نوشته شده توسط : زهرا روزگر

حسابداری انبار که در زبان انگلیسی با نام store accountingشناخته میشود، به مجموعه ای از عملیات ها و فرآیندهای حسابداری گفته میشود که موجودی انبار را مشخص میکند. با نرم افزار حسابداری انبار، می توانید همه ی اطلاعات ورودی و خروجی و کالاهای کسر شده یا اضافه شده به انبار خود را به سرعت مشاهده کنید. همچنین این نرم افزار می تواند به طور میان دوره و پایان دوره و حتی روزانه محتوا و تعداد کالاهای داخل انبار را مورد نقد و بررسی قرار دهد تا دقیقترین اطلاعات موجودی انبار را به مشتری نشان دهید.

تمامی موجودی های انبار توسط حسابداری انبار مشخص می شود و عملیات و فرآیندهای حسابداری است که تعداد و مقدار محصولات و مواد اولیه در انبار را مشخص می کند و در پایان هر دوره مالی،حسابداری انبار و انبار گردانی انجام می شود. این فرآیند تقریبا سالی یکبار انجام می شود. دارایی هر سازمان و یا کارخانه ای همان موجودی انبار است و ارزیابی آن اهمیت دارد و موجودی انبار، می تواند بر سود و مالیات شرکت به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد.

نرم افزار حسابداری انبار

مزایای استفاده نرم افزار حسابداری انبار

  • قابلیت جستجو پیشرفته در کلیه انبارها
  • امکان معرفی همزمان اطلاعات یک جنس در دو انبار.
  • قابلیت طبقه بندی اجناس با تعداد گروه بندی و سطوح نامحدود.
  • ثبت و نگهداری حواله انبار ، رسید انبار ، برگشت رسید ، برگشت حواله و اصلاحات.
  • قابلیت جستجو پیشرفته در گردش رسید ، حواله و . . . در حین ثبت و اصلاح اطلاعات.
  • امکان انجام عملیات انتقال جنس از یک انبار به انبار دیگر و صدور خودکار رسید مربوط به هر انتقال.

چگونگی استفاده از نرم افزار حسابداری مالی

کسب وکارهای مختلف از گذشته تاکنون برای محاسبات مالی خود از ابزارهای متنوعی استفاده کردهاند. تصویب قوانین مالی و مالیاتی مختلف در کنار گسترده شدن سطح عملیات کسب وکارها؛ باعث شد تا آنها از ابزارهای دقیقتراز جمله: انواع نرم افزار حسابداری مالی استفاده کنند. نرم افزار حسابداری مالی پدیده ای نوین است که پاسخگوی نیازهای حسابداران و مدیران است. اعداد و ارقام در نرم افزار حسابداری به صورت دیجیتال ثبت شده و امور جاری و تخصصی حسابداری به شکل ساده تر و پیشرفته تر انجام میشود. یک نرم افزار مالی بر حسب مفاهیم مختلف حسابداری به ماژول های مختلفی از جمله حقوق و دستمزد، حساب های دریافتنی، حساب های پرداختی و سایر ماژول های دیگرتقسیم بندی میشود که هر کدام وظیفه ی خود را انجام میدهند

خرید یک نرم افزار حسابداری خوب

نرم افزار حسابداری به نرم افزارهایی گفته میشود که با استفاده از آنها میتوان تمام امور جاری و تخصصی حسابداری را به شکلی ساده تر انجام داد. نرم افزارهای حسابداری با ارائه ی کاربری آسان و امکانات تخصصی شما را از حساب و کتاب های دفتری بی نیاز کرده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه میشوند.نرم افزار حسابداری بستری مناسب برای ثبت ،محاسبه وگزارش گیری امور مالی مورد استفاده قرار میگیرد. این گزارش گیری ها باعث محاسبه سود و زیان و رفع شبهات مالی و همچنین در بعضی مواردموجب رفع اختلافات می شود.درواقع می توان به نرم افزار حسابداری به دید یک حسابدار موظف و خیلی دقیق نگاه کرد که امکان خطای محاسباتی دیگر وجود ندارد، قیمت نرم افزار حسابداری، به عواملی همچون قابلیت های نرم افزار، مدت پشتیبانی، امنیت و کاربردهای آن بستگی دارد.

یک نرم افزار حسابداری از یک طرف داده های خام اطلاعاتی را دریافت میکند تا روی آنها پردازشهای مورد نیاز را انجام دهد و از طرف دیگر خروجی های مورد نیاز سازمان و مدیران را در قالب گزارشهای مالی مختلف ارائه میدهد.

نرم افزار حسابداری

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

  1. کاهش مالیات
  2. خودکار سازی وظایف
  3. کاهش هزینه های مختلف
  4. کاهش خطاهای حسابداران
  5. ارائه گزارش ها بصورت خودکار
  6. افزایش سرعت فعالیتهای حسابداری
  7. سرعت دسترسی به دادهها و گزارشات
  8. انجام امور مالی بصورت اتوماتیک و خودکار
  9. جلوگیری از بروز خطا در محاسبات و بالا بردن دقت

نرم افزار انبارداری و مدیریت انبار طرح اندیشان پویا

نرم افزار انبارداری پویا به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش انبارداری، کارهای مربوط به انبارگردانی را انجام داده و رسید ورود کالا به انبار و خروج کالا از انبار صادر نمایید. این نرم افزار با هدف مدیریت نگه داشتن دقیق آماری و ریالی کالا ها طراحی و ارائه شده است که این سیستم همه عملیات مورد نیاز را که قبلا در قالب دفاتر و سیستم های دستی کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استاندارد های موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار افراد قرار می گیرد. عمدهترین ویژگیهای این سیستم به شرح زیر است:

1. امکان قیمتگذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون 2. یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش 3. امکان انبارگردانی 4. امکان تعیین نقطه سفارش کالا 5. کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش 6. محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات 7. نگهداری تصویر کالا 8. امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک 9. امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

نرم افزار مدیریت وام و تسهیلات بانکی

مدیریت تسهیلات بخش مهمی از سیستم حسابداری هر کسب و کار است. دریافت تسهیلات اثر بخشی بهسزایی در حمایت و تأمین منابع مورد نیاز در فرایندها و تأمین نقدینگی کسب و کار دارد. نرم افزار مدیریت تسهیلات بانکی این امکان را فراهم میسازد تا کسب و کارها روند دریافت تسهیلات مانند دریافت وام بانکی و مدیریت اقساط خود را به بهترین نحو، سازماندهی نمایند.

چرا باید از نرم افزار تسهیلات استفاده کنیم؟

اعطای وام و امکان مدیریت اقساط آن، نقش موثری در مدیریت هزینههای کارکنان و کسب رضایمندی آنها خواهد داشت. استفاده از نرم افزار تسهیلات به شما کمک میکند تا با مدیریت صندوق قرض الحسنه و نقدینگی آن، ارتباط عمیقتری را با کارمندان خود برقرار کنید.

نرم افزار تسهیلات بانکی

نرم افزار خرید و تدارکات

سازمان ها همواره به دنبال خرید کالا یا مواد اولیه با قیمت مناسب هستند، چرا که کنترل و نظارت بر بهای تمام شده کالای خریداری شده می تواند باعث ایجاد سود ناخالص بالاتر و حاشیه سود ناخالص ایمن شود. نرم افزار خرید و تدارکات امکان مدیریت کلیه فرایندهای خرید، از مرحله درخواست تا خرید و تحویل به انبار را فراهم میسازد. مدیریت دستور خرید و چگونگی استعلامهای خرید از وظایف مهم این نرم افزار میباشد.

مزایای نرم افزار خرید و تدارکات پویا

با توجه به اهمیت واسطه ای تدارکات در تمام صنایع، برخورداری از نرم افزار خرید و تدارکات برای بهینه سازی فرآیند های سازمان الزامی می باشد. نرم افزار خرید و تدارکات پویا با برقراری ارتباط یکپارچه با واحدهایی نظیر انبار، برنامه ریزی مواد، دریافت و پرداخت، مدیریت درخواست ها و حسابداری مالی به بهینه سازی فرآیند های سازمان می پردازد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری مالی, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار انبارداری, نرم افزارتسهیلات بانکی, نرم افزار خرید و تدارکات ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار صورت های مالی

صورت های مالی گزارشات درونسازمانی یا برونسازمانی هستند که توسط شرکت های خصوصی یا نیمه خصوصی ارائه می شود و در بردارنده جزئیات فعالیت اقتصادی سازمان یا واحد اقتصادی مانند سود و زیان، هزینه ها، حقوق صاحبان سهام و مواردی از این قبیل می باشد.

تهیه صورت های مالی مهمترین و پرکاربردترین ابزار گزارش دهی به خارج از سازمان و یکی از مهمترین ابزارها در اتخاذ تصمیمات اقتصادی و ارزیابی عملکرد مالی و جریان نقدی واحد های تجاری می باشد. این اطلاعات به صورت خلاصه و استاندارد سازی شده بوده و از اطلاعات حسابداری و مالی شرکت ها طبق فرایندهای مالی استخراج شده و مبنای تولید بسیاری از شاخص های کلیدی عملکرد سازمان می باشد.
نرم افزار صورت های مالی با هدف ارائه خدمات گزارشگری مالی به سازمانهای هلدینگ، شرکتها و سازمانهای دولتی، شرکتهای بورسی و سازمانهای با بیش از یک شعبه تهیه و تولید شده است.

ویژگی ها و مزایای نرم افزار صورت های مالی

  • قابلیت استفاده به صورت هلدینگی و چند شرکتی
  • تسریع در تهیه صورت های مالی و کاهش هزینه
  • کاهش خطاهای انسانی و افزایش قابلیت اطمینان
  • مقایسه روابط مالی شرکت در طی 2 یا چند سال

امکانات نرم افزار مالی

  • امکان تعریف ساختار ترازنامه
  • امکان تعریف ساختار سود و زیان
  • امکان تعریف ساختار صورت سود و زیان جامع
  • جمعآوری مستقیم اطلاعات از سیستمهای دیگر
  • امکان تعریف ساختار صورت سود و زیان جامع
  • تهیه صورت های مالی به همراه یادداشت های توضیحی

جهت دریافت دمو و اطلاع از قیمت نرم افزار مالی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نرم افزار صورت های مالی

نرم افزار حسابداری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارهای سنتی از مرحله مدیریت سنتی کسب و کار عبور کردهاند و به مرحلهای رسیدهاند که برای بخشهای مختلف سازمان از نرمافزارهای مرتبط استفاده میکنند. یکی از مهمترین بخشهای چنین سازمانهایی نیز بخش حسابداری آن است. در این بخش تمامی جریان ورودی و خروجی پول بررسی شده و در نهایت سود و زیان سازمان مشخص میگردد.

نرم افزار حسابداری پدیدهای نوین است که پاسخگوی نیازهای حسابداران و مدیران است. اعداد و ارقام در نرم افزار حسابداری به صورت دیجیتال ثبت شده و امور جاری و تخصصی حسابداری به شکل ساده تر و پیشرفته تر انجام میشود.
نرم افزار حسابداری سیستمی است که تمام ابزارهای مورد نیاز یک حسابدار را به صورت دیجیتال در اختیار او قرار دهد تا حسابدار بدون دغدغه در زمینه انجام محاسبات، بتواند اسناد و مدارک مربوط به را سازماندهی کند. همچنین یکی از نکات مثبت و کلیدی نرم افزار حسابداری این است که قوانین مالیاتی و قوانین مرتبط با نهادهای نظارتی در آن پیاده سازی شده و هرگاه که مشکلی در یکی از اسناد وجود داشته باشد، حسابدار میتواند در راستای برطرف کردن آن برنامه ریزی کند.

کسب و کارها چه خرد و چه بزرگ نیازمند نرم افزار حسابداری هستند. برنامه حسابداری به صاحبان مشاغل فرصت بیشتری برای مدیریت و اجرای استراتژی میدهد. از دلایل نیاز به نرم افزار حسابداری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سرعت کار
  • افزایش امنیت اطلاعات
  • افزایش دقت در حسابداری
  • دریافت گزارشات مناسب
  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • نظارت بر اطلاعات کسب و کار

کاهش هزینههای نیروهای انسانی و پرسنلی
امروزه نرم افزارهای حسابداری زیادی در دنیا وجود دارد که با توجه به کارایی و ماژول های در اختیار، قیمت های مختلفی دارند. علت اصلی تفاوت قیمت نرم افزارحسابداری به امکانات و برند نرم افزار بستگی دارد . که از این امکانات می توان به پشتیبانی خوب ، سرعت نرم افزار، چند سطحی بودن حسابها ، قابلیت کانورت اطلاعات، قابلیت ارائه فایل خروجی (فایل اکسل) مناسب ، ظاهر زیبا، زیر سیستم های قوی و اشاره نمود.
جهت دریافت دمو و اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پویا به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزارحسابداری انبار

حداکثری کردن کارایی انبار با حسابداری

نرم افزار حسابداری انبار، کارایی و بهره وری انبارداری شما را حداکثر خواهد کرد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است و برخی از قابلیتهای خاص منظوره که خصوصا در کسب و کارهای خاص کاربرد دارند نرم افزار انبار را کاربرد پذیرتر کرده است. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، انبارها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد.

مزایای نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار میآیند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار وصول مطالبات

امروزه بسیاری از مراودات مالی با چک انجام میشود، از سوی دیگر عدم اطمینان در دریافت چک از مشتریان برای صاحبان کسب و کار همواره وجود دارد و عدم وجود کنترل کافی هنگام دریافت این اسناد میتواند هزینه های بالایی را در آینده برای شرکتها به وجود آورد. مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبهرو هستند. راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم میکند.

نرم افزار وصول مطالبات پویا میتواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پروندههای معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینههای زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با اجرای این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات فراهم میگردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

امکانات نرم افزار وصول مطالبات

  • امکان تعریف کل یا بخشی از مانده حساب یک طرف حساب به عنوان موضوع وصول مطالبه
  • تعریف مأمورین وصول مطالبات
  • تعریف انواع وضعیتهای پیگیری مطالبه
  • نگهداری لیست پروندههای در جریان وصول
  • مدیریت اسناد وصول مطالبات، اختتام و سوخت و...
  • امکان ثبت بخشش یا سوخت بخشی از طلب
  • فرم مرور برای جمع بندی و مرور وضعیت پروندههای وصولی

نرم افزار وصول و مطالبات

نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی

برنامه سازمانی روشی برای برنامه ریزی اهداف آینده سازمان است تا هیئت مدیران مطمئن شوند که همه کارکنان سازمان انتظارات مدیریت را درک میکنند. این برنامه ریزی همانند ترسیم مسیر سازمان شما بر روی نقشه است. باید بدانید چه مسیری را دنبال میکنید تا در عرصه رقابت باقی بمانید. یک برنامه سازمانی مناسب چهار فاز دارد: استراتژیک، تاکتیکی، عملیاتی و احتمالی.

کلمه ERP در اصل مخفف واژگان Enterprise Resources Planning به معنی سامانه تخصیص و برنامه ريزی منابع سازمانی است که طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف را که به بهبود عملکرد سازمان منتهی می شود، در بر دارد.

مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی سازمانی چیست؟

در واقع نرم افزار های برنامه ريزی منابع سازمانی، يك بسته نرم افزاری شامل چندين ماژول مرتبط و يكپارچه است كه كليه فرآيندهاي تجاری سازمان از جمله : توليد، منابع انسانی، مالی، بازاريابی، فروش و را پشتيبانی كرده و منجر به يكپارچگی وظايف کارکنان در سازمان می شود.ادر نتیجه سيستم های برنامه ريزی منابع سازمانی از نظر بانک های اطلاعاتی و فرآيندهای سازمانی ، همانند ستون فقرات اطلاعات آن سازمان هستند، بنابراین از طریق نرم افزار، فعالیت های داخلي سازمان را پشتیبانی می کنند.

  • باعث موفقیت و سود آوری در سازمان می شود
  • نقش موثری در رشد سازمان دارد.
  • باعث بهبود نیروی کار، امور مالی و محصولات کسب و کار می شود.
  • معمولاً در برگیرنده برنامهریزی استراتژیک، برنامهریزی عملیاتی و بررسی و بازنگری است.
  • یک برنامه سازمانی با نگاهی به کل شرکت و اهداف بزرگتر و بلندمدت قبل از تجزیه به اهداف کوچکتر و قابل کنترل، شروع میشود.

نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار مدیریت تولید

نرم افزار مدیریت تولید ( نرم افزار map) شامل برنامه ریزی، اجرا و پایش تولید می باشد که در این راستا مدل های برنامه ریزی متعددی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از مدل ها مزایا و معایب خود را داشته و برحسب صنعت موردنظر کارایی متفاوتی دارند.

وظایف مدیریت منابع تولید و کاربردهای آن

سیستم برنامه ریزی و مدیریت منابع تولید براساس نیازمندیهای مواد اولیه که اصطلاحا (MRP) نامیده می شود و یکی از پرکاربردترین انواع برنامه ریزی تولید بوده که در بسیاری از شرکت ها و کارخانه های جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش موجودی اقلام و مواد اولیه همواره کنترل و برنامه ریزی می گردند.

 


:: برچسب‌ها: نرم افزار صورت های مالی , نرم افزار مالی , قیمت نرم افزار مالی , نرم افزار حسابداری , قیمت نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار وصول و مطالبات , نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی , نرم افزار مدیریت تولید , مدیریت منابع تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

پیشرفت دانش و تجربه بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو یکی از مهم ترین دغدغه های همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی است. این روزها نیاز به دانش حسابداری و حضور یک حسابدار خبره، همراه با نرم افزار حسابداری با کیفیت بیش ازهر زمان دیگری احساس می شود.

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار رایانه ای است که به حسابداران، صاحبان مشاغل، مدیران شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا معاملات و روندهای تجاری خود را مدیریت و خودکار کنند.

چرا به نرم افزار حسابداری نیاز داریم ؟

موفقیت یک مجموعه کسب و کار، فارق از اینکه از نوع تولیدی، خدماتی، بازرگانی، صنعتی و باشد، تنها با تصمیمات مالی و مدیریتی درست و با استفاده از محاسبه دقیق هزینه ها و درآمد برای مدیریت جریان نقدینگی امکان پذیر است. استفاده از نرم افزار حسابداری و مدیریتی، چند مزیت مشخص را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله دقت و صحت اطلاعات مالی و مدیریتی کسب و کار شما را افزایش می دهد. این به معنی تصمیم گیری آگاهانه در رابطه با وضعیت فعلی کسب و کار و آینده تجارت شماست.

قیمت نرم افزار حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به: امکانات و ابزارهای نرم افزار، اندازه کسب وکار مورد نظر، انواع عملیات حسابداری در آن کسب وکار و برند و شرکت طراحی و عرضه نرم افزار اشاره کرد. برای مشاهده قیمت انواع گوناگون نرم افزارهای پویا می توانید به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنید.

آیا شما هم در معاملات تجاری خود به این مشکل برخورد کرده اید که نیاز به تبدیل ارز و حسابداری چند ارزی داشته باشید؟ در دنیای امروز استفاده از ارزهای مختلف در معاملات شرکت ها و موسسات اقتصادی کاربرد وسیعی دارد. به همین دلیل، نرم افزار حسابداری ارزی کاربردهایی برای دسترسی به اطلاعاتی همچون نرخ برابری ارزهای مختلف، تسعیر حساب ها، گزارش های متنوع از حساب های ارزی، حفظ و نگهداری سوابق و نرخ های برابری ارزهای مختلف برای نظارت و ساماندهی مجموعه اطلاعات حیاتی دارد.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ارزی چیست؟

حسابداری ارزی به انگلیسی Currency accounting اصطلاحی است که ارز مورد استفاده یک بنگاه را برای ثبت کلیه معاملات و صورت های مالی آنها تعریف می کند. ارز حسابداری می تواند متفاوت از پولی باشد که در آن شرکت محصولات خود را می فروشد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری ارزی

  • تعریف و صدور سندهای ارزی مختلف
  • تولید گزارش های مالی و محاسبه بدهی های مالیاتی برای پرداخت مالیات
  • ثبت، نگهداری و نمایش معادل ارزی در همان سطر
  • پیگیری جریان نقدی و مدیریت معاملات با چندین ارز خارجی
  • تعریف ضریب تبدیل ارزها به یکدیگر
  • صدور میان دوره ای و پایان دوره ای سند تسعیر ارز
  • محاسبه و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده به طور خودکار
  • تجزیه و تحلیل، درک عملکرد و سودآوری معاملات ارزی
  • امکان گزارشگیری نموداری و ماتریسی بر اساس ارزهای مختلف

نرم افزار انبارداری

انبار هر سازمان فارغ از مقیاس آن، جزء اصلی ترین بخش های کسب و کار به حساب می آید. انبارها نقش مهمی در واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی دارند و عمده دارایی یک سازمان را شامل می شوند. انبارداری عبارت است از کلیه فعالیت های مربوط به آماده کردن، حفظ کردن و تحویل گرفتن و توزیع نمودن مواد و کالاهای مورد نیاز سازمان در زمان مناسب، قیمت و شرایط مناسب.

نحوه انبار داری در سازمان ها و کارخانه هایی که در انها فرآیند تولید صورت می گیرد بسیار مهم و تاثیر گذار در درصد سود و نهایتا موفقیت سازمان است . زیرا مواد اولیه و قطعات بخش بزرگی از سرمایه یک سازمان است . و نحوه کنترل آنها نیازمند سیستمی دقیق و کارآمد با کاربری آسان برای پرسنل است. یکی از عوامل مهم برای دستیابی به موفقیت در مدیریت انبار در یک سازمان توانایی کنترل و دسترسی سریع به اطلاعات کالا و انبار است.

عملیاتی همچون مدیریت ورود و خروج کالا، مدیریت موجودی کالا، کنترل نقطه سفارش، فرآیند ثبت دقیق عملیات انبار و بررسی حساب تامین کنندگان، قسمتی از امکانات یک نرم افزار انبارداری است.

ویژگی های نرم افزار انبارداری

  • تعریف انواع کالا و خدمات
  • معرفی کالا ها از طریق فایل
  • صدور رسید کالاها از طریق فایل
  • امکان تعیین کالاهای جایگزین کالا
  • گزارشگیری کامل از فاکتور های فروش
  • امکان گزارشگیری بر اساس عملکرد انبار
  • تعریف کالا بصورت چند بخشی با مشخصه های نامحدود

مزایای استفاده از نرم افزار انبارداری

  • ساده بودن کار با نرم افزار
  • مقرون به صرفه بودن
  • از بین برن خطاها
  • امنیت
  • بهبود عملکرد مالی
  • ادغام و ارتباط با نرم افزار حسابداری

نرم افزار انبارداری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت دموی نرم افزار انبارداری به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

مدیریت منابع انسانی

انسان ها برای موفقیت هر تجارتی ضروری هستند. شما به عنوان یک متخصص منابع انسانی (HR)، نقشی محوری در موفقیت شرکت خود خواهید داشت. مدیریت خوب منابع انسانی (HRM) برای تجارت هایی با هراندازه ضروری است.

با توجه به نقش کلیدی نیروی انسانی در سازمان که در بالا به آن اشاره کردیم، در حقیقت به مجموعه فعالیت ها و اقدامات، فرآیندها و برنامه های استراتژیک و یکپارچه ای که با هدف بهره وری نیروی انسانی انجام می شود تا در نهایت به رشد و توسعه سازمان منجر شود.

مدیریت منابع انسانی Human Resourse Management در طراحی و اجرای اهداف مدیریت منابع انسانی، بایستی علاوه بر پیش بینی و تأمین نیازها و خواسته های سازمان، به نیازهای کارکنان نیز توجه شود. زیرا توسعه، پیشرفت و بالندگی سازمان ها هنگامی اتفاق می افتد که کارمندان از مجموع عناصر سازمان رضایت کافی داشته باشند.

اصول مدیریت منابع انسانی

هنگامی که ما در مورد مدیریت منابع انسانی صحبت می کنیم، چندین عنصر برای سیاست های موثر مدیریت منابع انسانی در نظر گرفته می شوند. این اصول عبارتند از: استخدام, مدیریت عملکرد, یادگیری و توسعه, برنامه ریزی جانشینی, پاداش و مزایا, سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی و تجزیه و تحلیل داده های منابع انسانی.

مزایای برنامه ریزی سازمانی

در واقع سيستم برنامه ريزی منابع سازمانی، يك بسته نرم افزاری شامل چندين ماژول مرتبط و يكپارچه است كه كليه فرآيندهاي تجاری سازمان از جمله : توليد، منابع انسانی، مالی، بازاريابی، فروش و را پشتيبانی كرده و منجر به يكپارچگی وظايف کارکنان در سازمان می شود.در نتیجه سيستم های برنامه ريزی منابع سازمانی از نظر بانک های اطلاعاتی و فرآيندهای سازمانی ، همانند ستون فقرات اطلاعات آن سازمان هستند، بنابراین از طریق نرم افزار، فعالیت های داخلي سازمان را پشتیبانی می کنند.

  • باعث موفقیت و سود آوری در سازمان می شود
  • نقش موثری در رشد سازمان دارد.
  • باعث بهبود نیروی کار، امور مالی و محصولات کسب و کار می شود.
  • معمولاً در برگیرنده برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی عملیاتی و بررسی و بازنگری است.
  • یک برنامه سازمانی با نگاهی به کل شرکت و اهداف بزرگتر و بلندمدت قبل از تجزیه به اهداف کوچکتر و قابل کنترل، شروع می شود.

برنامه ریزی منابع سازمانی

نقش موثر مدیریت زنجیره تامین چیست؟

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن به مشتریان وفادار نیازمند است. هدف مدیریت زنجیره تأمین، بهبود عملکرد زنجیره تأمین است. به بیان ساده تر اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تأمین به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند. سیستم های زنجیره تأمین موثر به تولیدکنندگان و خرده فروشان کمک می کنند تا فعالیت اضافی را کم کرده واین امر هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالاهایی را که قابل فروش نیستند، کاهش می دهد.

مدیریت زنجیره تأمین کلیه فرآیندهایی را که مواد اولیه را به محصولات نهایی تبدیل می کنند، شامل می شود. این امر مستلزم ساده سازی فعالیتهای جانبی کسب و کار برای به حداکثر رساندن ارزش مشتری و به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار است. نرم افزار مدیریت زنجیره تأمین نیز به همین منظور و به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

هدف مدیریت زنجیره تامین کسب و کارها

  • برنامه ریزی
  • یافتن منابع مناسب
  • تولید
  • توزیع کالا
  • پشتیبانی
  • ارزیابی نهائی
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار برنامه ریزی سازمان، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار انبارداری، نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار حسابداری ارزی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

برای مدیریت بهتر امور مالی، منابع انسانی، تولید، زنجیره تامین، خدمات، تدارکات و نیازمند پیاده سازی نرم افزار erp می باشید تا این فرایندها را در یک سیستم یکپارچه اداره کنید. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP ) در واقع سیستم هایی هستند که داده های موجود در سراسر یک سازمان را یکپارچه می سازند و در زمان مناسب در اختیار کاربرانی قرار می دهند که به آن نیاز دارند.

اهمیت برنامه ریزی منابع سازمانی در کسب و کارها

با توجه به اینکه داده ها و فرایندهای مختلف شرکت بر روی سیستم های erp قرار خواهند گرفت، کسب و کارها می توانند بخش ها و دپارتمان های جداگانه را با هم هماهنگ کنند که نتیجه این امر صرفه جویی در زمان و بهبود گردش کار در یک سازمان خواهد بود. جمع آوری داده های تراکنش سازمان از چند منبع در سیستم های erp وجود دارد و همین امر باعث شده تا از تکرار داده ها جلوگیری شود.

صورت های مالی چیست؟

مجموعه عملیات تأمین مالی و فعالیت های سرمایه گذاری را به صورت خلاصه صورت وضعیت مالی گویند. گزارش هایی که از طریق نرم افزار صورت مالی فراهم می شوند حاوی موارد مهم و اطلاعات پرکاربردی هستند که از آن ها برای سرمایه گذاری و افزایش اعتبار از آن ها استفاده می کنند.

محدودیت صورت های مالی حسابداری

مهم ترین محدودیت صورت های مالی حسابداری این است که بر اساس اصل بهای تمام شده تاریخی تهیه می شوند و نرخ تورم را نادیده می گیرند. تمام صورت های مالی حسابداری دارای یادداشت های توضیحی می باشند که جز لاینفک صورت های مالی است.

نرم افزار صورت مالی

مدیریت منابع مالی

مدیریت منابع مالی متشکل از متدهایی است که چرخه مالی زندگی ما را تامین میکند و میتواند یک شمای کلی از وضعیت اقتصادی به ما دهد. انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت منابع مالی بستگی به بودجه و نیاز شما دارد و مطمئنا انتخاب گران ترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت منابع مالی مناسب هر فردی نیست.

اهداف مدیریت منابع مالی

یکی از مهمترین اهداف شرکت ها از تشکیل مدیریت منابع مالی، تضمین نوع کسب و کار می باشد و رسیدن به این هدف وابسته به نوع مدیریت آن واحد اقتصادی دارد. از جمله کارهایی که مدیریت منابع مالی به آن می پردازد، تهیه و کنترل منابع مالی یک واحد اقتصادی می باشد و در ذیل انواع آن را توضیح می دهیم:

  • اطمینان از بودجه کافی برای واحدهای اقتصادی
  • اطمینان ار کسب سود کافی برای سهام داران و این سود نیز به قیمت بازار سهام و توقعات سهام داران بستگی دارد.
  • اطمینان از استفاده درست منابع مالی شرکت
  • اطمینان برای سهام داران از امنیت موجود در شرکت

نرم افزار انبارداری

مدیریت موجودی و چرخه کالا در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا، بررسی امور و فرایندهای انبارگردانی در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز مبرم به نرم افزار انبارداری احساس می شود

نرم افزار انبارداری پویا سافت، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

علل روی آوردن سازمان ها به نرم افزار مدیریت انبار

مدیریت چرخه کالا و مواد اولیه در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا نیاز به نرم افزار انبارداری غیر قابل اجتناب می باشد. با استفاده از نرم افزار انبارداری مدیریت ورود تا خروج کالا و مواد اولیه در سازمانها را در فرایندهای تخصصی موجود در آن در قالب کاردکس های کالایی امکان پذیر می گردد.

نرم افزار حسابداری انبار

سیستم انبار وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان هایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می شود و ارتباط دو طرفه با نرم افزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می کند.

نکات شاخص نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار می آیند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین پویاسافت

بدون شک یکی از مهم ترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ دهی مناسب به سازمان های قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران تبدیل شده است. نرم افزار حقوق دستمزد پویا، سیستمی کاربردی برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است.

نرم افزار حقوق و دستمزد خود را هدفمند انتخاب کنید

انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب برای حسابداران همیشه مشکل بوده است، نرم افزاری که در این زمینه انتخاب میکنید باید کاملا سازگار با نیازهای مجموعه شما بوده و بتواند به راحتی با قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد کلیه امور مربوط به کارکنان تان را از هنگام استخدام و صدور احکام تا مرحله محاسبات و پرداخت حقوق و دستمزد و تسویه حساب ها بصورت یکپارچه فراهم سازد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، نرم افزار صورت های مالی، نرم افزار مدیریت منابع مالی، نرم افزار انبارداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزار حقوق و دستمزد ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()