونده های مالیاتی
  • امنیت بسیار بالای اطلاعات
  • واریز دستمزد به حساب کارمند

نرم افزار حسابداری فروشگاهی اینترنتی

یکی از پرکاربردترین انواع نرم افزارهای حسابداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی اینترنتی هستند. از این نوع نرم افزارها در مراکز خرید، پاساژها، فروشگاه ها و هایپرمارکت ها استفاده می شود. اصلی ترین ویژگی این دسته از نرم افزارها، داشتن محیطی اختصاصی برای صدور انواع فاکتورهای خرید و صورت حساب های گوناگون است. صاحبان فروشگاه ها و کسب و کارهای تولیدی نوپا می توانند از این دست نرم افزارها استفاده کنند. در هر جایی سخن از امور مالی یا حساب و کتاب می شود جای یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خالی است. استفاده از نرم افزارهای فروشگاهی برای فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها و سوپرمارکت های کوچک بسیار مناسب طراحی شده اند. این نرم افزارها به شما برای یک مدیریت اثربخش و موثر کمک بسزایی می کنند چرا که شما می توانید برای کنترل مخارج، ثبت ورود و خروج، اطلاعات افراد، موجودی انبار، مشخصات کالاها و از این نرم افزارهای فوق العاده استفاده نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی اینترنتی

نرم افزار حسابداری بازرگانی

نرم افزار حسابداری بازرگانی با ابزارها و فرايندهايی كه در زير سيستم های آن تعبيه شده است، اجراي عمليات حسابداری بازرگانی برای سازمان ها و شركت هايی با فعاليت بازرگانی را در مطلوب ترين رويه ممكن فراهم می نمايد تا بهره برداران بتوانند ضمن پياده سازی فرايندها، از توانمندی های موجود در ابزار گزارش گری زير سيستم های موجود در آن، عمليات بازرگانی سازمان خود را كنترل و در راستای تدوين استراتژی های لازم جهت مديريت برنامه های آتی فعاليت شان استفاده نمايند.

نرم افزار حسابداری تولیدی

یکی از مهمترین اهداف پیاده سازی نرم افزار ERP یکپارچگی فرآیندی بخش های مختلف سازمان و محاسبه بهای تمام شده تولید محصول و یا خدمات می باشد مدیریت تولید و محاسبه هزینه های آن در شرکت های تولیدی و یا در سازمانها از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد. Erp یک راه حل مبتنی بر فناوری اطلاعات است که منابع سازمان را توسط یک سیستم به هم پیوسته به سرعت ، دقت و کیفیت بالا در کنترل مدیران سطوح مختلف سازمان قرار میدهد تا بطور مناسب فرآیند برنامه ریزی و عملیات سازمان را مدیریت نمایند. برای تولید شما روش های مختلفی مانند تولید انبوه، تولید دستی، تولید مستمر، تولید تک محصولی و غیره را باید برنامه ریزی کنید. سیستم برنامه ریزی تولید می تواند با کنترل انواع روش های تولید به شما در ایجاد یک برنامه ریزی منابع سازمانی و یکپارچه سازی آن کمک کند.

برنامه ریزی تولید برای سازمان و شرکت ها به عنوان ستون فقرات فرآیند تولید عمل می کند. هدف از بهره مندی از نرم افزار حسابداری تولید کاهش زمان و هزینه های پرداخت شده توسط شما خواهد بود. علاوه بر این با یک سیستم برنامه ریزی تولید می توانید فرایند تولید را به خوبی مدیریت کرده و گزارش های انحرافی را دریافت کنید. سیستم برنامه ریزی تولید به شما کمک کرده تا فرمول های ساخت کالاهای نیمه ساخته را در اختیار داشته باشید و آن ها را ثبت کنید.

نرم افزار حسابداری انبار

واحد انبار یکی از زیر سیستم پایه در هر کسب و کاری است که نقشی استراتژیک را در کسب و کارهای فروشگاهی و تولیدی به عهده دارد. از همین رو، مدیریت بهینه و تسهیل فرایندهای انبار می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و توسعه کسب و کار به همراه داشته باشد. نرم افزار انبار یکی از زیر ساخت هایی است که به تحقق این هدف کمک می کند و استفاده از نرم افزار حسابداری انبار بیشتر از یک انتخاب به یک نیاز تبدیل شده است.

دلایلی که شما را به استفاده از نرم افزار حسابداری انبار ترغیب می کند!

فواصل موجود بین انبارها و دفاتر مجموعه ها، امکان کنترل موجودی کالاها به صورت آنلاین را با مشکلاتی مواجه ساخته است که امروزه با وجود نرم افزارهای انبارداری تا حد چشمگیری ساماندهی کالاها در شرکت ها میسر شده است. تعریف تمام کالاها در سیستم، کنترل ورود و خروج کالاهای انبار، صدور حواله های گوناگون، ارتباط یکپارچه نرم افزار انبار با سایر زیرسیستم ها مانند حسابداری و خرید و فروش و تهیه تمام گزارشات استاندارد مربوط به انبارداری که در این ماژول ارائه شده است، می تواند یک انبار پیچیده و بزرگ را مکانیزه نماید.

نرم افزار مدیریت انبار

سیستم مدیریت انبارداری وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان هایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می شود و ارتباط دو طرفه با نرم افزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می کند.

نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

انبارداری مکانیزه با نرم افزار انبار و کالای پویا

نرم افزار انبارداری پویا با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک می کند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید، اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید و با استفاده از ویژگی های مشخصه شناور، سریال، بارکد و تعریف مکان فیزیکی کالا در انبارهای مختلف، زمان مورد نیاز برای دسترسی به یک کالا و یا ارائه خدمات پس از فروش یک کالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار اتوماسیون اداری پویا

نرم افزار اتوماسیون اداری آنلاین پویا, یک نرم افزار جامع تحت وب است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه ای برای سازمان ها، کسب و کارها و زیرمجموعه های آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات اداری درون سازمانی و برون سازمانی، مستندات و فرم های سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می کند.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری پویا

  • یک سال خدمات و پشتیبانی رایگان به همراه ارتقاء سیستم های تحت وب
  • کیفیت و امنیت اطلاعات به صورت تضمینی
  • خدمات پشتیبانی اتوماسیون اداری (نصب، آموزش و پشتیبانی رایگان) حضوری و آنلاین ارائه می شود
  • قیمت نرم افزار اتوماسیون متناسب با کیفیت محصولات و خدمات
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت منابع انسانی , نرم افزار مدیریت منابع مالی , نرم افزار حقوق و دستمزد , نرم افزار حسابداری فروش , نرم افزار حسابداری بازرگانی , نرم افزار حسابداری تولیدی , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار مدیریت انبار , نرم افزار اتوماسیون اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

قیمت نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری یکی از نرم افزارهای پرکاربرد و مهم در هر سازمانی می باشد، در واقع گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی موجب شده که کارهای حسابداری در شرکت ها از شکل سنتی فاصله گرفته و با استفاده از نرم افزارهای حسابداری به راحتی انجام پذیرند. استفاده از نرم افزارهای حسابداری باعث شده است بسیاری از کارها دقیق تر و سریع تر نسبت به روش سنتی انجام شود.
همانگونه که می دانید نرم افزارهای حسابداری مختلفی امروزه در بازار وجود دارد، اما چگونه می توان یک نرم افزار حسابداری خوب با قیمت مناسب خریداری کرد؟ باید بگوییم که قیمت هر محصولی به قابلیت های و کاربردهای آن بستگی دارد، یعنی هر چه قابلیت ها و امکانات نرم افزار حسابداری که قصد خرید آن را دارید بیشتر باشد و پشتبانی و گارانتی داشته باشد، قطعا قیمت نرم افزار حسابداری با نرم افزارهای دیگری که در بازار موجده متفاوت خواهد بود.
در نتیجه برای اطلاع بیشتر از قیمت نرم افزار حسابداری می توانید با مشاورین ما در شرکت طرح اندیشان پویا جم تماس حاصل نمایید.

نرم افزار حسابداری مالی

اکنون در حال حاضر معرفی گزارش های مالی و محاسبه ساده و آسان انواع گردش حساب در شرکت ها با استفاده از نرم افزار حسابداری مالی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در واقع شما با یک نرم افزار مناسب می توانید براحتی مقدار سرمایه و پولی را که دریافت یا پرداخت کرده اید را به صورت سازمان یافته ثبت کنید. این کار با استفاده از یک نرم افزار حسابداری مالی به راحتی برای شما امکان پذیر است.

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست

از ابزارها و نرم افزارهای کاربردی جهت مدیریت مکاتبات و مستندات در سازمان ها و شرکت ها و همچنین گردش کارها در سازمان ها، نرم افزار اتوماسیون اداری خواهد بود. این نرم افزار با تمام پرسنل ستادی و عملیاتی در ارتباط بوده و یک نرم افزار جامع و کاربرپسند است.استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری در اداره ها و سازمان های بزرگ به کاربر کمک کرده تا یک دستیار الکترونیکی با دقت بالا در کنار خود داشته باشد.

چرا باید از نرم افزار اتوماسیون اداری استفاده کنیم

نرم افزار اتوماسیون اداری یک نرم افزار کاربردی در سازمان ها و ادارات خواهد بود. به منظور حذف بسیاری از دخالت های انسانی باید از این نرم افزار استفاده کرد. دقت و سرعت بیشتری که با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری در اختیار دارید روال کار را برای شما با سرعت بالاتر و سودمندتر انجام می دهند. مدیران و مالکان سازمان ها و شرکت ها جهت مدیریت جلسات، کارها، پیام ها، گزارش کار و قرارها نیاز به استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری خواهند داشت.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد بی شک یکی از مهمترین ماژولهای نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی به شمار میآید. این سیستم در انتهای فرآیند نظام جبران خدمات قرار میگیرد. قابلیتهای این نرمافزار محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و تولید اسناد مربوط به پرداختها را بر عهده دارد.نرم افزار حقوق و دستمزد با تاکید بر امنیت مطلق و ضرب الاجل های محدود یکی از پرمخاطب ترین برنامه های نرم افزاری است. این نرم افزار راه حلی است که توسط منابع انسانی یا متخصصین حقوق و دستمزد برای مدیریت کل چرخه عملیات حقوق و دستمزد در سازمان ها ارائه شده.

نرم افزار حقوق و دستمزد

 

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

 

  • ثبت اطلاعات و سوابق کارمندان
  • مدیریت حقوق کارکنان
  • تشکیل پرونده های مالیاتی
  • سطح امنیتی بالا
  • دقت بسیار بالاذخیره سوابق پرسنل
  • واریز مستقیم حوق کارکنان

نرم افزار کارگزینی

تمامی کسب و کار ها از نقطه ی شروع تا پایان خود به منابع انسانی و جذب افراد جدید نیاز دارند. بنابراین باید اطلاعات منابع انسانی خود را جمع آوری کرده، نگهداری و مدیریت کنند. برای عملکرد بهتر امروزه تمامی این عملیات ها در نرم افزار کارگزینی انجام می شود.اهمیت استفاده از نرمافزار احکام کارگزینی برای تمامی شرکتها و سازمانهای کوچک و بزرگ، بسیار بالاست. مزایای بیشمار این نرمافزار باعث میشوند که مدیریت بهتری در بخش کارگزینی اعمال شود و دغدغههای سازمان در حوزه پرسنلی، کاهش یابد.ارائه گزارش های استاندارد, ایجاد پایگاه داده معتبر, یکپارچگی اطلاعات, کاهش خطاهای کاربری, صرفه جویی در زمان و ... از مزایای نرم افزار کارگزینی می باشد.
هر سازمانی باید سیستم کارگزینی متناسب با نوع کسب و کار و نیاز های خود انتخاب کند و گزینه های مختص آن سازمان را داشته باشد. نکته دیگر این است که سیستم کارگزینی باید قابلیت رشدی همپا با شرکت را داشته باشد. در طی زمان و بزرگ تر شدن کسب و کار نیاز های جدید را نیز بتواند تا حد زیادی مرتفع کند و نرم افزار قابلیت گسترش را داشته باشد.

سیستم های مرتبط با نرم افزار کارگزینی

امکان ایجاد ارتباط بین نرم افزار کارگزینی با نرم افزار های دیگر وجود دارد. این نرم افزار ها عباارتند از:

  1. نرم افزار حقوق و دستمزد
  2. اتوماسیون اداری
  3. نرم افزار حسابداری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نرم افزار کارگزینی و تهیه ی آن با مشاوران طرح اندیشان پویا در ارتباط باشید.

نرم افزار وصول و مطالبات

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبهرو هستند. نرم افزار وصول و مطالبات برای شناسایی و پیگیری مطالبات سازمان و تعیین تکلیف آنها کارکرد دارد.
با اجرای نرم افزار وصول و مطالبات زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات فراهم میگردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

امکانات نرم افزار وصول و مطالبات

  • امکان ثبت اطلاعات حساب مشتری
  • قابلیت ارسال پیامک به مشتری
  • قابلیت تعریف گردش کارهای هوشمند
  • تعریف مامورین وصول مطالبات
  • قابلیت محدود کردن مشتری
  • نگهداری لیست پرونده های در جریان وصول
  • فرم مرور برای جمع بندی

نرم افزار وصول و مطالبات

 

معرفی نرم افزار انبار تعدادی

 

نرمافزار انبار تعدادی پویا با هدف مدیریت نگهداشت دقیق کالاها از نظر تعدادی و بهمنظور تسهیل و افزایش دقت و سرعت عملیات انبارداری با رابط کاربری ساده طراحی و پیادهسازی شده است. با این نرمافزار میتوان تمامی عملیات انبارداری را که قبلاً با رسید و حواله و کاردکس کاغذی انجام میگرفت، طبق آخرین استانداردهای موجود مکانیزه کرد. نرم افزار انبار تعدادی امکان شناسایی و نمایش موجودی کالاها را از طریق شماره سفارش و ردیابی در انبار را به تفکیک ارایه میدهد.

ویژگی ها نرم افزار انبار تعدادی

کنترل و مدیریت صحیح موجودی کالاها با استفاده از نرم افزار انبار تعدادی و در قالب کاردکس های کالایی امکان پذیر می گردد. نرم افزار انبار تعدادی پویا، به عنوان یکی از ماژول های انبارگردانی می باشد که امکان صورت برداری از کالای موجود در انبار، تعریف بدون محدودیت انبارها و تفکیک آنها، طبقه بندی و گروه بندی کالاها، میزان سفارشات انجام شده و ارزیابی موجودی کالا را فراهم می نماید.


نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری میزان نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست. با کمک این نرم افزار انبارداری شما می توانید بدون نیاز به دانش انبارداری، امور مربوط به انبارداری خود را انجام دهید و رسید ورود کالا به انبار و خروج کالا از انبار صادر کنید.

انبارداری مکانیزه با نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حسابداری انبار پویا با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک میکند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید و اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید.

نرم افزار حسابداری انبار
امکانات نرم افزار حسابداری انبار

 

  • اختصاص سريال به کالاهای رسید شده و ردیابی کالا بر اساس شماره سریال

  • امكان استفاده از كارتابل بررسی درخواست و مشاهده موجودی کالا در انبار در زمان تایید

  • امكان تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار بر اساس موجودیتهای کالا، گروه کالا، نوع رسید و حواله و به سیستم مالی

  • امكان ثبت و نگهداری نتايج بازرسی كالاهای خریداری شده

  • با بهره گیری از امکانات نرمافزار انبار و حسابداری انبارپویا، اطلاع رسانی شفاف و به موقع از وضعیت و محل نگهداری کالاها و برنامهریزی برای کاهش هزینه های نگهداری آنها از مهمترین ارزشهای افزوده برای سازمانها پس از عملیاتی کردن نرم افزار انبار خواهد بود.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار حسابداری مالی, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار اتوماسیون اداری, نرم افزارحسابداری انبار, نرم افزار انبار داری, نرم افزار کارگزینی, نرم افزار انبار تعدادی, نرم افزار حسابداری ارزی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()