نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار واسط سامانه مودیان

نرم افزار واسط سامانه مودیان یکی از مهمترین نرم افزارهایی است که برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به کار میرود. این نرم افزار به کاربران کمک میکند تا به راحتی و با سرعت بیشتری از امکانات سامانه مودیان استفاده کنند. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به محیط کاربری مناسب، امکان ارسال صورتحساب به سامانه مودیان و دارا بودن امکانات امنیتی و رمزنگاری اطلاعات اشاره کرد.
نرم افزار واسط سامانه مودیان یک نرم افزار حسابداری است که برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه جامع مودیان مالیاتی طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می توانند صورتحساب های خود را به صورت الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال کنند و همچنین از امکانات حسابداری متنوعی که در این نرم افزار وجود دارد، بهره مند شوند.

قابلیت ها و ویژگی ها

نرم افزار واسط سامانه مودیان دارای قابلیت ها و ویژگی های متنوعی است که به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از این نرم افزار، به راحتی و با سرعت بالا، صورتحساب های خود را به صورت الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال کنند. برخی از قابلیت ها و ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:

  • ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه جامع مودیان مالیاتی
  • بارگذاری فایل اکسل صورتحساب ها
  • امکان ثبت و مدیریت صورتحساب ها
  • امکان ثبت و مدیریت فاکتورهای خرید و فروش
  • امکان ثبت و مدیریت پیش فاکتورها
  • امکان ثبت و مدیریت چک ها و سفته ها
  • امکان ثبت و مدیریت بانک ها و شعب
  • امکان ثبت و مدیریت ارز ها و نرخ ارز
  • امکان ثبت و مدیریت کالاها و انبار ها

با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متنوعی که در نرم افزارسامانه مودیان وجود دارد، این نرم افزار به یکی از بهترین گزینه های حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است.
صورتحساب الکترونیکی یکی از ابزارهایی است که به کارفرمایان و فروشندگان کمک میکند تا به راحتی و سریعی صورتحساب خود را ارسال کنند. با استفاده از این نرم افزار، کارفرمایان میتوانند صورتحساب های خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند و به راحتی آن ها را پرداخت کنند. علاوه بر این، فروشندگان نیز میتوانند با استفاده از این نرم افزار، صورتحساب های خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند و به سرعت و به صورت خودکار پردازش شوند.

فرآیند ارسال صورتحساب

برای استفاده از نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی، فروشندگان باید ابتدا به سامانه مودیان ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، فروشندگان میتوانند با استفاده از نرم افزار حسابداری و انبار، صورتحساب خود را تهیه کرده و در سامانه مودیان ثبت کنند. سپس با استفاده از نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی، صورتحسابهای خود را به مشتریان خود ارسال کنند.

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی برای کاربران بسیار ساده و قابل استفاده است. با استفاده از این نرم افزار، فروشندگان میتوانند به سرعت و با دقت صورتحساب های خود را ارسال کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری سامانه مودیان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. این نرم افزار، به کاربران امکان مدیریت مالی، حسابداری و انبار را با استفاده از یک رابط کاربری ساده و آسان می دهد. با نرم افزار حسابداری سامانه مودیان، کاربران می توانند به راحتی صورت حساب های خود را برای مشتریان خود ارسال کنند و همچنین پرداخت های خود را به مشتریان خود دریافت کنند.

قیمت نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری سامانه مودیان با توجه به ویژگی های متنوعی که ارائه می دهد، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در بازار شناخته شده است. قیمت نرم افزار حسابداری بسته به ویژگی ها و سطح استفاده کاربران متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت نرم افزار حسابداری سامانه مودیان، می توانید به صفحه نرم افزار حسابداری سامانه مودیان مراجعه کنید.

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار انبارداری، یکی از نرم افزارهای مورد نیاز برای مدیریت کسب و کارهایی است که محصولاتی را در انبار دارند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران میتوانند به راحتی موجودی محصولات خود را مدیریت کرده، حرکت محصولات را پیگیری کرده و اطلاعاتی مانند میزان فروش و درآمد را نیز دریافت کنند.

نرم افزار انبار تعدادی به کاربران این امکان را میدهد که با دقت بیشتری موجودی محصولات خود را مدیریت کنند و از نیازهای خود بهترین استفاده را ببرند. همچنین با استفاده از این نرم افزار، کاربران میتوانند به راحتی اطلاعات محصولات خود را به دست آورده و آن ها را به صورت دقیق به مشتریان خود ارائه کنند.
همچنین، نرم افزار حسابداری و نرم افزار انبار تعدادی به کاربران کمک میکنند تا به راحتی و با سرعت بیشتری از امکانات حسابداری و مدیریت انبار استفاده کنند. این نرم افزارها به کاربران امکاناتی را برای مدیریت حسابهای مالی، مدیریت انبار، بررسی وضعیت موجودی و مدیریت سفارشها فراهم میکنند.


قیمت نرم افزار انبار تعدادی

قیمت نرم افزار انبار تعدادی به دلیل اینکه از نرم افزارهای مختلفی با امکانات و قابلیت های متفاوت تشکیل شده است، متفاوت است. همچنین قیمت نرم افزار انبارداری بیشتر به عواملی مانند تعداد کاربران و ماهیت کسب و کار بستگی دارد.

به طور کلی، قیمت نرم افزار انبارداری متفاوت است و برای انتخاب بهترین نرم افزار باید با توجه به نیازهای کسب و کار و امکانات هر نرم افزار، قیمت را مقایسه کرد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار واسط سامانه مودیان , نرم افزار سامانه مودیان , نرم افزار حسابداری , قیمت نرم افزار حسابداری , نرم افزار ارسال صورت حساب الکترونیکی , نرم افزار انبار تعدادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار سامانه مودیان

به تازگی سرویس جدیدی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور به نام سامانه مودیان مالیاتی ارائه شده است. کلیه فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند تا در این سامانه ثبت نام کنند و کلیه فعالیت های کسب و کار خود از جمله صدور صورتحساب های فروش و رو از طریق این سامانه به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند. استفاده از نرم افزار سامانه مودیان که به عنوان یک واسط بین مودی و اداره مالیات عمل می کند، ارسال صورت حساب را راحت کرده است. این سامانه تحت مدیریت و نظارت سازمان امور مالیاتی کشور، با هدف جلوگیری از فرار مالیاتی و حذف رسیدگی ممیز محور مطابق قوانین سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی راه اندازی شده است.

ویژگی های خوب نرم افزار سامانه مودیان

  • ارسال و صدور صورتحساب الکترونیکی
  • پشتیبانی از تمامی انواع و الگوهای صورتحساب
  • مقرون به صرفه
  • چاپ صورتحساب ها جهت ارائه به خریدار

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری

نرم افزارهای حسابداری برای مدیریت و کنترل امور مالی طراحی شده است. از طریق این نرم افزار که بسیار کاربرپسند و قابل دسترس برای کارمندان و حسابداران است می توان تمام جزییات مربوط به یک کسب وکار را سامان بخشید. نرم افزارهای حسابداری به دلیل توانایی بالا در پردازش و استفاده از اطلاعات مالی، استفاده از قدرت و سرعت فناوری های کامپیوتری یک مورد لازم و ضروری برای کمک به بخش های حسابداری سازمان ها هستند. لیست نرم افزار های حسابداری که به سامانه مودیان متصل هستند: اگر یکی از نرم افزارهای حسابداری را داشته باشید می توانید با ارتقا نسخه خود و خرید آخرین نسخه یا خرید ماژول و امکان ارسال صورتحساب، فاکتور های خود را به سامانه مودیان ارسال کنید. برای مثال: اتصال به سامانه مودیان با نرم افزار حسابداری هلو: شما برای افزودن این امکان نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید فقط کافی است که نرم افزار حسابداری هلو APEX خودتان را به آخرین نسخه ارتقا بدهید تا این قابلیت و امکان روی نرم افزار شما افزوده شود. قابلیت اتصال به سامانه مودیان با نرم افزار حسابداری نیکان: با توجه به الزام سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر ارسال تمام فاکتورها به سامانه مودیان، نرم افزار حسابداری نیکان قابلیت جدیدی به نرم افزار اضافه کرده که می توانید بصورت لحظه ای و برخط (آنلاین) و غیر برخط (آفلاین) فاکتورهای خود را به سامانه مودیان ارسال کنید.

قیمت نرم افزار حسابداری

انتخاب نرم افزار های حسابداری که امروزه از جمله ابزارهای استاندارد در حوزه حسابداری هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. برای پیدا کردن یک نرم افزار مناسب با توجه به نیازمندی های یک .سازمان، ممکن است به زمان زیادی نیاز باشد. یکی از عوامل موثر در انتخاب یک بسته قیمت نرم افزار حسابداری آن است

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نرم افزار حسابداری

  • نوع نرم افزار حسابداری
  • پشتیبانی
  • پردازش سریع
  • امنیت
  • نحوه سازمان دهی اطلاعات

:علاوه بر موارد ذکر شده، عوامل جزئی دیگری در به وجود آمدن تفاوت قیمت نرم افزارهای حسابداری تاثیر دارند. این موارد شامل

  • امکان صدور گزارشات تحلیلی
  • بروز رسانی مرتب نرم افزار حسابداری
  • رابط کاربری ساده
  • گرافیک قوی و ارائه نمودار های مختلف
  • امکان تعریف کاربر های مختلف برای نرم افزار
  • ثبت فاکتور به دلخواه مشتری
  • امکان تنظیم هشدار برای یادآوری موعد های مالی مختلف
  • امکان محاسبه انواع مالیات ها
  • ثبت اسناد گروهی
  • امکان ویرایش تنظیمات بصورت اختصاصی

قیمت نرم افزار حسابداری

.جهت مشاوره و خرید نرم افزار سامانه مودیان با پویا سافت در ارتباط باشید



:: برچسب‌ها: نرم افزار سامانه مودیان , ترم افزار سامانه مودیان مالیاتی , نرم افزار واسط سامانه مودیان , قیمت نرم افزار سامانه مودیان , نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری مالی

سیستم حسابداری به کسب و کارها اجازه میدهد تا انواع تراکنش های مالی را پیگیری کنند و قادر به تولید انواع گزارش های آماری جامع و واضح است. نرم افزار حسابداری پویا، بخش عمده ای از وظایف حسابداری مانند ثبت تراکنش های مالی، محاسبه مالیات و ایجاد فاکتورها را خودکار میکند و میتواند فرآیند حسابداری را ساده و دقیق کند نرم افزار حسابداری پویا امکان دریافت، دسته بندی و یکپارچه سازی اطلاعات مالی را با دیگر سیستم ها به صورت خودکار امکان پذیر می نماید همزمان با گسترش کسب و کارها، دادههای مالی نیز پیچیده تر میشود و مدیریت حسابها توسط صفحات اکسل، وقتگیر و مستعد خطا خواهد بود. با رشد کسب و کار به یک راه حل حسابداری نیاز خواهید بود، به همین دلیل برای دادههای پیچیده مالی با قوانین حاکم، صاحبان مشاغل باید از نرم افزار حسابداری مناسبی بهرهمند شوند. با توجه به نیاز مبرم به صدور صورتحساب اولیه یا محاسبات مالیاتی پیچیده و مدیریت و نگهداری داده های مالی، یک و یا نرم افزار حسابداری ابزاری ضروری برای کسب و کارها به حساب می آید. همچنین به مدیریت مشتریان، تطبیق حسابهای بانکی و ایجاد گزارشهای مالی شفاف نیز کمک میکند.

نرم افزار حسابداری انبار

اطلاع از وضعیت و موجودی کالاها یکی از مهمترین جنبه های مدیریت یک مجموعه است. اگر حسابداری مغز و کنترل کننده جریان مالی کسب و کاراست بدون شک انبارداری نقش قلب و توزیع و کنترل کننده جریان گردش کالا را بر عهده دارد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است داشتن یک نرم افزار حسابداری انبار دقیق و کارآمد میتواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر کند تا درباره خریداری مجدد و سایر موضوعات آسانتر تصمیم گیری کنند.

نرم افزار انبارداری به شما کمک میکند تا تمامی عملیات ثبت موجودی کالا و حساب تأمین کنندگان را نیز به راحتی انجام دهید.به طور کلی بهترین نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزاری می باشد که به بهترین شکل ممکن نیاز های مدیریت انبار با به خوبی پاسخگو باشد ، همیشه و در همه حوزه کاری ، مشتریان حرف اول را در تجارت موفق می زنند و این موضوع بدین معنا است که تامین خواسته های مشتری برای کارفرما باید در اولویت قرار بگیرد ، داشتن رضایت مشتری موجب بازگشت بهتر و سریع تر سرمایه های کارخانه و سازمان ها می شود و موجب خوشحالی و جذب مشتریان به انبارداری ها می شود ، از طرفی هم مشتریان جدید نیز به طرف شما خواهند آمد نرم افزار حسابداری پویا شرایطی را برای شما فراهم می کند که مشتریان محترم در سال های اول خرید نرم افزار حسابداری خیالشان از بابت آموزش ، به روز رسانی و پشتیبانی نرم افزار حسابداری خریداری شده راحت باشد .

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزارحقوق ودستمزد یک سیستم جامع کاربردی برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است این نرم افزار به شما کمک میکند تا اطلاعات کارمندان را ثبت و فایلهای بیمه و مالیات را بهراحتی تهیه کنید. شما با داشتن نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد میتوانید علاوه بر ارسال لیست بیمه و حقوق، محاسبات پایان سال مثل عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی را انجام دهید. در ضمن امکان پرداخت گروهی حقوق با استفاده از خروجیهای مورد پذیرش بانکها نیز وجود دار انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

ابزارهایی هستند که به کمک آنها میتوان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی میتوانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن کارفرمایان نیز میتوانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نماین مانند سایر حوزه های مدیریت، منابع انسانی هم نیازمند نرم افزار است. استفاده از این نرم افزار ها باعث آسان تر شدن کار ها و افزایش بهره وری میشود

نرم افزار مدیریت منابع انسانی تمام نیازهای کارفرما برای مدیریت منابع انسانی خود را شامل میشود و از طرفی کارکنان را نیز دریافته و برای افزایش رفاه حال آنها ماژولهای متعددی دارد. به این شکل کارکنان از محیط و شرایط کاری خود احساس رضایت کرده و درست در جایی مشغول به فعالیت میشوند که به نیازهای روانی آنها، درست به اندازه نیازهای مالیشان اهمیت میدهند

نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی

در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مجموعه ای از ابزارها، بانکهای اطلاعاتی، سرویسها و نرم افزار برای تبادل اطلاعات بین مودیان مالیاتی و سازمان امور مالیاتی کشور با نام ;سامانه مودیان مالیاتی طراحی و پیاده سازی شده است.

سامانه مودیان مالیاتی ، سامانه ای می باشد که از طریق ورود به سایت آن، مودیان مالیاتی مشمول را قادر می سازد تا برای ثبت نام، ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی خود با کمک نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی اقدام کنند. تمامی صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی موظف هستند که در این سامانه ثبت نام کنند ارسال صورتحساب ها در سامانه مالیاتی از ابتدای سال 1402 باتوجه به فراخوان های ارسال شده برای تمام مودیان مالیاتی اجباری است.

بنابراین اگر مودیان نتوانند با سامانه مودیان مالیاتی کار کنند و نخواهند به صورت مستقیم صورتحساب ها را در سامانه مالیاتی ارسال کنند، لازم است که ارسال صورتحساب های خود را به معتمدین مالیاتی بسپارند.

البته ناگفته نماند که ارسال صورتحساب ها از طریق معتمد مالیاتی برای شرکتها هزینه بر خواهد بود. زیرا باید هزینه خدمات را به معتمد پرداخت کنند. نرم افزار سامانه مودیان پویا به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش مالیاتی، کارهای مربوط به فاکتورهای رسمی خود را انجام داده و فاکتور فروش صادر کرده و آن را به سامانه مودیان مالیاتی ارسال نمایید. نرم افزار سامانه مودیان مالیاتیدارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور برگشت از فروش از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها و خدمات را تعریف کرد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار سامانه مودیان , نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی , نرم افزار مدیریت منابع انسانی , نرم افزار موبایل انبار , نرم افزار حقوق و دستمزد , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزاری که تحت وب است و به شما کمک میکند تا سازمان الکترونیک و بدون کاغذ با امکان دورکاری داشته باشید.اتوماسیون اداری فرم ها،مکاتبات داخلی و خارجی و گردش اطلاعات به صورت متمرکز مدیریت میکند.اتوماسیون اداری به صورت آفلاین و آنلاین قابل استفاده است و بدون محدودیت زمان و مکان خارج از ساعات اداری و موقعیت شرکت پیشرفت چند برابری در شرکت شما به همراه خواهد داشت .

نرم افزار اتوماسیون اداری

مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری

سازماندهی و افزایش سرعت مکاتبات اداری از جمله اهداف تولید و ارائه سیستم های اتوماسیون اداری بوده است.>نرم افزار اتوماسیون اداری،سیستم در یک محیط کاربر پسند،بستر مناسب ثبت و گردش نامه ها و انواع فرم های سازمانی را فراهم می کند.همچنین پیگیری،ارائه گزارشات،اقدامات مدیریتی و به طور کلی مکاتبات درون و برون سازمانی در این سیستم در قالب بستری امن انجام میگیرد.

قابلیت های نرم افزار اتوماسیون اداری

    • مدیریت مکاتبات،نامه ها و ارتباطات درون/برون سازمانی
    • مدیریت فایل ها و مستندات
    • انتقال فایل بین کاربران
    • مدیریت وظایف و پیگیری آنها

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار،نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگه داشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است.این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام میگرفت را با اضافه ن مودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد دادنرم افزار مدیریت انبار،نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگه داشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است.

نرم افزار مدیریت انبار

معرفی امکانات نرم افزار مدیریت انبار

      • امکان قیمت گذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون
      • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
      • امکان انبارگردانی و گردش کالا
      • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
      • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش

گزارشات نرم افزار مدیریت انبار

        • گزارش موجودی های تعدادی و ریالی یک یا تمام انبارها،با امکان تفکیک گروه و دسته های کالا.
        • گزارش کاردکس تعدادی و ریالی.
        • گزارشات متنوع از کلیه رویدادهای مربوط به گردش کالا،به تفکیک کالا و انبار و طرف حساب،در محدوده زمانی دلخواه.
        • گزارش ریز عملیات انبار( مقداری و مقداری –ریالی )در هر محدوده زمانی.

هدف اصلی این شرکت از تولید نرم افزار انبار ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است.با مکانیزه کردن سیستم انبار وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حسابداری انبار به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری یا انبارداری،کارهای مربوط به حساب های خود و انبارگردانی را انجام داده و فاکتور فروش صادر نمایید.نرم افزار حسابداری انبار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید،صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد.

نرم افزار حسابداری انبار

امکانات نرم افزار حسابداری انبار

          • امکان قفل کردن مقدار کالاهای رسید و حواله
          • امکان ریالی کردن حواله با استفاده از روش میانگین موزون و فایفو
          • عملیات انبارگردانی مبتنی بر بارکد با استفاده از اپ موبایلی
          • صدور اسناد حسابداری بر اساس الگوهای مشخص شده

نکات شاخص نرم افزار حسابداری انبار

            • امکان مشخص کردن محل دقیق کالا در انبار
            • امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف
            • ارتباط کامل با نرم افزار خرید و تدارکات در صورت موجود نبودن کالا در انبار و جهت شارژ انبار
            • ارتباط کامل با اموال که باعث همخوانی اطلاعات بین انبار و اموال شده و ورود و خروج دارایی ها از انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد،یک سیستم جامع برای مدیریت حقوق،دستمزد و فیش حقوقی کارکنان در یک سازمان یا شرکت است.

این نرم افزار به شما کمک میکند تا اطلاعات کارمندان را ثبت و فایل های بیمه و مالیات را به راحتی تهیه کنید.شما با داشتن نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد میتوانید علاوه بر ارسال لیست بیمه و حقوق،محاسبات پایان سال مثل عیدی،سنوات و بازخرید مرخصی را انجام دهید.در ضمن امکان پرداخت گروهی حقوق با استفاده از خروجی های مورد پذیرش بانک ها نیز وجود دارد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزیت های نرم افزار حقوق و دستمزد

              • خودکارسازی فرآیند پرداخت حقوق پرسنل
              • یکپارچگی نرم افزار حقوق و دستمزد با سیستم مالی،حسابداری و حضور و غیاب
              • دارای سیستم گزارش ساز پیشرفته مبتنی بر BPMS
              • امکان دریافت خروجی فایل ها و گزارشهای پویا با فرمت های مختلف

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

                • كاهش عملیات تكراری،كنترل های زمان بر و در نتیجه اتلاف زمان،بین حوزه اداری و حوزه مالی سازمان
                • پیش نویس سند براساس سیستم مالی موجود در سازمان (در مواردی که سازمان از سیستم مالی دیدگاه استفاده نمیکند.)
                • تعریف نحوه محاسبه اقساط وام،پس انداز و پرداخت نامتناوب در الگوهای حقوق

نرم افزار واسط سامانه مودیان

نرم افزار واسط سامانه مؤدیان در واقع نرم افزاری برای ارسال صورت حساب های الکترونیکی می باشد که شرکت ها و اصناف با استفاده از این نرم افزار می توانند تمامی اطلاعات مربوط به صورت حساب های خود را به طور مستقیم به سامانه مودیان ارسال کنند.

نرم افزار واسط سامانه مودیان

نرم افزار سامانه مودیان تمام کسب و کارها و مشاغل میتوانند با این نرم افزار تنها با یک کلیک،انواع صورتحساب ها با الگوهای متفاوت را به سامانه مودیان ارسال کنند فرقی نمیکند نرم افزار حسابداری داشته باشید یا نه،نرم افزار تحت وب میخواهید یا نصبی،ما برای همه نیازهای شما برای ارسال صورتحساب به سامانه مودیان راه حل داریم .

ارسال صورتحساب به سامانه مودیان

سامانه ارسال صورتحساب به سامانه مودیان به صورت الکترونیکی است که به منظور ارسال رایگان صورتحساب های مالیاتی مودیان راه اندازی شده است.این سامانه امکان ثبت فاکتورهای فروش شما به صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم میشود.یعنی دیگر نیاز نیست که شما برای ارسال صورتحساب های الکترونیکی خود از معتمدین مالیاتی کمک بگیرید و برای دریافت خدمات از معتمدین هزینه پرداخت کنید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار اتوماسیون اداری,نرم افزار مدیریت انبار,نرم افزار حسابداری انبار,نرم افزار حقوق و دستمزد,نرم افزار سامانه مودیان,ارسال صورتحساب به سامانه مودیان ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

خرید بهترین نرم افزار حسابداری

پیشرفت دانش و تجربه ی بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو لزوم استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب، بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد،نرم افزار حسابداری پویا، یک نرم افزار بسیار ساده است که به راحت ترین روش ممکن، مدیریت امور مالی کسب و کار شما را انجام می دهد. فرقی نمی کند حرفه ای باشید، یا صاحب یک کسب و کار نوپا، نرم افزار حسابداری پویا با سرعت خیره کننده خود به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به امور مالی خود رسیدگی کنید. ثبت یک سند پیچیده یا بررسی گزارشات مالی، کار شما را در یک چشم به هم زدن انجام می دهد

نرم افزار حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری

استفاده بهینه از زمان برای هر شرکت و مسئول خریدی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل شرکت پویا قیمت نرم افزار حسابداری را با جزئیات کامل محاسبه کرده است و شما می توانید هر زمان که علاقه داشتید امکانات مختلف نرم افزار را مشاهده کرده و با انتخاب زیر سیستم ها و ابزار مورد نیاز از قیمت نرم افزار حسابداری مطلع شوید .

در واقع شما عزیزان می توانید با توجه به نوع و حجم کسب و کار خود ، سطح مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید .

خیالتان راحت! کارشناسان و مشاوران ما با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما هستند .

نرم افزار موبایل انبار

شناسایی و ردیابی کالاها به وسیله ی فناوری بارکد و استفاده از اطلاعات موجود در بارکد برای ثبت اتوماتیک اسناد انبار، از جمله دغدغه های مهم کسب وکارها است و پاسخ به آن منجر به افزایش سرعت و دقت در انجام عملیات جاری انبار می شود .

نرم افزار موبایل انبار، با استفاده از تکنولوژی بارکد، همه ی فرآیند های ورود، خروج، انبار گردانی و شمارش کالا را پوشش می دهد. علاوه بر ثبت کالا های ورودی و خروجی ،می توانید سریالهای هر کالا را کنترل و مدیریت نمائید ،

هندهلد بارکد از طریق مکانیزه کردن عملیات ثبت اسناد ورودی، اسناد خروجی و ثبت شمارش کالا با استفاده از تکنولوژی بارکد خوان، کنترل مدیریت عملیات مربوطه را افزایش می دهد. همچنین نرم افزار موبایل انبار از طریق کاهش خطا های احتمالی ثبت اطلاعات، نگهداری اطلاعات را تسهیل کرده و منجر به افزایش کنترل دقیق تر عملیات به صورت آنلاین و آفلاین خواهد شد .

نرم افزار موبایل انبار

نرم افزار واسط سامانه مودیان

سامانه مودیان مالیاتی [my.tax.gov.ir] سامانه ای بین مؤدیان و سازمان مالیاتی کشور است. از این پس مودیان (کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی) باید از طریق این سامانه جهت ارسال صورتحساب الکترونیکی اقدام کنند .

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در روزهای داغ و پرهیاهوی اجرایی شدن سامانه مودیان با آن روبرو می شویم این بود که دوستان شاغل در زمینه مالی و مالیاتی از من می خواستند که نرم افزار واسطی را بشناسند که امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان را داشته باشد .

میخواهیم نرم افزاری را معرفی کنیم که از طریق ورودی فایل اکسل، امکان ارسال صورتحساب های الکترونیکی به سامانه مودیان را داشته باشند .

نرم افزار واسط سامانه مودیان پویا یکی از بهترین نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان می باشد. کلیه صاحبان مشاغل می توانند با این نرم افزار خیلی راحت و سریع، انواع صورتحساب ها را به سامانه مودیان ارسال نمایند. از قابلیت های این نرم افزار، ارسال صورتحساب به شکل مستقیم، ارسال خروجی دریافت شده از نرم افزار از طریق شرکت های معتمد، دریافت گواهی امضا الکترونیک به صورت اتومات و... می توان نام برد .

سامانه مودیان

چرا استفاده از نرم افزار سامانه مودیان برای ارسال فاکتور الزامیست؟

می دانیم که فرآیند ارسال فاکتورهای الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی ممکن است بسیار پیچیده و زمان بر باشد. انجام مراحل متعددی مانند ثبت فاکتورها، اعتبارسنجی صحت اطلاعات و نگرانی در مورد وضعیت پرونده مالیاتی می تواند خسته کننده باشد. به همین دلیل،نرم افزار واسط سامانه مودیان را برای تسهیل فرآیند ارسال فاکتورهای الکترونیکی ایجاد شده .

نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی به کسب وکارها اجازه می دهد تا فاکتورها را به صورت الکترونیکی ایجاد کرده و آن ها را مستقیماً به سامانه مالیاتی مشتریان خود ارسال کنند. با این روش، نیازی به برقراری ارتباط با سازمان امور مالیاتی به صورت جداگانه نیست .

ارسال صورت حساب های الکترونیک به سامانه مودیان مالیاتی معمولا به دو روش ارسال مستقیم صورت حساب به سامانه و یا توسط شرکت های واسط معتمد اداره دارایی و مالیات انجام می شود .

در نرم افزار پویا که به صورت برای این کار توسعه یافته است کسب و کارها به راحتی می توانند بدون صرف هزینه های زیاد صورت حساب الکترونیکی خود را از طریق این سیستم به سامانه مودیان مالیاتی ارسال کنند .



:: برچسب‌ها: نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی , نرم افزار موبایل انبار , نرم افزار واسط سامانه مودیان , نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی , نرم افزار حسابداری , قیمت نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار واسط سامانه مودیان

در بیست و یکم مهر ماه سال 1398 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را در 29 ماده در راستای ایجاد شفافیت مالی و اقتصادی کشور در مجلس شورای اسلامی تصویب پس از تأیید توسط شورای نگهبان در تاریخ 11 آبان سال 1398 برای اجرا به دولت جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

سامانه مودیان، یکی از ابزارهای کلیدی است که سازمان امور مالیاتی جهت تسهیل فرایندهای مالیاتی ایجاد کرده است . این سامانه آنلاین مکانی است که در آن مودیان، اطلاعات مالیاتی خود را برای بررسی و برخورداری از سرویس های مالیاتی در دسترس قرار می دهند. از این پس مودیان (کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی) باید از طریق این سامانه جهت ارسال صورتحساب الکترونیکی اقدام کنند، اما جهت استفاده از سامانه نیاز به یک نرم افزار واسط می باشد.

قوانین سامانه مودیان

نرم افزار واسط سامانه مودیان پویا را می توان به عنوان یک نوع نرم افزار حسابداری توصیف کرد که برای افراد و واحدهای اقتصادی، امکان ثبت مکانیزه صورت حساب های الکترونیکی را فراهم می کند،این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای ارسال صورتحساب سامانه مودیان می باشد. کلیه صاحبان مشاغل می توانند با این نرم افزار خیلی راحت و سریع، انواع صورتحساب ها را به سامانه مودیان ارسال نمایند. در این پست، ما به بررسی عملکرد سامانه مودیان، امکانات زیرسیستم سامانه مودیان در نرم افزار واسط مالیاتی پویا می پردازیم.

سامانه مودیان چیست؟

نرم افزار سامانه مودیان سامانه ای آنلاین و متعلق به سازمان امور مالیاتی است که به فعالان اقتصادی کارپوشه ای اختصاص می دهد تا تبادل اطلاعات مربوط به مالیات مودی بین سازمان مالیات و مودی انجام شود. این سامانه باعث شده تا تمام اطلاعات مالیاتی به طور دقیق در یک مکان تجمیع شود، که این امر موجب کاهش فساد مالی و ارائه خدمات مالیاتی کارا و مؤثر می شود. مشمولین باید صورتحساب های الکترونیکی خود را در موعدهای مشخص، ارسال کنند. همه اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به ارسال صورت حساب الکترونیکی هستند. عدم ثبت نام و عدم ارسال صورت حساب ها با این سامانه، منجر به جریمه حداقل 10% از فروش خواهد شد

چه افرادی/شرکتهایی باید در سامانه مودیان ثبت نام کنند؟

تمامی فعالان اقتصادی، از شرکت های حقوقی گرفته تا اشخاص حقیقی که فعالیت تجاری دارند، موسسات غیرانتفاعی و حتی فعالان اقتصادی در مناطق ویژه اقتصادی، ملزم به ثبت نام در نرم افزار سامانه مودیان هستند. اما برخی افراد و موسسات مانند صاحبان مشاغل گروه سوم که کالا و خدمات معاف از مالیات بر ارزش افزوده ارائه می کنند، ملزم به ثبت نام در سامانه مودیان نیستند. زمان ثبت نام در سامانه مؤدیان برای گروه های مختلف شرکت ها متفاوت است. طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، قانون سامانه مؤدیان به صورت هم زمان برای همه شرکت ها اجرا نمی شود؛ در واقع شرکت ها با توجه به نوع آنها به چند دسته تقسیم شدند که هر یک از آنها در تاریخ خاصی باید در سامانه مؤدیان ثبت نام و صورت حساب الکترونیکی صادر کنند

نرم افزار واسط سامانه مودیان

امکانات زیرسیستم سامانه مودیان در نرم افزار واسط مالیاتی پویا:

نرم افزار پویا، یک نرم افزار یکپارچه در حوزه مالی، فروش و تولید است که با سامانه واسط مالیاتی مودیان خود، فرآیندهای مالیاتی را برای کاربران ساده کرده است:

  • کنسول ارتباطی سامانه مودیان جهت ثبت فاکتورها
  • امکان ارسال فاکتورهای نوع اول الگوی فروش و پیمانکاری
  • امکان ارسال فاکتورهای نوع دوم الگوی فروش
  • امکان ثبت برگشت از فروش
  • امکان ابطال صورتحساب


:: برچسب‌ها: نرم افزار واسط سامانه مودیان , نرم افزار واسط , سامانه واسط مالیاتی , نرم افزار سامانه مودیان , نرم افزار واسط مالیاتی , ارسال صورتحساب به سامانه مودیان ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

سامانه مودیان مالیاتی چیست؟

سامانه مودیان مالیاتی یکی از سامانه های دولتی و بسیار کارآمد است که جهت سامان دهی به مشکلات و رسیدگی های مالیاتی راه اندازی شده است و برای ثبت اظهارنامه های مختلف مالیاتی، صورت حساب ها و فاکتورها مورد استفاده قرار می گیرد. این سامانه نقش بسزایی در جلوگیری از فرارهای مالیاتی دارد و رسیدگی به کارها را راحت تر و خطاهای پرونده های مختلف را هم کاهش داده است تمامی صاحبان مشاغل مختلف موظف هستند که در این سامانه ثبت نام کنند .

سامانه مودیان

نرم افزار واسط سامانه مودیان چیست ؟

با راه اندازی سامانه مودیان اشخاص حقیقی و حقوقی موظف هستند فروش خود را به صورت آنلاین به دارایی معرفی کنند. نرم افزار واسط این امکان را در اختیار اشخاص و شرکت ها قرار می دهد تا صورت حساب های فروش را به سامانه مودیان ارسال کنند .

اگر در این روزها درگیر هیاهوی سامانه مودیان شده باشید، قطعا می دانید که ارسال صورتحساب الکترونیکی در این سامانه نیاز به یک نرم افزار واسط مودیان دارد که کلیه صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی باید به کمک آن، جهت ارسال صورتحساب الکترونیکی خود اقدام نمایند. نرم افزار واسط پویا بسیار ساده طراحی شده اند تا تمامی کاربران بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند

این نرم افزار در دو نسخه ویندوز و تحت وب طراحی شده است تا کار را برای تمامی مودیان ساده تر کند .

نرم افزار واسط پویا

روش های مختلف ارسال فاکتورهای فروش در سامانه مودیان

در سامانه مودیان مالیاتی به سه روش می توان برای ارسال فاکتورها اقدام نمود :

  • استفاده از معتمد مورد تائيد وزارت امور اقتصادی و دارائی
  • توسط مودی به صورت مستقيم و از طريق نرم افزار فروش يا حسابداری فروش
  • توسط مودی به صورت مستقيم و از طريق نرم افزار واسط سامانه موديان مالياتی

استفاده از توکن جهت ارسال صورت حساب ها

با استفاده از نرم افزار واسط سامانه مودیان، مودیان مالیاتی می توانند برای ارسال صورت حساب های خود در هر زمانی اقدام نمایند و تایید ارسال آنها را از سامانه دریافت کنند. حتی می توان پس از ارسال صورت حساب ها و برای آگاهی از وضعیت فاکتورها از سامانه استعلام بگیرند .

البته لازم به ذکر است به منظور استفاده از نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی، باید قبلا برای امضای صورت حساب های خود یک توکن سخت افزاری تهیه کنید. ارسال صورت حساب ها پس از اتصال این توکن به نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. بنابراین وجود این توکن ضرورت دارد .

همان طور که می دانید ارسال صورت حساب ها و فاکتور های فروش برای تمامی مودیان از ابتدای سال 1402 اجباری شده است. این بدین معنی است که تنها صورت حساب های الکترونیکی که شما بتوانید در سامانه مودیان به ثبت برسانید، به عنوان یک فاکتور فروش شما محسوب میشوند

آموزش ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی

آموزش ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی بسیار ضروری است تا همه افراد مشمول فرآیند ثبت نام در سامانه را به درستی و با اطلاعات کافی انجام دهند. عدم آگاهی و یا عدم ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی، میتواند منجر به جریمه و پرداخت جزای خسارت شود

صورت حساب الکترونیکی مالیاتی چیست؟

صورت حساب الکترونیکی مالیاتی، نوعی از صورت حساب فروش بوده که صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی، ملزم به تنظیم آن، برای معاملات انجام گرفته خود و ثبت این صورت حساب در سامانه صورتحساب الکترونیکی مالیاتی می باشند

ارسال صورتحساب الکترونیکی

نحوه صدور صورت حساب الکترونیکی مالیاتی به صورت اینترنتی و برخط می باشد؛ با این توضیح که صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی که موظف به ارسال صورت معاملات فصلی بوده، می توانند با ورود به سامانه صورت حساب الکترونیکی مالیاتی یا همان سامانه ثبت معاملات برخط، به آدرس اینترنتی oil169.ir ، برای ثبت صورت حساب الکترونیکی مالیاتی خود، مطابق مقررات نحوه صدور صورتحساب، اقدام نمایند .



:: برچسب‌ها: نرم افزار سامانه مالیاتی , سامانه واسط مالیاتی , نرم افزار واسط پویا , نرم افزار واسط مودیان , نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی , نرم افزار سامانه مودیان مالیاتی , سامانه مودیان , نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری چیست

پیشرفت دانش و تجربه ی بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو لزوم استفاده از یک نرم افزار حسابداری خوب، بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد؛ به گونه ای که صاحبان شرکته ای کوچک و متوسط، نمیتوانند محاسبات مالی خود را با روش های سنتی انجام دهند.اگر قرار باشد حسابداری در مجموعه شما استخدام نشود، به راحتی میتوانید با تهیه یک نرم افزار حسابداری دغدغه کامل خود را رفع کنید. بهترین نرم افزار های حسابداری در ایران میتواند هم توسط مدیر مجموعه مدیریت شوند و یا حتی توسط یکی از کارمندان شما به کار گرفته شوند.

مهارت هایی که یک حسابدار باید داشته باشد

  • تجزیه و تحلیل برای صدور اسناد حسابداری
  • کار با نرم افزار Excel
  • توانایی استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی ، بیمه و کار و تجارت
  • مهارت محاسبه حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات کارکنان

قیمت نرم افزار حسابداری

برای نمایش قیمت نرم افزار حسابداری مورد نظر کسب و کار خود ابتدا از قسمت سمت راست نام بسته خود را با توجه به نوع کسب و کار خود انتخاب کنید و در صورتی که نیاز به زیر سیستم ها ی اضافه مثلا زیر سیستم ارزی و و hمکانات جانبی نظیر کاربر اضافه را در ستون دوم و سوم انتخاب نمائید و در نهایت برای دریافت پیش فاکتور قیمت نرم افزار حسابداری مورد نیاز اقدام نمائید.

نرم افزار های حسابداری

نرم افزار واسط مالیاتی نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات خود را به پویا سافت منتقل نمود.نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان برای همه نیازها راه حل دارد :

  • اگر نسخه نصبی می خواهید یا نسخه تحت وب
  • اگر شخص حقوقی هستید یا حقیقی
  • اگر تعداد فاکتورهای شما خیلی کم است یا خیلی زیاد
  • اگر نرم افزار حسابداری دارید یا ندارید

برخی از امکانات نرم افزار واسط مالیاتی

  • محیط گرافیکی زیبا
  • محیط کاربری آسان
  • ایجاد کلید خصوصی و عمومی
  • جستجو شناسه های یکتا کالا و خدمت از داخل نرم افزار

امکاناتی که برای این افزونه واسط مالیاتی

  • امکان دریافت ورودی اطلاعات از طریق اکسل و سایر نرم افزارهای حسابداری.
  • قیمت مناسب و رقابتی و صرفه اقتصادی مناسب.
  • پشتیبانی مطلوب نرم افزار واسط مالیاتی جهت راه اندازی و اجرا.
  • امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی به نرم افزار سامانه مودیان به صورت دستی
  • عدم نیاز به دریافت خدمات از شرکت های معتمد مالیاتی
  • امکان ارسال روزانه یا هفتگی صورتحساب ها

نرم افزار واسط مالیاتی

نرم افزار حقوق و دستمزد

  • در انتهای فرآیند ، محاسبه حقوق و مزایا,امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد
  • پرسنت نرم افزار حقوق و دستمزدچقدر انتهای فرآیندحقوق و مزایای پرسنل و كاهش عملیات تكراری، كنترل های زمانبر و در نتیجه اتلاف زمان، بین حوزه اداری و حوزه مالی سازمان
  • پیشنویس سند براساس شابلن سیستم مالی موجود در سازمان (در مواردی که سازمان از سیستم مالی دیدگاه استفاده نمیکند.)
  • تعریف نحوه محاسبه اقساط وام، پسانداز و پرداخت نامتناوب در الگوهای حقوق
  • مشاهده آرشیو فیش های حقوقی شخصی از طریق منوی اداری

معرفی امکانات سیستم نرم افزار حقوق و دستمزد

در دنیای کسب و کار امروزی، مدیریت نرم افزار حقوق و دستمزد از حیاتی ترین کارها برای هر سازمان و شرکت است. از این رو، نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد به عنوان ابزاری برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل بسیار اهمیت دارد. سیستم حقوق و دستمزد امکانات متنوعی را به شما ارائه میدهد:

  • ثبت اطلاعات و محاسبه حقوق کارکنان
  • تهیه دیسکت های قانونی بیمه و مالیات با فرمت های مورد پذیرش بیمه تأمین اجتماعی و دارایی (مطابق با آخرین تغییرات قانونی)
  • تهیه و ارسال لیست مالیات حقوق به روش های مختلف

نرم افزار حقوق ودستمزد

تولید اسناد مربوط  پرداخت نرم افزار حقوق و دستمزد چه مزیت هایی دارد؟

قابلیت مدیریت یکپارچه فرآیند محاسبه حقوق در نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد برای سازمان های پراکنده به ارتقای مدیریت منابع انسانی در این سازمان ها منجر میشود. مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد چارگون برای سازمان های مختلف بدون در نظر گرفتن ابعاد یا ساختار دولتی و خصوصی آنها قابل توجه و بااهمیت است.

 نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در رانرمافزار انبار تعدادی است.

نرم افزار منحصربه فردی در مکانیزه کردن فرایند پر از داده و عملیات انبارگردانی است. این نرم افزار امکانات سودمندی همچون گروهبندی درختی کالا و اتصال به بارکدخوان در خود دارد.هکار . نرمافزار انبار تعدادی اسپاد وضعیت انبار را از نظر میزان موجودی، مقادیر وارده، مقادیر صادره، رخدادهای مرتبط به هر کالا (کاردکس)، کسری و اضافات انبارگردانی و به طور شفاف گزارش میکند.مدیریت منابع انسانی مجموعه نرم تعریف سیستم مدیریت انبار ( WMS )

سیستم مدیریت انبار یا WMS (Warehouse Management System) نرم افزاری کاربردی و اجرایی در حوزه انبار است که علاوه بر کنترل و مدیریت روزانه تمامی عملیات های مربوط به انبار، موجب بهینه سازی فرآیندهای مختلف انبارداری از مرحله دریافت کالا تا مرحله ارسال و خروج آن از انبار می گردد.

 انبارداری چیست؟

انبارداری عبارت است از دریافت کالا و اقلام از قسمت های مختلف شرکت یا دیگران از خارج شرکت و نگهداری آنها با توجه به قوانین و اصول انبار داری است.

سیستم، از واحد مالی سازمان نیز میتواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کنید.حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت منابع انسانی مجموعه نرم افزار انبار تعدادی دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به گونه ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان نیز میتواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند.

نرم افزار انبار تعدادی

نیز تولید اسناد مربوط به پرداخت نرم افزار حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت منابع انسانی مجموعه نرم افزاری دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به گونه ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم مدیریت انبارداری، از واحد مالی سازمان نیز میتواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند.

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد دیدگاه نیز در همین راستا در راهکار مدیریت انبارمجموعه نرم افزاری دیدگاه قرار گرفته و طراحی آن به گونه ایست که از طریق تعریف دسترسی، کاربر این سیستم، از واحد مالی سازمان نیز میتواند به اجرای فرآیندهای موردنظر اقدام کند.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , قیمت نرم افزار حسابداری , نرم افزار واسط مالیاتی , نرمافزارسامانه مودیان , نرمافزار حقوق و دستمزد , نرم افزارانبارتعدادی , سیستم مدیریت انبارداری , مدیریت انبار ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار واسط مودیان مالیاتی

با توجه به تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان (صندوق مکانیزه فروش) در مهر ماه سال 1398، که با هدف شفاف سازی اقتصادی ایجاد شد، کلیه افراد مشمول این قانون می بایست در سامانه مودیان ثبت نام کنند و بعد از عضویت در این سامانه اقدام به ارسال صورت حساب الکترونیکی برای فروش کالا و یا خدمات نمایند. نرم افزار سامانه مودیان مورد توجه اشخاصی است که قصد ارسال صورت حساب الکترونیکی را به صورت مستقیم دارند.

اشخاص مشمول این قانون که قبلا از فاکتورهای کاغذی به صورت دستی استفاده می کردند می بایست طی مدت یک هفته فاکتورهای فروش مربوط به کالا و خدمات را در کارپوشه سامانه مودیان ثبت نمایند. این کار از سه طریق برای مودیان امکان پذیر می باشد. یک از طریق نرم افزار سامانه مودیان به صورت مستقیم اقدام به ارسال صورت حساب های الکترونیکی نمایند و یا ثبت و ارسال فاکتورهای فروش را به شرکت های معتمد مالیاتی بسپرند و راه سوم استفاده از نرم افزار حسابداری با قابلیت ارسال فاکتور الکترونیکی می باشد.

برای دریافت نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید. با دریافت نرم افزار اتصال به سامانه مودیان می توانید به راحتی اقدام به ثبت فاکتورهای فروش نمایید و نیازی به ثبت صورت معاملات فصلی در سامانه معاملات فصلی نمی باشد.

امكانات نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

  • ايجاد تنظيمات اطلاعات مودی شامل كد اقتصادی، كليد عمومی، كليد خصوصی، شناسه يكتای مالياتی
  • امكان تعريف مشتريان به همراه اطلاعات تكميلی آنها به صورت مستقيم، از طريق اكسل (Excel) يا از طريق Api
  • امكان تعريف كالاها و انواع خدمات به صورت مستقيم، از طريق اكسل ( Excel ) يا از طريق Api
  • امكان دريافت اطلاعات صورت حساب از طريق اكسل ( Excel ) يا از طريق Api
  • امكان كنترل تمامی موارد بازدارنده جهت پذيرش صورت حساب و آماده سازی سند جهت ارسال
  • و ...

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

چرا نرم افزار خزانه داری پویا

نرم افزار خزانه داری ابزاری است که دارای سیستم کاملا مشخصی از دریافت ها و پرداخت ها بوده و مدیریت بهینه و دقیق دارایی های نقدی و اسناد شرکت را ممکن می سازد. شرکت طرح اندیشان پویا با توجه به نیاز به مدیریت وجوه نقد، تضامین، سپرده ها و کلیه واریزها و برداشت های صورت گرفته، تصمیم گرفت تا به طراحی نرم افزار خزانه داری بپردازد.

امکان تعریف بانک ها و مشخصات حساب به صورت نامحدود، وجود ارتباط با سیستم های حسابداری، اعتبارات و قراردادها، این نرم افزار را به یک نرم افزار جامع تبدیل کرده است

قابلیت های نرم افزار خزانه داری

  • دریافت و پرداخت، ثبت و نگه داری عملیات خزانه داری
  • عملیات دریافت و پرداخت شامل: انواع موجودی نقدی، اسناد تجاری و اسناد تضمینی
  • انجام عملیات تمدید، تقلیل، افزایش یافته، باطل شده در اسناد تضمینی
  • کلیه امور مربوط به چک و عملیات راس گیری، رد گیری و رهگیری چک
  • و ...

نرم افزار حسابداری

مدیران مالی هر سازمانی موظفند در فواصل زمانی مختلف گزارش های مالی و مدیریتی را به شکل دقیق برای ذی نفعان مختلف ارسال کنند. از آنجا که محاسبات ذهنی انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراین معمولا ابزارهای مختلفی به کمک مدیران می آیند که مهم ترین آنها نرم افزارهای حسابداری و مالی است.

نرم افزار حسابداری به شما کمک می کند تا کسب و کار یا سازمان خود را به طور صحیح با استفاده از ابزارهایی همچون حساب های پرداختنی و دریافتنی، دفتر کل، سفارش های جدید، مدیریت سهام، سلامت مالی شرکت یا سازمان را مورد بررسی قرار دهید.

این روزها دیگر استفاده از نرم افزار حسابداری یک پدیده رایج در مدیریت مالی کسب وکارها شده است. این مسئله به قدری رایج شده است که یکی از مهم ترین دغدغه های همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری است.

یک نرم افزار حسابداری داده های مالی و حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب های تعریف شده حسابداری مانند: وجه نقد، موجودی مواد و کالا، حساب دریافتنی، حساب های پرداختنی، سود یا زیان انباشته، سرمایه، دارایی و ثبت و ذخیره می کند. این نرم افزارها که بر پایه مفاهیم حسابداری طراحی شده اند به حسابداران در انجام امور حسابداری کمک می کنند.

دلیل نیاز شرکت ها به نرم افزار حسابداری

  • افزایش سرعت فعالیت های حسابداری
  • دقت بیشتر در محاسبات
  • سهولت دسترسی به اطلاعات و نظارت بر آن
  • تسهیل گزارش گیری
  • افزایش امنیت اسناد مالی
  • کاهش هزینه ها
  • محاسبه ی میزان مالیات

خرید نرم افزار حسابداری

خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیم گیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. خرید نرم افزار حسابداری، به استفاده کنندگان امکان می دهد، به تمام جزئیات مالی یک کسب و کار دسترسی داشته و تمام رویداد ها را ثبت کنند. با استفاده از یک نرم افزار مالی مناسب است که حسابدار، روی تمام عملیات مربوط به خرید و فروش نظارت داشته و می تواند آن ها را پیگیری کند. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری و دریافت دمو با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید.

نرم افزار حسابداری پویا

نرم افزار انبار تعداری

انبار هر فروشگاه یا شرکتی، جزو اصلی ترین بخش های آن است. با توجه به اندازه فعالیت و کسب و کار، انبار شما می تواند دارایی های مختلفی را در خود نگه داری کند. مدیریت کالاهای موجود در انبار نیاز به دقت و ابزار هایی دارد که نرم افزار مدیریت انبارداری مهم ترین آن هاست. نرم افزار مدیریت انبارداری تحولی عظیم در سیستم مدیریت کارخانجات، سازمان ها و تولیدی ها ایجاد کرده و موجب افزایش سرعت کارها، تسهیل امور و تولید محصولات گردیده است.

نرم افزار انبار تعدای یا سیستم انبارداری و مدیریت انبار (WMS: Warehouse Management System) نرم افزاری است که برای نظارت بر تمامی فرآیندهای مدیریت انبار و اجرا و کنترل کردن آن ها به کار می رود. در نتیجه، چنین سیستمی به فرآیندهای پیچیده انبارداری کمک می کند، سرعت آن ها افزایش می دهد و از خطاها می کاهد.

دلایل نیاز شرکت ها به نرم افزار انبار تعدادی

  • کنترل و مدیریت موجودی
  • خدمات و پیگیری مشتری
  • بهره وری شرکت
  • بازگشت سریع تر سرمایه

بخش انبار و انبارگردانی، نقش کلیدی در عملیات های مالی هر شرکتی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از یک نرم افزار انبار تعدای خوب و مناسب باعث افزایش قابلیت های انبارداری، دقت و عملکرد بهتر در این زمینه می شود.

سیستم حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری فروش یکی از کاربردی ترین ابزاری است که یک حسابدار یا کارشناس فروش باید از آن استفاده کند. انجام کارهای حسابداری به صورت روزانه و حرفه ای ممکن است سخت و پیچیده باشد؛ به همین دلیل حسابداران و فروشندگان فروشگاه های کوچک و بزرگ به یک نرم افزار برای نظم و سرعت بخشیدن به کارهای خود نیاز دارند. اگر به دنبال خرید بهترین نرم افزار حسابداری هستید یا اینکه قصد تعویض نرم افزار قبلی خود را دارید، این نرم افزارهای در فروشگاه به اسم نرم افزار فروشگاهی و در کسب و کارها تحت عنوان نرم افزار حسابداری فروش معروف است. در اصل، کار اصلی نرم افزارهای مدیریت فروش و پخش این است که روند کاری شما را ساده و بهینه کرده و به آن سرعت می بخشد.

ویژگی های سیستم حسابداری فروش

یک رابط کاربری خوب و کاربرپسند در درجه اول قرار دارد، چرا که شما قرار است همیشه با آن سروکار داشته باشید، اگر رابط کاربری سیستم حسابداری فروش برای شما جذابیت بصری نداشته باشد شاید بعد از مدت کمی کارکردن با آن نرم افزار دیگر انرژی لازم را نداشته باشید.

در کنار رابط کاربری زیبا، سادگی و نحوه کارکرد آسان با این نرم افزارفروش معیار بسیار مهمی است. برای مثال شما نباید برای انتخاب یک گزینه ساده زمان زیادی را صرف کنید و گزینه های پرکاربرد همیشه باید به سریعترین نحو ممکن در دسترس شما قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین ویژگی های نرم افزارهای حسابداری فروش در امر فروش و پخش، این است که بهترین خدمات را به شما ارائه کند. ازجمله وظایف یک نرم افزار خوب این است که باید امکان شخصی سازی، ارائه آپدیت های منظم، حل مشکلات احتمالی بعد از خرید و... را برای شما فراهم کند. بنابراین، به خوبی به این نکات توجه داشته باشید.

نرم افزار حسابداری فروش

کاربرد مهم سیستم حسابداری فروش

سیستم حسابداری فروش توانایی کنترل کلیه مراحل فروش مانند دریافت سفارش مشتریان و تایید آن، صادر کردن پیش فاکتور و فاکتور فروش، تحویل دادن کالا و . را دارند. علاوه بر این ها، شما می توانید از طریق نرم افزارهای بازاریابی و فروش مانند نرم افزار فروش پویا سافت، گزارش های تحلیلی مختلفی را از روند فروش فعلی تهیه کرده و همچنین میزان فروش آینده خود را به خوبی پیش بینی کنید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار واسط سامانه مودیان، نرم افزار واسط مودیان، نرم افزار خزانه داری، سیستم خزانه داری، سیستم حسابداری فروش، نرم افزار حسابداری فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری یک ابزار مهم برای حسابداران و مدیران مالی می باشد که بسیاری از مدیران شرکت های مختلف تصمیمات خود را با توجه به اطلاعات و گزارشات به دست آمده توسط حسابداران و مدیران مالی خود قرار می دهند. مهارت هایی که یک حسابدار باید داشته باشد:

  • تجزیه و تحلیل برای صدور اسناد حسابداری
  • کار با نرم افزار Excel
  • توانایی استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی ، بیمه و کار و تجارت
  • مهارت محاسبه حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات کارکنان
  • تهیه و ارسال اظهار نامه مالیات بر درآمد
  • تهیه و ارسال گزارش فصلی خرید و فروش
  • مهارت ثبت دفاتر قانونی
  • محاسبات مالیاتهای تکلیفی
  • مهارت کار با کامپیوتر و اینترنت

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

  • رابط کاربری آسان
  • قابلیت ارائه گزارش های کاربردی و تحلیلی مالی و حسابداری
  • قابلیت به روزرسانی مداوم
  • یکپارچگی و قابلیت ادغام با دیگر سیستم های حسابداری
  • دارای قابلیت توسعه
  • قابل استفاده برای کسب و کارهای مختلف و رفع نیازمندی های آن ها
  • دارای پشتیبانی فنی باکیفیت
  • مجهز به خدمات پس از فروش
  • تضمین امنیت اطلاعات مالی
  • قیمت معقول و مناسب
  • سادگی و محیط کاربرپسند

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری فروش به کلیه اصول حسابداری متعد است وامکانات بسیار کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما رابط کاربری ساده آن به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد تا بسیاری امور مالی خود را بدون نیاز به حسابدار مدیریت کنند.

بهترین امکانات نرم افزار حسابداری فروش

  • ثبت، صدور و چاپ فاکتور خرید و فاکتور فروش
  • ثبت، صدور و چاپ فاکتور خدمات شامل درآمد و هزینه
  • قابلیت استفاده از بارکدخوان
  • چاپ فاکتور در شکل ها و اندازه های مختلف
  • گزارش سود و زیان فروش و کسب و کار
  • گزارش حساب مشتری شامل پرداختی، بدهی و طلب مشتری
  • انبار داری آسان و گزارش موجودی کالاها و انبار
  • بانک اطلاعاتی قدرتمند SQL Server
  • کاربری ساده و آسان

نرم افزار حسابداری فروش برای سهولت کار صاحبان مشاغل و فروشگاه ها و دسترسی آنها به امکاناتی همچون صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان و… طراحی شده است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری فروش نیاز های حال حاضر و آینده نزدیک شما را برطرف می سازد. نرم افزار فروش همواره به دنبال ارزانترین نرم افزار نباشید. نرم افزار مناسب، محصولی است که با کمترین قیمت، بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد. نرم افزارهای پویا سافت با توجه به امکانات ارائه شده در آنها، با یکی از رقابتی ترین قیمت های بازار به شما عرضه می شوند. با بررسی امکانات این نرم افزارها و یا دریافت مشاوره و دموی رایگان، به امکانات بی نظیر این نرم افزار در حوزه های مختلف کسب وکار فروشگاهی و ارزش خرید بالای آن پی خواهید برد.

نرم افزار حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری ارزی چیست؟

در دهکده جهانی امروز، استفاده از ارزهای مختلف در معاملات شرکت ها و موسسات اقتصادی، کاربرد وسیعی دارد. دسترسی به اطلاعاتی همچون نرخ برابری ارزهای مختلف و مقایسه آنها با نرخ پایه ارز کشور، گزارش های متنوع از حساب های ارزی، تسعیر حساب ها، حفظ و نگهداری سوابق نرخ های برابری ارزهای مختلف برای نظارت و سامان دهی مجموعه معاملات حیاتی می باشد.

فعالیت اقتصادی با سایر کشور ها ما را مجبور می کند تا با سایر ارزها نیز سر و کار داشته باشیم و هنگامی که با این مورد روبرو هستیم علاوه بر نگهداری اطلاعات بر مبنای ریال می بایست .

نرم افزار حسابداری ارزی

برخی از امکانات نرم افزار حسابداری ارزی

  • قابلیت مشخص کردن نوع ارز
  • قابلیت تعریف میزان ارز در هنگام خرید یا فروش
  • نگهداری اطلاعات ارزی حساب اشخاص
  • گزارشگیری از اطلاعات ثبت شده
  • و بسیاری از امکانات دیگر

نرم افزار حسابداری ارزی پویا سافت، ضمن فعال کردن کنترلهای ارزی به فرمهای ورود اطلاعات در کلیه نرم افزارهای مربوطه ، انواع گزارشهای مالی از دفتر ارزی حسابها تا تراز ارزی را به نرم افزار حسابداری اضافه می نماید. سندهای مالی ارسال شده از نرم افزارهای خزانه داری و بازرگانی به نرم افزار حسابداری نیز، به صورت ریالی و ارزی صادر می گردد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سافت در پلتفرم ویندوز، محاسبه آسان را برای تعداد پرسنل بالای شرکت های مدرن را به راحتی فراهم میکند. قوانین کار به صورت جداگانه تصویب می شوند و دست خوش تغییرات هستند و در محاسبه حقوق و دستمزد علاوه بر قوانین توافقات بین کارفرما و پرسنل و عملکرد طی ماه پرسنل و آیین نامه های داخلی سازمان و و عامل های دیگر به صورت همزمان ساختار محاسبه و پرداخت حقوق را شکل می دهند که ایجاد این هماهنگی پیچیدگی های خاص خود را دارد. این قواعد در صورت بالا بودن تعداد پرسنل، و متعدد بودن قواعد پرداخت به دلیل پیچیدگی زیاد به شکل دستی و دقیق غیرقابل محاسبه خواهد شد. البته دقتی که در صورت عدم وجود نرم افزار حقوق و دستمزد ممکن است جلب توجه کارفرما را نکند.

مهم ترین امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • معرفی کارفرما و کارگاه به صورت نامحدود
  • تعریف چارت سازمانی و محل خدمت به صورت ساختار درختی
  • معرفی انواع وام به صورت نامحدود
  • معرفی انواع ماموریت به صورت نامحدود (ساعتی، روزانه و غیره)
  • نمایش مانده حساب های خاص پرسنـل نظیر حساب بازاریاب، حساب مساعده، حساب خرید پرسنل و در فیش حقوقی به صورت اتوماتیک برای هر پرسنل
  • معرفی انواع فیش حقوقی (عادی، روزانه، کارمزد، پیمانکاری و غیره) به صورت نامحدود
  • امکان صدور فیش به صورت اتوماتیک برای تمامی پرسنل
  • تمامی فرم ها قابلیت قالب بندی (نحوه نمایش اطلاعات) دارند و براساس قالب طراحی شده توسط خود کاربر امکان چاپ و خروجی به Excel فراهم گردیده است.

نرم افزار حقوق و دستمزد



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری مالی , نرم افزار حسابداری فروش , نرم افزار حقوق و دستمزد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

زنجیره تامین چیست؟

مدیریت زنجیره تامین که به آن را SCM هم می نامند، مراحل کنترل و نظارت بر فرآیند ساخت و فروش کالاهای تجاری، از تامین مواد و ساخت کالا تا توزیع و فروش آن ها است. مدیریت موفقیت آمیز زنجیره تامین، برای هر شرکتی که می خواهد بین رقبا موفق عمل کند، ضروری است.

هدف سیستم مدیریت زنجیره تامین یا SCM بهبود عملکرد زنجیره تامین است. اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تامین به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند. سیستم های زنجیره تامین موثر، به تولیدکنندگان و خرده فروشان کمک می کند تا تولید اضافی را کاهش دهند. این کار هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالایی که قابل فروش نیست را کاهش می دهد.

مدیریت زنجیره تامین چه اهمیتی دارد؟

اغلب کسب و کارهای موفق برای کاهش هزینه های اضافی سازمان، تحویل سریع تر محصولات و بهینه سازی فرایندهای این میان، از مدیریت زنجیره تامین استفاده می کنند. اگر ساختار زنجیره تامین تولیدکننده به درستی کار کند و بهینه شده باشد، می تواند به موقع، قفسه های خالی خرده فروشی های در ارتباط با کسب و کارش را پر کند و در این مسیر، رقبایش را یک به یک کنار بزند. هدف نهایی مدیریت زنجیره تامین، به تحویل محصول به مشتری محدود نمی شود؛ بلکه تمامی فعالیت های قبل، حین و بعد از تحویل باید در SCM مورد توجه و رسیدگی قرار بگیرند.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

اهداف مدیریت زنجیره تامین چیست؟

اهداف مدیریت زنجیره تامین شامل:

  • کاهش هزینه و موجودی
  • افزایش مسئولیت پذیری سازمان ها و پاسخگویی آنان در برابر مشتریان
  • انقلاب اطلاعات
  • تقاضای مشتریان هنگام خرید محصولات باکیفیت
  • ضرورت ایجاد ساختار جدید در روابط بین سازمانی

نرم افزار منابع انسانی (HR) چیست؟

نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای کمک به رهبران کسب وکار و پرسنل منابع انسانی در استخدام، مدیریت و توسعه کارکنان طراحی شده است. برنامه های اصلی منابع انسانی همچون نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار حضور و غیاب می تواند به ساده سازی نیازهای عملیاتی کمک کند، در حالی که برنامه هایی همچون ارزیابی عملکرد می توانند بهره وری کارکنان را بالا ببرند.

مزایای نرم افزار منابع انسانی

در حالی که استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی مزایای زیادی دارد، یکی از بزرگترین آنها توانایی در کاهش زمان صرف شده برای کارهای اداری تکراری و کم تاثیر است که به متخصصان منابع انسانی اجازه می دهد بر مسئولیت های سازنده تر و نتایج استراتژیک بلندمدت تمرکز کنند. فراتر از این، دیگر مزایای عمده عبارتند از:

  • کاهش خطاها
  • بهبود سازماندهی اسناد و داده های کارکنان
  • فرآیندهای ساده
  • بازخورد مستمر
  • تجزیه و تحلیل دقیق تر
  • بهبود در برنامه ریزی جانشین پروری
  • انطباق سازمان ها با مقررات فدرال

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار حسابداری مالی

کسب و کار شما چه سنتی باشد و یا چه آنلاین، لازم دارید تا به طور کامل هزینه های آن را رصد کنید. هر صاحب کسب و کار باید بداند دقیقاً چه مقدار درآمد دارد، چقدر هزینه های جاری دارد و چه عددی را بابت حقوق کارمندان پرداخت می کند. همگی این مسائل از ریز و درشت باید رصد شوند تا بتوان آنها را مدیریت کرد. اگر به موضوع حسابرسی و امور مالی مجموعه خود توجه نکنید، قطعاً در مدت زمان کوتاهی عواقب آن را خواهید دید. این عواقب می تواند حتی تا ورشکستگی نیز پیش برود.

مزایای داشتن نرم افزار حسابداری مالی برای سازمان ها

نرم افزار حسابداری مالی در یک سازمان مدیریت عملکرد حسابداری و مالی سازمان را در راستای تهیه گزارشات درون و برون سازمانی تسهیل می نماید و اطلاعات لازم برای اخذ تصمیمات آتی مالی سازمان را مهیا می سازد.

نرم افزار حسابداری مالی

قیمت نرم افزار مالی

برای مشاهده آخرین قیمت نرم افزار مالی می توانید به بخش محصولات وب سایت طرح اندیشان پویا مراجعه کرده یا با بخش فروش تماس بگیرید و از کارشناسان خبره در این حوزه مشاوره بگیرید. لازم به ذکر است قیمت نرم افزار مالی می تواند بسته به آپشن ها و ویژگی هایی که دارد با یکدیگر متفاوت باشد؛ از همین رو، قیمت نرم افزار حسابداری باید با توجه به امکاناتی که دارد، با نمونه های مشابه خود، مقایسه گردد.

اهمیت نرم افزار مدیریت انبارداری برای کسب و کارهای لجستیکی

انواع نرم افزار مدیریت انبارداری جهت مدیریت و کنترل هر چه بهتر موجودی شرکت های بازرگانی و تجاری مختلف کاربرد دارند، که برای پیشرفت اهداف لجستیک سازمان ها کمک زیادی می کند،.شاید چنین تصوری وجود داشته باشد که یک نرم افزار انبارداری این نرم نه تنها برای مدیریت انبارهای بزرگی کاربرد دارد که هزاران محصول مختلف را در خود جای داده اند، اما چنین چیزی کاملاً درست نیست. یک سیستم این چنینی را می توان در هر سطحی و به منظور ردیابی، کنترل و مدیریت هر نوع موجودی استفاده کرد.

انبارها در مرکز زنجیره تأمین کالاها از زمان تولید تا توزیع قرار دارند، این مکان ها محلی برای نگهداری مواد خام تا کالاهای نهایی هستند، در نتیجه برای اینکه بتوان عملیات حفظ و نگهداری این کالاها را به خوبی ردیابی و میزان دریافتی، موجودی و خروجی اقلام مختلف را ثبت نمود، باید از روش های کارآمد و به صرفه ای مانند نرم افزارهای انبارداری استفاه کرد، چنین سیستم هایی امکان مدیریت اقلام انبار را در هر زمان و مکانی فراهم می کنند، البته بسته به نوع نرم افزار ممکن است هر یک ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار حسابداری ارزی

نرم افزار حسابداری ارزی با تعریف ارز، کنترل و مدیریت تبادلات ارزی، جهت صادرات کالای تولیدی، گسترش فعالیت کسب و کارها و به دست آوردن سود چشمگیر نقش بسزایی دارد. نرم افزار حسابداری ارزی زیر سیستمی از ماژول حسابداری این ERP می باشد، بنابراین نرم افزار حسابداری ارزی این امکان را فراهم آورده تا کسب و کارها علاوه بر تعریف انواع ارز و تعیین نرخ ارز، بتوانند تمامی عملیات های ارزی همچون آسان، سریع کنترل و مدیریت نمایند.

در نرم افزار حسابداری چند ارزی، مدیریت ارزهای سیستم و نرخ برابری آن ها، ثبت اطلاعات مالی و معاملات ارزی بر پایه ارزهای مختلف و ارائه گزارشی دقیق به حسابرسان امکان پذیر می باشد. این موضوع، عمده مشکلات سیستم های جزیره ای را پوشش داده و به دلیل انتقال لحظه ای اطلاعات زیرسیستم ها، بدون دخالت کاربر، امکان بروز خطا و عدم همخوانی اطلاعات را به شدت کاهش داده است.

در جامعه امروزی که قیمت ارز هر لحظه در حال نوسان است، شما می توانید نرخ ارز مورد نظر خود را در نرم افزار حسابداری ارزی پویاسافت بصورت لحظه ای محاسبه کنید و نرخ های مختلف ارز را در نرم افزار خود داشته باشید؛ بنابراین، دیگر شما نیاز به محاسبه نرخ ارز روز ندارید و به آسانی نرخ ارز به روز را در معاملات تجاری خود خواهید داشت.

نرم افزار واسط سامانه مودیان چیست؟

مفهوم مودیان مالیاتی ما را با سامانه ای آشنا می کند که تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی است و برای هر موردی، کارپوشه ویژه ای طراحی می کند. بدیهی است که برای داشتن این کارپوشه باید اقدام به ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی کرد، در بخش ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی برای همه مودیان دسترسی راحتی دارد و به گونه اختصاص یافته که تبادل اطلاعات بین مودیان و سازمان تنها از طریق کارپوشه انجام شود. به این معنی که کمترین نیاز به مراجعه حضوری را شاهد هستیم. همچنین مرجع ثبت، صدور و استعلام صورت حساب های الکترونیکی هم این سامانه خواهد بود.

نرم افزار واسط مودیان مالیاتی

کاربرد نرم افزار واسط مودیان مالیاتی

از ابتدای سال 1402 كليه موديان مالياتی يا بهتر بگوئيم تمامی پايانه های فروشگاهی ملزم به ارائه و ارسال صورت حساب های خود به صورت الكترونيكی در سامانه ی موديان كه توسط وزارت امور اقتصادی و دارائی توسعه يافته است، شده اند، توسط نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا می توانيد با استفاده از گزينه ی مودی و كليد خصوصی خودتان صورت حساب ها را در كارپوشه خود بارگذاری نمائيد و وابستگی به هيچ شركت و ارگانی نخواهيد داشت.

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا قابليت دريافت اطلاعات از طريق اكسل (Excel) را دارا می باشد و هيچ محدوديتی در خصوص استفاده از برند خاص نرم افزاری ندارد و قابل اتصال به تمامی نرم افزارهای موجود در بازار می باشد. همچنين در نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا محدوديت خاصی برای فرمت فايل اكسل (Excel) در نظر گرفته نشده است و قابليت اتصال به تمامی خروجی های كليه نرم افزارها با هر فرمتی را داراست.



:: برچسب‌ها: مدیریت زنجیره تامین، مدیریت منابع انسانی،نرم افزار منابع انسانی، نرم افزار مالی، قیمت نرم افزار مالی، نرم افزار حسابداری مالی، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری ارزی، نرم افزار واسط سامانه مودیان، نرم افزار واسط مودیان مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری ارزی با تعریف ارز، کنترل و مدیریت تبادلات ارزی، جهت صادرات کالای تولیدی، گسترش فعالیت کسب و کارها و به دست آوردن سود چشمگیر نقش بسزایی دارد. نرم افزار حسابداری ارزی زیر سیستمی از ماژول حسابداری این ERP می باشد، بنابراین  نرم افزار حسابداری ارزی این امکان را فراهم آورده تا کسب و کارها علاوه بر تعریف انواع ارز و تعیین نرخ ارز، بتوانند تمامی عملیات های ارزی همچون تسعیر را کنترل و مدیریت نمایند.

در نرم افزار حسابداری ارزی، مدیریت ارزهای سیستم و نرخ برابری آن ها، ثبت اطلاعات مالی و معاملات ارزی بر پایه ارزهای مختلف و ارائه گزارشی دقیق به حسابرسان امکان پذیر می باشد.  این موضوع، عمده مشکلات سیستم های جزیره ای را پوشش داده و به دلیل انتقال لحظه ای اطلاعات زیرسیستم ها، بدون دخالت کاربر، امکان بروز خطا و عدم همخوانی اطلاعات را به شدت کاهش داده است.

در جامعه امروزی که قیمت ارز هر لحظه در حال نوسان است، شما می توانید نرخ ارز مورد نظر خود را در نرم افزار حسابداری ارزی پویاسافت بصورت لحظه ای محاسبه کنید و نرخ های مختلف ارز را در نرم افزار خود داشته باشید؛ بنابراین، دیگر شما نیاز به محاسبه نرخ ارز روز ندارید و به آسانی نرخ ارز به روز را در معاملات تجاری خود خواهید داشت.

نرم افزار حسابداری ارزی

مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد پویاسافت سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است. انعطاف پذیری بالای نرم افزار در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

تیم پشتیبانی نرم افزار حقوق و دستمزد پویاسافت از فایل های اکسل و خروجی دستگاه های ساعت زنی و امکانات این نرم افزار برای مدیریت کارکرد کارکنان به خصوص در شرکت های بزرگتر با تعداد نیروی بیشتر، یکی از مهمترین دغدغه های حسابداران را برطرف می کند. استفاده از نرم افزار حقوق دستمزد، با مکانیزه کردن مراحل مختلف صدور فیش حقوقی و تهیه فایل های بیمه، دارایی و بانک، موجب کاهش حجم کار حسابداران، افزایش سرعت و دقت و در نهایت بهره وری بالاتر تیم مالی شما خواهد بود.

نرم افزار انبار تعدادی

 انبارداری بخش مهمی از هر تجارت و کسب و کاری است و مدیریت موجودی کالا ها، ثبت و پیگیری اجناس مختلف در زمان تولید، خرید یا فروش را دنبال می کند. نرم افزار انبار WMS به سیستمی گفته می شود که کلیه وقایع و فرایندهای مرتبط با انبار را ثبت و نگهداری می کند و مدیریت انبار را به فرایندی مکانیزه تبدیل می کند. نرم افزار انبار، ورود، خروج، محصل نگهداری و کلیه اطلاعات مرتبط با هر کالا را ثبت کرده و به کاربران اجازه می دهد تا در کمترین زمان ممکن به گزارشات مرتبط با کالا و موجودی کالا دسترسی پیدا کنند.

نرم افزار انبار تعدادی با هدف مدیریت نگهداشت دقیق کالاها از نظر تعدادی و به منظور تسهيل و افزایش دقت و سرعت عمليات انبارداری با رابط کاربری ساده طراحی و پیاده سازی شده  است. با این نرم افزار می توان تمامی عملیات انبارداری را که قبلاً با رسید و حواله و کاردکس کاغذی انجام می گرفت، طبق آخرین استانداردهای موجود مکانیزه کرد. نرم افزار انبار تعدادی پویا سافت وضعیت انبار را از نظر میزان موجودی، مقادیر وارده، مقادیر صادره، رخدادهای مرتبط به هر کالا ، کسری و اضافات انبارگردانی و… به طور شفاف گزارش می کند.

نرم افزارانبار تعدادی

مزایای نرم افزار انبار تعدادی

  • فروش حداکثری
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • جلوگیری از هدر رفتن محصولات
  • کمک به بخش بازاریابی

نرم افزار انبار تعدادی فرایندهای انبارداری در بخش های مختلف را مکانیزه می کند. به همین دلیل احتمال بروز خطا در این فرایندها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند. 

نرم افزار برنامه ریزی تولیدی

تولید یکی از مهمترین فرآیندها در کارخانه است و بخش اصلی معنای تولیدکننده بودن را شکل می دهد. بدون این فعالیت، هیچ کالای تمام شده ای ایجاد نمی شود و چیزی برای فروش به مشتریان وجود نخواهد داشت. بنابراین پیاده سازی روش های مناسب برای تکمیل فرایند تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اینجاست که مفهوم برنامه ریزی تولید مطرح می شود.

نرم افزار برنامه ریزی تولید امکان تولید بهینه را به کسب وکارها می دهد. دیجیتالی شدن فرایند تولید و سپردن آن به نرم  افزار برنامه ریزی منابع تولید قدرتمند و یکپارچه که سیستم ها و زیرسیستم های موردنیاز تولید را در خود دارد می تواند سرعت و بهره وری فرایندهای شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد. با دیجیتالی شدن این فرایند دیگر نیازی به زمان زیادی برای تهیه برنامه و ارایه آن به خط های تولید ندارید. صرفا با چند کلیک، هم برنامه ریزی تولید را انجام می دهید، هم مواد مورد نیاز تولید را تعریف می کنید و هم سربرنامه و برآورد تولید را مشخص و  آن را برای خطوط تولید ارسال می کنید.

دلایل نیاز کسب و کار ها به نرم افزار برنامه ریزی تولید

سیستم برنامه ریزی تولید فرآیندی کارآمد را با توجه به نیازهای مشتریان و سازمان فراهم می کند. در این سیستم کاربردی، هم فرآیندهای وابسته به مشتری مانند تحویل به موقع سفارش و هم فرآیندهای مستقل از مشتری مثل زمان چرخه تولید بهینه می شوند.
برنامه ریزی برای تولیدی کارآمد بسیار مهم است و در نرم افزار برنامه ریزی تولید، ابزار لازم برای این کار در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین نتایج به کارگیری چنین سیستمی در سازمان، انجام شدن به هنگام سفارش های مشتریان کسب و کار است. چنانچه مقدار موجودی مواد، در دسترس بودن ایستگاه های کاری یا برنامه کاری کارکنانتان را ندانید قطعاً نخواهید توانست مشتریانتان را راضی نگه دارید

نرم افزار برنامه ریزی تولیدی

نرم افزار مالی 

امروزه به دلیل مکانیزه شدن کارها بسیاری از کارهای گذشته به وسیله ی کامپیوتر و سایر وسایل دیجیتال انجام می شود. درگذشته برای محاسبه و انجام امور مالی تنها از یک سری لوازم ساده نظیر چرتکه، کاغذ و قلم، ماشین حساب استفاده می کردند در حالی که امروزه با یک سری اطلاعات ساده می توان سود، درآمد و ... را پیش بینی و برای پیشرفت کار اقدام کرد. در این راستا شرکت ها و برندهای زیادی نرم افزارهای تخصصی برای انجام کارهای مختلف طراحی و تولید می کنند. یکی از مهم ترین نرم افزارهای تولید شده تا به امروز، نرم افزار مالی و حسابداری پویا سافت است.
 
طرح اندیشان پویا با ارائه نرم افزار مالی در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه ای امور حسابداری کسب وکارتان را مدیریت کنید. این نرم افزار ویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک بوده و به شما کمک می کند از هر زمان و مکانی امور مالی خود را مدیریت کنید.

ویژگی های نرم افزار مالی 

  • مجهز بودن به کارتابل آفلاین در زمان قطعی اینترنت
  • پشتیبانی از تسعیر ارز
  • امکان دسترسی تحت وب و از طریق تبلت و موبایل
  • امکان گزارش گیری بر اساس تجزیه سنی حساب ها
  • تعریف شرح های استاندارد برای هر یک از حساب ها در نرم افزار حسابداری
  • تعریف حساب های معین با ویژگی های تعدادی، ارزی، پیگیری و بودجه ای
  • سازگاری کامل با نرم افزارهای Office و قابلیت ارسال گزارش ها به صورت: Excel،Word و ...

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

اموال و دارایی های ثابت از فاکتورهای بسیار مهم در تراز دارایی های شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی محسوب می شوند. اطلاعات دقیق اموال و دارایی های ثابت، محاسبه استهلاک، مخارج سرمایه ای و مواردی از این دست می بایست همیشه با دقت خاصی تحت نظر باشند تا اختلالی در تراز دارایی و ارزش شرکت ها و سازمان ها ایجاد نشود.

ضرورت استفاده از نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

توانایی ردیابی موثر و مدیریت اموال و دارایی ثابت برای هر سازمان، صرف نظر از اندازه یا صنعتی که در آن فعالیت می کند، ضروری است؛ چراکه هر شرکتی که دارایی ثابتی را در اختیار دارد، باید اطمینان حاصل کند که هر یک از این دارایی ها به درستی عمل می کنند و در زمان صحیح در اختیار فرد صحیح و در محل صحیحی قرار دارند.اما مدیریت اموال و دارایی ثابت سازمان، بدون در اختیار داشتن یک سیستم قابل  اعتماد مانند نرم افزار اموال و دارایی های ثابت، ناممکن است و این موضوع می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای سازمان درپی داشته باشد.

نرم افزار اموال  دارایی های ثابت

مزایا نرم افزار اموال و دارایی ثابت

نرم افزار اموال و دارایی ثابت پویا سافت با کاربری ساده، مدیریت تمامی دارایی و اموال سازمان که از نقاط حساس سرمایه گذاری می باشد را بر عهده می گیرد. در نرم افزار اموال و دارایی ثابت شما می توانید نرخ استهلاک همه اموال را مشخص نمایید. از مهمترین ویژگی های نرم افزار اموال پویا، ثبت تمامی رویداد های اموال از زمان ثبت سفارش خرید تا تعمیرات اساسی بر روی اموال و یا خروج بر اثر استهلاک و یا انهدام و .. در آن ثبت شده است و قابلیت گزارشگیری در هر مرحله را دارا می باشد.  



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری ارزی , نرم افزار حقوق و دستمزد , نرم افزار مالی , نرم افزار اموال و دارایی های ثابت , نرم افزار برنامه ریزی تولیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

مدیریت انبار چیست؟

مدیریت انبار عملیاتی است که انبار شما را سازماندهی و کنترل می کند و اطمینان حاصل میکند که فرایند مدیریت موجودی انبار، نگهداری، چیدن محصولات و بسته بندی و حمل ونقل کالاها به بهترین شکل ممکن اجرا می شود. بیشتر خرده فروشان بزرگ از ابزارهای اتوماسیون (مانند سیستم مدیریت انبار) برای کنترل این قسمت از زنجیره تأمین خود استفاده می کنند.

نرم افزار مدیریت انبار (WMS)

نرم افزار مدیریت انبار، نرم افزاری کاربردی است که به کنترل موجودی روزانه در انبار کمک می کند و فرایند انبارداری کالاها را می توان با این سیستم بهینه کرد. فرایند انبارداری یک فرایند طولانی و چند مرحله است و شامل مراحل: گرفتن محصولات از تامین کنندگان، حفظ سطح موجودی و رساندن این کالاها به دست مشتریان، سازماندهی و پردازش اطلاعات مهم می شود. یک سیستم مدریت انبار خوب باید این فرایندها را ساده کرده، هزینه ها را کاهش دهد و کارایی را به حداکثر برساند.

نرم افزار مدیریت انبارداری

مدیریت انبارتان را به پویا سافت بسپارید

اطلاع از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهم ترین موضوعاتی است که معمولاً مورد توجه سازمان ها قرار می گیرد. داشتن یک سیستم انبار دقیق و کارآمد می تواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیم گیری های لازم را اتخاذ نمایند.

مزایا نرم افزار انبارداری

  • کنترل موجودی و گردش کالاها با امکان هشدار نقطه سفارش کالا
  • جلوگیری از هزینه های عدم موجودی کالا و یا از بین رفتن کالاهای دارای تاریخ مصرف
  • کنترل اموال تحویل شده به هر یک از افراد داخل سازمان
  • بررسی سریال کالاهای تحویل شده در زمان بازگیری کالاها (بازگشت جهت گارانتی)
  • تحت شبکه با امنیت و سرعت بالا
  • نصب و راه اندازی بر روی سیستم مشتریان
  • کارکرد در بستر اینترنت

مدیریت زنجیره تأمین چیست؟

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن به مشتریان نیاز دارد. هدف سیستم مدیریت زنجیره تأمین، بهبود عملکرد زنجیره تأمین است.

مدیریت زنجیره تامین چه اهمیتی دارد؟

اغلب کسب و کارهای موفق برای کاهش هزینه های اضافی سازمان، تحویل سریع تر محصولات و بهینه سازی فرایندهای این میان، از مدیریت زنجیره تامین استفاده می کنند. اگر ساختار زنجیره تامین تولیدکننده، می تواند به موقع و سر بزنگاه، قفسه های خالی خرده فروشی های در ارتباط با کسب و کارش را پر کند و در این مسیر، رقبایش را یک به یک کنار بزند.

ضعف در مدیریت زنجیره تامین می تواند به خلف وعده، تاخیر، کاهش کیفیت و در ادامه آسیب به اعتماد و وفاداری مشتری منجر شود. البته این موارد بدترین اتفاق ممکن نیست، سوء مدیریت زنجیره تامین ممکن است حتی مشکلات قانونی برای یک کسب و کار به وجود بیاورد.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار مالی

پویاسافت با ارائه نرم افزار حسابداری در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه ای امور حسابداری کسب وکارتان را مدیریت کنید. نرم افزار مالی پویا سافت ویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک به شما کمک می کند، از هر زمان و مکانی امور مالی را مدیریت کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری ارزی

در حال حاضر اکثر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در معاملات روزانه خود از طیف گسترده ای از ارزهای مختلف استفاده می کنند. با استفاده از نرم افزار حسابداری ارزی و چند ارزی، مدیران می توانند سوابق ارزی خود را بررسی و ارزیابی کنند. همچنین به بالا بردن تعداد معاملات و یا بستن قرارداد با کشورهای جدید فکر کنند. با انتخاب کردن ارز دلخواه در داخل نرم افزار حسابداری، کاربران می توانند گزارشات مالی را مشاهده کنند و قواعد و قوانین کشور را برای کار با آن ارز بررسی کنند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری ارزی

  • یکپارچگی نرم افزار حسابداری ارزی با سایر سیستم ها و زیرسیستم ها
  • تعیین نرخ برابری ارزهای تعریف شده در سیستم
  • ثبت سند ارزی به صورت دستی
  • ثبت سند ارزی به صورت اتوماتیک
  • ایجاد انواع مختلف تسعیر در حسابداری ارزی ERP
  • قابلیت محاسبه با نرخ جدید پس از بروزرسانی در سیستم
  • محاسبه سود و زیان ناشی از تسعیر ارز

نرم افزار حسابداری ارزی

نرم افزار منابع انسانی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی HR، ابزاری است که به کمک آن می توان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود.

چرا باید از نرم افزار منابع انسانی استفاده کنیم؟

دلایل بسیاری برای آنکه یک کسب و کار به منظور رشد و توسعه و تسهیل فرآیندهای منابع انسانی از این نرم افزار بهره بگیرد، وجود دارد. در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می کنیم:

  • ساده کردن فرآیندهای مدیریت نیروی انسانی
  • استفاده بهتر از همه استعدادها و قابلیت های هر تیم
  • امکان استفاده در تمام شرکت های تجاری برای تسهیل فرآیند استخدام، بررسی و ارزیابی
  • امکان استفاده برای آژانس های استخدامی، استعدادیابی و آشنایی مدیران با متخصصان مستعد
  • بهبود و توسعه عادات مدیریتی
  • امکان ارزیابی دقیق عملکردها
 


:: برچسب‌ها: مدیریت انبار، نرم افزار انبارداری، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار منابع انسانی، نرم افزار حسابداری ارزی، نرم افزار مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری پویا

با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است. طرح اندیشان پویا با ارائه نرم افزار حسابداری در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه ای امور حسابداری کسب وکارتان را مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری پویا ویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک به شما کمک می کند، از هر زمان و مکانی امور مالی خود را مدیریت کنید.

چرا نرم افزار مالی یکپارچه پویا؟

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و نرخ بسیار مناسبی باشد، نرم افزار حسابداری پویا دقیقا همان چیزی است که میخواهید.

  • تسهیل دسترسی به اطلاعات
  • تهیه گزارش های دقیق، سریع و یکپارچه
  • سرعت بخشیدن به عملیات
  • طراحی اختصاصی براساس نیاز مشتری
  • تهیه گزارش های دلخواه

نرم افزار حسابداری پویا

قیمت نرم افزار حسابداری پویا

با پیشرفت و بزرگ شدن هر کسب و کاری، محاسبه سود و زیان و ثبت تراکنش ها و به طور کلی عملیات های حسابداری سخت تر خواهند شد و انجام و محاسبه آنها به روش سنتی دشوار خواهد بود. در اینجا نرم افزارهای حسابداری به کمک صاحبان مشاغل خواهند آمد. به همین دلیل است که بسیاری از این افراد به دنبال خرید نرم افزار حسابداری پویا هستند. قیمت نرم افزار حسابداری پویا بسته به نوع و امکانات نرم افزاری که انتخاب می کنید متفاوت است و از این قیمت ها می توانید با تماس با کارشناسان ما در طرح اندیشان پویا اطلاع پیدا کنید.

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار انبار تعدادی پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات نرم افزار مدیریت انبارداری پویا

در نرم افزار مدیریت انبارداری پویا امکانات متعددی قرار داده شده، هدف از ایجاد امکانات علاوه بر گسترش نرم افزار، پوشش فرآیندهای متفاوتی است که در انبار و گردش کالاها انجام می پذیرد تا از حجم کارهای کاربران کاسته شود و بتوانند نظارت و کنترل بیشتری روی انبار و کالاها داشته باشند. عمده ترین ویژگی های این سیستم به شرح زیر است:

  • امکان قیمت گذاری موجودی کالای انبار در زمان های دلخواه
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا
  • امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک
  • امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزارمدیریت منابع انسانی، سیستمی است که با استفاده از آن می توان نیروهای انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان به صورت دقیق مدیریت کرد. سیستم منابع انسانی در واقع بستری است که کارمندان بدون هیچ دغدغه ای ، استعدادهای خود را به کار بگیرند، در ضمن مدیران نیز می توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

یک نرم افزار منابع انسانی، با کارایی و قابلت خود می تواند تمام نیازهای مدیران منابع انسانی برآورده کنند و از طرفی کارکنان را نیز دریافته و برای افزایش رفاه حال آن ها متدهای متعددی دارد. به این شکل کارکنان از محیط و شرایط کاری خود احساس رضایت کرده و درست در جایی مشغول به فعالیت می شوند که به نیازهای روانی آن ها، درست به اندازه نیازهای مالیشان اهمیت می دهند.

هدف استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار HRM فرایند گزینش و استخدام کارمندان را با حذف کاغذبازی ها و با سرعت و دقت بیشتری انجام می دهد در نتیجه با درک استعداد آن ها، افراد را در پست های مناسب خودشان قرار می دهد. در بستر این سیستم، آموزش های اولیه به نیروی کار تازه وارد و آموزش های تکمیلی به نیروهای قدیمی ارائه و ارزیابی می گردد. کارمندان به کمک نرم افزار جامع منابع انسانی می توانند با مدیران خود تعامل نزدیکی داشته باشند، بدون اینکه حضوری در دفتر آنها حضوریابند.قیمت نرم افزراهای مدیریت منابع انسانی با توجه به دارا بودن امکانات و قابلیت هایشان متفاوت است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

بهترین نرم افزارهای برنامه دنیا در سال 2022 حضور نرم افزار شگفت انگیزی را میان خود احساس می کنند. شرکت های نرم افزاری غول های جهان، سیستم های ERP خود را دائما آپدیت می کنند و سعی دارند از هر لحاظ ارائه جدیدترین و به روزترین امکانات و قابلیت ها موقعیت پیش رو خود را در بازار جهانی حفظ کنند، همچنین در رویکردهای نوین در استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی با مفهوم تحول دیجیتال پیوند خورده و هر روزه سعی می کنند استقرار و پیاده سازی ERP را برای همه کسب و کارها ساده تر نماید.

بخش اصلی رقابت فعلی در نرم افزارهای ERP اکنون متمرکز بر حوزه سیستم های مناسب برای مجموعه های SME شکل گرفته است. ERP های سریع و ساده و سبکی که تجربه استفاده از بهروش ها و استانداردهای بین المللی را برای همه کسب و کارها ممکن می سازد. از طرفی رشد و پیشرفت در حوزه فناوری های جدیدی همچون AI هوش مصنوعی، بلاکچین و داده کاوی، زمین بازی جدیدی را در این حوزه از نرم افزارهای سازمانی تعریف کرده است.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می باشد که تمامی پروسه های درون سازمانی و برون سازمانی از تامین کنندگان تا مشتریان را شامل می شود که بخشی از نرم افزار erp است. چرخه سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل کلیه عملیات مرتبط با زنجیره تامین می باشد.

نرم افزار زنجیره تامین پویا به طیف وسیعی از ابزارهای طراحی شده برای کنترل فرآیندهای کسب و کار، انجام معاملات زنجیره ارزش و مدیریت روابط تامین کنندگان دارد. در حالی که قابلیت های متعددی در این سیستم هاوجود دارد.

ویژگی های نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

  • برنامه ریزی زنجیره تامین
  • مدیریت موجودی
  • مدیریت انبار
  • مدیریت موجودی
  • منابع استراتژیک

در نرم افزار زنجیره تامین پویا سافت می توانید تمامی امکانات مورد نیاز از جمله قابلیت انبار و کالا، قراردادهای خرید، ارزیابی تامین کنندگان، توزین و باسکول، حمل و نقل، سفارشات و خرید خارجی، برنامه ریزی خرید و تدارکات و بسیاری دیگر از قابلیت های را مشاهده کنید.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار برنامه ریزی تولید

در واژه نامه کسب کار، برنامه تولید این طور تعریف شده است: مدیریت فرایند ها در یک کسب وکار تولیدی به گونه ای که تمام منابع درگیر در عملیات تولید مانند کارکنان، مواد اولیه، دستگاه ها و در هر زمان، آماده تولید محصول نهایی باشند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید به شما کمک می کند تا: زمان تولید را به کم ترین مقدار برسانید، هزینه بهبود جریان های کاری را بکاهید، از زمان انتظار بین دو عملیات تولید کم کنید و اثربخشی فرایندهای انبار، دستگاه ها و در نهایت کارخانه را بهتر کنید.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • برنامه ریزی دقیق برای افزایش بهروری
  • برنامه ریزی منابع
  • گزارشگیری دقیق

استفاده بهینه از منابع تولید و تخصیص مناسب منابع به نیازهای تولید، موجب افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه ها می شود. پایش آنی منابع انسانی و مواد اولیه و نیز اطلاع از وضعیت تجهیزات و ماشین آلات و ، به مدیران کمک می کند تا برای بهینه سازی خطوط تولید خود، به صورت دقیق و کارآمد برنامه ریزی کنند.

دلایل نیاز به استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • سازماندهی بهتر
  • کاهش هزینه ها
  • افزایش پشتیبانی مشتری
  • ردیابی موجودی کارامد

نرم افزار برنامه ریزی تولید

برنامه ریزی برای تولیدی کارآمد بسیار مهم است و در نرم افزار برنامه ریزی تولید، ابزار لازم برای این کار در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین نتایج به کارگیری چنین سیستمی در سازمان، انجام شدن به هنگام سفارش های مشتریان کسب و کار است. چنانچه مقدار موجودی مواد، در دسترس بودن ایستگاه های کاری یا برنامه کاری کارکنانتان را ندانید قطعاً نخواهید توانست مشتریانتان را راضی نگه دارید. جهت دریافت دمو نرم افزار برنامه ریزی تولید با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار برنامه ریزی منابع سازی، نرم افزار برنامه ریزی تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

آنچه در شغل حسابداری خیلی مهم است ، نظم دادن به امور مالی و حساب و دقیق اعداد و ارقام مالی کسب و کار است.در واقع وظیفه یک حسابدار جمع آوری و ثبت و خلاصه کردن اطلاعات، طبقه بندی اطلاعات و تهیه گزارش ها و صورت های مالی است.آنچه برای حسابداران اهمیت دارد درآمد این حرفه در ایران و خارج از کشور است .درآمد شغل حسابداری متناسب با خصوصی یا دولتی بودن هر سازمان تفاوت دارد

همانطور که بیان کردیم ثبت اسناد مربوط به دریافت ها و پرداخت های مالی، هزینه و درآمد، و کنترل حساب سود و زیان، ثبت درآمدها، ارائه گزارش ها، ثبت اسناد حقوق و دستمزد، ثبت اسناد فروش، ثبت ورود و خروج کالاها از انبار و . . . برخی از وظایفی هستند که یک حسابدار بر عهده دارد.

امل توجه به سخت بودن حرفه حسابداری و گاهی اشتباه شدن در حساب ها، تهیه یک نرم افزار حسابداری ضروری است، امروزه نرم افزارهای حسابداری زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی دارند و معمولا براساس خواسته سازمان ها و کارخانه و شرکت های مختلفی نوشته شده اند، نرم افزار حسابداری پویاسافت نیز کی از بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری است که هم اکنون در بازار موجود می باشد، این نرم افزار براساس نوع کسب و کار شما امکانات و قابلیت های خاص همان شغل را دارا می باشد، در نتیجه کافی است که شما در هنگام خرید نرم افزار نوع کسب و کار خود را بیان نمایید،قیمت نرم افزار حسابداری پویا نیز براساس امکانات و قابلیت هایش تعیین شده است، بنابراین نسبت به قیمت سایر برندهای نرم افزاری مناسب می باشد.

قیمت نرم افزار حسابداری

اهیمت یک نرم افزار حسابداری خوب

در نرم افزارهای حسابداری کلیه اسناد موجود در نرم افزارهای دیگر سازمان مانند نرم افزار فروش، نرم افزار خزانه داری، انبار، حقوق و دریافت میگردد و به عنوان یک حلقه ارتباطی و انتهایی بین تمامی عملیات مالی در سازمان محسوب میشود و میتواند عملکرد واحدهای دیگر را در سازمان آنالیز نماید پس باید دقت داشت که اگر قرار است نرم افزار حسابداری به کار گرفته شود واحدهای دیگر موظفاند که دادههای درستی را در سیستم خود وارد نمایند.لازم است نرم افزاری که در سازمان مورد استفاده قرار میگیرد مورد تایید سازمان امور مالیاتی باشد و برای این کار ممیز مالیاتی باید درستی آن را تایید نماید.

صاحبان سازمانها باید به این موضوع توجه داشته باشند که چه نرم افزاری متناسب با سیستم آنها میباشد و پاسخگوی نیاز آنها است چراکه این نرم افزار قرار است یک ابزار جهت گردآوری اطلاعات سازمان باشد و در نهایت گزارشات معتبری را به سازمان ارائه دهد. به همین دلیل باید نرم افزاری انتخاب شود که تا مدتها کارا باشد و نیاز به جایگزین نداشته باشد چرا که ثبت دادههای یک سازمان در نرم افزار کاری زمان بر است.

راهکارهای مالیاتی توسط نرم افزار وصول و مطالبات

راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم میکند. کنترلهای لازم برای دریافت چک از مشتریان برای پیشگیری از عدم وصول اسناد ایجاد میکند. افزونبراین؛ میتوان بر اقلام دریافتی از مشتریان را که در ازای اسناد وصول نشده است، ردیابی و گزارشگیری کرد.

وجود ابزاری در راهکارهای مالی که بتوان توسط آن از ابتدای دریافت اسناد کنترل مناسبی بر روی پیگیری اعتبار سنجی مشتریان انجام شود و از وصول مطالبات به موقع آنها اطمینان خاطر حاصل شود، بسیار حائز اهمیت است. همچنین باید بتوان توسط این ابزار سایر مطالبات غیر اسنادی از مشتریان را نیز مدیریت کرد.

نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمعآوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم میسازد.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

هدف تمامی شرکتها خصوصا شرکتهای تولیدی، رسیدن به حداکثر سود و موفقیت در کسب و کار و پیشی گرفتن از رقبا میباشد. نرم افزار مدیریت تولید دسته ای از نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی یا(ERPاست که توسط شرکت هایی که محصولات خود را تولید می کنند استفاده می شود. این نرم افزار به شرکت ها کمک می کند تا تولید کالاهای خود را ردیابی، مدیریت و سازماندهی کنند.

وظایف نرم افزار برنامه ریزی تولید

این نرم افزار تمام فرایند برنامه ریزی تولید، از برآورد اولیه تولید، نمودار فرایندهای عملیات و برنامهریزی مواد موردنیاز و تعریف BOM را با یکبار تعریف بهطور خودکار پیش میبرد و زمان و انرژی شما را برای مدیریت اثربخش سایر مراحل تولید حفظ میکند. مدیریت برنامه ریزی تولید در نرم افزار برنامه ریزی مواد مور تولید پویا بهسادگی انجام میشود.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

امکانات سیستم برنامه ریزی تولید

  • فرمول های ساخت کالاهای نیمه ساخته محصولات را ثبت و نگهداری کنید.
  • برنامه ریزی تولید کالاهای نیمه ساخته و محصول را در بازه های زمانی مختلف مدیریت کنید.
  • برنامه ریزی مواد اولیه مورد نیاز و تغذیه خطوط تولیدی و موجودی مواد پای کار را مدیریت کنید.
  • موجودی مواد اولیه حساس و دارای تاریخ انقضاء و چگونگی استفاده صحیح از آنها را مدیریت کنید.
  • ردیابی مواد اولیه و کنترل بچ های تولیدی را به سادگی مدیریت کنید.
  • و ....

سیستم مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستمهای دستی یا کاردکس انبار انجام میگرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود بهصورت خودکار و با قابلیتهای بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

معرفی امکانات سیستم مدیریت انبار

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها است. سیستم تامین کنندگان و انبار پویا، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان، مدیریت انبار را برای شما تسهیل میبخشد. عمدهترین ویژگیهای این سیستم به شرح زیر است:

  • امکان قیمتگذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا
  • امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک
  • امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

عدم استعلام کالا، عدم امتیاز بندی و تعریف تامین کنندگان و ردیابی عملیات از مشکلاتی می باشد که بخش خرید در شرکت ها (مخصوصا شرکتهای تولیدی) با آنها مواجه هستند. برای رفع این نوع مشکلات لازم است که مدیران از نرم افزاری قدرتمند جهت صدور اسناد درخواست خرید و تدارکات، تعریف فرآیند ها و رهگیری محصولات استفاده کنند.

نرم افزار خرید و تدارکات جهت ثبت و ردیابی فرایند خرید سازمان به صورت خودکار بر اساس چارچوب آییننامه معاملات خرید دولتی یا آییننامه معاملات شرکتها طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیشفاکتور، تأمین اعتبار، مناقصات و را دارا است.

مزایا و ویژگی های نرم افزار خرید و تدارکات

نرم افزار مدیریت خرید مزایای زیادی را برای کسب و کارها فراهم میکند. یک مزیت آن این است که این نرم افزار موجودی شرکت را ردیابی میکند و زمانی که سهام به سطح معینی رسید به طور خودکار سفارشات را تولید می کند. دیگر نیاز نیست کسی آن سطوح را به صورت دستی بررسی کند، زیرا این کار برای آنها انجام می شود و بنابراین از تمام شدن سطح موجودی اقلام حیاتی جلوگیری می کند.

  • قابلیت صدور اتوماتیک سفارش خرید
  • دریافت گزارشات مورد نیاز از سیستم
  • امکان کنترل میزان موجودی انبار
  • امکان ثبت و تایید درخواست خرید کالا
  • امکان صدور اتوماتیک رسید انبار برای

نرم افزار انباداری

نرم افزار انبار تعدادی

اطلاعات از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهمترین موضوعاتی است که معمولاً مورد توجه سازمانها قرار میگیرد. داشتن یک سیستم انبار دقیق و کارآمد میتواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیمگیریهای لازم را اتخاذ نمایند. انواع نرم افزار انبارداری به منظور مدیریت هر چه بهتر موجودی شرکتهای بازرگانی و تجاری مختلف وجود دارند که به پیشبرد اهداف لجستیک این سازمانها کمک زیادی میکنند.

نرم افزار انبارداری که به آن سیستم مدیریت انبار (WMS) نیز گفته میشود، یک برنامه نرم افزاری است که به کنترل و مدیریت عملیات روزمره در یک انبار کمک میکند. نرم افزار WMS برداشت و ارسال سفارشات را بهینه میکند.یک نرم افزار انبار تعدادی شامل فرآیندهایی است که به هر سازمان بازرگانی اجازه میدهد تا مدیریت انبار خود را از زمانی که یک کالا به آن وارد میشود تا زمان خروج آن را ثبت و کنترل کند.

مزایای استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

  • کنترل مدیریت موجودی
  • بهروری شرکت
  • خدمات و پیگیری مشتری
  • بازگشت سریع تر سرمایه

به طور کلی بهترین نرم افزار انبارداری، نرم افزاری انبار تعدادی می باشد که به بهترین شکل ممکن نیاز های مدیریت انبار با به خوبی پاسخگو باشد ، همیشه و در همه حوزه کاری ، مشتریان حرف اول را در تجارت موفق می زنند و این موضوع بدین معنا است که تامین خواسته های مشتری برای کارفرما باید در اولویت قرار بگیرد



:: برچسب‌ها: قیمت بهترین نرم افزار حسابداری, نرم افزار برنامه ریزی تولید, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار خرید و تدارکات, نرم افزار مدریت انبار, نرم افزار انبار تعدادی, سیستم حسابداری, سیستم مدیریت تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار power bi چیست؟

نرم افزار Microsoft Power BI، یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب و کار است که ابزارهایی را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری داده ها را فراهم می کند. قابلیت های متنوع این نرم افزار، به شما کمک می کند تا بتوانید داده های گسترده و حجیم خود را به راحتی تحلیل و بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

نرم افزار power bi مناسب چه کسانی است؟

پاور بی آی، نوعی ابزار برای سرویس BI محسوب می شود که با استفاده از آن، کارمندان می توانند داده ها را تجزیه و تحلیل کنند؛ ولی با این حال، این نرم افزار بیشتر به کار تحلیلگران داده ها و متخصصان هوش تجاری می آید. چرا که این افراد معمولاً وظیفه پدید آوردن مدل های داده مختلف را دارند (قبل از آن که گزارش های مختلف بر اساس مدل های داده یک شرکت، ایجاد شده و در سراسر سازمان منتشر شود).

نرم افزار power bi با گزارش ها و پیش بینی های ایجاد شده برای کمک به فروش و بازاریابی، توسط اعضا و مدیران دپارتمان ها و واحدها استفاده می شود و در عین حال، داده هایی را نیز در مورد پیشرفت دپارتمان و یا کارمندان در جهت دستیابی به اهداف نیز به مدیریت ارائه می دهد.

نرم افزار power bi

نرم افزار حقوق و دستمزد

در نرم افزار حقوق و دستمزد پویا کاربر می تواند اطلاعات پرسنل را در سیستم ثبت کرده، اسناد و مدارک پرسنل را پیوست کرده و سپس برای پرسنل با توجه به نوع استخدام آن ها حکم پرسنلی ثبت نموده و میزان حقوق و مزایای پرسنل را مشخص نماید. پس از ثبت احکام پرسنلی می توان کارکرد ماه پرسنل را در سیستم ثبت نموده و برای پرسنل محاسبه حقوق و محاسبه بین ماه انجام داد.

مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پویا

این نرم افزار برای محاسبه و چاپ فیش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا و کسورات تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، کسر کار، ماموریت و ... به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد.

توسط این نرم افزار می توان لیست بیمه ماهانه کارکنان را به همراه کارگاه ها و ریز کارکرد لیست بیمه را مدیریت کرد و فایل های دیسکت بیمه مربوط به سازمان تامین اجتماعی را در فرمت های .dbf و .txt تهیه کرد.

با این نرم افزار می توان لیست مالیات ماهانه کارکنان را به همراه کارفرمایان و ریز کارکرد لیست مالیات را مدیریت کرد و فایل های دیسکت مالیات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور را در 3 فایل WP، WK و WH تهیه کرد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار مدیریت انبارداری پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد. هدف اصلی شرکت طرح اندیشان پویا از تولید نرم افزار انبارداری ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

مزایای استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

از جمله مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت انبارداری می توان موارد زیر دانست:

  • کنترل ورودی های انبار
  • کنترل خروجی های انبار
  • مدیریت درخواست های خرید و مصرف اقلام کالایی
  • استفاده از تکنولوژی های کنترل گردش اقلام کالایی در انبارها مانند دستگاه های بارکدخوان ، RFID و
  • کنترل نقطه سفارش اقلام
  • کنترل میزان سفارش اقلام

نرم افزار وصول و مطالبات پویا

مدیریت و نظارت بر وصول و مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمان ها با آن روبه رو هستند. نرم افزار وصول مطالبات پویا می تواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پرونده های معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینه های زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با اجرای این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول و مطالبات فراهم می گردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

مزایا نرم افزار وصول و مطالبات پویا

  • تعیین تکلیف بدهکاران به سازمان و تخصیص جریان وصول به مأمورین وصول
  • آمار و لیست پرونده های وصول در دست اقدام
  • شناسایی هزینه های وصول و ثبت سند مالی آن
  • اتصال و یکپارچگی با سیستم حسابداری سیاق

نرم افزار وصول و مطالبات

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

با تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان کلیه شرکت ها ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان گردیدند. ما در شرکت نرم افزاری پویا سافت با ساخت نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی که سامانه ای جدید در جهت ثبت مکانیزه صورت معامالات فعالان اقتصادی است، کمک به مودیان مالیاتی در جهت ثبت و ارسال مکانیزه صورت معاملات مربوطه می کنیم.

خرده فروشی ها و واحدهای صنفی که به طور مستقیم، با مصرف کننده نهایی در ارتباط بوده، علاوه بر ارسال صورت حساب الکترونیکی، موظف بوده تا پایانه های فروشگاهی خود، اعم از دستگاه کارتخوان بانکی (pos) و درگاه پرداخت الکترونیکی خود را در سامانه مودیان مالیاتی ، ثبت و به این سامانه، متصل نمایند.

چرا ارسال فاکتور در سامانه مودیان الزامی گردید؟

دلیل اینکه سازمان امور مالیاتی اهمیت زیادی در خصوص الزام ارسال فاکتور در سامانه مودیان قائل گردیده است این می باشد که جلوی فاکتور های صوری و شرکت های کاغذی که باعث ایجاد اعتبار ارزش افزوده واهی میگردد گرفته شود. سازمان امور مالیاتی با ارائه راهکار سامانه مودیان قدمی بزرگی در راستای جلوگیری از این مورد معاملات فرار مالیاتی را اتخاذ نموده است.

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

چرا از نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا برای ارسال صورت حساب الکترونیک به سامانه مودیان استفاده کنیم؟

  1. نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی محدودیتی در ارسال فاکتور به سامانه مودیان ندارد.
  2. به راحتی فایل اکسل فاکتورهای فروش خود را ایمپورت کنید
  3. استعلام وضعیت فاکتورها بدون مراجعه به پنل سامانه مودیان
  4. کاملترین پشتیبانی از الگوهای صورت حساب سامانه مودیان
  5. به روز رسانی، آموزش و پشتیبانی رایگان


:: برچسب‌ها: نرم افزار power bi، نرم افزار حقوق و دستمزد، قیمت نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار مدیریت انبارداری، قیمت نرم افزار انبارداری تعدادی، نرم افزار وصول مطالبات، نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار انبارداری

واحد انبار یکی دیگر از چهار زیر سیستم پایه در هر کسبوکاری است که نقشی استراتژیک را در کسبوکارهای فروشگاهی و تولیدی به عهده دارد. اطلاعات از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهمترین موضوعاتی است که معمولاً موردتوجه سازمانها قرار میگیرد. داشتن یک نرم افزار انبارداری دقیق و کارآمد میتواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیمگیریهای لازم را اتخاذ نمایند.

سیستم انبارداری یا warehouse management system که مخفف (WMS) است، نرم افزاری است که به کنترل و مدیریت امور روزمره یک انبار کمک میکند. نرم افزار انبارداری، دریافت و تحویل کالا و اقلام را ثبت می کند، ارسال سفارشات را سازماندهی می کند و تامین مجدد موجودی را در زمان لازم مدیریت میکند.

امکانات نرم افزار انبارداری

  • معرفی کالاها از طریق فایل اکسل
  • صدور رسید کالاها از طریق فایل اکسل
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امكان صدور همزمان اسناد مالی
  • امکان تعیین کالاهای جایگزین کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار

نرم افزار انبارداری

دلایل نیاز به نرم افزار مدیریت انبار

یک نرم افزار انبارداری خوب، اطلاعات دقیق و بروز را در اختیار شما قرار می دهد و شناسایی اشکالات را سریع و آسان می کند و مهم تر از آن اطلاعات دیگری مانند برنامه ریزی، پیگیری بسته بندی و را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کسب و کار خود را با موفقیت، هدایت کنید.

انبار یک سازمان بصورت مستقیم بر روی تولید و مصرف و توزیع و خرید و فروش و... تاثیر چشم گیری دارد. انتخاب نرم افزار مدیریت انبارنیز امر بسیار مهم و حساسی برای یک سازمان می باشد، که مدیران باید در انتخاب نرم افزار خود هوشمندانه عمل کنند، چرا که یک نرم افزار چه در حد ثبت ورود و خروج کالا و چه در سطح پیچیده باید قابلیت انعطاف در زمینه های پوشش دهی فرایندهای انبار یک سازمان نقش مهمی را ایفا کند.

نرم افزار حسابداری انبار

همانطور که در بالا گفتیم سیستم انبار، وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمانهایی با ابعاد متفاوت را بر عهده دارد. این سیستم به گونهای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام میشود و ارتباط دوطرفه با نرم افزارهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار میکند.
نرم افزار حسابداری انبار آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری یا انبارداری، کارهای مربوط به حسابهای خود و انبارگردانی را انجام داده و فاکتور فروش صادر نمایید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد.

ریالی کردن انبار به معنای محاسبه قیمت تمام شده و خروج کالا از انبار است. ریالی کردن یا حسابداری انبار ارتباطی به مبلغ فروش کالا و فاکتور فروش ندارد. عدم وجود سیستم حسابداری انبار، به معنای عدم دسترسی به سود و زیان دقیق جریان خرید و فروش کالا در طی سال است. نرم افزار حسابداری انبار این قواعد را به صورت کامل پشتیبانی میکند.
با استفاده از نرم افزار حسابداری انباردار، علاوه بر ثبت کالاهای ورودی و خروجی، شما میتوانید سریالهای هر کالا را کنترل و مدیریت نمائید و به اطلاعات موجودی کالاها در انبارها بهصورت یکپارچه و صحیح دسترسی داشته باشند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار اموال چیست ؟

اموال و دارایی های ثابت از مولفه های بسیار مهم در تراز داراییها در شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی محسوب میشوند. نرم افزار دارایی ثابت باید علاوه بر مدیریت و آرشیو اطلاعات کامل مرتبط با دارایی، از فرآیند تامین، نگهداری و خروج دارایی پشتیبانی نماید.

در این نرم افزار، کلیه داراییها اعم از مشهود و نامشهود با استفاده از یک پلاک یا سریال ثبت گردیده و آن سریال به صورت برچسب روی وسیله الصاق میگردد، بنابراین در هر زمان می توان فهمید که یک وسیله در کجای سازمان واقع شده ، چه وضعیتی دارد و در چه تاریخی خریداری شده تا بر این اساس نظارت صحیح بر وضعیت این گونه داراییها به منظور جایگزینی به موقع، محاسبه استهلاک و .. مقدور گردد.

مدیریت و حفاظت اموال با نرم افزار دارایی ثابت

نرم افزار اموال ودارایی های ثابت با بهرهمندی از تکنولوژی RFID به ابزاری ساده و نوین برای حفاظت و جلوگیری از مفقودی اموال و دارایی ثابت تبدیل خواهد شد. این ابزار دارای دقت استثنایی بوده و میزان مفقودی اموال را به کمتر از 0.1 درصد کاهش میدهد.
امکانات و ویژگی های نرم افزار اموال و دارایی ثابت

امکانات اطلاعات پایه اموال

  • امکان تعریف طبقه و گروه دارایی ها
  • امکان تعریف جمعدار اموال از بخش اشخاص و شرکت ها
  • امکان ثبت تاریخ انتصاب و تاریخ عزل جمعدار اموال
  • امکان تعریف محل استقرار دارایی ها
  • تعیین روش و نرخ استهلاک باتوجه به قوانین استهلاک
  • تعریف کد اموال تعریف شده طبق معین های مشخص جهت صدور اسناد
  • ویژگیهای کلیدی اموال و دارایی ثابت

نرم افزار حقوق دستمزد چیست؟

نرم افزار حقوق دستمزد، در هر سازمان از اجزای مهم پیاده سازی یک سامانه جامع منابع انسانی حرفه ای و ابزاری برای محاسبه و جبران خدمت کارکنان می باشد.
محاسبه حقوق و دستمزد پرسنلتان را به طرح اندیشان پویا بسپارید
هر ماه حسابداران زمانی زیادی را به محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارمندان اختصاص میدهند. سیستم حقوق و دستمزد پویا به شما کمک میکند تا اطلاعات کارمندان را ثبت کنید و فایلهای بیمه و مالیات بهراحتی تهیه نمایید. شما با داشتن چنین سیستمی میتوانید علاوه بر انجام محاسبات ماهانه حقوق، محاسبات پایان سال مثل عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی را نیز بهراحتی مدیریت نمایید.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

از مهمترین امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پویا میتوان به تعریف آیتمهای دلخواه پرداختی و کسورات اشاره کرد. با توجه به متفاوت بودن آیتمهای پرداختی و نحوه محاسبه آیتمها در کارگاههای مختلف، در نرم افزار محاسبه حقوق پویا سعی شده بیشترین انعطاف ممکن فراهم شود. از دیگر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پویا می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
تعریف کارگاههای متعدد برای هر شرکت.
طبقه بندی کارکنان به تفکیک محل و واحدهای خدمت.
تشکیل پرونده مستندات برای هر یک از پرسنل
معرفی انواع استخدام

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی

آشنایی با وظایف و نقش مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی نقشی است که در هر سازمانی که بیش از یک نفر عضو داشته باشد معنا دارد. مشکلات، نواقص و چالشهای زیر، از جمله مواردی هستند که باید هنگام آشنایی با مدیریت منابع انسانی و یادگیری دانش مرتبط با آن، در ذهن داشته باشیم.

مدیریت منابع انسانی از طریق متخصصان اختصاصی منابع انسانی، که مسئول اجرای روزمره وظایف مرتبط با منابع انسانی هستند، کار می کند. معمولا، منابع انسانی یک بخش کل را در هر سازمان تشکیل می دهد. بخش های منابع انسانی در سازمان های مختلف می توانند از نظر اندازه، ساختار و ماهیت موقعیت های فردی آن ها متفاوت باشند.

برای سازمان های کوچک تر، داشتن تعداد انگشت شماری از متخصصان منابع انسانی، که هر یک مجموعه گسترده ای از وظایف منابع انسانی را انجام می دهند، غیر معمول نیست.
سازمان های بزرگ تر ممکن است نقش های تخصصی تری داشته باشند، که کارمندان اختصاصا به وظایفی مانند استخدام، مهاجرت و ویزا، مدیریت استعدادها ، مزایا، پاداش و غیره اختصاص یافته اند. اگرچه این موقعیت های منابع انسانی متفاوت و تخصصی هستند، اما عملکردهای شغلی ممکن است با یکدیگر هم پوشانی داشته باشند.

کاربردهای نرم افزار مدیریت منابع انسانی

یک نرم افزار مدیریت منابع انسانی hrm هم ماژولهای مناسب جهت تسهیل فرایند استخدام، استعدادیابی، سهولت انجام پرداختیها را شامل میشود و هم فرصت مناسبی برای مدیران ایجاد میکند که بتوانند با کارکنان خود تعامل داشته باشند، آنها را برای شروع موقعیتهای جدید در شرکت و سازمان آماده کنند و با کاهش استرس کارکنان به افزایش عملکرد آنها کمک کنند.

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی

نرم افزار مدیریت تولید

بهترین نرم افزار مدیریت تولید بهنوعی ستون فقرات انقلاب چهارم صنعتی است. این نرم افزارها باعث خودکارسازی فرایندها میشوند و آنها را توسط هوش مصنوعی مدیریت میکند. نرم افزارهای مدیریت تولید در کنار پیشرفتهای فناوری در حال تغییر مفهوم و شکل تولیدی است که ما میشناسیم. پیشرفت سریع سایر فناوریها مانند تجزیه و تحلیل درلحظه ابر دادهها (Big Data) یا استفاده از راهکارهای مبتنی بر VR برای آموزش کارکنان یا طراحی و استفاده از تجهیزات فناورانه، بیشاز پیش فهرست نیازهای نرم افزاری صنایع را بزرگتر میکند.

نرم افزارهای مدیریت تولید به مراحل مختلف چرخه تولید کمک میکنند: از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و حسابداری گرفته تا مدیریت فرایندهای کف کارخانه، زمانبندی، ردیابی زمان مصرفشده، مدیریت موجودی و برنامهریزی منابع سازمانی (ERP). نرم افزار مدیریت تولید مجموعهای از نرم افزارهای مختلف هستند از جمله نرم افزار نگهداری و تعمیرات، نرم افزار برآورد تولید، نرم افزار مدیریت موجود و... .

ساختار محصول مبتنی بر مصرف مواد BOM، زمانسنجی، ساعت کارکرد ماشینآلات و ضایعات استانداردهای تولید را مشخص میکند و از طریق میزان مصرف مواد BOM، نمودار فرایند جریان FPC و نمودار فرایند عملیات OPC و عملیات واقعی تولید کنترلهای موردنظر مدیریت را در بخش تولید فراهم میکند.عملیات واقعی تولید کنترلهای موردنظر مدیریت را در بخش تولید فراهم میکند.

امکانات نرم افزار مدیریت برنامه ریزی تولید

  • استانداردهای تولید به صورت مرحله ای
  • فرمول های ساخت مشتمل بر BOM ، زمان ستجی نیروی کار و کارکرد ماشین آلات
  • ترسیم درخت محصول، نمودار فرایند جریان OPC و نمودار فرایند عملیات FPC
  • فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز بهای تمام شده استاندارد ، براورد بهای تمام شده
  • فرمول ساخت به منظور استفاده در دوباره کاری
  • ضایعات استاندارد در هر مرحله
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار انبارداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار اموال ودارایی های ثابت , نرم افزار دارایی ثابت , نرم افزار حقوق دستمزد , نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی , نرم افزار مدیریت تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حقوق و دستمزد- نرم افزاری ایده آل برای تمام کسب و کارها

نرم افزارهای طرح اندیشان پویا کلیه فرآیندهای موجود در شرکت ها را به صورت یکپارچه پوشش می دهد که در نهایت عملکرد بهتری نسبت به سیستم های مستقل از هم خواهید داشت. هر کدام از این بسته های نرم افزاری دارای زیر مجموعه های مرتبط با حوزه تخصصی خود خواهد بود. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار حقوق و دستمزد پویا است.

محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، مزایا، پاداش عیدی و سنوات و انواع آیتم های حقوقی فرایندی زمان بر، تکرارشونده اما در عین حال مهم در بخش مالی هر شرکت یا واحد کسب و کار است. استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد، به معنی مکانیزه کردن این فرایند، افزایش بهره وری و دقت در فرایند محاسبه حقوق کارکنان است.

امکانات سیستم حقوق و دستمزد

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهم ترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخش های مالی و اداری هر شرکتی است. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد طرح اندیشان پویا شما می توانید:

  • کارگاه های متعدد برای هر شرکت تعریف کنید.
  • اطلاعات کارکنانتان را ثبت کنید
  • دیسکت های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی مطابق با آخرین تغییرات قانونی تهیه نمایید
  • مالیات حقوق را به چهار روش محاسبه کنید
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان وصل کنید
  • دیسکت پرداخت حقوق برای تمامی بانک ها را تهیه نمایید
  • اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی حقوق کارکنانتان را پس از انجام محاسبات به آن ها اطلاع دهید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار تهیه صورت های مالی چیست؟

صورت های مالی باید وضعیت مالی، عملکرد مالی و جریان های نقدی واحد تجاری را ارائه کند و این مهم در نرم افزار ERP ایرانی طرح اندیشان پویا برعهده نرم افزار صورت های مالی است. یکی از اهداف صورت های مالی، ارائه اطلاعات طبقه بندی شده درباره وضعیت مالی واحد تجاری است.

نرم افزار صورت های مالی این امکان را فراهم کرده است که این گزارش ها به شکل دقیق و سریع در قالب تعاریف مشخص شده و قابل تغییر توسط کاربر طبق آخرین استانداردهای تعیین شده تهیه شود .

امکانات نرم افزار صورت های مالی

  • تعریف پارامترهای صورت های مالی مورد نظر
  • تهیه صورت های مالی متنوع مانند سود و زیان، ترازنامه و ... توسط کاربر
  • تهیه نسبت های مالی متنوع و یادداشت های پیوست
  • گزارش مقایسه ای صورت های مالی تعریف شده
  • گزارش مقایسه ای نسبت های مالی
  • استخراج گزارش ها در فرمت های WORD و EXCEL

نرم افزار خزانه داری، نرم افزار دریافت و پرداخت

امروزه مدیریت وجوه نقد صندوق ها، بانک ها، اسناد مالی و بهادار و مدیریت نقدینگی یکی از مباحث با اهمیت و مهم ترین دغدغه مدیران ارشد و مالی سازمان بوده و نیروی محرکه همه کسب وکارها از کوچک تا بزرگ است. سیستم نرم افزار خزانه داری، نوعی سیستم مدیریتی است که هدف آن بهینه سازی نقدینگی یک شرکت و در عین حال کاهش ریسک مالی، عملیاتی و اعتبار آن شرکت یا سازمان می باشد.

در نرم افزار دریافت و پرداخت انواع دریافت ها چه به صورت نقد، چک ، دریافت از حساب ... و انواع پرداخت ها بصورت نقد، چک، پرداخت از حساب و ... ثبت می گردد.

کاربرد های نرم افزار خزانه داری

  • مدیریت نقدینگی
  • مدیریت ریس
  • مدیریت مالی شرکت

مزایای نرم افزار خزانه داری

مزیت اصلی نرم افزار خزانه داری توانایی آن در ساده سازی کل فرآیند خزانه داری است. با خودکارسازی فرآیند، کسب وکارها می توانند با حذف فرآیندهای دستی و کاهش خطا در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. نرم افزار خزانه داری همچنین به کسب و کارها با ارائه داده ها و تجزیه و تحلیل بلادرنگ به آنها کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دمو با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید. 

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار زنجیره تامین

یک زنجیره تامین کارا و چابک، شرط لازم برای موفقیت هر سازمان تولیدی/خدماتی می باشد. شرکت ها باید توانایی پاسخگویی سریع به نیازهای در حال تغییر مشتریان خود را داشته باشند و درعین حال هزینه تولید محصولات خود را پایین نگهدارند تا حاشیه سود خود را افزایش داده و به حداکثر سوددهی نائل گردند.

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می باشد که تمامی پروسه های درون سازمانی و برون سازمانی از تامین کنندگان تا مشتریان را شامل می شود که بخشی از نرم افزار erp است.

زنجیره های تامین در حال پیچیده تر شدن می باشند و شرکت ها در مدیریت آن ها دچار چالش روزافزون شده اند. هر تولیدکننده که دارای یک زنجیره تامین چندوجهی باشد استفاده از نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین را بسیار مفید خواهد یافت که موجب اجرای کارا، آسان تر و در زمان مناسب فعالیت های زنجیره تامین به وسیله ارتباط اجزای زنجیره در قالب یک شبکه هماهنگ می شود.

اهمیت استفاده از نرم افزار زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین یک بخش جدایی ناپذیر از شرکت ها است که وجود آن برای هر سازمانی ضروری است. استفاده از نرم افزار زنجیره تامین می تواند به موفقیت شرکت و شناسایی چالش های پیش رو کمک کند؛ به همین دلیل مدیریت صحیح زنجیره تامین، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • افزایش رضایت مشتری
  • کاهش هزینه های عملیاتی
  • بهبود موقعیت مالی

به صورت کلی می توان گفت نرم افزاری که تمام نیاز های شما را برای مدیریت زنجیره تامین برآورده کند، می تواند بهترین نرم افزار زنجیره تامین نامگذاری شود. پویا سافت در این زمینه فعالیت های گسترده ای انجام داده و نرم افزار خود را به جدیدترین امکانات مورد نیاز کارفرمایان مجهز کرده است.

نرم افزار مدیریت انبارداری - مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت ذخیره دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. در سیستم انباداری کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می شد را با اضافه کردن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با ویژگی های بیشتر در اختیار شما قرار می دهد. مدیریت انبارهای عمومی و خصوصی اصناف، شرکت های تجاری و ... که نیاز به اطلاع از وضعیت انبار و چگونگی موجودی و مقادیر وارده، صادره، موجودی آماده فروش، اقلام نایاب و فاسد شده، ضایعات و از بین رفته کسری و اضافات انبارگردانی مقاطع مختلف را دارد، می توانند با استفاده بهینه از نرم افزار انبارداری، کنترل های لازم را بر ورود و خروج کالاها داشته باشند.

هدف اصلی شرکت از تولید نرم افزار مدیریت انبارداری، ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار حسابداری انبار، سیستم انبارداری

حسابداری انبار به مجموعه ای از اقدامات و فرایندهای مرتبط با حسابداری گفته می شود که ارزش موجودی های انبار را محاسبه می کند. در واقع هدفی که حسابداری انبار دنبال می کند، تعیین ارزش مادی موجودی ها و کالاهای داخل انبار است. انبارگردانی نیز از جمله فرایندهایی است که در دل حسابداری انبار قرار دارد و عموما به همراه فرایند حسابداری انبار، در انتهای یک دوره مالی انجام می شود.

نرم افزار حسابداری انبار شامل نمایش دقیق سلامت مالی یک کسب وکار است که این امر توسط کنترل موجودی آن تعیین می شود. متغیرهای زیادی وجود دارد که حسابداری موجودیانبار با آن ها سروکار دارد؛ از جابجایی موجودی تا نوسانات روزانه در کمیت و تعداد موجودی ها، عمر آن ها، موجودی های از دست رفته و غیره می باشد.

سازمان ها و شرکت ها برای استخراج و محاسبه اطلاعات مالی مورد نیاز در مورد هزینه های نوسانی و درآمدهای خود، باید یک سیستم حسابداری انبار برای موجودی کالا و روش ارزیابی بهای تمام شده به خصوص را انتخاب کرده و به دستورالعمل های خود پایبند باشند. حسابداری موجودی با ردیابی هزینه های موجودی، ثبت دارایی های موجودی و تعیین ارزش کلی موجودی در ابتدا و انتهای یک دوره حسابداری، کسب و کار را از لحاظ و جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

مزایا و کاربرد های نرم افزار حسابداری انباداری پویا

  • امکان تعریف روش های مختلف قیمت گذاری کالاها
  • امکان تعریف روش تعلق گیری ارزش افزوده به کالا
  • امکان قیمت گذاری اسناد ورودی به صورت ریالی و ارزی
  • امکان قیمت گذاری کالاها به تفکیک عوامل هزینه
  • امکان قیمت گذاری های اصلاحی در بازه های زمانی مختلف
  • امکان چاپ رسید ها و حواله ها ریالی و ارزی
  • امکان تهیه گزارش های کاردکس ریالی و ارزی بر اساس واحدهای مختلف سنجش


:: برچسب‌ها: نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار صورت های مالی، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار دریافت و پرداخت، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار حسابداری انبار ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

با توجه به تعداد بالای ورود و خروج نقدینگی در هر سازمانی نرم افزار دریافت و پرداخت یکی از مهمترین نرم افزارهای حوزه حسابداری مالی سازمان ها محسوب می گردد چرا که کنترل در میزان ورود و خروج و طرفهای درگیر در آن از الزامات و وظایف اصلی حوزه حسابداری سازمان ها می باشد.

نرم افزار خزانه داری آنلاین طرح اندیشان پویا، بر اساس تسویه آسان فاکتور ها طراحی شده است. از آنجاییکه اکثر دریافت و پرداخت های کسب و کارها مربوط به خرید و فروش های آنها است امکانات متعددی در این سیستم خزانه داری طراحی شده است. صاحبان کسب وکار به راحتی می توانند نسبت به تسویه حساب طرف حساب های خود اقدام کنند.

نرم افزار وصول و مطالبات

یکی از مهمترین دغدغه‌های موجود در سازمان‌ها و شرکت‌ها تامین به موقع منابع مالی می‌باشد، لذا اطمینان خاطر از وصول به موقع مطالبات شرکت و اسناد دریافتنی نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های مدیریت منابع مالی دارد.

وجود ابزاری در راهکارهای مالی که بتوان توسط آن از ابتدای دریافت اسناد کنترل مناسبی بر روی پیگیری اعتبار سنجی مشتریان انجام شود و از وصول مطالبات به موقع آنها اطمینان خاطر حاصل شود، بسیار حائز اهمیت است. همچنین باید بتوان توسط این ابزار سایر مطالبات غیر اسنادی از مشتریان را نیز مدیریت کرد.

نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمع‌آوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم می‌سازد.

نرم افزار حسابداری مالی

کسب و کار شما چه سنتی باشد و یا چه آنلاین، لازم دارید تا به طور کامل هزینه‌های آن را محاسبه کنید. هر صاحب کسب و کار باید بداند دقیقاً چه مقدار درآمد دارد، چقدر هزینه‌های جاری دارد و چه عددی را بابت حقوق کارمندان پرداخت می‌کند. همه ی این مسائل از ریز و درشت باید بررسی و محاسبه شوند تا بتوان آنها را مدیریت کرد. اگر به موضوع حسابرسی و امور مالی مجموعه خود توجه نکنید، قطعاً در مدت زمان کوتاهی عواقب آن را خواهید دید. این عواقب می‌تواند حتی تا ورشکستگی نیز پیش برود.

یکی از راه حل‌ها، استخدام فردی به عنوان حسابدار است که به طور کامل امور مالی شرکت یا مجموعه شما را به عهده بگیرد. اما قطعاً از این موضوع مطلع هستید که یک متخصص حسابداری حقوق بالایی را برای کار دریافت می‌کند و شاید همین موضوع در دراز مدت خیلی اقتصادی به نظر نرسد. مخصوصاً اگر کسب و کار شما نوپا باشد و توان پرداخت رقم زیادی را نداشته باشید. خب دقیقاً همین جا است که بهترین نرم افزار حسابداری در ایران به کمک شما می‌آید.

نرم افزار حسابداری مالی پویا با توجه به امکانات خاص تعبیه شده در برنامه گزینه‌ای مناسب برای اجراء و پیاده سازی در شرکت های گروه می‌باشد. مضاف بر آن این سیستم به دلیل ارائه گزارش‌ها مطابق با استانداردهای سازمان حسابرسی، به ایجاد محیطی آشنا برای حسابداران پرداخته است.

برنامه ریزی منابع سازمانی

برنامه ریزی منابع سازمانی شامل طیف وسیعی از فعالیت‌های مختلفی است که به بهبود عملکرد یک سازمان منتهی می‌شود و تمام داده‌ها و فرایندهای یک سازمان را در یک سیستم نرم‌افزاری و در قالب یک بانک اطلاعاتی به صورت پیوسته، منظم و دقیق مدیریت می‌نماید.ERP به معنای مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمان (مواد، ماشین آلات، پول و نیروی انسانی) می‌باشد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌نماید تا فرایند دقیق برنامه‌ریزی کلیه منابع سازمان را در جهت کاهش هزینه و افزایش درآمد مدیریت نمایند.

تعاریف دیگری نیز از ERP وجود دارد .ERP بر پایه سیستم‌ها برنامه‌های کاربردی تهیه شده‌است که شامل چندین برنامه کاربردی است که به صورت یکپارچه همه فعالیت‌های داخلی یک سازمان را در گستره واحدهای عملیاتی سازمان مدیریت می‌کند. این فعالیت‌ها می‌تواند بازهٔ وسیعی از مدیریت فروش، مدیریت تأمین، مدیریت تولید، مدیریت کیفیت، مدیریت انبار، مدیریت لجستیک، مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت پروژه، مدیریت مالی، مدیریت قیمت تمام شده، مدیریت منابع انسانی و مدیریت مهندسی را شامل شود. در واقع ERP، سامانه‌ای است که دارای اهداف، اجزا و محدوده مشخص و معینی است.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار دریافت و پرداخت, برنامه ریزی منابع سازمانی, نرم افزار خزانه داری ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار خزانه داری

در هر سازمان یا شرکت، تمام هزینه‌های پرداخت شده و دریافت شده باید در یک سیستم جامع ثبت شوند. در واقع وضعیت نقدینگی یک شرکت باید به صورت مرتب بررسی شود، که بتوان رویدادهای مالی شرکت را تحلیل نموده و وضعیت نقدینگی آینده شرکت را پیش‌بینی نمود. کنترل وجوه نقد و مدیریت مصرف منابع مالی از وظایف واحد خزانه داری است. همچنین مدیریت صندوق ها، حساب های بانکی، اسناد مالی، تنخواه و اوراق بهاردار مانند چک تحت کنترل واحد دریافت و پرداخت است. نرم افزار خزانه داری به عنوان سیستمی یکپارچه، کارشناسان واحد در یافت و پرداخت را از کنترل و مدیریت دستی منابع و مصارف مالی سازمان، بی نیاز می کند.

نرم افزار دریافت و پرداخت، باید وضعیت وجوه نقد و انواع اسناد دریافتنی و پرداختنی را کنترل کرده و سیکل دریافت و پرداخت را به طور کامل مکانیزه نماید. به گونه ای که مطلقاً جهت ثبت عملیات خزانه داری نیاز به صدور سند مالی مستقل نباشد و کلیه تراکنش ­های مالی مرتبط با عملیات خزانه داری به طور خودکار ایجاد شوند. کنترل گردش وجوه نقد، خزانه داری و ارزیابی موجودی نقدی و مدیریت منابع جاری و آینده موسسه از اهمیت ویژه‌ای به خصوص در شرکت­های بازرگانی و تولیدی خصوصی برخوردار است.

ویژگی های سیستم خزانه داری

  • مدیریت و کنترل اسناد دریافتنی و پرداختنی
  • قابلیت تعریف انواع حساب بانکی و دسته چک‌های وابسته به حساب ها به صورت نامحدود
  • مدیریت سپرده ها همراه با اطلاعات تجمیعی عملیات‌های انجام شده به ازای هر سپرده
  • انتخاب صندوقدار
  • قابلیت ثبت صورت دریافت و پرداخت روزانه، گردش حساب های بانکی
  • قابلیت تعریف تنخواه پرداخت و تنخواه رد سپرده

کاربرد های نرم افزار خزانه داری چیست؟

کاربردهای سیستم نرم افزار خزانه داری را می توان به سه رشته اصلی تقسیم کرد:

  • مدیریت نقدینگی
  • مدیریت ریسک
  • مدیریت مالی شرکت

نرم افزار انبار تعدادی

اطلاعات از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که معمولاً موردتوجه سازمان‌ها قرار می‌گیرد. داشتن یک سیستم مدیریت انبارداری دقیق و کارآمد می‌تواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ نمایند. نرم افزار انبار تعدادی به شما کمک می‌کند تا تمامی عملیات ثبت موجودی کالا و حساب تأمین‌کنندگان را به‌راحتی انجام دهید.

نرم افزار انبارداری پویا سافت با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک می‌کند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید، اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید.

امکانات مدیریت انبارداری

  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • امکان قیمت‌گذاری موجودی کالای انبار در زمان‌های دلخواه
  • امکان انبارگردانی
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات

هدف اصلی این شرکت از تولید نرم افزار انبارتعدادی ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم مدیریت انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

نرم افزار حسابداری انبار

همان طور که در بالا گفته بودیم سیستم انبار، وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان‌هایی با ابعاد متفاوت را بر عهده دارد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می‌شود و ارتباط دوطرفه با نرم افزارهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می‌کند.
ریالی کردن انبار به معنای محاسبه قیمت تمام شده و خروج کالا از انبار است. ریالی کردن یا حسابداری انبار ارتباطی به مبلغ فروش کالا و فاکتور فروش ندارد. عدم وجود نرم افزار حسابداری انبار، به معنای عدم دسترسی به سود و زیان دقیق جریان خرید و فروش کالا در طی سال است. نرم افزار حسابداری انبار این قواعد را به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

ویژگی های نرم افزار قیمت گذاری انبار

امکان پیاده‌سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار،‌ امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسدشدنی و ارسال یادآوری برای کاربر،‌ امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار می‌آیند.

 نرم افزار حسابداری فروش

نرم افزار حسابداری فروش طیف گسترده‌ای از کسب‌و‌کارها را پوشش می‌دهد و در اصناف مختلف کارایی دارد. بسیاری از عمده فروشان (بنکداران)، خرده فروشی‌‌ها، صاحبان فروشگاه‌های کوچک و بزرگ اصناف، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مخاطبین اصلی این نرم افزاراها هستند.

ویژگی های حسابداری فروش

  • مدیریت ساده کاربران
  • حسابداری حرفه ای
  • گزارشت حرفه ای
  • مدیریت حساب فروشندگان و مشتریان
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار خزانه داری , نرم افزار دریافت و پرداخت , سیستم خزانه داری , نرم افزار انبار تعدادی , سیستم مدیریت انبارداری , نرم افزار انبارداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار حسابداری فروش قیمت گذاری انبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

تاریخچه استفاده از نرم افزار حسابداری

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر کسب و کار است. اگر صاحب یک بیزنس استارت آپی هستید، شاید مدیریت همه امور اداری و مالی کمی برایتان راحت تر باشد، اما در مورد شرکتهای بزرگتر، حجم بالای صورتحساب ها و داد و ستد در هر دوره می تواند ثبت وقایع مالی تجارت خیلی پیچیده باشد.

امور مربوط به حسابداری، حسابرسی و به طور کلی مدیریت اموال از سال‌های دور اهمیت زیادی داشته است. علم حسابداری، همواره سبب شده است که انسان‌ها بتوانند راحت‌تر و طبق یک فرآیند مشخص، به مسائل مالی کسب و کار یا حتی مسائل مالی شخصی خودشان بپردازند.

این علم روز به روز گسترده‌تر شده و به خصوص با گسترش صنایع و وقوع انقلاب صنعتی در چند قرن گذشته، اهمیت آن دوچندان شده و با پیشرفت علم و ظهور کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، حسابداری و حسابرسی هوشمندانه‌تر و دقیق‌تر شده است.

تکنولوژی در اکثر مواقع به نوبه به روز بودن و استفاده بهینه، تمام و کمال از ویژگی های دلخواه کمک می کند. نرم افزارهای حسابداری نیز از این قاعده مستثنا نیستند. همچنین دوره استفاده از نرم افزار های آفلاین به سر رسیده و بحث پیشروی در زمان به یک موضوع جدی در کسب و کارها تبدیل شده است.

در واقع صرفه جویی در زمان با استفاده از بهترین نرم افزار حسابداری می تواند تاثیر بی نظیری بر روی مدیریت مالی داشته باشد. علاوه بر این استفاده از این راهکارهای مفید مالی، امکان وجود خطاهای انسانی را به صفر می رساند و اطلاعات دقیق تر و بینشی وسیع تر از وضعیت مالی در دست خواهد بود.

قیمت نرم افزارهای حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری به قابلیت ها و ویژگی های آن بستگی دارد، یک نرم افزار هر چه ویژگی های بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری دارد، اگر شما صاحب یک کسب کوچک هستید، یک نرم افزار معمولی اوکی است، اما برای کسب و کارهای بزرگ و تولیدی ها باید از یک نرم افز ار حسابداری با قابلیت های ویژه استفاده کرد.

نرم افزار خزنه داری چه کاربردهایی دارد؟

نرم افزار خزانه داری از جمله کارآمد ترین زیر سیستم ها می باشد. مديريت اسناد بانكی و پيگيری وصول مطالبات از چالش های سازمان ها بوده و معمولاٌ وقت گير و از كارهايی كه بصورت روزانه بايد انجام شوند.

عمليات دريافت و پرداخت سازمان ها معمولاٌ متنوع مي باشند از طرفی مدیریت وجوه نقد یکی دیگر از وظایف نرم افزار خزانه داری می باشد که بصورت صندوقدارها و تنخواه گردان برای انجام وجوه نقد و پرداخت هزینه های جزئی انجام می شوند.

سیستم خزانه داری برهان در بررسی تاریخچه دریافت‌ ها و پرداخت‌ ها، مدیریت گردش نقدینگی و پیگیری مطالبات و برنامه‌ریزی برای پرداخت‌های آتی همراه مناسبی براي سازمان ها مي باشد. صدور اسناد حسابداری ازقبیل اسناد مرتبط با دریافتی‌ها، پرداختی‌ها، چک‌ها و …. ازجمله قابلیت‌‌های ساده یک نرم افزار دریافت و پرداخت می‌باشند.

در هر سازمان یا شرکت، تمام هزینه‌های پرداخت شده و دریافت شده باید در یک سیستم جامع ثبت شوند. در واقع وضعیت نقدینگی یک شرکت باید به صورت مرتب بررسی شود، که بتوان رویدادهای مالی شرکت را تحلیل نموده و وضعیت نقدینگی آینده شرکت را پیش‌بینی نمود.

از دیگر قابلیت های یک نرم افزار دریافت و پرداخت می توان به تهیه خروجی اکسل ، جستجوی داده‌ها در ستون ها و چاپ  اطلاعات در تمام فرم‌های نرم افزار، اشاره نمود. نرم افزار خزانه داری برهان به مدیران این امکان را می‌دهد که بر گردش نقد سازمان نظارت دقيق داشته باشند.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که با کارمندان خود در تعامل هستند عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود دارند بهتر است کارکنان یک سازمان، خود را بخشی از سیستم تلقی کنند و بتواند در هر لحظه که می خواهند اطلاعاتی از عملکرد و سنجش رفتار سازمانی خود داشته باشند با این کار اعتماد به پست های بالادستی در سازمان افزایش یافته و این اندیشه القا می شود

که رفتار موثر و کیفیت عملکرد مطمئنا منجر به افزایش جایگاه شخص در سازمان می شود در نتیجه کارکنان برای رسیدن به جایگاهی بهتر دائما در تلاش هستند و بهره وری و راندمان سازمان افزایش می یابد در نرم افزار مدیریت منابع انسانی پویا که تحت پلتفرم های ویندوز، اندروید و وب قابل استفاده می باشد.

بخشی از فرایند های تحت پوشش نرم افزار مدیریت منابع انسانی

  • امکان اعلام نیاز جهت جذب به واحد منابع انسانی
  • امکان بررسی نیاز منابع با توجه به استاندارد های داخلی شایستگی
  • امکان صدور فراخوان جهت جذب برای مشاغل
  • امکان برنامه ریزی زمان حضور متقاضیان
  • امکان ارزیابی اولیه بر اساس تخصص ، رفتاری ، عمومی
  • امکان دریافت رزومه های کاری و طبقه بندی آن
  • امکان دریافت نظرات و یا کمیته ارزیابی از شاغل
  • امکان تعیین حقوق اولیه برای متقاضی شغلی
  • امکان تعیین حقوق اولیه برای متقاضی شغلی
  • امکان ارزیابی ثانویه بر اساس شاخص های ارزیابی تعیین شده
  • امکان تعریف گردش کار به شکل نامحدود
  • امکان تعریف گردش کار به شکل نامحدود


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار خزانه داری, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری ارزی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

خرید نرم افزار حسابداری؛ مدیریت بهتر کسب‌وکار

در گذشته رسیدگی به امور مالی کسب و کار‌های مختلف، به صورت دستی انجام شده و از لوازمی چون چرتکه، کاغذ، قلم و ماشین حساب استفاده می‌شد. با ورود تکنولوژی و لوازم دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی هم دچار تغییر و تحولات فراوان شد. به طوریکه امروزه می‌توان، حساب و کتاب هر بنگاه تجاری را با خرید نرم افزار حسابداری و استفاده از آن، به سادگی انجام داد.

خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری، امور مالی را کنترل و مدیریت کرده و باعث تصمیم‌گیری بهتر مسئولان یک واحد تجاری خواهد شد. خرید نرم افزار حسابداری، به استفاده‌کنندگان امکان می‌دهد، به تمام جزئیات مالی یک کسب و کار دسترسی داشته و تمام رویداد‌ها را ثبت کنند. با استفاده از یک نرم افزار مالی مناسب است که حسابدار، روی تمام عملیات مربوط به خرید و فروش نظارت داشته و می‌تواند آن‌ها را پیگیری کند. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پویا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می‌باشد که تمامی پروسه های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از تامین‌کنندگان تا مشتریان را شامل می‌شود که بخشی از نرم افزار erp است. با نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین پویا به سادگی جهت تامین مواد و کالای مورد نیاز برنامه ریزی کنید.

امکانات نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

  • تعریف کدهای مختلف برای هر کالا
  • کنترل نقطه سفارش، موجودی احتیاطی، حداکثر موجودی و اقلام راکد و کم گردش
  • گردش تفصیلی کالا در انبارها به تفکیک هر یک از ورودی‌ها ، خروجی‌ها و انتقالی‌ها
  • ارتباط با ابزار های بارکد خوان و توزین
  • انبارگردانی به‌صورت تک شمارشی و سه شمارشی

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق دستمزد پویا سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و … است. انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.

نرم افزار حقوق و دستمزد

معرفی امکانات سیستم حقوق و دستمزد

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهم‌ترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخش‌های مالی و اداری هر شرکتی است. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد پویا شما می‌توانید:

  • اطلاعات کارکنانتان را ثبت کنید
  • دیسکت‌های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت‌های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی مطابق با آخرین تغییرات قانونی تهیه نمایید
  • مالیات حقوق را به چهار روش محاسبه کنید
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان وصل کنید
  • دیسکت پرداخت حقوق برای تمامی بانک‌ها را تهیه نمایید
  • اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی حقوق کارکنانتان را پس از انجام محاسبات به آن‌ها اطلاع دهید.

نرم افزار وصول مطالبات

نرم افزار وصول مطالبات برای شناسایی و پیگیری مطالبات سازمان و تعیین تکلیف آن‌ها کارکرد دارد. مجموع یا بخشی از بدهی یک طرف حساب در سیستم وصول مطالبات مد نظر قرار گرفته و برای سیستم وصول مطالبات معرفی می‌شود تا ضمن پیگیری جریان وصول مطالبه، هزینه‌های وصول، جریمه دیر کرد و… را با این سیستم شناسایی کنیم.

امکانات نرم افزار وصول مطالبات پویا

  • امکان تعریف سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • امکان گروه بندی سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • امکان ثبت مطالبات به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • امکان ثبت پیگیری های حقوقی شامل ثبت دادخواست و اجرای ثبت
  • امکان ثبت تماس ها به تفکیک سازمان ها و مشتریان جهت پیگیری های بعدی
  • امکان ثبت مبالغ وصول شده بابت مطالبات به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • امکان تعیین سطح دسترسی کاربران
  • امکان دریافت چک های برگشتی از نرم افزار خزانه داری اخوان
  • امکان طراحی گزارشات دلخواه
  • امکان ارسال به اکسل تمامی گزارشاتش
  • امکان تغییر نام ستونها در گزارشات

سیستم پاور بی آی (Power BI) چیست و چه کاربردی دارد؟

پاور بی آی چیست؟

نرم افزار پاور بی Microsoft Power BI، یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب و کار است که ابزارهایی را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری داده‌ها فراهم می‌کند. قابلیت‌های متنوع این نرم افزار، به شما کمک می‌کند تا بتوانید داده‌های گسترده و حجیم خود را به راحتی تحلیل و بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

سیستم پاور بی آی (Power BI)

ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار power bi

در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار power bi را برای شما عزیزان شرح داده‌ایم:

  • امکانات شخصی سازی بخش‌های مختلف
  • استفاده از هوش مصنوعی
  • پشتیبانی از مدل داده‌های مشترک
  • رویکرد سریع و گسترده
  • امکان دسترسی به کورتانا
  • سیستم API برای یکپارچه سازی و ادغام
  • قابلیت مدل سازی
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار حقوق و دستمزد،نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار وصول مطالبات، نرم افزار power bi ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری پویا، یک بسته نرم افزاری مالی برای کسب و‌کارهای کوچک و متوسط است که دارای نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی و تولیدی می‌باشد. این نرم افزار حسابداری دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری، خرید و فروش، انبار، دریافت و پرداخت، بانک و چک، تولید و … است.

وظیفه نرم افزار حسابداری چیست؟

آنچه که از وظیفه یک نرم افزار حسابداری خوب انتظار می رود، پوشش دادن مدیریت فعالیت های مختلف در بحث مالی و حسابداری شرکت است. معمولا این فعالیت ها به چند دسته مشخص تقسیم می گردد:

  • بررسی وضعیت کلی
  • مدیریت دریافت ها
  • مدیریت پرداخت ها
  • حقوق و دستمزد
  • گزارش گیری جامع

با خرید نرم افزار پویا فروشگاهی یا شرکتی، می‌توان از موجودی دقیق قابل فروش کالا آگاه شده و به انواع کارتخوان‌ها، ترازوی دیجیتال و چاپگر‌ها متصل شد. نرم افزار حسابداری پویا، سرعت و دقت در عملیات مالی را افزایش داده و وضعیت آن را روشن می‌کند.

بعد از اطلاع از قیمت نرم افزار پویا و خرید آن، به راحتی می‌توان آن را روی سیستم‌های مختلف نصب کرده و سطح دسترسی به نرم افزار مالی را برای کارمندان مختلف تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پویا و خرید آن می‌توانید، به سایت طرح اندیشان پویا مراجعه کرده و از تخفیف مناسب برای خرید نرم افزار حسابداری پویا برخوردار شوید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی، ابزارهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی می‌توانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن کارفرمایان نیز می‌توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

امکانات و فیچرهای نرم افزار منابع انسانی

  • امکان تعریف تقویم‌های کاری مختلف و تخصیص افراد به تقویم‌ها
  • امکان تعریف شیفت‌های کاری مختلف و تخصیص افراد به شیفت‌ها
  • امکان ثبت اطلاعات پرسنلی شامل اطلاعات شخصی، تحصیلی، سوابق کاری، آموزشی و مهارت‌ها و امکان تغییر در طی سال در صورت لزوم
  • امکان ایجاد چارت سازمانی، پست سازمانی، نقش و تخصیص پرسنل به پست‌ها و نقش‌های سازمانی

نرم افزار مدیریت انبار

انبار محل و فضایی است که یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآورده های مختلف درآن نگهداری می شود که بر اساس یک سیستم صحیح، طبقه بندی و تنظیم می گردد. مدیریت و کنترل موجودی انبار از نیازهای اساسی سازمان‌ها در جهت مدیریت فرآیندهای تأمین و نگهداری، تولید و فروش است که می تواند از تحمیل ضرر و زیان‌های احتمالی تا حد قابل ملاحظه‌ای جلوگیری کند.

همانطور که هر فروشگاه برای بهینه سازی و دقت عملکرد به نرم افزار حسابداری فروشگاهی و هر رستوران به نرم افزار رستوران احتیاج دارد، برای مدیریت صحیح انبار نیز می بایست از نرم افزار مدیریت انبار استفاده شود. فرایند انبارداری یک فرایند طولانی و چند مرحله است و شامل مراحل: گرفتن محصولات از تامین کنندگان، حفظ سطح موجودی و رساندن این کالاها به دست مشتریان، سازماندهی و پردازش اطلاعات مهم می‌شود. یک سیستم مدریت انبار خوب باید این فرایندها را ساده کرده، هزینه‌ها را کاهش دهد و کارایی را به حداکثر برساند.

ویژگی های نرم افزار مدیریت انبار

  • یکپارچگی
  • کنترل موجودی و گردش کالاها
  • انبار گردانی لحظه ای و با سرعت
  • ارتباط هوشمند با خريد و تدارکات
  • گزارشات آنلاین و مدیریت از راه دور

نرم افزار حسابداری انبار

همانطور که از تعریف نرم افزار حسابداری انبار پیداست نرم افزار انبار فرایندهای انبارداری در بخش‌های مختلف را مکانیزه می‌کند. به همین دلیل احتمال بروز خطا در این فرایندها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این، با مکانیزه شدن این فرایندها، سرعت انجام این امور افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه بهره‌وری این واحد نیز افزایش پیدا می‌کند.

حسابداری انبار به مجموعه‌ای از فرآیندهای حسابداری گفته می‌شود که موجودی انبار را مشخص می‌کند. در حسابداری‌انبار مبلغی از موجودی انبار مشخص می‌شود و منظور از موجودی انبار، الزاما تعداد و میزان محصولات و مواد اولیه موجود در انبار نیست.

امکانات نرم افزار حسابداری انبار

  • تعریف کالاها و انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • کنترل موجودی انبار و جلوگیری از هدر رفت سرمایه در گردش
  • محاسبه مبلغ موجودی‌های در انبار به قیمت تمام شده
  • دریافت گزارشات پیشرفته از موجودی کالا
  • برای اطلاع از امکانات و مشاهده دمو نرم افزار حسابداری پویا سافت به سایت پویا سافت مراجعه نمایید و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید .

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری یک نرم افزار پیشرفته و کاربردی می باشد که جهت راحتی کار ادارات و انجام مکاتبات، کاربران و گردش اسناد و فرم هایی که بین آن ها رد و بدل می شود می باشد، کار این نرم افزار ثبت، گردش و بایگانی انواع مکاتباتی که درون سازمان و بیرون سازمان با سایر سازمان ها و نهاد ها صورت می گیرد می باشد.

کاربردهای نرم افزار اتوماسیون اداری

انجام انواع مکاتبات و نامه هایی که قبلا به صورت دستی در درون و برون سازمان انجام می شد، ثبت اسناد و مدارکی که احتیاج به مکتوب کردن و نگهداری آن ها را آسان نموده است. از دیگر مزیت های این نرم افزار جلوگیری از ازدحام، رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع به سازمان ها می باشد، علاوه بر موارد، وظیفه مدیریت فرآیندهای کسب و کار،.بخش هایی از فرآیند مانند بازاریابی، جذب و نگهداری مشتری از جمله بخش های اصلی یک فرآیند کسب و کار می باشد را اانجام می دهد، ین نرم افزار در صرفه جویی زمان بسیار موثر بوده و در پیشرفت شرکت ها با مدیریت صحیح زمان، نقش خیلی مفید دارد.

اهداف استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری

اگرچه در ابتدا نرم افزار اتوماسیون های اداری فقط برای خودکار سازی فرایند نامه نگاری تولید و طراحی شده بود، اما بعد از زمان زیادی، فرهنگ های سازمانی متوجه نیاز جدی این سیستم شدند تا با استفاده از آن وظایف و کارهای سازمان را بهتر و دقیق تر بتوانند انجام دهند.

در واقع از نرم افزار اتوماسیون اداری به عنوان ابزاری برای بهینه کردن فرایندها استفاده می شد، بنابراین می توان اهداف اصلی استفاده از اتوماسیون اداری را رفع نیاز هایی از جمله بزرگی سازمان، پیچیدگی های فرایند نامه نگاری، آرشیو الکترونیکی، نامه های ارسالی و هم چنین محاسبه دقیق دریافتی ها و پرداختی های فراوان و اهمیت نامه نگاری در یک سازمان دانست.

مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تأمین یا (Supply Chain Management) در واقع مدیریت فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن به مشتریان نیاز دارد. هدف مدیریت زنجیره تأمین، بهبود عملکرد زنجیره تأمین است. به بیان دیگر اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تأمین به تولیدکنندگان این امکان را می­‌دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند، سیستم ‌های زنجیره تأمین موثر به تولیدکنندگان و خرده ‌فروشان کمک می کنند تا فعالیت اضافی را کم کنند، این امر هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالاهایی را که قابل فروش نیستند، کاهش می دهد.

مدیریتزنجیره تامین

حوزه های مختلف مدیریت زنجیره تامین پایدار

  • مدیریت زنجیره تأمین پایدار در نظر گرفتن همزمان عملکرد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی
  • زنجیره تأمین معکوس یا پس‌رو
  • شبیه‌سازی زنجیره تأمین
  • مدیریت ریسک زنجیره تأمین
  • رهگیری در زنجیره تأمین
  • مهندسی مجدد زنجیره تأمین
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار مدیریت انبار، نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزار اتوماسیون اداری، مدیریت زنجیره تامین ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار انبارداری

انبار، محل و فضایی است که یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآورده‌های مختلف درآن نگهداری می‌شود که بر اساس یک سیستم صحیح، طبقه بندی و تنظیم می‌گردد. واحد انبار یکی دیگر از چهار زیر سیستم پایه در هر کسب و کاری است که نقشی استراتژیک را در کسب و کارهای فروشگاهی و تولیدی به عهده دارد. از همین رو، مدیریت بهینه و تسهیل فرایندهای انبار می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و توسعه کسب و کار به همراه داشته باشد.

با توجه به اهمیت انبارگردانی و حسابداری انبار، احتمالا متوجه شده اید که برای انجام تمام فرآیند های این بخش، نیاز به ابزاری دقیق و کامل است. نرم افزار انبارداری به همین دلیل مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار مدیریت انبارداری تحولی عظیم در سیستم مدیریت کارخانجات، سازمان ها و تولیدی ها ایجاد کرده و موجب افزایش سرعت کارها، تسهیل امور و تولید محصولات گردیده است.

به طور کلی بهترین نرم افزار انبارداری نرم افزاری می باشد که به بهترین شکل ممکن نیاز های مدیریت انبار با به خوبی پاسخگو باشد ، همیشه و در همه حوزه کاری ، مشتریان حرف اول را در تجارت موفق می زنند و این موضوع بدین معنا است که تامین خواسته های مشتری برای کارفرما باید در اولویت قرار بگیرد.

نرم افزار حسابداری انبار

اهمیت استفاده از نرم افزار انبارداری

  • کنترل و مدیریت موجودی
  • خدمات و پیگیری مشتری
  • بهروری شرکت
  • بازگشت سریع تر سرمایه
  • ادغام ERP

سازما‌ن‌ها بر اساس گزارش‌های تکمیلی و تحلیلی که نرم افزار حسابداری انبار از موجودی انبارها ایجاد می‌کند، می‌توانند درباره کنترل هزینه‌های نگهداری موجودی و سفارش، تأمین کالا اطلاعات کسب کنند. در واقع مدیران با این نرم افزار برای جلوگیری از کمبود مواد اولیه و کنترل زمان سفارش آن‌ها، تأمین مالی برای خرید مواد، محاسبه میزان خروجی محصولات یا مواد اولیه برحسب سرعت تولید و… تصمیم‌گیری می‌کنند.

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت انبار

  • کارایی آسان
  • امکان ارسال گزارش
  • کاهش هزینه ها
  • اقزایش سرعت و کارایی
  • کاهش استفاده از نیروی انسانی

بخش انبار و انبارگردانی، نقش کلیدی در عملیات های مالی هر شرکتی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از یک نرم افزار انبارداری خوب و مناسب باعث افزایش قابلیت های انبارداری، دقت و عملکرد بهتر در این زمینه می شود. جهت خرید نرم افزار انبارداری با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را جهت خرید یک نرم افزار حسابداری انبار برای سیستم انبار داری خود راهنمایی کنند.

نرم افزار خزانه داری

همواره در بطن شرکت ها و سازمان ها جریان های مالی به شکل های گوناگونی نظیر وجوه نقد و یا اسناد مدت دار در قبال خدمات، کالاهای عرضه شده و یا سایر فعالیت ها جلوه می نماید که ثبت و تجزیه و تحلیل این جریان ها یکی از مؤلفه های اصلی مدیریتی سازمان به ویژه در حوزه ی مالی است چرا که ترسیم کننده ی دور نمای مسیر حرکتی سازمان، مبنا و جهت دهنده ی سیاست های سازمان به خصوص در بخش سیاست های مالی می باشد.

نرم افزار خزانه داری پویا با قابلیت ثبت انواع متفاوت فرآیندهای اسنادی و وجوه نقد، علاوه بر پوشش کلیه ی گزارش های کاربردی مورد نیاز و خلاء های نرم افزاری موجود در این حیطه، با استفاده از برآورد نقدینگی های لحظه ای متفاوت و گزارش های ترکیبی-تحلیلی یاری رسان سازمان در نیل به اهداف و اتخاذ تصمیم های مبتنی بر نقدینگی های موجود خواهد بود.

نرم افزار خزانه داری

مزایای نرم افزار خزانه داری پویا

نرم‌افزار خزانه داری پویا با کنترل نقدینگی سازمان ها، علاوه بر امکان صدور اسناد، کنترل واریزی ها و ثبت عملیات دریافت و پرداخت را در دست گرفته و با قابلیت اتصال به سیستم بانکی، مدیریت حساب های ارزی و ریالی را اجرا خواهد کرد.

  • کاهش زمان انجام عملیات مالی سازمان با نرم افزار خزانه داری
  • تعاریف منابع، مصارف، انواع صندوق ها و حساب ها
  • مدیریت و کنترل اسناد دریافتنی
  • مدیریت و کنترل اسناد پرداختنی
  • اتصال مستقیم به PC POS بانک و افزایش امنیت و سرعت
  • ارتباط با زیر سیستم فروشگاه اینترنتی
  • ارتباط با زیرسیستم حسابداری پارمیس اِستار و صدور خودکار اسناد حسابداری
  • ارتباط با زیرسیستم اطلاع‌رسانی (پیامک، تلگرام و Email) برای مشتریان و مدیران
  • و ....

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

شاید مهم ترین سوال هنگام تصمیم‌گیری برای خرید نرم افزار اموال و دارایی های ثابت این مورد است که آیا نرم افزار اموال باعث بهبود عملکرد سازمان در استفاده از اموال و دارایی ثابت خود می‌شود یا خیر؟! و یا اینکه آیا استفاده از این نرم افزار در حفاظت از دارایی ثابت سازمان و همچنین شمارش اموال تاثیر گذار هست یا خیر؟! اموال و دارایی های ثابت از مولفه های بسیار مهم در تراز دارایی‌ها در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی محسوب می‌شوند. مدیریت اطلاعات کامل مرتبط با دارایی ها شامل اطلاعات عمومی و خاص دارایی، اطلاعات مرتبط با وضعیت و محل استقرار دارایی، هزینه های استهلاکی مرتبط و نیز اطلاعات مرتبط با نحوه نگهداری دارایی متناسب با ارزش دارایی ها، مهم خواهد بود.

نرم افزار اموال و دارایی‌های ثابت، سازمان را قادر می‌سازد تا تجهیزات و وسایل نقلیه و وضعیت هر یک را کنترل و ارزیابی کند و آن‌ها را در وضعیت مطلوبی نگاه دارد. به این ترتیب، خرابی تجهیزات، زمان توقف تولید، کاهش ضایعات تولید به سبب عدم کارکرد صحیح دستگاه و در نهایت فروش از دست رفته به حداقل رسیده و ارزش ماندگاری دارایی را بهبود می‌بخشند.

کاربرد نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

مزایای نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پویا

استفاده از نرم افزار اموال و دارائی های ثابت که به صورت یکپارچه و متمرکز تمام اطلاعات اموال را در خود جای دهد و با سایر نرم‌افزارهای سازمان لینک باشد، نیازی اساسی در سازمان است. از جمله مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند دارایی‌ها
  • رهگیری لحظه‌ای اموال
  • ارسال گزارش‌های استاندارد

نرم افزار حسابداری

در گذشته کسب و کارها به شکل کوچک و در کارگاه های با ابعاد کم خلاصه می ‌شد. در این مشاغل نیاز به حسابدار و کارهای حسابداری ضروری نبود. با این حال با گسترش تکنولوژی و ایجاد شرکت ها و سازمان های بزرگ استفاده از یک حسابدار به خوبی می ‌تواند تمام مشکلات این زمینه را حل کند. پیشرفت تکنولوژی موجب شد که با نرم افزارهای حسابداری انبار تمام خدمات حسابرسی و بررسی صورت حساب های مالی با استفاده از نرم افزار امکان پذیر باشد.

اهمیت نرم افزار حسابداری به گونه ای بوده که امروزه اداره‌ مالیات حساسیت خاصی به استفاده از این نرم افزار نشان می دهد. شما با یک نرم افزار مناسب می توانید شرایط رشد کسب و کار خود را بهبود بخشید. علاوه بر این استفاده از نرم افزار حسابداری کارهای غیر ضروری را به صورت خودکار و با سریع ترین زمان انجام خواهد داد. یک نرم افزار حسابداری می تواند با نظارت بر مبالغ در حال گردش یک مدیریت کسب و کار مناسب برای شما به ارمغان بیاورد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  •  تحلیل درصد سود هر ریال از فروش
  •  کنترل صحت حسابداری شرکت ها
  •  پیش بینی و ارزیابی سلامت مالی شرکت ها و پیش ‌بینی کمبود سرمایه در گردش
  •  ارائه اطلاعاتی به شرکت در خصوص پرداخت سود نقدی به سهامداران
  •  بررسی میزان کارآمدی شرکت
  •  تجزیه و تحلیل پرداخت بدهی های کوتاه مدت توسط شرکت
  •  بررسی عملکرد شرکت و پیش بینی و شکستگی یا احتمال بروز مشکلات مالی
  •  بررسی دقیق سود عایدی از هر سهم
  •  ارزیابی توان تامین بستانکاران و سرمایه گذاران شرکت
  •  بررسی دقیق سود خالص شرکت از فروش محصولات

علاوه بر این نرم افزار ارائه شده توسط ما خدمات و مزایای دیگری نیز برای شما ارائه خواهد داد شما می توانید با تهیه این مجموعه نرم افزار حسابداری ارائه شده توسط ما از خدمات گسترده آن استفاده نمایید.

قیمت نرم افزار حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری

عواملی که در تعرفه قیمت نرم افزار حسابداری موثرند، شامل قابلیت ها و ویژگی های منحصربه فرد هر نرم افزار می باشد، در واقع هر چه قابلیت های نرم افزار سفارشی باشد، قیمت نرم افزارحسابداری نیز بیشتر می شود، . برای اطلاع بیشتر از قیمت نرم نرم افزار حسابداری با مشاورین فروش پویا سافت تماس بگیرید.

نرم افزار خرید و تدارکات

دشوار بودن کاراستعلام کالاها، عدم امتیاز بندی و تعریف تامین کنندگان و ردیابی عملیات از مشکلاتی بخش خرید شرکت های تولیدی می باشد. برای رفع این نوع مشکلات نیاز است که مدیران یک نرم افزاری قدرتمند برای صدور اسناد خرید و تدارکات، تعریف فرآیندها و رهگیری محصولات تهیه کنند. نرم افزار خرید و تدارکات پویا سافت از طریق ثبت فرآیند ورود و خروج کالا و صدور اسناد، قابلیت رهگیری کالا را فراهم کرده و امکان گزارشگیری در هر مرحله از فرآیند خرید را برای بخش تامین کالا فراهم می کند.

 


:: برچسب‌ها: نرم افزار انبارداری , نرم افزار حسابداری انبار , مدیریت انبار , نرم افزار خزانه داری , نرم افزار اموال و دارایی های ثابت , نرم افزار حسابداری , قیمت نرم افزار حسابداری , نرم افزار خرید و تدارکات ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

مدیران مالی هر سازمانی موظفند در فواصل زمانی مختلف گزارشهای مالی و مدیریتی را به شکل دقیق برای ذینفعان مختلف ارسال کنند. از آنجا که محاسبات ذهنی انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراین معمولا ابزارهای مختلفی به کمک مدیران میآیند که مهمترین آنها نرمافزارهای حسابداری و مالی است.این روزها دیگر استفاده از نرم افزار حسابداری یک پدیده رایج در مدیریت مالی کسبوکارها شده است. این مسئله بهقدری رایج شده است که یکی از مهمترین دغدغههای همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی است.

سیستم حسابداری یا مالی یک راهکار سیستمی است که براساس مفاهیم مختلف حسابداری طراحی شده و به عنوان یک دستیار مالی در اختیار حسابداران و مدیران مالی قرار میگیرد. یک نرمافزار حسابداری از یک طرف دادههای خام اطلاعاتی را دریافت میکند تا روی آنها پردازشهای مورد نیاز را انجام دهد و از طرف دیگر خروجیهای مورد نیاز سازمان و مدیران را در قالب گزارشهای مالی مختلف ارائه میدهد.جهت خرید نرم افزار حسابداری پویا سافت می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما ویژگی ها و امکانات نرم افزار را به شما معرفی می کنند. پس از تایید قیمت نرم افزار حسابداری پویا سافت، امکان خرید آن برای شما وجود دارد.

 

ضرروت استفاده از نرم افزار حسابداری

  • افزایش سرعت فرایند حسابداری
  • دقت بیشتر در محاسبات
  • تسهیل دسترسی و نظارت بر اطلاعات
  • تسهیل گزارشگیری
  • افزایش امنیت اسناد مالی
  • کاهش هزینههای نیروی انسانی

نرم افزار انبارداری سیستم مدیریت انبارداری

از راهبردهای ویژه ای که مدیران برای استفاده بهینه از منابع خود در انبارها استفاده از یک نرم افزارانبارداری خواهد بود. بخش قابل توجهی از دارایی های مراکز تولیدی و بازرگانی در انبار انباشته شده و نیاز به یک مدیریت مناسب خواهند داشت.
نرم افزار مدیریت انبار به خوبی دغدغه مدیران را برای مدیریت صحیح منابع و کالاهای خود برطرف خواهد کرد. شما با داشتن یک نرم افزارمدیریت انبارداری مناسب می توانید ورودی و خروجی کالاها در انبارها و همچنین موجودی، جانمایی کالا و قیمت گذاری و سفارش گیری را به خوبی تحت کنترل داشته باشید.

با توجه به اهمیت ورود و خروج کالاها از شرکت ها و سازمان ها مدیران سعی می کنند با بهره مندی از یک سیستم دغدغه های خود را کاهش دهند. استفاده از سیستم مدیریت انبارداری به مدیران کمک می کند که با دقت بسیار بالا و کاهش هزینه ها بتوانند دسترسی مناسبی به اطلاعات مربوط به کالاهای خود داشته باشند.نرم افزار انبارداری ارائه شده توسط ما به خوبی مدیریت انبار را برای شما اجرا خواهد کرد. این نرمافزار با جمع آوری دقیق اطلاعات و گردش آن ها شما را به خوبی از وضعیت موجود آگاه می کند. نرم افزار ارائه شده توسط ما خدمات دیگری مانند درخواست کالا، ورود کالا به انبار، تحویل کالا نگهداری و نرم افزار مدیریت تولید آن ها را به شما ارائه خواهد داد.

یکپارچگی سیستم مدیریت و نگهداری با نرم افزار حسابداری ارائه شده توسط ما به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید مدیریت خرید و تدارکات و ورود و خروج کالا به انبار را تحت نظر داشته باشید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان اعمال کنترل موجودی منفی برای انبار، بهرهمندی از فرایند رسید تحویل مستقیم در انبار، بررسی درخواست کالا و تعیین کالاهای جایگزین، امکان صدور انواع رسید خرید کالا، رسید تحویل مستقیم، رسید موقت، برگشت کالاهای امانی، رسید اهدایی، رسید برگشت از مصرف و رسید برگشت از اموال اشاره کرد.

نرم افزار انبارداری

نرم افزار کارگزینی یا BOM

یکی از بخش های مهم در هر سازمانی، بخش کارگزینی است که جزو بخش های مدیریت منابع انسانی محسوب می شود و به صدور حکم و رسیدگی به مسائلی مانند حقوق و وضعیت شغلی کارکنان می پردازد. مدیریت اطلاعات مربوط به این بخش، از مسائل مهمی است که سازمان ها برای آن باید چاره ای بیندیشند. در همین راستا نرم افزار کارگزینی طراحی شده است که با استفاده از آن، سازمان بتواند به ثبت و نگهداری اطلاعات کارکنان به صورت جامع و کامل بپردازد.
تعریف عوامل حکمی بهشکل دلخواه و امکان اعمال تغییرات آن بهشکل ساده و موثر، همچنین امکان نگهداری اطلاعات جامع کارکنان، مهمترین الزامات توسعهی سیستم کارگزینی است که مدیران و کارکنان واحد کارگزینی را در پاسخ به نیازمندیهایشان یاری میدهد.

بهترین نرم افزار کارگزینی یکی از زیر مجموعه های سیستم است که به دنبال ایجاد یکپارچگی اطلاعات کارکنان و پرسنل سازمان و مدیریت منابع انسانی است. این نرم افزار کلیه اطلاعات سازمانی و پرسنلی افراد را در حوزه کارگزینی و صدور احکام، یکپارچه سازی کرده و پردازش می کند.

نرم افزار کارگزینی

 

امکانات نرم افزار کارگزینی

  • تعريف انواع استخدام ها
  • تعريف انواع مرخصي ها
  • تعريف پست هاي سازمان به همراه شرح شغل
  • ثبت و نگهداري کليه سوابق پرسنل
  • قابليت انطباق با طرح نظام هماهنگ و ظبقه بندی مشاغل
  • ویژگی های نرم افزار کار گزینی
  • افزایش سرعت
  • اطمینان از اجرای صحیح قواعد و ضوابط تعیین شده قانونی و سازمانی
  • گزارش گیری سریع و آسان
  • امکان تهیه انواع گزارش ها
  • پیاده سازی انواع نظام صدور احکام
  • تحلیل منابع برمبنای گزارش گیری

نرم افزار مدیریت منابع سازمانی

با توجه به روند رو به گسترش جهانیشدن و افزايش رقابت در بازارهاي جهاني، شرکتها ناگزير به رقابت با بازارهاي جهاني هستند و براي انجام اين كار وجود آمادگي لازم از جهات مختلف امري ضروري به نظر میرسد. یكي از ابزارهاي مهم فناوري اطلاعات و ارتباطات كه نقش مهمي در يكپارچگي اطلاعات و عمليات موجود در مؤسسات داشته و نهایتاً با استفاده از امكانات خاص زمينه را براي پيوستن به بازارهاي جهاني فراهم میسازد، راهکارهای برنامهریزی منابع سازمان (ERP) است.
نرم افزار مدیریت منابع سازمانی شامل مؤلفههای اصلی یک نرم افزار است که اغلب با نام ماژول شناخته میشوند. در حوزههای اساسی کسبوکار، از جمله امور مالی و حسابداری، منابع انسانی، نرم افزار تولید، نرم افزار برنامه ریزی تولید، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیریت تولید و مدیریت زنجیره تأمین تمرکز دارد.هستید؟

بهطورکلی 5 نشانه اصلی برای نیاز سازمان شما به یک سامانه مدیریت منابع سازمانی (ERP) وجود دارد:چه زمانی نیازمند نرم افزار ERP

  1. زمانی که متوجه شوید هزینه و منابع زیادی را صرف نظارت و مانیتورینگ میکنید
  2. عدم وجود یکپارچگی بین واحدهای شما باعث صرف هزینههای اضافی میشود
  3. زمانی که قادر به تصمیمگیری در لحظه بر مبنای اطلاعات نیستید
  4. زمانی که گردش کار شما به پیشرفت کسبوکارتان کمکی نمیکند
  5. زمانی که کیفیت ارائه خدمات شما به مشتری کاهش یافته است

مزایای پیاده سازی سامانه ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی)

اطلاعات یکپارچه و دقیق ، مناسب و بهروز برای وجود هر شرکت ضروری است. سیستم ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) به افرادی که روی یک حوزه در یک شرکت کار میکنند یا در ارتباط با تأمینکنندگان و مشتریان هستند ، گرد هم میآورد. شرکتها باید از یکپارچه سازی اطلاعات در تمام سطوح و بین تمام بخشهای سازمان خود اطمینان داشته باشند. سیستم ERP گردش کار فرآیندهای کسب و کار را یکپارچه میسازد.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی (HR)

مهمترین بخش هر کسب و کار در کنار مشتریان، پرسنل و امور مربوط به مدیریت منابع سازمانی هستند. هر نرم افزار ERP استاندارد باید بتواند علاوه بر پوشش دادن بخش های مربوط به مالی، تولید، خرید و فروش، انبارداری و راهکاری استاندارد، رو به رشد و منطبق بر بهروش های شناخته شده جهانی برای این دپارتمان ارائه دهد. نرم افزار مدیریت منابع انسانی سیستم مفیدی است که فرآیندهای استخدام، محاسبه حقوق و دستمزد و مدیریت کارمندان را سریعتر و راحتتر میکند. این نرم افزار باعث افزایش کارایی کسب و کار میشود و با یکپارچه کردن همه عناصر، امکان دسترسی راحت به اطلاعات کارمندان را فراهم میکند.

هدف از کاربرد نرم افزار مدیریت منابع انسانی

هدف از سیستم مدیریت منابع انسانی ترکیب فرآیندهای مختلف منابع انسانی و مدیریتی در یک مکان متمرکز است. مدیر میتواند وظایف را تعیین کند، پیشرفت را ارزیابی و کنترل کند و به تیمهایی که بهترین عملکرد را داشتهاند پاداش دهد.

برخی از مهمترین امکانات و فیچرهای منابع انسانی

 

  • امکان تعریف تقویمهای کاری مختلف و تخصیص افراد به تقویمها
  • امکان تعریف شیفتهای کاری مختلف و تخصیص افراد به شیفتهاامکان ثبت اطلاعات پرسنلی شامل اطلاعات شخصی، تحصیلی، سوابق کاری، آموزشی و مهارتها و امکان تغییر در طی سال در صورت لزوم
  • امکان ایجاد چارت سازمانی، پست سازمانی، نقش و تخصیص پرسنل به پستها و نقشهای سازمانی وجود اینتگریشن با Outlook جهت ارتبطات درون و برون سازمانی متمرکز

     



:: برچسب‌ها: نرم افزار انبارداری, نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار منابع سازمانی, نرم افزار کارگزینی, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟

نرم افزار ERP یا نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه سازی فرایندهای اصلی کسب و کارها در یک سیستم واحد، طراحی شده است. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان در حوزه های اساسی کسب و کار، از جمله امور مالی و حسابداری، منابع انسانی، نرم افزار تولید، نرم افزار برنامه ریزی تولید، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت تولید و مدیریت زنجیره تأمین تمرکز دارد. سازمان ها بر اساس بیشترین میزان اهمیت در حوزه کسب وکار خود، هرکدام از ماژول های اصلی را انتخاب کرده و استقرار نرم افزار انجام می شود.

مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، مزایای زیادی برای عملیات تجاری یک سازمان دارد؛ از جمله کارایی عملیاتی برای بهبود عملکرد کلی سازمان. از طرف دیگر عملکردهای حسابداری، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت کسب و کار به میزان قابل توجهی به کمک ERP بهبود می یابند

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین، مدیریت جریان کالاها و خدمات است و شامل کلیه فرآیندهایی است که مواد اولیه را به محصولات نهایی تبدیل می کند که شامل ساده سازی فعالیت های طرف عرضه کسب و کار برای به حداکثر رساندن ارزش مشتری و کسب مزیت رقابتی در بازار است. نرم افزار مدیریت زنجیره تامین ترکیبی از نرم افزار و علم می باشد که تمامی عملیات واقع در زنجیره تامین شامل منبع یابی، تدارک و ذخیره سازی مواد خام؛ زمان بندی و مدیریت موجودی های در فرایند؛ و انبارسازی و توزیع محصولات نهایی را دربر می گیرد.

قابلیت های ویژه نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

با استفاده از یک نرم افزار مناسب مدیریت زنجیره تامین، یک شرکت قادر به انجام امور زیر خواهد بود:

  • مدیریت کاراتر کل شبکه زنجیره تامین از طریق نرم افزارهای زنجیره تامین با نظارت کامل بر تمامی فعالیت های انجام گرفته
  • روان سازی و متمرکز نمودن استراتژی توزیع
  • برقراری هماهنگی در کل زنجیره تامین
  • افزایش شفافیت و ارتقای میزان همکاری در کل زنجیره تامین با استفاده از تسهیم اطلاعات باارزش
  • مینیمم سازی هزینه های ذخیره سازی و بهبود جریان های نقدی با استفاده از مدیریت بهتر سطوح موجودی

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست ؟

نرم افزار اتوماسیون اداری به اتوماسیون فرایندهای اداری و ارتباطات سازمانی و در صورت نیاز سازمان به مدیریت فرایند های کسب و کار به اتوماتیک سازی روال ها می پردازند. کارها، درخواست ها، دستورها،مکاتبات اداری و نامه ها و در ساختار چرخهٔ کاری (Work Flow) بین پرسنل مختلف سازمان به گردش در می آید. از نرم افزار اتوماسیون اداری می توان در جهت مدیریت مکاتبات اداری، بایگانی ها، نامه ها، انواع مستندات سازمانی، کاربران، کارها و وظایف، و گردش اسناد بین آنها استفاده کرد. اتوماسیون اداری پاسخگوی نیاز بسیاری از کسب و کارها در راستای مکانیزه کردن و حذف کاغذ از فرآیندهای اداری سازمان است.

مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری

امروزه اهمیت استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری برکسی پوشیده نیست. اما به طور کلی مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری به صورت سرفصل وار شامل موارد زیر است:

  • دسترسی ساده و برخط به نامه و متعلقات آن
  • جلوگیری از گم شدن و از بین رفتن نامه ها
  • تبدیل بایگانی فیزیکی به یک بایگانی مدرن و پویا
  • وحدت رویه استانداردسازی امور مکاتبات همانند ظاهر نامه ها، روشهای شماره گذاری و دستورالعمل های ارتباطی واحدها

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار صورت های مالی

مدیران موسسه تجاری و صاحبان سرمایه نیازمند درک گسترده ای از روابط مالی بوده و حیات یک سازمان می تواند در صورت های مالی یک سازمان و تحلیل های مربوط به آن آشکار گردد و به همین دلیل اطلاعات می بایست در زمان مشخص آماده گردد تا در تصمیم گیری، مفید باشد.

تهیه صورت های مالی مهمترین و پرکاربردترین ابزار گزارش دهی به خارج از سازمان و یکی از مهمترین ابزارها در اتخاذ تصمیمات اقتصادی و ارزیابی عملکرد مالی و جریان نقدی واحد های تجاری می باشد. این اطلاعات به صورت خلاصه و استاندارد سازی شده بوده و از اطلاعات حسابداری و مالی شرکت ها طبق فرایندهای مالی استخراج شده و مبنای تولید بسیاری از شاخص های کلیدی عملکرد سازمان می باشد.

نرم افزار صورت های مالی ( استاندارد ، تجمیعی و تلفیقی) با هدف ارائه خدمات گزارشگری مالی به سازمانهای هلدینگ، شرکتها و سازمانهای دولتی، شرکتهای بورسی و سازمانهای با بیش از یک شعبه تهیه و تولید شده است.

امکانات نرم افزار صورت های مالی

  • امکان تعریف ساختار ترازنامه
  • امکان تعریف ساختار سود و زیان
  • امکان تعریف ساختار صورت سود و زیان جامع
  • امکان ثبت یادداشت های پیوست صورت های مالی
  • تهیه صورت های مالی بر اساس اطلاعات سیستم حسابداری
  • قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای حسابداری برای دریافت اطلاعات
  • امکان ثبت اطلاعات آماری پرسنل هر شرکت اعم از رده سنی، مدرک تحصیلی ، جنسیت

مزایای نرم افزار صورت های مالی

  • کاهش خطاهای انسانی و افزایش قابلیت اطمینان
  • تسریع در تهیه صورت های مالی و کاهش هزینه
  • تهیه صورت های مالی میان دوره ای

یکی دیگر از مزایای نرم افزار تهیه صورت های مالی، امکان معرفی الگویی کارآمد برای ایجاد صورت های مالی است. از این الگوی به دست آمده می توان در جهت تهیه سریع و دقیق این گونه گزارش ها در سازمان ها و واحدهای تجاری یاری گرفت.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

امروزه دو تعریف مجزا از مدیریت منابع انسانی وجود دارد. اولین تعریف به استخدام پرسنل، دریافت اطلاعات اولیه از وی، حفظ او در سازمان و مدیریت پرداختی های لازم به نیروی کار را شامل می شود. اما دومین تعریف به جایگذاری درست پرسنل استخدام شده در موقعیت های درست، ایجاد تعامل بین مدیران و کارکنان و نظارت بر عملکرد کارکنان دلالت دارد. دسترسی به سیستم محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان، سازگاری با تغییر قوانین هرساله استخدامی و تعریف پرتال پرسنلی جامع که امکان مشاهده و رفع ابهامات محاسبات کارکرد را برای کارکنان فراهم آورد، از نیازهای اصلی واحد منابع انسانی سازمان ها است. نرم افزار مدیریت منابع انسانی به عنوان راهکار رفع نیاز سیستم منابع انسانی باید بتواند از مرحله جذب و به کار گیری تا توسعه پرسنل را به صورت یکپارچه مدیریت کند.

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی، ابزارهایی هستند که به کمک آن ها می توان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی می توانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن کارفرمایان نیز می توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

ویژگی های نرم افزار مدیریت منابع انسانی

  • قابلیت صدور احکام پرسنلی
  • قابلیت صدور فیش های گروهی
  • امکان تهیه دیسکت بیمه، بانک و مالیات
  • حفظ سوابق اطلاعاتی پرسنل
  • نمایش اطلاعات،وضعیت حکمی،حقوقی

نرم افزار BOM

درخت محصول یا BOM که کوتاه شد عبارت Bill Of Materials سندی است که تمام المان های ضروری برای انجام یک فرآیند تولید را تعریف می کند. به طور کلی، درخت محصول در مراحل طراحی، ساخت و مونتاژ محصول نقش دارد. در اغلب موارد BOM لیست مواد و قطعاتی را که نشان دهنده اجزا تشکیل دهنده محصول است نمایش می دهد که شامل کلیه اجزا محصول ، ترتیب ساخت و تعداد هر یک از اجزا برای ساخت یک واحد محصول است . درخت محصول عموما به شکل چارت درختی نمایش داده می شود که در بالاترین قسمت آن محصول نهایی و در پایین ترین بخش آن اجزا و مواد اولیه تشکیل دهنده آن دیده می شوند. برای تولید هر محصول یا قطعه ای باید از نرم افزار BOM استفاده کرد. همانطور که در بالاتر گفتیم این نرم افزار اطلاعات دقیقی از یک محصول به ما می دهد که می توانیم تجزیه و تحلیل دقیقی برای هر محصول انجام دهیم.

نرم افزار BOM چه کمکی به شرکت ها می کند؟

  • برنامه ریزی برای خرید مواد خام
  • کمک به تعیین دقیق هزینه ها
  • اجتانب از انباشت بیش از حد کالا یا کمبود آن در انبار
  • شناسایی و به حداقل رساندن خطاها

یک BOM دقیق و برنامه ریزی شده، تامین مناسب خطوط تولید را تضمین می کند. علاوه بر این BOM کمک می کند انبارها خود را با چرخه های تولید وفق دهند. برای اطمینان از هماهنگی زنجیره تامین، اولین قدم برای هر تولید کننده ای تهیه درخت محصول است.

نرم افزار مدیریت انبارداری

در کسب و کارهای مختلف برای تصمیم گیری درباره ی چگونگی تخصیص منابع در فرآیند تولید و فروش کالا، نیازمند آگاهی دقیق از اطلاعات و موجودی انبار است. ارتباط نزدیک میان سیستم های انبار، تولید و فروش از اهمیت خاصی برخوردار است، بناراین تفاوتی بین فروشگاه کوچک یا یک تولیدی بزرگ نمی باشد بلکه انبارداری برای هر یک مهم می باشد. در نتیجه شرکت طرح اندیشان برای حل مشکلات انباداری و کمک و آسان نمودن مشاغل انباری، نرم افزار مدیریت انبارداری را برای متقاضیان این نرم افزار ارائه می نمایید.

منحصر به فرد ترین ویژگی نرم افزار مدیریت انبار با سایر نرم افزارهای انبارداری را می توان در قدرت طراحی کدینگ کالا و نحوه ارتباط دهی آن با ساختار حسابداری مالی دانست . نرم افزار انبارداری در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا به ابزاری بدون محدودیت در لایه بندی و تعداد کاراکتر متصل می باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار انبارداری

  • چاپ رسید ها و حواله ها
  • چاپ درخواست های ورود و خروج
  • انجام عملیات انبارگردانی میان دوره ای
  • تنظیم عملیات انبارگردانی به دو روش
  • مقایسه موجودی، دو شمارش کامل
  • تعریف انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • طبقه بندی گروه بندی کالاها از دیدگاه انبار
  • طبقه بندی کالاها و خصوصیات مربوط به آن ها

نرم افزار مدیریت انبارداری

کاربردهای نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حسابداری انبار، کارایی و بهره وری انبارداری شما را حداکثر خواهد کرد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است و برخی از قابلیت های خاص منظوره که خصوصا در کسب و کارهای خاص کاربرد دارند نرم افزار انبار را کاربرد پذیرتر کرده است. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، انبارها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار میآیند.



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی منابع سازمانی، نرم افزار صورت های مالی، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار منابع انسانی، نرم افزار BOM، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزار انبارداری ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری

مدیران مالی هر سازمانی موظفند در فواصل زمانی مختلف گزارشهای مالی و مدیریتی را به شکل دقیق برای ذی نفعان مختلف ارسال کنند. از آنجا که محاسبات ذهنی انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراین معمولا ابزارهای مختلفی به کمک مدیران میآیند که مهم ترین آنها نرم افزار حسابداری مالی است.
این روزها دیگر استفاده از نرم افزار حسابداری یک پدیده رایج در مدیریت مالی کسب وکارها شده است. این مسئله به قدری رایج شده است که یکی از مهمترین دغدغه های همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی است.

استفاده از نرم افزار حسابداری و کاربردهای خوب آن به شما کمک می کند تا مشکلات گذشته و قدیمی را کنار بگذارید و به راحتی با یک نرم افزار ساده کامپیوتری به اسناد، گزارشات و هر آنچه برای پیشبرد کسب و کار خود لازم دارید دست پیدا کنید.

تاثیر نرم افزار حسابداری در یک کسب و کار

  • افزایش بهرهوری
  • حذف خطاهای انسانی
  • ارتقاء امنیت دادهها
  • انجام اتوماتیک و خودکار حساب کتاب
  • افزایش سرعت روند انجام کارها
  • پر کردن فرمهای مالیات
  • به دست آوردن تاریخچه مالی
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی

نرم افزار حسابداری

انواع نرم افزار های حسابداری

نرم افزار حسابداری از ماژولها یا سیستمهای مختلفی تشکیل میشوند که در کنار هم یک نرمافزار جامع مالی را تشکیل میدهند. اینکه کدام نوع از آن برای کسبوکار ما مناسب است به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه کسبوکار مورد نظر در چه زمینهای فعالیت میکند و از آن مهمتر نیاز نرمافزاری آن چیست.

جهت دریافت دمو و اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار انبار تعدادی

انبار درحوزه اقتصاد جهان ارزش و اهمیت بسزایی دارد و با توجه به گستردگی تولید در بازارها و اینکه حجم وسیعی از دارایی های سازمان ها در انبار انباشته شده است ، باید بدانیم انبارداری چیست که دلیلی برای مدیریت صحیح انبار محسوب می شود.
انبارداری و حسابداری انبار به عنوان بخشی از چرخه بنگاه های اقتصادی بزرگ وکوچک ، مسئولیت ذخیره و نگهداری کالا را برای تولید و مصرف و تامین دارد. انبارداری عبارت است از کلیه فعالیت های مربوط به آماده کردن ، حفظ کردن و تحویل گرفتن و توزیع نمودن مواد و کالاهای مورد نیاز سازمان در زمان مناسب ، قیمت و شرایط مناسب.

نرم افزار انبارداری که به آن سیستم مدیریت انبار (WMS) نیز گفته میشود، یک برنامه نرم افزاری است که به کنترل و مدیریت عملیات روزمره در یک انبار کمک میکند. نرم افزار WMS برداشت و ارسال سفارشات را بهینه میکند.

اهمیت استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

  • کنترل و مدیریت موجودی
  • بهروری شرکت
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • کنترل موجودی منفی کالاها

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار وصول و مطالبات

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همیشه یکی از کارهای سخت رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبه رو هستند. نرم افزار وصول و مطالبات پویا سافت میتواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پروندههای معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینههای زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با تهیه این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات فراهم میشود و در نتیجه سرعت پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می شود.

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار وصول و مطالبات

  • تعریف سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • گروه بندی سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • ثبت مطالبات به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • گزارش مطالبات سازمانی به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • گزارش مطالبات سازمانی به تفکیک وضعیت مطالبات سازمان ها و مشتریان
  • گزارش چک های برگشتی به تفکیک سازمان ها و مشتریان

نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی مخفف شده از 3 کلمه: سازمانهای بزرگ ( Enterprise)، منابع (Resource) و برنامهریزی (Planning) میباشد. نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی، سامانههایی هستند که تمامی منابع یک سازمان را مدیریت میکنند. یکپارچگی و فرایند محور بودن در این سامانه ها از نقاط بارز و مهم تلقی میگردد؛ همچنین این سیستم ها شرایط و امکانات لازم جهت برنامهریزی و استفاده بهینه از منابع سازمان را فراهم میکنند.
بنابراین اگر بخواهیم نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی را به زبانی ساده تعریف کنیم، میتوان گفت که نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی یک بسته نرمافزاری استاندارد بصورت جامع و ماژولار است.

نرم افزار ERPشامل ماژولهای آماده و یکپارچه ای است که با توجه به بهترین راهکارهای به دست آمده در صنایع یکسان با سازمان شما از پیش آماده و مهندسی شده است که پس از طی مراحل اولیه پیادهسازی با توجه به کسب و کار شما قابل پیکره بندی و سفارشیسازی میباشد.

چرا به نرم افزار ERP نیاز داریم؟

  • برای کاهش هزینه و منابع زیادی که صرف نظارت و مانیتورینگ میکنید.
  • نبود یکپارچگی بین واحدهای سازمان
  • نداشتن اطلاعات کامل درباره منابع مبنی بر تصمیم گیری قاطع
  • زمانی که گردش کار شما به پیشرفت کسب وکارتان کمکی نمیکند
  • زمانی که کیفیت ارائه خدمات شما به مشتری کاهش یافته است

نرم افزار های برنامه ریزی منابع انسانی

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است. انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.
نرم افزاری با طراحی عالی و محاسباتی دقیق

راحتی کاربران در استفاده از نرم افزار و اطمینان به محاسبات آن ، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است، با توجه به این موضوع در طراحی محیط نرم افزار حقوق و دستمزد پویا نهایت دقت و سلیقه به کار گرفته شده است تا در کنار قابلیت های فراوان و دقت در محاسبات، کار کردن با آن خسته کننده نباشد و کاربران به آسانی از قابلیتهای آن استفاده نمایند.

سایر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • تخصیص وامهای متعدد به پرسنل و کسر اقساط به صورت خودکار از پرسنل تا زمان اتمام یا زودتر از موعد.
  • امکان تعیین نرخ ماموریت دلخواه در حکم حقوقی
  • محاسبه مالیات حقوق قراردادی شغل دوم و مشاورهای بدون در نظر گرفتن معافیت مالیاتی
  • چاپ قرارداد وزارت کار مطابق آخرین فرمت ارائه شده وزارت کار با امکان اضافه نمودن بندهای دلخواه یا حذف و اصلاح بندهای موجود در قرارداد
  • انتخاب / عدم انتخاب پرسنل در فهرست جهت ساخت دیسکت و چاپ پرداخت به بانک
  • تعریف متعدد نرخ های پورسانت حقوق و محاسبه پورسانت با توجه به نرخهای تعریف شده
  • توسط نرم افزار صورت های مالی پویا تولید می شود را پرینت گرفته و به استفاده کنندگان صورت مالی ارائه دهند.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار صورت های مالی

سازمان ها باید از سیستمی انعطاف پذیر برای ایجاد تغییرات و ثبتهای جدید صورت های مالی استفاده کنند، که در هنگام تغییرات ثبتهای حسابداری، مشکلی در فرایند حسابداری آنها به وجود نیاید. نرم افزار صورت های مالی پویا با امکان تعریف ساختارهای صورت های مالی ازجمله صورت سود و زیان، ترازنامه، صورت سود و زیان جامع، صورت جریان وجوه نقد و گزارشات صورت های مالی بر اساس تنظیمات دلخواه را به مدیران ارائه مینماید.

امکانات نرم افزار مالی

  • تهیه صورت های مالی در محیط نرم افزار
  • تعریف دورههای گزارشگری مختلف برای تهیه ی صورتهای مالی در طول یک سال مالی
  • جمع آوری مستقیم اطلاعات از سیستمهای دیگر
  • تهیه ی یادداشتهای پیوست صورتهای مالی با فرمتهای ساده و ماتریسی
  • تهیه ی صورت های مالی اساسی بر مبنای یادداشتهای پیوست صورتهای مالی
  • پوششدهی صورت های مالی صنایع و استانداردهای مختلف
  • ثبت اسناد تعدیل طبقه بندی و تهاتر حسابها
  • تجدید ارائه ی اقلام گزارش شده در دوره های قبل با استفاده از اسناد تعدیل سنواتی
  • ارایه اقلام مقایسهای صورت های مالی
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری مالی , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار حسابداری دولتی , نرم افزار حسابداری فروش , نرم افزار انبار تعدادی , نرم افزار انبارداری , نرم افزار وصول و مطالبات , نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی , نرم افزار حقوق و دستمزد , نرم افزار صورت های مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

کابردهای نرم افزار حقوق و دستمزد

بدون شک یکی از مهمترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ دهی مناسب به سازمانهای قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران می باشد.
نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سافت ثمره تحقیق و توسعه چندین ساله در حوزه حقوق و دستمزد می باشد زیربنای این نرم افزار در عین سادگی اما قدرتمند و قابل اعتماد بودن طراحی شده است. تیم توسعه نرم افزار طرح اندیشان پویا سافت با آشنایی کامل به نیازهای مدیران و حسابداران با افتخار اقدام به طراحی، توسعه و معرفی نرم افزار جامع حقوق ودستمزد نموده تا امکان پیادهسازی هر گونه قوانین حقوق و دستمزد را برای کاربران خود فراهم آورد.

امروزه انبار و انبارداری از مهمترین بخشهای یک سازمان و یا شرکت تولید و توزیع هستند، زیرا بخش بزرگی از داراییهای سازمانها در موجودیهای انبار آنها نگهداری می شود. نحوه نگهداری موجودی کالاهای انبار در محلهای امن باید به صورت منظم باشد که دسترسی به آن در مواقع لزوم به آسانی ممکن باشد.یک انباردار با تجربه باید به صورت مستمر به نوع و مقدار مواد، حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلام و همچنین نقطه سفارش مواد توجه و دقت نماید. البته مدیریت انبارداری سخت و هزینهبر است و هر شرکت یا سازمانی به دنبال کاهش هزینههای انبارداری خود است تا بتواند کارایی و سود شرکت را افزایش دهد.

بنابراین بهترین گزینه موردنظر برای مدیران سازمان ها و شرکتها، انتخاب و خرید یک نرم افزار انبارداری کاربردی می باشد، تا بتوانند از همه اطلاعات انبارها شامل موجودی کل ، تعداد کالا ها، برند کالاها، زمان ورود و خروج کالاها از انبار اطلاع داشته باشند.استفاده از نرم افزارانبارداری باعث سهولت در تحویل و توزیع، دریافت و تحویل گرفتن با کمترین وقت و نیروی مورد نیاز می شود. همچنین رساندن اجناس و کالاهای مورد نیاز بخشهای مختلف و یا خریداران به آنها در کمترین زمان ممکن براساس مدارک و ضوابط قانونی با مدیریت انبار انجام می گردد.

نرم افزار انبارداری

چرا باید از نرم افزار وصول و مطالبات استفاده کنیم ؟

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبهرو هستند. نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمعآوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم میسازد.راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم میکند. کنترلهای لازم برای دریافت چک از مشتریان برای پیشگیری از عدم وصول اسناد ایجاد میکند. افزونبراین؛ میتوان بر اقلام دریافتی از مشتریان را که در ازای اسناد وصول نشده است، ردیابی و گزارشگیری کرد.

مزایای نرم افزار وصول و مطالبات

  • تعیین تکلیف بدهکاران به سازمان و تخصیص جریان وصول به مأمورین وصول
  • آمار و لیست پروندههای وصول در دست اقدام
  • شناسایی هزینههای وصول و ثبت سند مالی آن
  • اتصال و یکپارچگی با سیستم حسابداری سیاق

نرم افزار وصول و مطالبات

خرید نرم افزار خرید و تدارکات

خرید و تدارکات یکی از بخش های مهم هر شرکت دولتی یا خصوصی است که وظیفه آن تهیه کالا و خدمات مورد نیاز سازمان است و همواره باید در تعامل دائم با بخش های مالی، انبار، پرسنلی، تولید، نگهداری و تعمیرات و باشد.عدم استعلام کالا، عدم امتیاز بندی و تعریف تامین کنندگان و ردیابی عملیات از مشکلاتی می باشد که بخش خرید در شرکت ها با آنها مواجه هستند. برای رفع این نوع مشکلات لازم است که مدیران از نرم افزاری قدرتمند جهت صدور اسناد درخواست خرید و تدارکات، تعریف فرآیند ها و رهگیری محصولات استفاده کنند.
نرم افزار خرید و تدارکات پویا امکان مدیریت کلیه فرایندهای خرید، از مرحله درخواست تا خرید و تحویل به انبار را فراهم میسازد. مدیریت دستور خرید و چگونگی استعلامهای خرید از وظایف مهم این نرم افزار میباشد.

استفاده از نرم افزار خرید و تدارکات چه نتایجی را به همراه خواهد داشت؟

  1. افزایش میزان بهره وری سازمان
  2. امکان داشتن مدیریتی بهتر در فرآیند خرید
  3. امکان مدیریت و کنترل هزینه ها و صرفه جویی در منابع سازمان

برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟

ERP یک بسته نرم افزاری کاربردی درون سازمانی، جامع و سازمان نگر، ماژولار، استاندارد و شامل یک مجموعه از ماژولهای یکپارچه، آماده راه اندازی، از پیش طراحی شده و از پیش مهندسی شده ولی قابل تنظیم و پیکربندی بر اساس نیازهای پویای سازمانها است. این راه حل کاملاً انعطاف پذیر، فرآیندگرا و اطلاعات محور بوده و شامل کلیه فعالیتها و فرآیندهای اصلی و مؤثر در ایجاد ارزش افزوده سازمان است.

برنامه ریزی منابع سازمانی از دسته نرم افزارهای مدیریت کسب و کار” میباشد که از چند برنامه تشکیل شده است و به سازمان ها این توانایی را میبخشد که دادههایفعالیتهای مختلف کسب و کار خود را جمع آوری، نگهداری، مدیریت و تفسیر نماید.راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning) و یا بهاختصار ERP (ای آر پی) شامل طیف وسیعی از فعالیتها میشود. که از طریق سامان دادن تمام دادهها و فرآیندهای یک سازمان در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم، پیوسته و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر میشود.

مزایای پیاده سازی سیستم ERP

  • کاهش زمان انجام سفارش
  • گسترش کسبوکار
  • رضایت بیشتر مشتری
  • بهبود عملکرد فروشنده
  • افزایش میزان فروش
  • کاهش کار در جریان

افزایش بهره وری منابع

سیستمهای برنامهریزی منابع سازمانی بهرهوری و کارآمدی سازمان را از چند جهت بهبود میبخشند. این سیستمها با یکپارچه کردن اطلاعات مالی در یک سیستم، فرایند گزارشدهی مالی سازمان را منسجم و یکنواخت میکنند. همچنین مدیریت سفارش را یکپارچه میکنند که سفارشگیری، تولید، انبارداری، حسابداری و توزیع را به فرایندی سادهتر و کمتر در معرض خطا تبدیل میکند.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان چیست؟

مدیریت منابع انسانی نقشی اساسی در موفقیت شرکت دارد و برای همه کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ ضروری است. بر هیچ کس پوشیده نیست که وجود نیروی کار برای موفقیت هر سازمانی ضروری است. در دنیای اقتصاد امروز مخصوصا بعد از بحران کرونا، مديريت منابع انساني بسیار چالش برانگیز و متفاوت شده است.

مدیریت منابع انسانی، رویکردی استراتژیک و جامع برای مدیریت افراد است که کلیه مسائل مربوط به افراد در یک سازمان را مدیریت می کند. این رویکرد شامل پاداش و مزایا، استخدام، مدیریت عملکرد، توسعه سازمان، ایمنی، تندرستی، انگیزه کارکنان، ارتباطات، سیاستگذاری و آموزش است که البته صرفا محدود به موارد ذکر شده نیست.

اصولاً در هر سازمان مدیریت منابع انسانی با اهداف خاصی دنبال میشود. یک واحد منابع انسانی میتواند با تأمین و حفظ کارکنان مولد به سازمان کمک و آن را به سمت هدف اصلی هدایت کند. از مهارتها و تواناییهای کارمندان به شکل مؤثر استفاده کند. از آموزشهای مناسب کارمندان در حوزه فعالیتشان اطمینان حاصل کند. شرایط را برای ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و جلب رضایت آنها از فرصتهای برابر برای پیشرفت فراهم کند. به گونهای که تمامی کارمندان بهترین تلاششان را در کارشان سهیم کنند

تاثیرات مدیریت منابع انسانی بر کسب و کار ها

  1. حفظ کیفیت زندگی کاری منابع انسانی
  2. افزایش بهره وری و در نتیجه سودآوری کسب و کار
  3. پرورش کارکنانی منعطف و سازگار با تغییرات
  4. ایجاد تعادل در استخدام و اخراج منابع انسانی
  5. حفظ کارکنان و ایجاد انگیزه در آن ها برای دستیابی به اهداف شرکت
  6. تشخیص میزان شایستگی کارکنان
  7. حل تعارضات بین منابع انسانی و ایجاد آرامش
  8. حفظ کسب و کار در بازار رقابتی
  9. بهبود تصویر شرکت در ذهن افراد جامعه
  10. ایجاد حس تعلق و روحیه تیمی در کارمند


:: برچسب‌ها: نرم افزارانبارداری, نرم افزار خرید و تدارکات, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم وصول و مطالبات, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟

نرم افزار ERP یا برنامه ریزی منابع سازمان، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه سازی فرایندهای اصلی کسب و کارها در یک سیستم واحد، طراحی شده است. نرم افزار مدیریت منابع سازمانی شامل مؤلفه های اصلی یک نرم افزار است که اغلب با نام ماژول شناخته می شوند.

اهداف سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

مهمترین اهداف پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی کمترین هزینه، بالاترین کیفیت، بهترین سرویس در کمترین زمان می باشد که این مهم با اجرای کیفی فرایندهای بهینه به پشتوانه سیستم امکان پذیر است. انعطاف پذیری بالا و امکان تغییر سریع رویه ها براساس شرایط محیطی یا تغییر نیاز بازار، یکی دیگر از اهدافی است که سازمان ها با پیاده سازی منابع سازمانی به دنبال آن می باشند.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان

تاثیر نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان بر صنعت کسب و کار

این نرم افزار دارای مزایای بی شماری است که می توان گفت وجود آن ملزومه ی هر سازمان است. در ادامه برخی از مهم ترین تاثیرات این نرم افزار را بیان می نماییم تا بیش تر با خصوصیات آن آشنا شوید :

  • این نرم افزار تا حدود زیادی می تواند هزینه های سازمان شما را کاهش دهد و از طرفی بازدهی آن را بالا ببرد.
  • کاهش ریسک در کسب و کار شما
  • بهبود انواع مدیریت در سازمان مانند مدیریت زنجیره تامین ، تولید و
  • با به اشتراک گذاری اطلاعات و داده های سازمان می تواند به یکپارچه سازی آن ها کمک نماید.
  • ساده سازی فرآیندها تا حد بسیار زیاد
  • به وسیله آن می توان حقوق کارمندان را کنترل و پشتیبانی نمود.
  • باعث استاندارد سازی فرآیندهای سازمان می گردد.

نرم افزار حقوق و دستمزد طرح اندیشان پویا

یکی از عوامل مهم جهت دستیابی به موفقیت در مدیریت حقوق و دستمزد یک سازمان، توانایی دسترسی سریع به اطلاعات پرسنل و محاسبه تمام مزایا و کسورات به صورت کامل می باشد. عملیاتی از قبیل ثبت اطلاعات پرسنلی، احکام پرسنلی، ورود اطلاعات ماهیانه، فرمولدهی عوامل حقوق، تخصیص وام و پس انداز، محاسبه حقوق و گزارشگیری فیش حقوق، بخشی از امکانات مورد نیاز یک نرم افزار حقوق و دستمزد می باشند.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

از مهم ترین امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پویا می توان به تعریف آیتم های دلخواه پرداختی و کسورات اشاره کرد. با توجه به متفاوت بودن آیتم های پرداختی و نحوه محاسبه آیتم ها در کارگاه های مختلف، در نرم افزار محاسبه حقوق میزان سعی شده بیشترین انعطاف ممکن فراهم شود. از دیگر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پویا می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

  • تعریف کارگاه های متعدد برای هر شرکت
  • طبقه بندی کارکنان به تفکیک محل و واحدهای خدمت
  • تشکیل پرونده مستندات برای هر یک از پرسنل
  • معرفی انواع استخدام (ساعتی، دائمی، بیمه شده، اقماری، قراردادی شغل دوم و مشاوره ای)

قیمت نرم افزار حقوق دستمزد

قیمت نرم افزار حقوق و دستمزد با توجه به ویژگی هایی که دارند متفاوت هستند. خرید نرم افزار حسابداری به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد تا به تمامی جزییات پرونده کارکنان خود، دسترسی داشته و تمام رویدادها را بدون هیچ گونه خطا و کم و کاستی ثبت کنند.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار برنامه ریزی تولید چیست؟

برنامه ریزی تولید عبارت است از تدوین راهنمای طراحی و تولید یک محصول یا خدماتی معین؛ نرم افزار برنامه ریزی تولید به سازمان ها کمک می کند تا فرایند تولید را تا حد امکان کارآمد کنند. یک نرم افزار برنامه ریزی تولید خوب زمان تحویل را به حداقل می رساند، یعنی مدت زمان ثبت سفارش، تکمیل و تحویل آن کاهش پیدا خواهد کرد. فرایند برنامه ریزی تولید شامل مراحل زیر می باشد:

  • برآورد تقاضای محصول: در این مرحله یک طرح کلی از تعداد محصولاتی که باید در یک دوره زمانی معین تولید شوند ارائه داده می شود.
  • بررسی گزینه های تولید: این مرحله شامل حسابداری برای منابع موجود و کاوش راه هایی برای استفاده موثر تر از منابع می باشد که بر اساس تقاضای بازار پیش بینی می شود.
  • انتخاب کارآمدترین گزینه ها: انتخاب منابعی که نیاز به هزینه کم و صرف زمان کمتری دارند.
  • نظارت و ارزیابی: با اجرای این طرح، سازمان ها بر آنچه باید اتفاق بیفتد در مقایسه با آنچه که باید طبق برنامه انجام شود نظارت خواهند داشت.
  • تنظیم برنامه: این مرحله شامل اضافه کردن یا تغییر برنامه است، به طوری که برنامه های آینده با اهداف تعیین مطابقت داشته باشند و با ارزیابی آنها، بهترین تصمیم ها را بگیرند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید امکان تولید بهینه را به کسب وکارها می دهد. دیجیتالی شدن فرایند تولید و سپردن آن به نرم افزار برنامه ریزی منابع تولید قدرتمند و یکپارچه که سیستم ها و زیرسیستم های موردنیاز تولید را در خود دارد می تواند سرعت و بهره وری فرایندهای شما را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

نرم افزار حسابداری

صاحبان مشاغل به دنبال سر و سامان بخشیدن به فعالیت های مالی خود هستند و می خواهند میزان سود و زیان هریک از محصولات و خدمات را شناسایی کنند، اطلاع درستی از میزان بدهی ها و سررسید چک های خود داشته باشند، مشتریان وفادار و سودآور خود را شناسایی کرده و خدمات متفاوتی را به آنان ارائه دهند.

همچنین مدیران مالی هر سازمانی موظفند در فواصل زمانی مختلف گزارش های مالی و مدیریتی را به شکل دقیق برای ذی نفعان مختلف ارسال کنند. از آنجا که محاسبات ذهنی انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراین معمولا ابزارهای مختلفی به کمک مدیران می آیند که مهم ترین آنها نرم افزارهای حسابداری و مالی است. نرم افزار حسابداری به نرم افزارهایی گفته می شود که با استفاده از آن ها می توان تمام امور جاری و تخصصی حسابداری را به شکلی ساده تر انجام داد. نرم افزارهای حسابداری با ارائه ی کاربری آسان و امکانات تخصصی شما را از حساب و کتاب های دفتری بی نیاز کرده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شوند.

ضرورت نرم افزار حسابداری برای کسب و کارها

  • خودکار کردن وظایف
  • ساده سازی مالیات
  • در دسترس قرار دادن داده ها
  • شفافیت مالی
  • رعایت انطباق با قوانین مالیات
  • کاهش از دست دادن اطلاعات

حسابداری نرم افزار ارزانی نیست و بیشتر قابلیت های ممتاز و پشتیبانی فنی آن هنوز توسط شرکت ها به عنوان یک قابلیت اضافی ارائه می شود. قیمت نرم افزار حسابداری با توجه به ماژول های انتخابی شما متفاوت می باشد. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

یک نرم افزار حسابداری خوب، دست راست شما در انجام بسیاری از امور شغلی تان است. نرم افزاری که امکان خرید و فروش نقدی و قسطی، یادآوری اقساط و چک ها، هشدار دهنده ی کسری موجودی کالا، انبارگردانی خودکار، صدور انواع فاکتور، ارسال پیامک به مشتریان، دسته بندی محصولات بر اساس پر سود ترین ها یا پرطرفدارترین ها و بسیاری از امکانات دیگر را برای شما فراهم می کند بی شک بهترین نرم افزار حسابداری است که شما می توانید تهیه کنید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار تحلیل صورت های مالی

صورت های مالی، داده های مهم مالی را در مورد هر یک از جنبه های فعالیت یک شرکت ثبت می کنند. به این ترتیب، آنها می توانند براساس عملکرد گذشته، جریان ها را ارزیابی کنند و پیش بینی های لازم برای آینده را انجام دهند. به طور کلی، سه صورت مالی اصلی ایجاد و نگهداری می شود و از اصول حسابداری پذیرفته شده است: ترازنامه، صورت درآمد و صورت جریان وجوه نقد. با گسترش فناوری و نرم افزارهای کامپیوتری، بیشتر شرکت ها برای محاسبات مالی خود سمت خرید نرم افزار مالی رفته اند. جهت دریافت دمو نرم افزار و اطلاع از قیمت نرم افزار مالی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

واحدهای تجاری که صورت های مالی را بـا مقاصـد عمـومی تهیه می کنند این گزارش را باید مطابق استانداردهای حسابداری تهیه کنند. نرم افزار تحلیل صورت های مالی، در واقع یک محیط پیشرفته جهت تولید و طراحی گزارش صورت های مالی است که مطابق با استاندادهای حسابداری ایران می باشد. نرم افزار مالی نظام جامع راهکاری برای شرکت های کوچک و متوسط است.انعطاف پذیری و سهولت در استفاده این نرم افزار مالی شرکتی یکی از مهم ترین ویژگی های کلیدی نرم افزار می باشد که آن را به یکی از بهترین نرم افزار های مالی ایران تبدیل کرده است.به همین خاطر کاربران با هر سطح دانش و اطلاعاتی می توانند از آن استفاده کنند.

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

امروزه برای حفظ و ذخیره اطلاعات اموال و دارایی ثابت، گستردگی اطلاعات هزینه استهلاک دارایی و ردیابی گردش اموال با حفظ جزئیات دارای پیچیدگی های زیادی می باشد. بنابراین برای مدیریت دقیق مخارج سرمایه ای ، صورت برداری از اموال، مغایرت گیری و صدور اسناد حسابداری واحد دارایی وغیره استفاده از یک نرم افزار اموال و دارایی های ثابت ضروری می باشد. نرم افزار دارایی ثابت فرآیند گردش اموال و ثبت اطلاعات هزینه ای استهلاک و صدور اسناد مربوطه را بطور اتوماتیک پیش می برد.

کاربردهای نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

  • دسته بندی دارایی ها و شابلون اسناد حسابداری
  • صدور کلیه اسناد استقرار، خرید و فروش اموال
  • محاسبه هزینه استهلاک
  • ثبت اسناد و مدارک غیر قابل استفاده یا قبال استفاده مجدد
  • ثبت کارت دارائی
  • ثبت و اختصاص دستی و یا خودکار پلاک دارائی و پلاک های وابسته
  • ثبت قیمت تمام شده، استهلاک انباشته و ارزش اسقاط دارائی به تفکیک دارائی ها
  • ثبت اطلاعات تکمیلی خرید دارائی
  • ثبت اطلاعات تکمیلی به تفکیک نوع دارائی

نرم افزار انبار تعدادی

در کسب و کارهای مختلف برای تصمیم گیری درباره ی چگونگی تخصیص منابع در فرآیند تولید و فروش کالا، نیازمند آگاهی دقیق از اطلاعات و موجودی انبار است. ارتباط نزدیک میان سیستم های انبار، تولید و فروش از اهمیت خاصی برخوردار است، بناراین تفاوتی بین فروشگاه کوچک یا یک تولیدی بزرگ نمی باشد بلکه انباری داری برای هر یک مهم می باشد.

در نتیجه شرکت طرح اندیشان برای حل مشکلات انباداری و کمک و آسان نمودن مشاغل انباری، نرم افزار انبار تعدادی پویا سافت را برای خواهان این نرم افزار ارائه می نمایید.
بارزترین برتری نرم افزار انبار تعدادی پویا با سایر نرم افزارهای موجود در بازار را می توان در قدرت طراحی کدینگ کالا و نحوه ارتباط دهی آن با ساختار حسابداری مالی دانست . این نرم افزار در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا به ابزاری بدون محدودیت در لایه بندی و تعداد کاراکتر متصل می باشد.

نرم افزار انبار تعدادی پویا

مزایای استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

  • چاپ رسید ها و حواله ها
  • چاپ درخواست های ورود و خروج
  • انجام عملیات انبارگردانی میان دوره ای
  • تنظیم عملیات انبارگردانی به دو روش
  • مقایسه موجودی، دو شمارش کامل
  • تعریف انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • طبقه بندی گروه بندی کالاها از دیدگاه انبار
  • طبقه بندی کالاها و خصوصیات مربوط به آن ها
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار برنامه ریزی تولید، نرم افزار حسابداری، نرم افزار تحلیل صورت های مالی، نرم افزار اموال و دارایی های ثابت، نرم افزار انبار تعدادی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

اطلاع درست از موجودی و برند و تعداد محصولات، تاریخ ورود و خروج و... در انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت و نیازمندی های هر کسب و کاری است. اطلاع لحظه ای از کالاهای موجود در انبار ها باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان می شود و مشکلات موجود در سیستم های دستی و سنتی را از بین می برد. سیستم یکپارچه نرم افزارانبارداری، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و ، مدیریت انبار را بسیار راحت و ساده می کند.

مزایای استفاده از نرم افزار انبادری در مدیریت درست انبار

  • تعریف انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • طبقهبندی گروهبندی کالاها از دیدگاه انبار
  • گروهبندی کالاها از دیدگاه حسابداری انبار
  • طبقهبندی کالاها و خصوصیات مربوط به آنها
  • صدور اسناد رسید و حواله انبار با انواع مختلف
  • ثبت اسناد رسید مصرف مستقیم
  • ثبت درخواست های ورود و خروج با انواع مختلف
  • چاپ رسیدها و حوالهها
  • درخواستهای ورود و خروجچاپ باركد به همراه قيمت، كد و سایر مشخصات کالا
  • کنترل حداقل و حداکثر موجودی و نقطه سفارش کالا
  • انـبارگردانی و اعمال تصمیمات در رابطه با مغایرت ها

چرا استفاده از نرم افزار حسابداری برای مدیریت درست کسب و کارهای لازم است؟

همانطور که می دانید امروزه حوزه کسب و کار تغییرات زیادی کرده و همچنان درحال گسترش می باشد، بنابراین امور مالی و حساب ها و گزارش های مالی کسب و کارها دیگر به راحتی قابل محاسبه توسط یک شخص نیست، بلکه نیاز به یک سیستم حسابداری می باشد تا بتواند تمام گزارش ها، موجودی ها، میزان حقوق پرداختی کارمندان، میزان سود و زیان و ... را هر ماه به صورت دقیق محاسبه کرده و ارائه دهد، در نتیجه مدیریت کسب و کار ها با توجه به این گزارش ها براحتی می تواند درباره موارد مالی و یا برای توسعه و پیشرفت کارشتصمیم درست بگیرد.

بنابراین نتیجه می گیریم که وجود یک نرم افزار حسابداری در هر شرکت، سازمان، فروشگاه ها و تولیدی ها ضروری می باشد و اگر تاکنون برای کسب و کار خود سیستم حسابداری تهیه نکرده اید، ما نرم افزار حسابداری پویاسافت را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم، نرم افزار حسابدرای پویاسافت قابلیت ها و ویژگی های منحصربه فرد زیادیدارد که خیلی از کارها را برای شما آسان می کند، قیمت نرم افزار حسابداری پویانسبت به کاربردها و مزایایشمناسب می باشد، اما باید بگوییم قیمت سیستمهای حسابداری مالی با توجه به قابلیت ها و امکانات ، مدت پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری و... که شرکت سازنده ارائه می دهد، تعیین می شود.

نرم افزار حسابداری


مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری فروش

اگر میخواهید میزان کاهش هزینهها، افزایش سود و رضایت مشتریان، مدیریت هوشمند و بهتر کسبوکار و کارکنان فروشگاهتان را به حداکثر برسانید و در زمان خود و مشتریانتان صرفه جویی کنید؛ استفاده از یک صندوق فروشگاهی به همراه یک نرم افزار حسابداری فروش است.نرم افزار حسابداری فروش مناسب فروشگاه های بزرگ و کوچک، فروشگاه های اینترنتی و کارخانجات مختلف می باشد. این نرم افزار حسابداری آنلاین قابلیت هایی داراست که می توانید با صرف هزینه و زمان کمتر امور مالی و حسابداری فروشگاه خود را مدیریت نمایید.

نرم افزار حسابداری فروش چگونه باعث افزایش بازدهی فروشگاه می شود؟

با استفاده از نرم افزار حسابداری می توانید طلبکاری و بدهکاری، موجودی انبار و چک های دریافتی و پرداختی را در زمان اندکی براحتی مدیریت نمایید. بدون استفاده از نرم افزار حسابداری بایستی وقت قابل ملاحظه ای را صرف ثبت موارد مذکور در دفاتر حسابداری نمایید.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی چیست؟

مهمترین بخش هر کسب و کار در کنار مشتریان، پرسنل و امور مربوط به مدیریت منابع سازمانی هستند. نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی، ابزارهایی هستند که به کمک آنها میتوان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی میتوانند استعداد خود را نشان دهند.

چرا باید از نرم افزار مدیریت منابع انسانی استفاده کنیم؟

تا اینجا در مورد نرم افزار مدیریت منابع انسانی و دلایل استفاده از آن صحبت کردیم؛ اما دلایل متعدد دیگری هم برای استفاده از آن وجود دارد. در ادامه دلایل استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی را بررسی میکنیم:

  • سادهسازی فرآیندهای مدیریت نیروی انسانی
  • استفاده بهتر از تمام استعدادها و پتانسیلهای تیم
  • امکان استفاده در همه سازمانهای تجاری برای سادهسازی استخدام، بررسی و ارزیابی
  • امکان استفاده برای آژانسهای استخدامی، استعدادیابی و آشنایی کارفرماها با متخصصان بااستعداد
  • بهبود و توسعه عادتهای مدیریتی
  • امکان ارزیابی دقیق عملکردها

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی


نرم افزار ERP یا برنامه ریزی منابع سازمان، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه سازی فرایندهای اصلی کسب وکارها در یک سیستم واحد، طراحی شده استنرم افزار ERP یا مدیریت منابع سازمان شامل مؤلفههای اصلی یک نرم افزار است. در حوزههای اساسی کسب وکار، از جمله امور مالی و حسابداری، منابع انسانی، نرم افزار تولید، نرم افزار برنامه ریزی تولید، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت تولید و مدیریت زنجیره تأمین تمرکز دارد.

اهمیت نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی در کسب و کارها

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان برای کسب و کارهایی که به دنبال استفاده عاقلانه از منابع هستند، مناسب است. این سیستم ها می توانند به رهبران کمک کنند تا سرمایه انسانی و مالی را مجددا تخصیص دهند یا فرآیندهای تجاری اصلی کارآمدتری بسازند که بدون از دست دادن کیفیت یا عملکرد، در هزینه صرفه جویی می کند.به صورت کلی، یک سیستم erp با ارائه گزارش ها و تجزیه و تحلیل های جامع، می تواند برای کسب و کارهای تفاوت آفرین باشد. تبدیل مجموعه وسیعی از اطلاعات به نمودارهایی که به وضوح روندها را نشان می دهند، به مدل سازی نتایج احتمالی کمک شایانی خواهد کرد.

چرا باید از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی استفاده کنیم؟

اگر صاحب کسب وکار هستید یا قرار است بشوید، حتما میدانید که چقدر مهم است بتوانید یک سیستم منظم و دقیق برای نظارت کردن بر همه قسمتها فراهم کنید. نرم افزار برنامهریزی منابع سازمانی دو کار اصلی انجام میدهد:

  1. هماهنگ کردن همه قسمتهای یک کسبوکار.
  2. بدست آوردن اطلاعات از همه بخشها و جمعآوری آنها در پایگاه داده.

کاربرد نرم افزار BOM

درخت محصول یا BOM که کوتاه شد عبارت Bill Of Materials سندی است که تمام المان های ضروری برای انجام یک فرآیند تولید را تعریف می کند. به طور کلی، درخت محصول در مراحل طراحی، ساخت و مونتاژ محصول نقش دارد.
واحدهای تولیدی قبل از شروع تولید و ساخت یک محصول ابتدا BOM آن محصول را تهیه می نمایند که این در واقع نسخه ابتدائی است و در طول پروسه طراحی اولیه تا تولید نهائی احتمالا تغییراتی می کند. در این مواقع عنوان BOM متغیر یا فرمول ساخت متغیر به آن اطلاق می گردد. یکی از کاربردهای این جدول در واحد مالی بخصوص حسابداری صنعتی است که میتواند از روی جدول BOM، محصولات را قبل از تولید برآورد قیمت نماید.
برای تولید هر محصول یا قطعه ای باید از نرم افزار BOMاستفاده کرد. همانطور که در بالاتر گفتیم این نرم افزار اطلاعات دقیقی از یک محصول به ما می دهد که می توانیم تجزیه و تحلیل دقیقی برای هر محصول انجام دهیم.

یکی از استفاده های مهمنرم افزار برای مدیریت است چرا که تصمیم گیری بسیار راحتر می شود و مدیریت می تواند به خوبی یک محصول را بررسی کند.
یک BOM دقیق و برنامه ریزی شده، تامین مناسب خطوط تولید را تضمین می کند. علاوه بر این BOM کمک می کند انبارها خود را با چرخه های تولید وفق دهند. برای اطمینان از هماهنگی زنجیره تامین، اولین قدم برای هر تولید کننده ای تهیه درخت محصول است.

نرم افزار حقوق و دستمزد


نرم افزار حقوق و دستمزد

بدون شک یکی از مهمترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخدهی مناسب به سازمانهای قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران تبدیل شده است.


ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • تعریف بی نهایت پرسنل
  • نگهداری سوابق احکام حقوقی پرسنل
  • تعریف عوامل دلخواه اضافات و کسورات
  • امکان تعریف انواع وام و مساعده
  • امکان تعریف جدول مالیاتی و سقف عوامل بیمه و عیدی
  • امکان گزارشگیری کامل و تهیه انواع فیش و لیست های حقوقی


مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد


کاربری آسان، تعرفه پایین، دسترسی از هر مکان و هر زمان، پشتیبانی قوی و امنیت بالا تنها بخشی از امکانات و مزایای استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد است.
به منظور بهره گیری از امکانات، ابزار ها و مدیریت حقوق و دستمزد در سازمان، استفاده از یک نرم افزار حقوق دستمزد قدرتمند و یکپارچه ضروری میباشد. جهت دریافت دموی نزم افزار حقوق و دستمزد با کارشتاسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: نرم افزارحسابداری, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار حسابداری فروش, نرم افزارBOM, نرم افزار انبارداری, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار برنامه ریزی منابع سازم ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

خرید نرم افزار حسابداری؛ مدیریت بهتر کسب وکار

در گذشته رسیدگی به امور مالی کسب و کار های مختلف، به صورت دستی انجام شده و از لوازمی چون چرتکه، کاغذ، قلم و ماشین حساب استفاده می شد. احتمال خطا و از قلم افتادن هر رویدادی، در این پروسه اجتناب ناپذیر بود و در نهایت روی نتیجه نهایی، تاثیری منفی می گذاشت. با ورود تکنولوژی و لوازم دیجیتال به زندگی، محاسبات مالی هم دچار تغییر و تحولات فراوان شد. به طوریکه امروزه می توان، حساب و کتاب هر بنگاه تجاری را با خرید نرم افزار حسابداری و استفاده از آن، به سادگی انجام داد.

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به شرکت اجازه می دهد تا حرکت مالی خوبی را برای بازرسی داخلی و خارجی ثبت کند و امکان حسابرسی روی آنها را فراهم کند. برای ارزیابی سلامت مالی یک سازمان و ارائه اطلاعات در مورد دفاتر کل، سفارشات خرید، حساب های پرداختنی و دریافتنی استفاده می شود.

قیمت نرم افزار پویا، در هر حال مقرون به صرفه

قیمت نرم افزار حسابداری پویا یکی از نقاط قوت آن است. اگر از تمام جوانب خرید برنامه پویا را یک تصمیم منطقی بدانید، قطعاً قیمت یک عامل برای منصرف شدن شما نخواهد بود زیرا اساساً توسعه دهندگان معتقدند که قیمت به جای مانعی بر سر مسیر خرید، باید یک نقطه قوت باشد.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار مدیریت منابع تولید

نرم افزار مدیریت تولید دسته ای از نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) است که توسط شرکت هایی که محصولات خود را تولید می کنند استفاده می شود. این قطعات نرم افزاری به شرکت ها کمک می کند تا تولید کالاهای خود را ردیابی، مدیریت و سازماندهی کنند. نرم افزار مدیریت تولید ( نرم افزار mrp ) شامل برنامه ریزی، اجرا و پایش تولید می باشد که در این راستا مدل های برنامه ریزی متعددی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از مدل ها مزایا و معایب خود را داشته و برحسب صنعت موردنظر کارایی متفاوتی دارند.

مزیت های حرفه ای نرم افزار مدیریت منابع تولید

  • طراحی کلیه فرایندهای کاری متناسب با نیازهای خاص هر سازمان به منظور پوشش کامل نظارت های مدیریتی
  • یک پارچگی کلیه سیستم ها به منظور حذف دوباره کاری و به حداقل رساندن خطای کاربری و افزایش هماهنگی بین واحدها
  • کمک به مدیران سازمان در حداقل سازی سرمایه راکد
  • انتخاب محصولات مقرون به صرفه برای تولید
  • حداقل سازی نیروی انسانی برای اجرای عملیات

اموال و کنترل دارایی های ثابت

دارایی های ثابت، معمولا بخش قابل ملاحظه ای از دارایی های هر مجموعه، سازمان و شرکت را تشکیل می دهد. کنترل و نظارت بر مشخصات فیزیکی دارایی ها، از قبیل محل نگهداری، شماره اموال، جمعدار و وضعیت دارایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین ثبت دائمی رویدادهای مرتبط با دارایی، از خرید تا تعمیر، از انتقال تا تعدیل و از کنارگذاری تا اسقاط، برای حفظ سوابق و انعکاس صحیح آن ها در گزارشات و در انتها مدیریت تغییرات مالی دارایی، اعم از اصلاح بها، استهلاک، تجدید ارزیابی، کاهش ارزش و ... جهت تشکیل اسناد حسابداری مناسب و ارائه گزارشات مالی، اجتناب ناپذیر خواهد بود. در ادامه دو مورد از کاربردهای این نرم افزار را بررسی می کنیم:

  • مدیریت و حفاظت اموال
  • نرم افزار اموال با بهره مندی از تکنولوژی RFID به ابزاری ساده و نوین برای حفاظت و جلوگیری از مفقودی اموال و دارایی ثابت تبدیل خواهد شد.
  • اموال گردانی و شمارش دقیق اموال
  • این نرم افزار با بهره مندی از تکنولوژی RFID به ابزار اموال گردانی تبدیل خواهد شد که روشی نوین برای جمع آوری اطلاعات و مدیریت اموال و دارایی ثابت سازمان است.

ویژگی های نرم افزار اموال و دارایی ثابت

نرم افزار اموال و دارایی ثابت دارای بخش های زیر است:

  • ثبت اسناد دارایی
  • عملیات
  • کنترل اسناد
  • گزارش ها
  • حسابداری اموال

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

نرم افزار انبار تعدادی

امروزه مهمترین الویت برای مدیریت بیشتر کسب وکارها در عرضه تولید، فروش و توزیع محصولات، دسترسي به اطلاعات تمام محصولات ، مواد اوليه، مدیریت موجودی و چرخه کالا در واحدهای بازرگانی و تولیدی می باشد، بنابراین در همین راستا، بررسی امور و فرایندهای انبارگردانی در بخش مربوط به طراحی شناسه کالا، اهمیت ویژه ای دارد، درنتیجه نیاز اساسی شرکت ها و کارخانه ها به نرم افزارانبارتعدادی احساس می شود.

چرا باید از نرم افزار انبار تعدادی استفاده کنیم؟

همانگونه که بیان نمودیم دسترسی به اطلاعات كالا و محصولات و مواد اولیه و مدیریت موجودی، بخصوص برای شركت های تولید کننده یكی از منحصربه فردترین پارامترهای مدیریتی می باشد، نرم افزارانبار تعدادی پویا با داشتن زیرسیستم های دریافت كالا و انبار تعدادی و موبایل انبار کلیه فرآیندهای انبارداری و حسابداری انبار را پوشش می دهد. نرم افزارانبار تعدادی همچنین از طریق اتصال با نرم افزار خرید و تدارکات، نرم افزار كنترل قراردادها، كنترل های ریالی و تعدادی فرآیندهای سازمان را كامل می نماید، مدیران شركت ها با استفاده از نرم افزار انبار تعدادی هرگز از بابت كنترل موجودی و عملیات انبارگردانی دغدغه نخواهند داشت.

نرم افزار تحلیل صورت های مالی

تجزیه و تحلیل صورت های مالی به منظور تصمیم گیری اهداف مالی شرکت های بزرگ انجام می شود. سرمایه گذاران خارجی از نتایج این تحلیل ها به درک سلامت کلی سازمان و همچنین ارزیابی عملکرد مالی و ارزش تجاری شرکت ها می رسند. کاربران داخلی از گزارش این بررسی ها به عنوان ابزاری نظارتی برای مدیریت امور مالی استفاده می کنند.

نرم افزار تحلیل صورت های مالی معمولا به صورت روزانه حساب های مالی را ثبت و بررسی و نگهداری می شود، از نتیجه گزارش های آن برای مدیریت دقیق کسب و کارها استفاده می شود. بطور کلی ذینفعان داخلی و خارجی هر دو برای حفظ فعالیت های تجاری و ارزیابی عملکرد کلی مالی از نرم افزار تحلیل صورت های مالی استفاده می کنند.

نرم افزار تحلیل صورت های مالی

برخی از مزایای نرم افزار تحلیل صورت های مالی پویا سافت

  • امکان تعریف و طبقه بندی سرفصل های استاندارد صورت های مالی
  • امکان ارتباط حساب های مالی و تفصیلی به سرفصل های استاندارد تعریف شده
  • امکان ثبت اسناد تعدیل طبقه بندی
  • امکان ثبت اقلام تجدید ارائه شده مربوط به دوره های ما قبل
  • امکان تهیه گزارش و مرور اقلام تشکیل دهنده سرفصل های صورت های مالی
  • امکان تهیه گزارش ترازنامه و یادداشت های پیوست
  • امکان تهیه گزارش صورت سود و زیان انباشته و یادداشت های پیوست


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار مدیریت منابع تولید، نرم افزار اموال و دارایی های ثابت، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار تحلیل صورت های مالی، نرم افزار صورت های مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

حسابداری انبار که در زبان انگلیسی با نام store accountingشناخته میشود، به مجموعه ای از عملیات ها و فرآیندهای حسابداری گفته میشود که موجودی انبار را مشخص میکند. با نرم افزار حسابداری انبار، می توانید همه ی اطلاعات ورودی و خروجی و کالاهای کسر شده یا اضافه شده به انبار خود را به سرعت مشاهده کنید. همچنین این نرم افزار می تواند به طور میان دوره و پایان دوره و حتی روزانه محتوا و تعداد کالاهای داخل انبار را مورد نقد و بررسی قرار دهد تا دقیقترین اطلاعات موجودی انبار را به مشتری نشان دهید.

تمامی موجودی های انبار توسط حسابداری انبار مشخص می شود و عملیات و فرآیندهای حسابداری است که تعداد و مقدار محصولات و مواد اولیه در انبار را مشخص می کند و در پایان هر دوره مالی،حسابداری انبار و انبار گردانی انجام می شود. این فرآیند تقریبا سالی یکبار انجام می شود. دارایی هر سازمان و یا کارخانه ای همان موجودی انبار است و ارزیابی آن اهمیت دارد و موجودی انبار، می تواند بر سود و مالیات شرکت به صورت مستقیم تاثیر گذار باشد.

نرم افزار حسابداری انبار

مزایای استفاده نرم افزار حسابداری انبار

  • قابلیت جستجو پیشرفته در کلیه انبارها
  • امکان معرفی همزمان اطلاعات یک جنس در دو انبار.
  • قابلیت طبقه بندی اجناس با تعداد گروه بندی و سطوح نامحدود.
  • ثبت و نگهداری حواله انبار ، رسید انبار ، برگشت رسید ، برگشت حواله و اصلاحات.
  • قابلیت جستجو پیشرفته در گردش رسید ، حواله و . . . در حین ثبت و اصلاح اطلاعات.
  • امکان انجام عملیات انتقال جنس از یک انبار به انبار دیگر و صدور خودکار رسید مربوط به هر انتقال.

چگونگی استفاده از نرم افزار حسابداری مالی

کسب وکارهای مختلف از گذشته تاکنون برای محاسبات مالی خود از ابزارهای متنوعی استفاده کردهاند. تصویب قوانین مالی و مالیاتی مختلف در کنار گسترده شدن سطح عملیات کسب وکارها؛ باعث شد تا آنها از ابزارهای دقیقتراز جمله: انواع نرم افزار حسابداری مالی استفاده کنند. نرم افزار حسابداری مالی پدیده ای نوین است که پاسخگوی نیازهای حسابداران و مدیران است. اعداد و ارقام در نرم افزار حسابداری به صورت دیجیتال ثبت شده و امور جاری و تخصصی حسابداری به شکل ساده تر و پیشرفته تر انجام میشود. یک نرم افزار مالی بر حسب مفاهیم مختلف حسابداری به ماژول های مختلفی از جمله حقوق و دستمزد، حساب های دریافتنی، حساب های پرداختی و سایر ماژول های دیگرتقسیم بندی میشود که هر کدام وظیفه ی خود را انجام میدهند

خرید یک نرم افزار حسابداری خوب

نرم افزار حسابداری به نرم افزارهایی گفته میشود که با استفاده از آنها میتوان تمام امور جاری و تخصصی حسابداری را به شکلی ساده تر انجام داد. نرم افزارهای حسابداری با ارائه ی کاربری آسان و امکانات تخصصی شما را از حساب و کتاب های دفتری بی نیاز کرده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه میشوند.نرم افزار حسابداری بستری مناسب برای ثبت ،محاسبه وگزارش گیری امور مالی مورد استفاده قرار میگیرد. این گزارش گیری ها باعث محاسبه سود و زیان و رفع شبهات مالی و همچنین در بعضی مواردموجب رفع اختلافات می شود.درواقع می توان به نرم افزار حسابداری به دید یک حسابدار موظف و خیلی دقیق نگاه کرد که امکان خطای محاسباتی دیگر وجود ندارد، قیمت نرم افزار حسابداری، به عواملی همچون قابلیت های نرم افزار، مدت پشتیبانی، امنیت و کاربردهای آن بستگی دارد.

یک نرم افزار حسابداری از یک طرف داده های خام اطلاعاتی را دریافت میکند تا روی آنها پردازشهای مورد نیاز را انجام دهد و از طرف دیگر خروجی های مورد نیاز سازمان و مدیران را در قالب گزارشهای مالی مختلف ارائه میدهد.

نرم افزار حسابداری

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری

  1. کاهش مالیات
  2. خودکار سازی وظایف
  3. کاهش هزینه های مختلف
  4. کاهش خطاهای حسابداران
  5. ارائه گزارش ها بصورت خودکار
  6. افزایش سرعت فعالیتهای حسابداری
  7. سرعت دسترسی به دادهها و گزارشات
  8. انجام امور مالی بصورت اتوماتیک و خودکار
  9. جلوگیری از بروز خطا در محاسبات و بالا بردن دقت

نرم افزار انبارداری و مدیریت انبار طرح اندیشان پویا

نرم افزار انبارداری پویا به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش انبارداری، کارهای مربوط به انبارگردانی را انجام داده و رسید ورود کالا به انبار و خروج کالا از انبار صادر نمایید. این نرم افزار با هدف مدیریت نگه داشتن دقیق آماری و ریالی کالا ها طراحی و ارائه شده است که این سیستم همه عملیات مورد نیاز را که قبلا در قالب دفاتر و سیستم های دستی کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استاندارد های موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار افراد قرار می گیرد. عمدهترین ویژگیهای این سیستم به شرح زیر است:

1. امکان قیمتگذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون 2. یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش 3. امکان انبارگردانی 4. امکان تعیین نقطه سفارش کالا 5. کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش 6. محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات 7. نگهداری تصویر کالا 8. امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک 9. امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

نرم افزار مدیریت وام و تسهیلات بانکی

مدیریت تسهیلات بخش مهمی از سیستم حسابداری هر کسب و کار است. دریافت تسهیلات اثر بخشی بهسزایی در حمایت و تأمین منابع مورد نیاز در فرایندها و تأمین نقدینگی کسب و کار دارد. نرم افزار مدیریت تسهیلات بانکی این امکان را فراهم میسازد تا کسب و کارها روند دریافت تسهیلات مانند دریافت وام بانکی و مدیریت اقساط خود را به بهترین نحو، سازماندهی نمایند.

چرا باید از نرم افزار تسهیلات استفاده کنیم؟

اعطای وام و امکان مدیریت اقساط آن، نقش موثری در مدیریت هزینههای کارکنان و کسب رضایمندی آنها خواهد داشت. استفاده از نرم افزار تسهیلات به شما کمک میکند تا با مدیریت صندوق قرض الحسنه و نقدینگی آن، ارتباط عمیقتری را با کارمندان خود برقرار کنید.

نرم افزار تسهیلات بانکی

نرم افزار خرید و تدارکات

سازمان ها همواره به دنبال خرید کالا یا مواد اولیه با قیمت مناسب هستند، چرا که کنترل و نظارت بر بهای تمام شده کالای خریداری شده می تواند باعث ایجاد سود ناخالص بالاتر و حاشیه سود ناخالص ایمن شود. نرم افزار خرید و تدارکات امکان مدیریت کلیه فرایندهای خرید، از مرحله درخواست تا خرید و تحویل به انبار را فراهم میسازد. مدیریت دستور خرید و چگونگی استعلامهای خرید از وظایف مهم این نرم افزار میباشد.

مزایای نرم افزار خرید و تدارکات پویا

با توجه به اهمیت واسطه ای تدارکات در تمام صنایع، برخورداری از نرم افزار خرید و تدارکات برای بهینه سازی فرآیند های سازمان الزامی می باشد. نرم افزار خرید و تدارکات پویا با برقراری ارتباط یکپارچه با واحدهایی نظیر انبار، برنامه ریزی مواد، دریافت و پرداخت، مدیریت درخواست ها و حسابداری مالی به بهینه سازی فرآیند های سازمان می پردازد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری مالی, قیمت نرم افزار حسابداری, نرم افزار انبارداری, نرم افزارتسهیلات بانکی, نرم افزار خرید و تدارکات ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار صورت های مالی

صورت های مالی گزارشات درونسازمانی یا برونسازمانی هستند که توسط شرکت های خصوصی یا نیمه خصوصی ارائه می شود و در بردارنده جزئیات فعالیت اقتصادی سازمان یا واحد اقتصادی مانند سود و زیان، هزینه ها، حقوق صاحبان سهام و مواردی از این قبیل می باشد.

تهیه صورت های مالی مهمترین و پرکاربردترین ابزار گزارش دهی به خارج از سازمان و یکی از مهمترین ابزارها در اتخاذ تصمیمات اقتصادی و ارزیابی عملکرد مالی و جریان نقدی واحد های تجاری می باشد. این اطلاعات به صورت خلاصه و استاندارد سازی شده بوده و از اطلاعات حسابداری و مالی شرکت ها طبق فرایندهای مالی استخراج شده و مبنای تولید بسیاری از شاخص های کلیدی عملکرد سازمان می باشد.
نرم افزار صورت های مالی با هدف ارائه خدمات گزارشگری مالی به سازمانهای هلدینگ، شرکتها و سازمانهای دولتی، شرکتهای بورسی و سازمانهای با بیش از یک شعبه تهیه و تولید شده است.

ویژگی ها و مزایای نرم افزار صورت های مالی

  • قابلیت استفاده به صورت هلدینگی و چند شرکتی
  • تسریع در تهیه صورت های مالی و کاهش هزینه
  • کاهش خطاهای انسانی و افزایش قابلیت اطمینان
  • مقایسه روابط مالی شرکت در طی 2 یا چند سال

امکانات نرم افزار مالی

  • امکان تعریف ساختار ترازنامه
  • امکان تعریف ساختار سود و زیان
  • امکان تعریف ساختار صورت سود و زیان جامع
  • جمعآوری مستقیم اطلاعات از سیستمهای دیگر
  • امکان تعریف ساختار صورت سود و زیان جامع
  • تهیه صورت های مالی به همراه یادداشت های توضیحی

جهت دریافت دمو و اطلاع از قیمت نرم افزار مالی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نرم افزار صورت های مالی

نرم افزار حسابداری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارهای سنتی از مرحله مدیریت سنتی کسب و کار عبور کردهاند و به مرحلهای رسیدهاند که برای بخشهای مختلف سازمان از نرمافزارهای مرتبط استفاده میکنند. یکی از مهمترین بخشهای چنین سازمانهایی نیز بخش حسابداری آن است. در این بخش تمامی جریان ورودی و خروجی پول بررسی شده و در نهایت سود و زیان سازمان مشخص میگردد.

نرم افزار حسابداری پدیدهای نوین است که پاسخگوی نیازهای حسابداران و مدیران است. اعداد و ارقام در نرم افزار حسابداری به صورت دیجیتال ثبت شده و امور جاری و تخصصی حسابداری به شکل ساده تر و پیشرفته تر انجام میشود.
نرم افزار حسابداری سیستمی است که تمام ابزارهای مورد نیاز یک حسابدار را به صورت دیجیتال در اختیار او قرار دهد تا حسابدار بدون دغدغه در زمینه انجام محاسبات، بتواند اسناد و مدارک مربوط به را سازماندهی کند. همچنین یکی از نکات مثبت و کلیدی نرم افزار حسابداری این است که قوانین مالیاتی و قوانین مرتبط با نهادهای نظارتی در آن پیاده سازی شده و هرگاه که مشکلی در یکی از اسناد وجود داشته باشد، حسابدار میتواند در راستای برطرف کردن آن برنامه ریزی کند.

کسب و کارها چه خرد و چه بزرگ نیازمند نرم افزار حسابداری هستند. برنامه حسابداری به صاحبان مشاغل فرصت بیشتری برای مدیریت و اجرای استراتژی میدهد. از دلایل نیاز به نرم افزار حسابداری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش سرعت کار
  • افزایش امنیت اطلاعات
  • افزایش دقت در حسابداری
  • دریافت گزارشات مناسب
  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • نظارت بر اطلاعات کسب و کار

کاهش هزینههای نیروهای انسانی و پرسنلی
امروزه نرم افزارهای حسابداری زیادی در دنیا وجود دارد که با توجه به کارایی و ماژول های در اختیار، قیمت های مختلفی دارند. علت اصلی تفاوت قیمت نرم افزارحسابداری به امکانات و برند نرم افزار بستگی دارد . که از این امکانات می توان به پشتیبانی خوب ، سرعت نرم افزار، چند سطحی بودن حسابها ، قابلیت کانورت اطلاعات، قابلیت ارائه فایل خروجی (فایل اکسل) مناسب ، ظاهر زیبا، زیر سیستم های قوی و اشاره نمود.
جهت دریافت دمو و اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری پویا به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری

نرم افزارحسابداری انبار

حداکثری کردن کارایی انبار با حسابداری

نرم افزار حسابداری انبار، کارایی و بهره وری انبارداری شما را حداکثر خواهد کرد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است و برخی از قابلیتهای خاص منظوره که خصوصا در کسب و کارهای خاص کاربرد دارند نرم افزار انبار را کاربرد پذیرتر کرده است. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، انبارها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد.

مزایای نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار میآیند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار وصول مطالبات

امروزه بسیاری از مراودات مالی با چک انجام میشود، از سوی دیگر عدم اطمینان در دریافت چک از مشتریان برای صاحبان کسب و کار همواره وجود دارد و عدم وجود کنترل کافی هنگام دریافت این اسناد میتواند هزینه های بالایی را در آینده برای شرکتها به وجود آورد. مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبهرو هستند. راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم میکند.

نرم افزار وصول مطالبات پویا میتواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پروندههای معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینههای زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با اجرای این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات فراهم میگردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

امکانات نرم افزار وصول مطالبات

  • امکان تعریف کل یا بخشی از مانده حساب یک طرف حساب به عنوان موضوع وصول مطالبه
  • تعریف مأمورین وصول مطالبات
  • تعریف انواع وضعیتهای پیگیری مطالبه
  • نگهداری لیست پروندههای در جریان وصول
  • مدیریت اسناد وصول مطالبات، اختتام و سوخت و...
  • امکان ثبت بخشش یا سوخت بخشی از طلب
  • فرم مرور برای جمع بندی و مرور وضعیت پروندههای وصولی

نرم افزار وصول و مطالبات

نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی

برنامه سازمانی روشی برای برنامه ریزی اهداف آینده سازمان است تا هیئت مدیران مطمئن شوند که همه کارکنان سازمان انتظارات مدیریت را درک میکنند. این برنامه ریزی همانند ترسیم مسیر سازمان شما بر روی نقشه است. باید بدانید چه مسیری را دنبال میکنید تا در عرصه رقابت باقی بمانید. یک برنامه سازمانی مناسب چهار فاز دارد: استراتژیک، تاکتیکی، عملیاتی و احتمالی.

کلمه ERP در اصل مخفف واژگان Enterprise Resources Planning به معنی سامانه تخصیص و برنامه ريزی منابع سازمانی است که طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف را که به بهبود عملکرد سازمان منتهی می شود، در بر دارد.

مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی سازمانی چیست؟

در واقع نرم افزار های برنامه ريزی منابع سازمانی، يك بسته نرم افزاری شامل چندين ماژول مرتبط و يكپارچه است كه كليه فرآيندهاي تجاری سازمان از جمله : توليد، منابع انسانی، مالی، بازاريابی، فروش و را پشتيبانی كرده و منجر به يكپارچگی وظايف کارکنان در سازمان می شود.ادر نتیجه سيستم های برنامه ريزی منابع سازمانی از نظر بانک های اطلاعاتی و فرآيندهای سازمانی ، همانند ستون فقرات اطلاعات آن سازمان هستند، بنابراین از طریق نرم افزار، فعالیت های داخلي سازمان را پشتیبانی می کنند.

  • باعث موفقیت و سود آوری در سازمان می شود
  • نقش موثری در رشد سازمان دارد.
  • باعث بهبود نیروی کار، امور مالی و محصولات کسب و کار می شود.
  • معمولاً در برگیرنده برنامهریزی استراتژیک، برنامهریزی عملیاتی و بررسی و بازنگری است.
  • یک برنامه سازمانی با نگاهی به کل شرکت و اهداف بزرگتر و بلندمدت قبل از تجزیه به اهداف کوچکتر و قابل کنترل، شروع میشود.

نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار مدیریت تولید

نرم افزار مدیریت تولید ( نرم افزار map) شامل برنامه ریزی، اجرا و پایش تولید می باشد که در این راستا مدل های برنامه ریزی متعددی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از مدل ها مزایا و معایب خود را داشته و برحسب صنعت موردنظر کارایی متفاوتی دارند.

وظایف مدیریت منابع تولید و کاربردهای آن

سیستم برنامه ریزی و مدیریت منابع تولید براساس نیازمندیهای مواد اولیه که اصطلاحا (MRP) نامیده می شود و یکی از پرکاربردترین انواع برنامه ریزی تولید بوده که در بسیاری از شرکت ها و کارخانه های جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش موجودی اقلام و مواد اولیه همواره کنترل و برنامه ریزی می گردند.

 


:: برچسب‌ها: نرم افزار صورت های مالی , نرم افزار مالی , قیمت نرم افزار مالی , نرم افزار حسابداری , قیمت نرم افزار حسابداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار وصول و مطالبات , نرم افزار های برنامه ریزی منابع سازمانی , نرم افزار مدیریت تولید , مدیریت منابع تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

پیشرفت دانش و تجربه بشری، شیوه محاسبات مالی را گسترده و دگرگون ساخته است، از همین رو یکی از مهم ترین دغدغه های همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی است. این روزها نیاز به دانش حسابداری و حضور یک حسابدار خبره، همراه با نرم افزار حسابداری با کیفیت بیش ازهر زمان دیگری احساس می شود.

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری نوعی نرم افزار رایانه ای است که به حسابداران، صاحبان مشاغل، مدیران شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا معاملات و روندهای تجاری خود را مدیریت و خودکار کنند.

چرا به نرم افزار حسابداری نیاز داریم ؟

موفقیت یک مجموعه کسب و کار، فارق از اینکه از نوع تولیدی، خدماتی، بازرگانی، صنعتی و باشد، تنها با تصمیمات مالی و مدیریتی درست و با استفاده از محاسبه دقیق هزینه ها و درآمد برای مدیریت جریان نقدینگی امکان پذیر است. استفاده از نرم افزار حسابداری و مدیریتی، چند مزیت مشخص را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله دقت و صحت اطلاعات مالی و مدیریتی کسب و کار شما را افزایش می دهد. این به معنی تصمیم گیری آگاهانه در رابطه با وضعیت فعلی کسب و کار و آینده تجارت شماست.

قیمت نرم افزار حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به: امکانات و ابزارهای نرم افزار، اندازه کسب وکار مورد نظر، انواع عملیات حسابداری در آن کسب وکار و برند و شرکت طراحی و عرضه نرم افزار اشاره کرد. برای مشاهده قیمت انواع گوناگون نرم افزارهای پویا می توانید به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنید.

آیا شما هم در معاملات تجاری خود به این مشکل برخورد کرده اید که نیاز به تبدیل ارز و حسابداری چند ارزی داشته باشید؟ در دنیای امروز استفاده از ارزهای مختلف در معاملات شرکت ها و موسسات اقتصادی کاربرد وسیعی دارد. به همین دلیل، نرم افزار حسابداری ارزی کاربردهایی برای دسترسی به اطلاعاتی همچون نرخ برابری ارزهای مختلف، تسعیر حساب ها، گزارش های متنوع از حساب های ارزی، حفظ و نگهداری سوابق و نرخ های برابری ارزهای مختلف برای نظارت و ساماندهی مجموعه اطلاعات حیاتی دارد.

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری ارزی چیست؟

حسابداری ارزی به انگلیسی Currency accounting اصطلاحی است که ارز مورد استفاده یک بنگاه را برای ثبت کلیه معاملات و صورت های مالی آنها تعریف می کند. ارز حسابداری می تواند متفاوت از پولی باشد که در آن شرکت محصولات خود را می فروشد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری ارزی

  • تعریف و صدور سندهای ارزی مختلف
  • تولید گزارش های مالی و محاسبه بدهی های مالیاتی برای پرداخت مالیات
  • ثبت، نگهداری و نمایش معادل ارزی در همان سطر
  • پیگیری جریان نقدی و مدیریت معاملات با چندین ارز خارجی
  • تعریف ضریب تبدیل ارزها به یکدیگر
  • صدور میان دوره ای و پایان دوره ای سند تسعیر ارز
  • محاسبه و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده به طور خودکار
  • تجزیه و تحلیل، درک عملکرد و سودآوری معاملات ارزی
  • امکان گزارشگیری نموداری و ماتریسی بر اساس ارزهای مختلف

نرم افزار انبارداری

انبار هر سازمان فارغ از مقیاس آن، جزء اصلی ترین بخش های کسب و کار به حساب می آید. انبارها نقش مهمی در واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی دارند و عمده دارایی یک سازمان را شامل می شوند. انبارداری عبارت است از کلیه فعالیت های مربوط به آماده کردن، حفظ کردن و تحویل گرفتن و توزیع نمودن مواد و کالاهای مورد نیاز سازمان در زمان مناسب، قیمت و شرایط مناسب.

نحوه انبار داری در سازمان ها و کارخانه هایی که در انها فرآیند تولید صورت می گیرد بسیار مهم و تاثیر گذار در درصد سود و نهایتا موفقیت سازمان است . زیرا مواد اولیه و قطعات بخش بزرگی از سرمایه یک سازمان است . و نحوه کنترل آنها نیازمند سیستمی دقیق و کارآمد با کاربری آسان برای پرسنل است. یکی از عوامل مهم برای دستیابی به موفقیت در مدیریت انبار در یک سازمان توانایی کنترل و دسترسی سریع به اطلاعات کالا و انبار است.

عملیاتی همچون مدیریت ورود و خروج کالا، مدیریت موجودی کالا، کنترل نقطه سفارش، فرآیند ثبت دقیق عملیات انبار و بررسی حساب تامین کنندگان، قسمتی از امکانات یک نرم افزار انبارداری است.

ویژگی های نرم افزار انبارداری

  • تعریف انواع کالا و خدمات
  • معرفی کالا ها از طریق فایل
  • صدور رسید کالاها از طریق فایل
  • امکان تعیین کالاهای جایگزین کالا
  • گزارشگیری کامل از فاکتور های فروش
  • امکان گزارشگیری بر اساس عملکرد انبار
  • تعریف کالا بصورت چند بخشی با مشخصه های نامحدود

مزایای استفاده از نرم افزار انبارداری

  • ساده بودن کار با نرم افزار
  • مقرون به صرفه بودن
  • از بین برن خطاها
  • امنیت
  • بهبود عملکرد مالی
  • ادغام و ارتباط با نرم افزار حسابداری

نرم افزار انبارداری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت دموی نرم افزار انبارداری به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

مدیریت منابع انسانی

انسان ها برای موفقیت هر تجارتی ضروری هستند. شما به عنوان یک متخصص منابع انسانی (HR)، نقشی محوری در موفقیت شرکت خود خواهید داشت. مدیریت خوب منابع انسانی (HRM) برای تجارت هایی با هراندازه ضروری است.

با توجه به نقش کلیدی نیروی انسانی در سازمان که در بالا به آن اشاره کردیم، در حقیقت به مجموعه فعالیت ها و اقدامات، فرآیندها و برنامه های استراتژیک و یکپارچه ای که با هدف بهره وری نیروی انسانی انجام می شود تا در نهایت به رشد و توسعه سازمان منجر شود.

مدیریت منابع انسانی Human Resourse Management در طراحی و اجرای اهداف مدیریت منابع انسانی، بایستی علاوه بر پیش بینی و تأمین نیازها و خواسته های سازمان، به نیازهای کارکنان نیز توجه شود. زیرا توسعه، پیشرفت و بالندگی سازمان ها هنگامی اتفاق می افتد که کارمندان از مجموع عناصر سازمان رضایت کافی داشته باشند.

اصول مدیریت منابع انسانی

هنگامی که ما در مورد مدیریت منابع انسانی صحبت می کنیم، چندین عنصر برای سیاست های موثر مدیریت منابع انسانی در نظر گرفته می شوند. این اصول عبارتند از: استخدام, مدیریت عملکرد, یادگیری و توسعه, برنامه ریزی جانشینی, پاداش و مزایا, سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی و تجزیه و تحلیل داده های منابع انسانی.

مزایای برنامه ریزی سازمانی

در واقع سيستم برنامه ريزی منابع سازمانی، يك بسته نرم افزاری شامل چندين ماژول مرتبط و يكپارچه است كه كليه فرآيندهاي تجاری سازمان از جمله : توليد، منابع انسانی، مالی، بازاريابی، فروش و را پشتيبانی كرده و منجر به يكپارچگی وظايف کارکنان در سازمان می شود.در نتیجه سيستم های برنامه ريزی منابع سازمانی از نظر بانک های اطلاعاتی و فرآيندهای سازمانی ، همانند ستون فقرات اطلاعات آن سازمان هستند، بنابراین از طریق نرم افزار، فعالیت های داخلي سازمان را پشتیبانی می کنند.

  • باعث موفقیت و سود آوری در سازمان می شود
  • نقش موثری در رشد سازمان دارد.
  • باعث بهبود نیروی کار، امور مالی و محصولات کسب و کار می شود.
  • معمولاً در برگیرنده برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی عملیاتی و بررسی و بازنگری است.
  • یک برنامه سازمانی با نگاهی به کل شرکت و اهداف بزرگتر و بلندمدت قبل از تجزیه به اهداف کوچکتر و قابل کنترل، شروع می شود.

برنامه ریزی منابع سازمانی

نقش موثر مدیریت زنجیره تامین چیست؟

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن به مشتریان وفادار نیازمند است. هدف مدیریت زنجیره تأمین، بهبود عملکرد زنجیره تأمین است. به بیان ساده تر اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تأمین به تولیدکنندگان این امکان را می دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند. سیستم های زنجیره تأمین موثر به تولیدکنندگان و خرده فروشان کمک می کنند تا فعالیت اضافی را کم کرده واین امر هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالاهایی را که قابل فروش نیستند، کاهش می دهد.

مدیریت زنجیره تأمین کلیه فرآیندهایی را که مواد اولیه را به محصولات نهایی تبدیل می کنند، شامل می شود. این امر مستلزم ساده سازی فعالیتهای جانبی کسب و کار برای به حداکثر رساندن ارزش مشتری و به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار است. نرم افزار مدیریت زنجیره تأمین نیز به همین منظور و به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

هدف مدیریت زنجیره تامین کسب و کارها

  • برنامه ریزی
  • یافتن منابع مناسب
  • تولید
  • توزیع کالا
  • پشتیبانی
  • ارزیابی نهائی
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار برنامه ریزی سازمان، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار انبارداری، نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار حسابداری ارزی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

برای مدیریت بهتر امور مالی، منابع انسانی، تولید، زنجیره تامین، خدمات، تدارکات و نیازمند پیاده سازی نرم افزار erp می باشید تا این فرایندها را در یک سیستم یکپارچه اداره کنید. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی ( ERP ) در واقع سیستم هایی هستند که داده های موجود در سراسر یک سازمان را یکپارچه می سازند و در زمان مناسب در اختیار کاربرانی قرار می دهند که به آن نیاز دارند.

اهمیت برنامه ریزی منابع سازمانی در کسب و کارها

با توجه به اینکه داده ها و فرایندهای مختلف شرکت بر روی سیستم های erp قرار خواهند گرفت، کسب و کارها می توانند بخش ها و دپارتمان های جداگانه را با هم هماهنگ کنند که نتیجه این امر صرفه جویی در زمان و بهبود گردش کار در یک سازمان خواهد بود. جمع آوری داده های تراکنش سازمان از چند منبع در سیستم های erp وجود دارد و همین امر باعث شده تا از تکرار داده ها جلوگیری شود.

صورت های مالی چیست؟

مجموعه عملیات تأمین مالی و فعالیت های سرمایه گذاری را به صورت خلاصه صورت وضعیت مالی گویند. گزارش هایی که از طریق نرم افزار صورت مالی فراهم می شوند حاوی موارد مهم و اطلاعات پرکاربردی هستند که از آن ها برای سرمایه گذاری و افزایش اعتبار از آن ها استفاده می کنند.

محدودیت صورت های مالی حسابداری

مهم ترین محدودیت صورت های مالی حسابداری این است که بر اساس اصل بهای تمام شده تاریخی تهیه می شوند و نرخ تورم را نادیده می گیرند. تمام صورت های مالی حسابداری دارای یادداشت های توضیحی می باشند که جز لاینفک صورت های مالی است.

نرم افزار صورت مالی

مدیریت منابع مالی

مدیریت منابع مالی متشکل از متدهایی است که چرخه مالی زندگی ما را تامین میکند و میتواند یک شمای کلی از وضعیت اقتصادی به ما دهد. انتخاب بهترین نرم افزار مدیریت منابع مالی بستگی به بودجه و نیاز شما دارد و مطمئنا انتخاب گران ترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت منابع مالی مناسب هر فردی نیست.

اهداف مدیریت منابع مالی

یکی از مهمترین اهداف شرکت ها از تشکیل مدیریت منابع مالی، تضمین نوع کسب و کار می باشد و رسیدن به این هدف وابسته به نوع مدیریت آن واحد اقتصادی دارد. از جمله کارهایی که مدیریت منابع مالی به آن می پردازد، تهیه و کنترل منابع مالی یک واحد اقتصادی می باشد و در ذیل انواع آن را توضیح می دهیم:

  • اطمینان از بودجه کافی برای واحدهای اقتصادی
  • اطمینان ار کسب سود کافی برای سهام داران و این سود نیز به قیمت بازار سهام و توقعات سهام داران بستگی دارد.
  • اطمینان از استفاده درست منابع مالی شرکت
  • اطمینان برای سهام داران از امنیت موجود در شرکت

نرم افزار انبارداری

مدیریت موجودی و چرخه کالا در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا، بررسی امور و فرایندهای انبارگردانی در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز مبرم به نرم افزار انبارداری احساس می شود

نرم افزار انبارداری پویا سافت، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

علل روی آوردن سازمان ها به نرم افزار مدیریت انبار

مدیریت چرخه کالا و مواد اولیه در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا نیاز به نرم افزار انبارداری غیر قابل اجتناب می باشد. با استفاده از نرم افزار انبارداری مدیریت ورود تا خروج کالا و مواد اولیه در سازمانها را در فرایندهای تخصصی موجود در آن در قالب کاردکس های کالایی امکان پذیر می گردد.

نرم افزار حسابداری انبار

سیستم انبار وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان هایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می شود و ارتباط دو طرفه با نرم افزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می کند.

نکات شاخص نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار می آیند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین پویاسافت

بدون شک یکی از مهم ترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ دهی مناسب به سازمان های قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران تبدیل شده است. نرم افزار حقوق دستمزد پویا، سیستمی کاربردی برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است.

نرم افزار حقوق و دستمزد خود را هدفمند انتخاب کنید

انتخاب نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب برای حسابداران همیشه مشکل بوده است، نرم افزاری که در این زمینه انتخاب میکنید باید کاملا سازگار با نیازهای مجموعه شما بوده و بتواند به راحتی با قابلیت هایی که در اختیار شما می گذارد کلیه امور مربوط به کارکنان تان را از هنگام استخدام و صدور احکام تا مرحله محاسبات و پرداخت حقوق و دستمزد و تسویه حساب ها بصورت یکپارچه فراهم سازد.



:: برچسب‌ها: نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، نرم افزار صورت های مالی، نرم افزار مدیریت منابع مالی، نرم افزار انبارداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار حسابداری انبار، نرم افزار حقوق و دستمزد ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری مالی

با گسترش فناوری و نرم افزارهای کامپیوتری، بیشتر شرکتها برای محاسبات مالی خود سمت خرید نرم افزار حسابداری مالی رفتهاند. نرم افزارهای حسابداری در سالهای قبل به دلیل برخی محدودیتها و هزینهها فقط توسط کسبوکارهای بزرگ مورد استفاده قرار میگرفتند اما با بهبودهای فراوان نرم افزارهای حسابداری، حتی کوچکترین سازمانها و کسبوکارها نیز به سمت استفاده از آنها رفتند.

بهینه هزینه کردن در تمامی شرکتها از اصول اولیه و جزء چند خواسته اول مدیران آنها در کنار بررسی قیمت نرم افزار حسابداری مالی میباشد. این شرکتها برای انجام امور مالی به ابزار حسابداری کاربردی احتیاج دارند. مهم ترین ابزار، یک نرم افزار مالی است. دو نکته ای که در هنگام خرید اینگونه نرم افزارها باید در نظر داشت، امکانات بالا و قیمت مناسب میباشد.

چرا نرم افزار حسابداری مالی پویا؟

  • امنیت بسیار بالا در ذخیره و نگهداری اطلاعات مالی
  • امکان دسترسی امن به نرم افزار از هر مکان و در هر زمانی
  • حسابداری ارزی و ریالی به صورت همزمان
  • اخذ گزارشات مالی به صورت پیوسته در چندین سال مالی
  • مغایرت گیری بانکی هوشمند
  • اطلاع رسانی پیامکی از چکهای دریافتی و پرداختی و مانده حساب های معین
  • مرور چند سطحی حساب ها
  • و بسیاری امکانات دیگر

نرم افزار حسابداری مالی

نرم افزار حسابداری ارزی

آیا شما هم در معاملات تجاری خود به این مشکل برخورد کردهاید که نیاز به تبدیل ارز و حسابداری چند ارزی داشته باشید؟
در دهکده جهانی امروز، استفاده از ارزهای مختلف در معاملات شرکتها و موسسات اقتصادی، کاربرد وسیعی دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی و رشد ارتباطات بین المللی و برون مرزی، نیاز به استفاده از نرم افزار حسابداری ارزی در شرکتها بسیار حس میشد.

در نرم افزار حسابداری ارزی، مدیریت ارزهای سیستم و نرخ برابری آنها، ثبت اطلاعات مالی و معاملات ارزی بر پایه ارزهای مختلف و ارائه گزارشی دقیق به حسابرسان امکان پذیر میباشد. این موضوع، عمده مشکلات سیستمهای جزیرهای را پوشش داده و به دلیل انتقال لحظهای اطلاعات زیرسیستمها، بدون دخالت کاربر، امکان بروز خطا و عدم همخوانی اطلاعات را به شدت کاهش داده است.

نرم افزار اموال و دارایی ثابت

شاید مهم ترین سوال هنگام تصمیمگیری برای خرید نرم افزار اموال و دارایی ثابت این مورد است که آیا نرم افزار اموال باعث بهبود عملکرد سازمان در استفاده از اموال و دارایی ثابت خود میشود یا خیر؟!
نرم افزار یکپارچه مدیریت اموال و داراییهای ثابت، سازمان را قادر میسازد تا تجهیزات و وسایل نقلیه و وضعیت هر یک را کنترل و ارزیابی کند و آنها را در وضعیت مطلوبی نگاه دارد. داشتن یک نرم افزار اموال به عنوان یک نیاز برای ثبت و مدیریت آسان اموال و داراییهای ثابت در کنار محاسبه هزینههای استهلاک اموال، همیشه به عنوان یک دغدغه در سازمانها وجود دارد.

مزایای نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پویا، با هدف پوشش کلیه نیازهای مرتبط با مدیریت و کنترل اموال و داراییهای ثابت طراحی شده است. از جمله مزایای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند داراییها
  • رهگیری لحظهای اموال
  • ارسال گزارشهای استاندارد

نرم افزار اموال و داراریی های ثابت

نرم افزار حسابداری فروش

نقش نرم افزار حسابداری فروش در مدیریت یک سازمان خرید و فروش، قلب یک سازمان میباشد که جریان نقدینگی را در مجموعه سازمان همچون خون در کالبد جاری میسازد. نمای عملکرد فروش هر مجموعه، هدف آنها را نمایان میسازد. در واقع یک فروش موفق فقط ضامن ادامه ی فعالیتهای یک مجموعه میباشد. یک فروشنده موفق با الزام نظم در پروندههای مشتریان در دست بودن سابقه و نیاز آنها میتواند حداکثر سود لازم را در یک بازه زمانی بدست آورد.

مزایای نرم افزار حسابداری فروش

دریافت سفارش، صدور فاکتور، تحویل کالا، کنترل موجودی و ارتباط با واحد انبار از جمله فرآیندهای مختلفی است که در واحد فروش یک مجموعه رخ میدهد. هر سازمانی نیاز به مدیریت فرآیندهای فروش در قالب سیستم مدیریت فروش دارد، تا بتواند با افزایش میزان فروش، در جهت سودآوری سازمان قدم بردارد. نرم افزارحسابداری فروش پویا با ایجاد سیستم فرآیند محور و ارائه گزارشات دقیق فروش، اطلاعات کاملی از موجودی کالاها، وضعیت فروش، میزان سوددهی و بدهی مشتریان را در اختیار مدیران قرار میدهد.

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی به یک پایگاه داده رابطهای متمرکز متصل است که اطلاعات کسب وکار شما را جمعآوری و در به صورت جدا درجدول های مربوطه ذخیره میکند. ذخیرهسازی متمرکز دادهها به کاربران نهایی، از جمله امور مالی، فروش و سایر بخشها، اجازه میدهد تا به سرعت به اطلاعات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل، دسترسی پیدا کنند.
به جای اینکه پرسنل شرکت ها در بخشهای مختلف با تعداد زیادی نرم افزار گزارشهای خود را مدیریت کنند، نرم افزارهای ERP امکان تولید گزارش از یک سیستم واحد و متمرکز را فراهم میکنند. اطلاعات بروزشده در یک ماژول ERP، مانند CRM ،HR و امور مالی، به یک پایگاه داده مشترک و مرکزی ارسال میشود.
در نتیجه اطلاعات مفید و تایید شده در پایگاه داده مرکزی با سایر ماژولها به اشتراک گذاشته میشود. ERP ، دادههای کسب وکار را درلحظه در سرتاسر سازمان در دسترس قرار میدهد که این امر باعث میشود تا کسب وکارها به سرعت سازگار شده و به تغییرات پاسخ دهند.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

  • بهبود عملکرد کلی سازمان
  • مدیریت کسب و کار
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • افزایش ارتباطات

نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار خرید و تدارکات

نرم افزار خرید و تدارکات از طریق ثبت فرآیند ورود و خروج کالا و صدور اسناد، قابلیت رهگیری کالا را فراهم می کند و امکان گزارش دهی در هر مرحله از فرآیند خرید را برای بخش تامین کالا فراهم می کند.

برنامهریزی برای تامین به موقع مواد و کالا، شناسائی تامینکنندگان با کیفیت، مدیریت فرایند استعلام و مقایسه قیمتها همگی در جریان تولید یک محصول با کیفیت نقش داشته و در نهایت تحویل به موقع محصول یا کالا به بخشهای مختلف سازمان و یا مشتریان را سبب میگردد.

مزایای نرم افزار خرید و تدارکات برای سازمانها

نرم افزار خرید و تدارکات یکی از مهمترین اصول اولیه و مهم هر کسب و کار تجاری، خدماتی، صنعتی و ... می باشد. گزارش نیازمندیهای سازمان، متناسب با معیارهای بازاریابی، فروش، تولید و منابع مالی کسب و کار با بهترین کیفیت و در زمان مناسب، از اصول پایه و اساسی مدیریت خرید است.

به دلیل ارتباط مستمر خرید با سایر بخشهای کسب و کار، رابطه مستقیم آن با کیفیت محصولات و خدمات عرضه شده نیز به طور کامل، قابل مشاهده است. نرم افزار مدیریت خرید و تدارکات پویا سافت، سیستمی از ERP تحت وب و یکپارچه است که نیاز اصلی سازمانها از جمله : ثبت سفارش خرید، درخواست خرید، کنترل و ارزیابی کیفی، خرید کالا و خدمات، برگشت از خرید، مدیریت تامین کنندگان، ثبت سند حسابداری و ارتباط با سیستم انبار را برطرف میسازد.

مدیریت منابع تولید

تعریف مدیریت منابع

توسعه کارآمد و موثر منابع یک سازمان، از جمله منابع مالی، موجودی، مهارتهای انسانی، منابع تولید یا فناوری اطلاعات (IT) و منابع طبیعی در صورت نیاز
این تعریفی است که در طول مطالعات سازمانی برای تعریف اینکه مدیریت منابع چیست استفاده میشود.

تعریف منبع

هر چیزی که یک سازمان برای اجرای یک کار یا پروژه استفاده میکند، منبع نامیده میشود.
این بدان معناست که همه چیز، از افراد شاغل در سازمان گرفته تا نرمافزار و سختافزاری که آنها برای کار استفاده میکنند، میتواند به عنوان منابعی برای سازمان در نظر گرفته شود.

تعریف تولید

به فرآیند ساخت محصولات یا روند ارائه خدمات، تولید (Production یا Manufacturing) میگویند. کسبوکارهایی که به تولید محصولات یا خدمات مشغول هستند، با عنوان تولیدکننده شناخته میشوند. تولیدکنندگان، با ترکیب مواد اولیه یا چندین ورودی، خروجی قابل استفاده برای مصرفکنندگان را به وجود میآورند.

مدیریت منابع تولید (Production Management)، به معنای برنامهریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل فرآیندهای مرتبط با تولید کالاها یا خدمات است. این فرآیند مدیریتی، با عنوان سیستم مدیریت تولید (Production Management System) نیز شناخته میشود. صرفنظر از ابعاد یک شرکت، تولید محصولات یا خدمات، روند پیچیدهای دارد. افراد، منابع، تجهیزات و متغیرهای متعدد دیگر، دست به دست هم میدهند تا مواد اولیه (ورودیها) به محصولات (خروجیها) تبدیل شوند.
استفاده بهینه از داشتههای شما برای جلوگیری از هدررفت آنها یکی از دلایل مهم جهت استفاده از مدیریت منابع تولید می باشد.

مدیریت انبار

تعریف انبار

محلی که کالاها در آن دریافت، شناسایی و برسی میشود و تا زمان ارسال به دست مصرف کننده در آن نگهداری میشود و در آن فرانیدهایی نظیر چیدن، بستهبندی، مارکگذاری و توزین انجام میشود.

مدیریت انبار عملیاتی است که انبار شما را سازماندهی و کنترل میکند و اطمینان حاصل میکند که فرایند مدیریت موجودی انبار، نگهداری، چیدن محصولات و بستهبندی و حملونقل کالاها به بهترین شکل ممکن اجرا میشود. بیشتر خردهفروشان بزرگ از ابزارهای اتوماسیون (مانند سیستم مدیریت انبار) برای کنترل این قسمت از زنجیره تأمین خود استفاده میکنند.
سیستم مدیریت انبار (WMS) به وسیله نرم افزار و فرایندهای خود به سازمان ها امکان کنترل انبار از زمان ورود کالا تا زمان انتقال کالا به خارج از انبار را می دهد. هدف از ایجاد نرم افزار انبارداری بهبود کارایی کاربر در جهت ردیابی موجودی کالا از یک مرکز توزیع یا انبار است؛ همچنین با استفاده از نرم افزارمدیریت انبار داری می توان دریافت، چیدن و کنار گذاشتن کالاها و محصولات را دقیق و سریع تر انجام داد.

همانطور که هر فروشگاه برای بهینه سازی و دقت عملکرد به نرم افزار حسابداری فروشگاهی و هر رستوران به نرم افزار رستوران احتیاج دارد، برای مدیریت صحیح انبار نیز می بایست از نرم افزار مدیریت انبار استفاده کنید.

مدیریت انبار

مزایای نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار چه به عنوان یک سیستم مستقل یا به عنوان بخشی از محموعه برنامه ریزی سازمانی (ERP) یا محموعه مدیریت زنجیزه تامین(SCM) به کمک تجارتتان خواهد آمد, مهمترین مزیت های یک سیستم مدیریت انبار شامل:

  • خدمات بهتر به مشتریان
  • کارآمد تر کردن وظایف ها
  • جلوگیری از هدر رفتن هزینه های اضافی
  • افزایش بهره وری
  • رشد در تجارت خود
  • و...


:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری مالی , نرم افزار حسابداری ارزی , نرم افزار اموال و دارایی ثابت , نرم افزار حسابداری فروش , نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی , نرم افزار خرید و تدارکات , مدیریت منابع تولید , مدیریت انبار , نرم افزار مدیریت انبار ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

باید ذکر کنیم که ثبت اطلاعات کامل و دقیق از کلیه اموال و دارائی های شرکت و ثبت اسناد مربوط به استهلاک اموال، جزء فرآیندهای مهم در هر سازمان است، که در انجام کارهای نظارتی و کنترل بودجه توسط مدیران تاثیر می گذارد. بنابراین برای جلوگیری از صرف هزینه های زیاد جهت جمع آوری و کنترل اطلاعات مربوط به اموال شرکت استفاده از سیستمهای یکپارچه اموال ضروری می باشد. نرم افزار اموال و دارایی های ثابت پویا سافت با قابلیت ویژه ی مربوط به اموال و استهلاک اموال و ارائه گزارشات حسابداری اموال، امکان مدیریت جامع اموال به صورت یکپارچه را فراهم می نماید.

حسابداری اموال و دارایی ثابت، فرآیند ردیابی و نگهداری داراییها و تجهیزات فیزیکی (زمین و ساختمانها، وسایل نقلیه موتوری، مبلمان، تجهیزات اداری، رایانهها، لوازم جانبی و تجهیزات، کارخانه و ماشینآلات) کسب و کارها می باشد.

 

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت


مزایای نرم افزار اموال و دارایی های ثابت

  • کنترل هوشمند داراییها
  • رهگیری لحظهای اموال
  • ارسال گزارشهای استاندارد

نرم افزار حقوق و دستمزد پویا محاسبه آسان دستمزد پرسنل ها

با پیشرفت بزرگتر شدن شرکتها و سازمانها، محاسبه و پرداخت به موقع حقوق کارمندان دشوار شده است، مدیران و یا حسابدار سازمان هابه راحتی نمی توانند حقوق پرسنل خود را محاسبه نمایند، چون وقت کافی برای این کار ندارند، این جاست که نیاز به یک نرم افزار حقوق و دستمزد جامع و کامل دارند که بتواند تمام ساعات کاری، ساعت های دقیق مرخصی، سنوات و بیمه و میزان حقوق هر فرد محاسبه کرده و گزارش دقیق به حسابدار ارائه دهد تا بتواند دستمزد پرسنل راغ به موقع پرداخت نماید. نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سافت، یکی از بهترین نرم افزارها با قابلیت های ویژه ی اتصال به نرم افزار حسابداری می باشد که طرفدارن زیادی دارد.

خرید نرم افزار حسابداری برای مدیریت بهتر کسب وکارها

امروزه نرم افزار حسابداری عضو لاینفک همه کسبوکارها محسوب می شود؛ چه بصورت نرم افزار حسابداری شرکتی و چه بصورت نرم افزار حسابداری فروشگاهی. همین مسئله باعث شده است تا دغدغه تازهای نزد صاحبان کسبوکار و مدیران مالی آنها شکل بگیرد و آن پیداکردن بهترین نرم افزار حسابداری برای آنها است.

چرا انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای سازمان ها امری بسیار حیاتی است ؟

یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودو خروجو محاسبه سود و زیان در هر زمان است. به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری از ابتدا، یکی از مهمترین وظایف مدیریتی برای سازمان ها و شرکت هاست. قیمت نرم افزار حسابداری خوببستگی به قابلیت ها و کاربردها و امنیت آن دارد.

نرم افزار حسابداری

چرا نرم افزار حسابداری ارزی پویا؟

شرکت نرم افزاری پویاسافت تجارت خود را با نرمافزار حسابداری آنلاین، هوشمند و حرفهای اداره می کند.بنابراین صد در صد مطمئن باشید قابلیت های نرم افزار حسابداری ارزی پویا خاص و سفارشی خواهد بود، در نتیجه شمابا استفاده از نرمافزار حسابداری پویا میتوانید اسناد و گزارشات مالی را دستهبندی کرده و آنها را تسویه و بایگانی کنید.طراحی و پیاده سازی شده است. نرم افزار حسابداری پویا با طراحی قابل انعطاف و با رویکرد نرم افزارهای ERP نرم افزار حسابداری پویا بصورت کاملا یکپارچه با ارتباط قابل انعطاف بین بخشهای سازمان و حذف عملیات دستی و طراحی گزارشات متنوع و دقیق گزارشات بسیار سودمندی را در اختیار مدیریت قرار می دهد.
با افزایش نیاز به نرم افزار مالی، شرکتهای زیادی اقدام به طراحی و تولید آن برای کسب و کارهای مختلف میکنند. شرکت طرح اندیشان پویا با پشتیبانی قوی، به صرفه ترین قیمت نرم افزار حسابداری، استفاده از تکنولوژیهای بروز و ارائه راهکارهای تخصصی، به انتخاب اول و آخر شرکت ها تبدیل شده است.

نرم افزارانباداری، یک ابزار مطمئن برای گزارشات دقیق انبار

امروزه انبار کسب و کارهای مختلف از جمله : تولیدی ها، کارخانه ها، فروشگاه ها و حتی مراکز تجارتی، یکی از مهمترین شاخص ها می باشد، به همین جهت باید به انبارها و موجودی آنها توجه ویژهداشته باشید، به عنوان مثال حتما یک انباردارمطمئن، با تجربه و باهوش را انتخاب کنید تا به صورت دقیق و مطمئن گزارش ورود و خروج و میزان موجودی کالا و محصولات موجود در انبار را به شما ارائه دهد، البته گاهی چون میزان کالا یا محصولات در انبار خیلی زیاد می شود، ممکن است خطای انسانی پیش آید و یک فردبا تجربه هم نتواند گزارش دقیقی تهیه نماید، در نتیجه توصیه ما به شما مدیران کسب و کارها، این است که حتما یک نرم افزار انبارداری برای کمک به انباردارو برای دریافت گزارش دقیق، تهیه و خریداری نمایید. نرم افزار انباداری پویا، یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری با قابلیت هایویژه می باشد.

انبارداری آسان نرم افزار حسابداری انبار

سرمایه اصلی هر شرکتی اعم از تولیدی، بازرگانی، کارخانهها و کالاهایشان است که کنترل و نگهداری این کالاها بسیار حائز اهمیت است. مدیریت و کنترل موجودی محصول و کالا در انبارهای یک شرکت یا سازمان دغدغه بسیاری از مدیران عامل و مدیران مالی و بازرگانی شرکت ها است. در انبار معمولا قسمت بزرگی از سرمایه شرکت به شکل محصول یا کالا نگهداری می شود که کنترل موجودی آن در کاهش هزینه و افزایش سود و بهره وری شرکت نقش بزرگی دارد.
نرم افزار حسابداری انبار ( Store Accounting Software ) ابزاری است که عملیاتها و فرآیندهای تعیین ارزش مالی و موجودی انبار را تعیین میکند. با پیش آمدن حسابداری انبار مفهوم انبارگردانی» نیز به عنوان عملیات اصلی این نوع حسابداری به میان میآید که در پایان هر دوره مالی انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری انبار

  • توزیع و نگهداری مواد، کالا
  • کاهش ضرر و زیان واحدها
  • تعریف کالاها و انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • کنترل دقیق انبارها و جلوگیری از افزایش بیرویه موجودی
  • ثبت کاردکس کالا به صورت اتوماتیک پس از هر رویداد
  • صورت گردش کالا ب هتفکیک انبار و گروه کالا
  • محاسبه مبلغ موجودیهای در انبار به قیمت تمام شده و محاسبه خسارتهای ناشی از حوادث

نرم افزار حسابداری انبار، یک سیستم نرم افزاری برای ردیابی سطوح موجودی، سفارشات و توزیع بهینه کالاها برای عمده فروشی یا خرده فروشی است. همچنین میتواند در صنعت تولید برای ایجاد سفارشکار، قبض مواد و سایر اسناد مربوط به تولید استفاده شود.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار انبار تعدادی چیست؟

مدیریت موجودی و چرخه کالا در واحدهای بازرگانی و تولیدی یک الزام است و در این راستا، بررسی امور و فرایندهای انبارگردانی در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز مبرم به نرم افزار انبار تعدادی احساس می شود.نرم افزار انبار تعدادی با هدف مدیریت نگهداشت دقیق کالاها از نظر تعدادی و به منظور تسهیل و افزایش دقت و سرعت عملیات انبارداری طراحی و پیادهسازی شده است. با این نرمافزار میتوان تمامی عملیات انبارداری را که قبلاً با رسید و حواله و کاردکس کاغذی انجام میگرفت، طبق آخرین استانداردهای موجود مکانیزه کرد.

امکانات نرم افزار انبار تعدادی

  1. معرفی کالاها از طریق فایل
  2. کنترل و مدیریت صحیح موجودی کالاها
  3. امکان ثبت سریال و کد رهگیری جهت کلیه تراکنشهای انبار
  4. امکان کنترل کلیه تراکنشهای انبار با ثبتهای مالی مرتبط و گزارش مغایرت به تفکیک انبار
  5. و ...


:: برچسب‌ها: نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار حسابداری, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار اموال و داراییهای ثابت, نرم افزار حسابداری ارزی, نرم افزارحسابداری فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

در شرایط کسب وکار امروز، تقاضا برای منابع انسانی استراتژیک بیش از پیش به چشم می خورد. از سوی دیگر رقابت بر سر جذب نیروی انسانی نیز میان سازمان ها رو به افزایش است. همچنین دسترسی به سیستم محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان، سازگاری با تغییر قوانین هرساله استخدامی و تعریف پرتال پرسنلی جامع که امکان مشاهده و رفع ابهامات محاسبات کارکرد را برای کارکنان فراهم آورد، از نیازهای اصلی واحد منابع انسانی سازمان ها است. استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی، راهکاری جامع است که به شما کمک می کند نیروی انسانی خود را از آغاز در جذب و استخدام تا مدیریت تردد، جبران خدمات، آموزش و ارزیابی عملکرد به آسانی مدیریت کنید.

ویژگی های نرم افزار مدیریت منابع انسانی

  • ثبت مشخصات کارکنان و ویژگی های آن ها
  • استخدام و جذب کارکنان
  • مدیریت پرسنل مجموعه
  • ارزشیابی عملکرد کارکنان سازمان
  • مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان
  • محاسبات میان دوره ای و معوق در سیستم حقوق و دستمزد
  • پشتیبانی جامع از الگو های مختلف پیاده سازی احکام و حقوق
  • بایگانی الکترونیک کلیه مستندات پرسنل

در شرایط حاضر استفاده از این نرم افزار برای مدیریت منابع انسانی در تمامی سازمان ها ضرورت دارد. در شرایط امروز جامعه، تمامی کسب و کارهای کوچک، متوسط و یا بزرگ باید از این سیستم مدیریتی استفاده کنند. نرم افزار مدیریت منابع انسانی دارای مزایای ویژه، به خصوص مزایای بلند مدت برای تمامی کسب و کارهاست. از طریق استفاده از این سیستم، مدیران می توانند بسیاری از هزینه های خود را کاهش دهند.

مدیریت منابع انسانی

نرم افزار مدیریت منابع مالی

محدودیت منابع اقتصادی به عنوان یک واقعیت و استفاده بهینه از این منابع به عنوان یک ضرورت، همواره مورد توجه سرمایه گذاران، مدیران و گروههای ذینفع در سازمانهای عمومی و خصوصی است. از این رو تهیه اطلاعات مربوط به اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و گزارشگری رویدادهای موثر بر منابع اقتصادی از اهمیتی ویژه برخوردار است. نرم افزار مدیریت منابع مالی بخش مهمی از هر سازمان هستند. این نرم افزارها به کسب و کارها کمک می کنند تا درک عمیق تری از تجارت خود و مدیریت آن به دست آورده و در واقع از حسابداری صرف به سمت مدیریت پروژه و برنامه ریزی استراتژیک حرکت کنند. نرم افزار مدیریت منابع مالی به شما کمک می کند تا جریان مالی کارخانه یا کسب و کار خود را دنبال کرده و شرایط مالی خود را بسنجید.

مزایای نرم افزار مدیریت منابع مالی

  • درک اطلاعات و شرایط مالی به صورت آنی
  • مدیریت معاملات با مشتری ها
  • به حداقل رساندن احتمال خطا
  • آسان تر شدن پرداخت مالیات
  • همگام سازی داده ها
  • گرفتن شرح معاملات
  • مدیریت و کنترل کارت های اعتباری

نرم افزار حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد مبلغی است که یک کسب وکار باید برای یک دوره معین به کارکنان خود بپردازد و معمولاً توسط بخش حسابداری یا کارگزینی یک شرکت مدیریت می شود. پرداخت صحیح و به موقع حقوق و دستمزد، نقش اساسی در انگیزش و افزایش رضایتمندی کارکنان دارد. از طرف دیگر هزینه های مربوط به پرداخت ها، بخش قابل توجهی از هزینه های هر کسب و کاری را در بر می گیرد. استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد، روند محاسبه و پرداخت به کارکنان را تسریع و تسهیل می کند. نرم افزار حقوق و دستمزد با به کارگیری اطلاعات کامل کارکنان و به وسیله علم حسابداری تمامی محاسبات مربوط به دستمزد، مزایا، مالیات، بیمه، سوابق، نحوه کارکرد و... را انجام داده و نتیجه را در قالب یک فیش حقوقی تحویل کاربر می دهد. نرم افزار حقوق و دستمزد به راحتی تمامی محاسباتی را که شما برای محاسبه دستمزد کارکنانتان نیاز دارید را در اختیار شما خواهند گذاشت و با سرعت و دقت بالایی تمامی این عملیات را انجام می دهند.

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • دقت بسیار بالا
  • ثبت دقیق تمامی اطلاعات و سوابق کارکنان شرکت
  • مدیریت حقوق کارمندان
  • تشکیل دادن پرونده های مالیاتی
  • امنیت بسیار بالای اطلاعات
  • واریز دستمزد به حساب کارمند

نرم افزار حسابداری فروشگاهی اینترنتی

یکی از پرکاربردترین انواع نرم افزارهای حسابداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی اینترنتی هستند. از این نوع نرم افزارها در مراکز خرید، پاساژها، فروشگاه ها و هایپرمارکت ها استفاده می شود. اصلی ترین ویژگی این دسته از نرم افزارها، داشتن محیطی اختصاصی برای صدور انواع فاکتورهای خرید و صورت حساب های گوناگون است. صاحبان فروشگاه ها و کسب و کارهای تولیدی نوپا می توانند از این دست نرم افزارها استفاده کنند. در هر جایی سخن از امور مالی یا حساب و کتاب می شود جای یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خالی است. استفاده از نرم افزارهای فروشگاهی برای فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، عمده فروشی ها، خرده فروشی ها و سوپرمارکت های کوچک بسیار مناسب طراحی شده اند. این نرم افزارها به شما برای یک مدیریت اثربخش و موثر کمک بسزایی می کنند چرا که شما می توانید برای کنترل مخارج، ثبت ورود و خروج، اطلاعات افراد، موجودی انبار، مشخصات کالاها و از این نرم افزارهای فوق العاده استفاده نمایید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی اینترنتی

نرم افزار حسابداری بازرگانی

نرم افزار حسابداری بازرگانی با ابزارها و فرايندهايی كه در زير سيستم های آن تعبيه شده است، اجراي عمليات حسابداری بازرگانی برای سازمان ها و شركت هايی با فعاليت بازرگانی را در مطلوب ترين رويه ممكن فراهم می نمايد تا بهره برداران بتوانند ضمن پياده سازی فرايندها، از توانمندی های موجود در ابزار گزارش گری زير سيستم های موجود در آن، عمليات بازرگانی سازمان خود را كنترل و در راستای تدوين استراتژی های لازم جهت مديريت برنامه های آتی فعاليت شان استفاده نمايند.

نرم افزار حسابداری تولیدی

یکی از مهمترین اهداف پیاده سازی نرم افزار ERP یکپارچگی فرآیندی بخش های مختلف سازمان و محاسبه بهای تمام شده تولید محصول و یا خدمات می باشد مدیریت تولید و محاسبه هزینه های آن در شرکت های تولیدی و یا در سازمانها از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد. Erp یک راه حل مبتنی بر فناوری اطلاعات است که منابع سازمان را توسط یک سیستم به هم پیوسته به سرعت ، دقت و کیفیت بالا در کنترل مدیران سطوح مختلف سازمان قرار میدهد تا بطور مناسب فرآیند برنامه ریزی و عملیات سازمان را مدیریت نمایند. برای تولید شما روش های مختلفی مانند تولید انبوه، تولید دستی، تولید مستمر، تولید تک محصولی و غیره را باید برنامه ریزی کنید. سیستم برنامه ریزی تولید می تواند با کنترل انواع روش های تولید به شما در ایجاد یک برنامه ریزی منابع سازمانی و یکپارچه سازی آن کمک کند.

برنامه ریزی تولید برای سازمان و شرکت ها به عنوان ستون فقرات فرآیند تولید عمل می کند. هدف از بهره مندی از نرم افزار حسابداری تولید کاهش زمان و هزینه های پرداخت شده توسط شما خواهد بود. علاوه بر این با یک سیستم برنامه ریزی تولید می توانید فرایند تولید را به خوبی مدیریت کرده و گزارش های انحرافی را دریافت کنید. سیستم برنامه ریزی تولید به شما کمک کرده تا فرمول های ساخت کالاهای نیمه ساخته را در اختیار داشته باشید و آن ها را ثبت کنید.

نرم افزار حسابداری انبار

واحد انبار یکی از زیر سیستم پایه در هر کسب و کاری است که نقشی استراتژیک را در کسب و کارهای فروشگاهی و تولیدی به عهده دارد. از همین رو، مدیریت بهینه و تسهیل فرایندهای انبار می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و توسعه کسب و کار به همراه داشته باشد. نرم افزار انبار یکی از زیر ساخت هایی است که به تحقق این هدف کمک می کند و استفاده از نرم افزار حسابداری انبار بیشتر از یک انتخاب به یک نیاز تبدیل شده است.

دلایلی که شما را به استفاده از نرم افزار حسابداری انبار ترغیب می کند!

فواصل موجود بین انبارها و دفاتر مجموعه ها، امکان کنترل موجودی کالاها به صورت آنلاین را با مشکلاتی مواجه ساخته است که امروزه با وجود نرم افزارهای انبارداری تا حد چشمگیری ساماندهی کالاها در شرکت ها میسر شده است. تعریف تمام کالاها در سیستم، کنترل ورود و خروج کالاهای انبار، صدور حواله های گوناگون، ارتباط یکپارچه نرم افزار انبار با سایر زیرسیستم ها مانند حسابداری و خرید و فروش و تهیه تمام گزارشات استاندارد مربوط به انبارداری که در این ماژول ارائه شده است، می تواند یک انبار پیچیده و بزرگ را مکانیزه نماید.

نرم افزار مدیریت انبار

سیستم مدیریت انبارداری وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمان هایی با ابعاد متفاوت را دارد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام می شود و ارتباط دو طرفه با نرم افزهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار می کند.

نرم افزار مدیریت انبار, نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

انبارداری مکانیزه با نرم افزار انبار و کالای پویا

نرم افزار انبارداری پویا با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک می کند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید، اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید و با استفاده از ویژگی های مشخصه شناور، سریال، بارکد و تعریف مکان فیزیکی کالا در انبارهای مختلف، زمان مورد نیاز برای دسترسی به یک کالا و یا ارائه خدمات پس از فروش یک کالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار اتوماسیون اداری پویا

نرم افزار اتوماسیون اداری آنلاین پویا, یک نرم افزار جامع تحت وب است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه ای برای سازمان ها، کسب و کارها و زیرمجموعه های آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات اداری درون سازمانی و برون سازمانی، مستندات و فرم های سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می کند.

چرا نرم افزار اتوماسیون اداری پویا

  • یک سال خدمات و پشتیبانی رایگان به همراه ارتقاء سیستم های تحت وب
  • کیفیت و امنیت اطلاعات به صورت تضمینی
  • خدمات پشتیبانی اتوماسیون اداری (نصب، آموزش و پشتیبانی رایگان) حضوری و آنلاین ارائه می شود
  • قیمت نرم افزار اتوماسیون متناسب با کیفیت محصولات و خدمات
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت منابع انسانی , نرم افزار مدیریت منابع مالی , نرم افزار حقوق و دستمزد , نرم افزار حسابداری فروش , نرم افزار حسابداری بازرگانی , نرم افزار حسابداری تولیدی , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار مدیریت انبار , نرم افزار اتوماسیون اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

قیمت نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری یکی از نرم افزارهای پرکاربرد و مهم در هر سازمانی می باشد، در واقع گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی موجب شده که کارهای حسابداری در شرکت ها از شکل سنتی فاصله گرفته و با استفاده از نرم افزارهای حسابداری به راحتی انجام پذیرند. استفاده از نرم افزارهای حسابداری باعث شده است بسیاری از کارها دقیق تر و سریع تر نسبت به روش سنتی انجام شود.
همانگونه که می دانید نرم افزارهای حسابداری مختلفی امروزه در بازار وجود دارد، اما چگونه می توان یک نرم افزار حسابداری خوب با قیمت مناسب خریداری کرد؟ باید بگوییم که قیمت هر محصولی به قابلیت های و کاربردهای آن بستگی دارد، یعنی هر چه قابلیت ها و امکانات نرم افزار حسابداری که قصد خرید آن را دارید بیشتر باشد و پشتبانی و گارانتی داشته باشد، قطعا قیمت نرم افزار حسابداری با نرم افزارهای دیگری که در بازار موجده متفاوت خواهد بود.
در نتیجه برای اطلاع بیشتر از قیمت نرم افزار حسابداری می توانید با مشاورین ما در شرکت طرح اندیشان پویا جم تماس حاصل نمایید.

نرم افزار حسابداری مالی

اکنون در حال حاضر معرفی گزارش های مالی و محاسبه ساده و آسان انواع گردش حساب در شرکت ها با استفاده از نرم افزار حسابداری مالی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در واقع شما با یک نرم افزار مناسب می توانید براحتی مقدار سرمایه و پولی را که دریافت یا پرداخت کرده اید را به صورت سازمان یافته ثبت کنید. این کار با استفاده از یک نرم افزار حسابداری مالی به راحتی برای شما امکان پذیر است.

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست

از ابزارها و نرم افزارهای کاربردی جهت مدیریت مکاتبات و مستندات در سازمان ها و شرکت ها و همچنین گردش کارها در سازمان ها، نرم افزار اتوماسیون اداری خواهد بود. این نرم افزار با تمام پرسنل ستادی و عملیاتی در ارتباط بوده و یک نرم افزار جامع و کاربرپسند است.استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری در اداره ها و سازمان های بزرگ به کاربر کمک کرده تا یک دستیار الکترونیکی با دقت بالا در کنار خود داشته باشد.

چرا باید از نرم افزار اتوماسیون اداری استفاده کنیم

نرم افزار اتوماسیون اداری یک نرم افزار کاربردی در سازمان ها و ادارات خواهد بود. به منظور حذف بسیاری از دخالت های انسانی باید از این نرم افزار استفاده کرد. دقت و سرعت بیشتری که با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری در اختیار دارید روال کار را برای شما با سرعت بالاتر و سودمندتر انجام می دهند. مدیران و مالکان سازمان ها و شرکت ها جهت مدیریت جلسات، کارها، پیام ها، گزارش کار و قرارها نیاز به استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری خواهند داشت.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد بی شک یکی از مهمترین ماژولهای نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی به شمار میآید. این سیستم در انتهای فرآیند نظام جبران خدمات قرار میگیرد. قابلیتهای این نرمافزار محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و تولید اسناد مربوط به پرداختها را بر عهده دارد.نرم افزار حقوق و دستمزد با تاکید بر امنیت مطلق و ضرب الاجل های محدود یکی از پرمخاطب ترین برنامه های نرم افزاری است. این نرم افزار راه حلی است که توسط منابع انسانی یا متخصصین حقوق و دستمزد برای مدیریت کل چرخه عملیات حقوق و دستمزد در سازمان ها ارائه شده.

نرم افزار حقوق و دستمزد

 

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

 

  • ثبت اطلاعات و سوابق کارمندان
  • مدیریت حقوق کارکنان
  • تشکیل پرونده های مالیاتی
  • سطح امنیتی بالا
  • دقت بسیار بالاذخیره سوابق پرسنل
  • واریز مستقیم حوق کارکنان

نرم افزار کارگزینی

تمامی کسب و کار ها از نقطه ی شروع تا پایان خود به منابع انسانی و جذب افراد جدید نیاز دارند. بنابراین باید اطلاعات منابع انسانی خود را جمع آوری کرده، نگهداری و مدیریت کنند. برای عملکرد بهتر امروزه تمامی این عملیات ها در نرم افزار کارگزینی انجام می شود.اهمیت استفاده از نرمافزار احکام کارگزینی برای تمامی شرکتها و سازمانهای کوچک و بزرگ، بسیار بالاست. مزایای بیشمار این نرمافزار باعث میشوند که مدیریت بهتری در بخش کارگزینی اعمال شود و دغدغههای سازمان در حوزه پرسنلی، کاهش یابد.ارائه گزارش های استاندارد, ایجاد پایگاه داده معتبر, یکپارچگی اطلاعات, کاهش خطاهای کاربری, صرفه جویی در زمان و ... از مزایای نرم افزار کارگزینی می باشد.
هر سازمانی باید سیستم کارگزینی متناسب با نوع کسب و کار و نیاز های خود انتخاب کند و گزینه های مختص آن سازمان را داشته باشد. نکته دیگر این است که سیستم کارگزینی باید قابلیت رشدی همپا با شرکت را داشته باشد. در طی زمان و بزرگ تر شدن کسب و کار نیاز های جدید را نیز بتواند تا حد زیادی مرتفع کند و نرم افزار قابلیت گسترش را داشته باشد.

سیستم های مرتبط با نرم افزار کارگزینی

امکان ایجاد ارتباط بین نرم افزار کارگزینی با نرم افزار های دیگر وجود دارد. این نرم افزار ها عباارتند از:

  1. نرم افزار حقوق و دستمزد
  2. اتوماسیون اداری
  3. نرم افزار حسابداری

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نرم افزار کارگزینی و تهیه ی آن با مشاوران طرح اندیشان پویا در ارتباط باشید.

نرم افزار وصول و مطالبات

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبهرو هستند. نرم افزار وصول و مطالبات برای شناسایی و پیگیری مطالبات سازمان و تعیین تکلیف آنها کارکرد دارد.
با اجرای نرم افزار وصول و مطالبات زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات فراهم میگردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

امکانات نرم افزار وصول و مطالبات

  • امکان ثبت اطلاعات حساب مشتری
  • قابلیت ارسال پیامک به مشتری
  • قابلیت تعریف گردش کارهای هوشمند
  • تعریف مامورین وصول مطالبات
  • قابلیت محدود کردن مشتری
  • نگهداری لیست پرونده های در جریان وصول
  • فرم مرور برای جمع بندی

نرم افزار وصول و مطالبات

 

معرفی نرم افزار انبار تعدادی

 

نرمافزار انبار تعدادی پویا با هدف مدیریت نگهداشت دقیق کالاها از نظر تعدادی و بهمنظور تسهیل و افزایش دقت و سرعت عملیات انبارداری با رابط کاربری ساده طراحی و پیادهسازی شده است. با این نرمافزار میتوان تمامی عملیات انبارداری را که قبلاً با رسید و حواله و کاردکس کاغذی انجام میگرفت، طبق آخرین استانداردهای موجود مکانیزه کرد. نرم افزار انبار تعدادی امکان شناسایی و نمایش موجودی کالاها را از طریق شماره سفارش و ردیابی در انبار را به تفکیک ارایه میدهد.

ویژگی ها نرم افزار انبار تعدادی

کنترل و مدیریت صحیح موجودی کالاها با استفاده از نرم افزار انبار تعدادی و در قالب کاردکس های کالایی امکان پذیر می گردد. نرم افزار انبار تعدادی پویا، به عنوان یکی از ماژول های انبارگردانی می باشد که امکان صورت برداری از کالای موجود در انبار، تعریف بدون محدودیت انبارها و تفکیک آنها، طبقه بندی و گروه بندی کالاها، میزان سفارشات انجام شده و ارزیابی موجودی کالا را فراهم می نماید.


نرم افزار انبارداری

نرم افزار انبارداری میزان نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست. با کمک این نرم افزار انبارداری شما می توانید بدون نیاز به دانش انبارداری، امور مربوط به انبارداری خود را انجام دهید و رسید ورود کالا به انبار و خروج کالا از انبار صادر کنید.

انبارداری مکانیزه با نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حسابداری انبار پویا با امکانات منحصر به فردی که در اختیار دارد، به شما کمک میکند تا به صورت آفلاین و آنلاین و در هر زمان و مکان به مدیریت انبار خود بپردازید، از میزان و تعداد کالاها آگاه شوید، اخطارهای هوشمند در رابطه با مواد فاسد شدنی و یا اتمام موجودی کالاها دریافت کنید و اسناد حسابداری انبار را به صورت خودکار تولید کنید.

نرم افزار حسابداری انبار
امکانات نرم افزار حسابداری انبار

 

  • اختصاص سريال به کالاهای رسید شده و ردیابی کالا بر اساس شماره سریال

  • امكان استفاده از كارتابل بررسی درخواست و مشاهده موجودی کالا در انبار در زمان تایید

  • امكان تهیه و صدور سند خودکار حسابداری انبار بر اساس موجودیتهای کالا، گروه کالا، نوع رسید و حواله و به سیستم مالی

  • امكان ثبت و نگهداری نتايج بازرسی كالاهای خریداری شده

  • با بهره گیری از امکانات نرمافزار انبار و حسابداری انبارپویا، اطلاع رسانی شفاف و به موقع از وضعیت و محل نگهداری کالاها و برنامهریزی برای کاهش هزینه های نگهداری آنها از مهمترین ارزشهای افزوده برای سازمانها پس از عملیاتی کردن نرم افزار انبار خواهد بود.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم افزار حسابداری مالی, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار اتوماسیون اداری, نرم افزارحسابداری انبار, نرم افزار انبار داری, نرم افزار کارگزینی, نرم افزار انبار تعدادی, نرم افزار حسابداری ارزی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

مدیریت انبار

در این روزهای پررونق تجارت الکترونیک و رقابت جهانی، لجستیک، به معنای واقعی کلمه، چیزی است که باعث میشود دنیای ما به گردش درآید. این امر فشار زیادی بر سیستمهای حملونقل و نیز عملیات انبارداری وارد میکند؛ بنابراین، مدیریت انبار به بهترین شکل ممکن، برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز امری ضروری است.
مدیریت انبار عملیاتی است که انبار شما را سازماندهی و کنترل میکند و اطمینان حاصل میکند که فرایند مدیریت موجودی انبار، نگهداری، چیدن محصولات و بستهبندی و حملونقل کالاها به بهترین شکل ممکن اجرا میشود.

نرم افزار حسابداری انبار

انبارها از اصلیترین بخشها در واحدهای تولیدی، بازرگانی و خدماتی هستند و نرم افزار حسابداری انبار ابزار مهم مکانیزه کردن فرآیندهای این اجزای کسب و کار است. از جایی که موجودی انبارها را بخش بزرگی از داراییهای یک سازمان میدانیم، حسابداری انبار، تنها راهکار موثر برای حفظ و نگهداری این سرمایههاست.
حسابداری انبار به مجموعهای از فرآیندهای حسابداری گفته میشود که موجودی انبار را مشخص میکند. در حسابداریانبار مبلغی از موجودی انبار مشخص میشود و منظور از موجودی انبار، الزاما تعداد و میزان محصولات و مواد اولیه موجود در انبار نیست.
نرم افزار حسابداری انبار ( Store Accounting Software ) ابزاری است که عملیاتها و فرآیندهای تعیین ارزش مالی و موجودی انبار را تعیین میکند. با پیش آمدن حسابداری انبار مفهوم انبارگردانی نیز به عنوان عملیات اصلی این نوع حسابداری به میان میآید که در پایان هر دوره مالی انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار حسابداری انبار

  • امکان تعریف انواع انبار
  • امکان صدور اسناد انباری
  • امکان ارتباط ب نرم افزار خرید و فروش
  • امکان ارتباط با نرم افزارهای حسابداری
  • و ...

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار اتوماسیون ادری

شما به عنوان یک مدیر، علاقهمندید که بتوانید سرعت انجام کارهای جاری و روزمره را در سازمان خود بالا ببرید. اما واقعیت این است که معمولا زمان زیادی صرف انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواستها و نامهها میشود. یکی از بهترین راههای افزایش بهرهوری در سازمان استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرآیندها است.
سیستم اتوماسیون اداری، نوعی سیستم اطلاعاتی مبتنی بر کامپیوتر است که وظیفه جمعآوری، ذخیره مستندات، پیامهای الکترونیک و سایر فرمهای ارتباط اداری را بین افراد، گروههای کاری و سازمانها بر عهده دارد.
نرم افزار اتوماسیون اداری یکی از نرم افزار های محبوب در سراسر دنیاست که به صورت آنلاین و آفلاین در انواع مختلف کسب و کارها استفاده می شوداز نرم افزار اتوماسیون اداری برای ثبت ، نگهداری، جستجو و به اشتراک گذاری مکاتبات درون و بیرون سازمان ، مستندات اداری ، فرم ها و گردش فرمها با حذف کامل مکاتبات کاغذی استفاده می شود.

مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری

  • امنیت بالا
  • پیگیری آسان مکاتبات اداری
  • سرعت و امنیت بیشتر ثبت، دسته بندی و گردش اطلاعات
  • کاهش منابع مالی و انسانی
  • رضایت ارباب رجوع و شرکت های همکار
  • نگهداری و دسترسی به اطلاعات کارها و ارتباطات گذشته
  • مدیریت بهتر و سریعتر کارکنان
  • مدیریت و سنجش حرفه ای فرآیند های کاری و چرخه کاری
  • کمک به حفظ محیط زیست (از طریق کاهش مصرف کاغذ)
  • و ...

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار دریافت و پرداخت

کنترل چک های دریافتی و پرداختی همیشه یکی از دغدغه های صاحبین کسب و کار بوده است، هرچه تعداد تراکنش ها افزایش یابد کنترل آن ها سخت تر می شود. یکی از ابزارهای مناسب جهت کنترل این چک ها نرم افزار دریافت و پرداخت می باشد.
نرم افزار خزانه داری به نام های دیگر مانند نرم افزار دریافت پرداخت و همچنین سیستم خزانه داری هم مشهور است و قابلیت این را دارد که کنترل وضعیت وجوه نقد و همچنین انواع اسناد دریافتی و پرداختی را بر عهده بگیرد و این به معنای مکانیزه کردن کامل سیکل دریافت و پرداخت است.
نرم افزار دریافت و پرداخت، سیستمی کاملاً مشخص برای دریافت و پرداخت هایی که در شرکت صورت می گیرد، می باشد که در این نرم افزار انواع دریافت ها چه به صورت نقد، چک ، دریافت از حساب ... و انواع پرداخت ها بصورت نقد، چک، پرداخت از حساب و ... ثبت می گردد.

امکانات نرم افزار خزانه داری

  • امکان تعريف انواع چک، شعب بانکي، حساب بانکي، درآمد و هزينه، طرف حسابهای مختلف و ...
  • امکان تعریف چند صندوق و تعریف سطح دسترسی برای هر کدام
  • ارزیابی سریع و بادقت تعدیل مالیات حقوق و دستمزد به طور ماهیانه یا سالانه
  • امکان تشخیص مغایرت به طور خودکار و دستی و مطابق با مبلغ، شماره و تاریخ
  • امکان تنظيم هشدار جهت موعد اسناد دريافتي و پرداختي با امکان تعيين بازه زماني
  • امکان اعلام موجودی بانک و صندوق زمان ثبت سند به منظور افزایش دقت

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار حقوق و دستمزد

محاسبه دستی حقوق پرسنل مانند هر محاسبه سنتی دیگر، دارای اشکالات بسیاری است. اما استفاده از یک سیستم حقوق و دستمزد، تمام محاسبات را خودکار کرده و خطاها و اشتباهات انسانی را حذف میکند. نرم افزار حقوق و دستمزد، نرمافزاری است که محاسبه حقوق و نحوه پرداختها و کسورات به کارکنان را مدیریت میکند.
نرمافزارهای حقوق و دستمزد با بهکارگیری اطلاعات کامل کارکنان و بهوسیله علم حسابداری تمامی محاسبات مربوط به دستمزد، مزایا، مالیات، بیمه، سوابق، نحوه کارکرد و... را انجام داده و نتیجه را در قالب یک فیش حقوقی تحویل کاربر میدهد.

ویژگی های نرم افزار حقوق و دستمزد

  • دقت بسیار بالا
  • مدیریت حقوق کارمندان
  • امنیت بسیار بالای اطلاعات
  • محاسبه خودکار مالیات ها
  • تشکیل دادن پروندههای مالیاتی
  • واریز دستمزد بهحساب کارمند
  • برسی بازدهی کارکنان شرکت

ثبت دقیق تمامی اطلاعات و سوابق کارکنان شرکت

در هنگام خرید نرم افزار حقوق و دستمزد بهتر است ابتدا به امنیت و امکان رمزگذاری نرمافزار دقت کنید همچنین مطابقت نرمافزار با کسبوکار شما نیز بسیار مهم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

 


:: برچسب‌ها: مدیریت انبار , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار اتوماسیون ادری , نرم افزار دریافت و پرداخت , نرم افزار حقوق و دستمزد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد