نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حسابداری پویا

با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است. طرح اندیشان پویا با ارائه نرم افزار حسابداری در کنار شماست تا به سادگی اما حرفه ای امور حسابداری کسب وکارتان را مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری پویا ویژه کسب وکارهای متوسط و کوچک به شما کمک می کند، از هر زمان و مکانی امور مالی خود را مدیریت کنید.

چرا نرم افزار مالی یکپارچه پویا؟

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و نرخ بسیار مناسبی باشد، نرم افزار حسابداری پویا دقیقا همان چیزی است که میخواهید.

  • تسهیل دسترسی به اطلاعات
  • تهیه گزارش های دقیق، سریع و یکپارچه
  • سرعت بخشیدن به عملیات
  • طراحی اختصاصی براساس نیاز مشتری
  • تهیه گزارش های دلخواه

نرم افزار حسابداری پویا

قیمت نرم افزار حسابداری پویا

با پیشرفت و بزرگ شدن هر کسب و کاری، محاسبه سود و زیان و ثبت تراکنش ها و به طور کلی عملیات های حسابداری سخت تر خواهند شد و انجام و محاسبه آنها به روش سنتی دشوار خواهد بود. در اینجا نرم افزارهای حسابداری به کمک صاحبان مشاغل خواهند آمد. به همین دلیل است که بسیاری از این افراد به دنبال خرید نرم افزار حسابداری پویا هستند. قیمت نرم افزار حسابداری پویا بسته به نوع و امکانات نرم افزاری که انتخاب می کنید متفاوت است و از این قیمت ها می توانید با تماس با کارشناسان ما در طرح اندیشان پویا اطلاع پیدا کنید.

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار انبار تعدادی پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

امکانات نرم افزار مدیریت انبارداری پویا

در نرم افزار مدیریت انبارداری پویا امکانات متعددی قرار داده شده، هدف از ایجاد امکانات علاوه بر گسترش نرم افزار، پوشش فرآیندهای متفاوتی است که در انبار و گردش کالاها انجام می پذیرد تا از حجم کارهای کاربران کاسته شود و بتوانند نظارت و کنترل بیشتری روی انبار و کالاها داشته باشند. عمده ترین ویژگی های این سیستم به شرح زیر است:

  • امکان قیمت گذاری موجودی کالای انبار در زمان های دلخواه
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا
  • امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک
  • امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزارمدیریت منابع انسانی، سیستمی است که با استفاده از آن می توان نیروهای انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان به صورت دقیق مدیریت کرد. سیستم منابع انسانی در واقع بستری است که کارمندان بدون هیچ دغدغه ای ، استعدادهای خود را به کار بگیرند، در ضمن مدیران نیز می توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

یک نرم افزار منابع انسانی، با کارایی و قابلت خود می تواند تمام نیازهای مدیران منابع انسانی برآورده کنند و از طرفی کارکنان را نیز دریافته و برای افزایش رفاه حال آن ها متدهای متعددی دارد. به این شکل کارکنان از محیط و شرایط کاری خود احساس رضایت کرده و درست در جایی مشغول به فعالیت می شوند که به نیازهای روانی آن ها، درست به اندازه نیازهای مالیشان اهمیت می دهند.

هدف استفاده از نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار HRM فرایند گزینش و استخدام کارمندان را با حذف کاغذبازی ها و با سرعت و دقت بیشتری انجام می دهد در نتیجه با درک استعداد آن ها، افراد را در پست های مناسب خودشان قرار می دهد. در بستر این سیستم، آموزش های اولیه به نیروی کار تازه وارد و آموزش های تکمیلی به نیروهای قدیمی ارائه و ارزیابی می گردد. کارمندان به کمک نرم افزار جامع منابع انسانی می توانند با مدیران خود تعامل نزدیکی داشته باشند، بدون اینکه حضوری در دفتر آنها حضوریابند.قیمت نرم افزراهای مدیریت منابع انسانی با توجه به دارا بودن امکانات و قابلیت هایشان متفاوت است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

بهترین نرم افزارهای برنامه دنیا در سال 2022 حضور نرم افزار شگفت انگیزی را میان خود احساس می کنند. شرکت های نرم افزاری غول های جهان، سیستم های ERP خود را دائما آپدیت می کنند و سعی دارند از هر لحاظ ارائه جدیدترین و به روزترین امکانات و قابلیت ها موقعیت پیش رو خود را در بازار جهانی حفظ کنند، همچنین در رویکردهای نوین در استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی با مفهوم تحول دیجیتال پیوند خورده و هر روزه سعی می کنند استقرار و پیاده سازی ERP را برای همه کسب و کارها ساده تر نماید.

بخش اصلی رقابت فعلی در نرم افزارهای ERP اکنون متمرکز بر حوزه سیستم های مناسب برای مجموعه های SME شکل گرفته است. ERP های سریع و ساده و سبکی که تجربه استفاده از بهروش ها و استانداردهای بین المللی را برای همه کسب و کارها ممکن می سازد. از طرفی رشد و پیشرفت در حوزه فناوری های جدیدی همچون AI هوش مصنوعی، بلاکچین و داده کاوی، زمین بازی جدیدی را در این حوزه از نرم افزارهای سازمانی تعریف کرده است.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می باشد که تمامی پروسه های درون سازمانی و برون سازمانی از تامین کنندگان تا مشتریان را شامل می شود که بخشی از نرم افزار erp است. چرخه سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل کلیه عملیات مرتبط با زنجیره تامین می باشد.

نرم افزار زنجیره تامین پویا به طیف وسیعی از ابزارهای طراحی شده برای کنترل فرآیندهای کسب و کار، انجام معاملات زنجیره ارزش و مدیریت روابط تامین کنندگان دارد. در حالی که قابلیت های متعددی در این سیستم هاوجود دارد.

ویژگی های نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

  • برنامه ریزی زنجیره تامین
  • مدیریت موجودی
  • مدیریت انبار
  • مدیریت موجودی
  • منابع استراتژیک

در نرم افزار زنجیره تامین پویا سافت می توانید تمامی امکانات مورد نیاز از جمله قابلیت انبار و کالا، قراردادهای خرید، ارزیابی تامین کنندگان، توزین و باسکول، حمل و نقل، سفارشات و خرید خارجی، برنامه ریزی خرید و تدارکات و بسیاری دیگر از قابلیت های را مشاهده کنید.

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

نرم افزار برنامه ریزی تولید

در واژه نامه کسب کار، برنامه تولید این طور تعریف شده است: مدیریت فرایند ها در یک کسب وکار تولیدی به گونه ای که تمام منابع درگیر در عملیات تولید مانند کارکنان، مواد اولیه، دستگاه ها و در هر زمان، آماده تولید محصول نهایی باشند.

نرم افزار برنامه ریزی تولید به شما کمک می کند تا: زمان تولید را به کم ترین مقدار برسانید، هزینه بهبود جریان های کاری را بکاهید، از زمان انتظار بین دو عملیات تولید کم کنید و اثربخشی فرایندهای انبار، دستگاه ها و در نهایت کارخانه را بهتر کنید.

مزایای نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • برنامه ریزی دقیق برای افزایش بهروری
  • برنامه ریزی منابع
  • گزارشگیری دقیق

استفاده بهینه از منابع تولید و تخصیص مناسب منابع به نیازهای تولید، موجب افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه ها می شود. پایش آنی منابع انسانی و مواد اولیه و نیز اطلاع از وضعیت تجهیزات و ماشین آلات و ، به مدیران کمک می کند تا برای بهینه سازی خطوط تولید خود، به صورت دقیق و کارآمد برنامه ریزی کنند.

دلایل نیاز به استفاده از نرم افزار برنامه ریزی تولید

  • سازماندهی بهتر
  • کاهش هزینه ها
  • افزایش پشتیبانی مشتری
  • ردیابی موجودی کارامد

نرم افزار برنامه ریزی تولید

برنامه ریزی برای تولیدی کارآمد بسیار مهم است و در نرم افزار برنامه ریزی تولید، ابزار لازم برای این کار در نظر گرفته شده است. یکی از بهترین نتایج به کارگیری چنین سیستمی در سازمان، انجام شدن به هنگام سفارش های مشتریان کسب و کار است. چنانچه مقدار موجودی مواد، در دسترس بودن ایستگاه های کاری یا برنامه کاری کارکنانتان را ندانید قطعاً نخواهید توانست مشتریانتان را راضی نگه دارید. جهت دریافت دمو نرم افزار برنامه ریزی تولید با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار حسابداری، قیمت نرم افزار حسابداری، نرم افزار انبار تعدادی، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار مدیریت منابع انسانی، نرم افزار برنامه ریزی منابع سازی، نرم افزار برنامه ریزی تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

آنچه در شغل حسابداری خیلی مهم است ، نظم دادن به امور مالی و حساب و دقیق اعداد و ارقام مالی کسب و کار است.در واقع وظیفه یک حسابدار جمع آوری و ثبت و خلاصه کردن اطلاعات، طبقه بندی اطلاعات و تهیه گزارش ها و صورت های مالی است.آنچه برای حسابداران اهمیت دارد درآمد این حرفه در ایران و خارج از کشور است .درآمد شغل حسابداری متناسب با خصوصی یا دولتی بودن هر سازمان تفاوت دارد

همانطور که بیان کردیم ثبت اسناد مربوط به دریافت ها و پرداخت های مالی، هزینه و درآمد، و کنترل حساب سود و زیان، ثبت درآمدها، ارائه گزارش ها، ثبت اسناد حقوق و دستمزد، ثبت اسناد فروش، ثبت ورود و خروج کالاها از انبار و . . . برخی از وظایفی هستند که یک حسابدار بر عهده دارد.

امل توجه به سخت بودن حرفه حسابداری و گاهی اشتباه شدن در حساب ها، تهیه یک نرم افزار حسابداری ضروری است، امروزه نرم افزارهای حسابداری زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی دارند و معمولا براساس خواسته سازمان ها و کارخانه و شرکت های مختلفی نوشته شده اند، نرم افزار حسابداری پویاسافت نیز کی از بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری است که هم اکنون در بازار موجود می باشد، این نرم افزار براساس نوع کسب و کار شما امکانات و قابلیت های خاص همان شغل را دارا می باشد، در نتیجه کافی است که شما در هنگام خرید نرم افزار نوع کسب و کار خود را بیان نمایید،قیمت نرم افزار حسابداری پویا نیز براساس امکانات و قابلیت هایش تعیین شده است، بنابراین نسبت به قیمت سایر برندهای نرم افزاری مناسب می باشد.

قیمت نرم افزار حسابداری

اهیمت یک نرم افزار حسابداری خوب

در نرم افزارهای حسابداری کلیه اسناد موجود در نرم افزارهای دیگر سازمان مانند نرم افزار فروش، نرم افزار خزانه داری، انبار، حقوق و دریافت میگردد و به عنوان یک حلقه ارتباطی و انتهایی بین تمامی عملیات مالی در سازمان محسوب میشود و میتواند عملکرد واحدهای دیگر را در سازمان آنالیز نماید پس باید دقت داشت که اگر قرار است نرم افزار حسابداری به کار گرفته شود واحدهای دیگر موظفاند که دادههای درستی را در سیستم خود وارد نمایند.لازم است نرم افزاری که در سازمان مورد استفاده قرار میگیرد مورد تایید سازمان امور مالیاتی باشد و برای این کار ممیز مالیاتی باید درستی آن را تایید نماید.

صاحبان سازمانها باید به این موضوع توجه داشته باشند که چه نرم افزاری متناسب با سیستم آنها میباشد و پاسخگوی نیاز آنها است چراکه این نرم افزار قرار است یک ابزار جهت گردآوری اطلاعات سازمان باشد و در نهایت گزارشات معتبری را به سازمان ارائه دهد. به همین دلیل باید نرم افزاری انتخاب شود که تا مدتها کارا باشد و نیاز به جایگزین نداشته باشد چرا که ثبت دادههای یک سازمان در نرم افزار کاری زمان بر است.

راهکارهای مالیاتی توسط نرم افزار وصول و مطالبات

راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم میکند. کنترلهای لازم برای دریافت چک از مشتریان برای پیشگیری از عدم وصول اسناد ایجاد میکند. افزونبراین؛ میتوان بر اقلام دریافتی از مشتریان را که در ازای اسناد وصول نشده است، ردیابی و گزارشگیری کرد.

وجود ابزاری در راهکارهای مالی که بتوان توسط آن از ابتدای دریافت اسناد کنترل مناسبی بر روی پیگیری اعتبار سنجی مشتریان انجام شود و از وصول مطالبات به موقع آنها اطمینان خاطر حاصل شود، بسیار حائز اهمیت است. همچنین باید بتوان توسط این ابزار سایر مطالبات غیر اسنادی از مشتریان را نیز مدیریت کرد.

نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمعآوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم میسازد.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

هدف تمامی شرکتها خصوصا شرکتهای تولیدی، رسیدن به حداکثر سود و موفقیت در کسب و کار و پیشی گرفتن از رقبا میباشد. نرم افزار مدیریت تولید دسته ای از نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی یا(ERPاست که توسط شرکت هایی که محصولات خود را تولید می کنند استفاده می شود. این نرم افزار به شرکت ها کمک می کند تا تولید کالاهای خود را ردیابی، مدیریت و سازماندهی کنند.

وظایف نرم افزار برنامه ریزی تولید

این نرم افزار تمام فرایند برنامه ریزی تولید، از برآورد اولیه تولید، نمودار فرایندهای عملیات و برنامهریزی مواد موردنیاز و تعریف BOM را با یکبار تعریف بهطور خودکار پیش میبرد و زمان و انرژی شما را برای مدیریت اثربخش سایر مراحل تولید حفظ میکند. مدیریت برنامه ریزی تولید در نرم افزار برنامه ریزی مواد مور تولید پویا بهسادگی انجام میشود.

نرم افزار برنامه ریزی تولید

امکانات سیستم برنامه ریزی تولید

  • فرمول های ساخت کالاهای نیمه ساخته محصولات را ثبت و نگهداری کنید.
  • برنامه ریزی تولید کالاهای نیمه ساخته و محصول را در بازه های زمانی مختلف مدیریت کنید.
  • برنامه ریزی مواد اولیه مورد نیاز و تغذیه خطوط تولیدی و موجودی مواد پای کار را مدیریت کنید.
  • موجودی مواد اولیه حساس و دارای تاریخ انقضاء و چگونگی استفاده صحیح از آنها را مدیریت کنید.
  • ردیابی مواد اولیه و کنترل بچ های تولیدی را به سادگی مدیریت کنید.
  • و ....

سیستم مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستمهای دستی یا کاردکس انبار انجام میگرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود بهصورت خودکار و با قابلیتهای بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد.

معرفی امکانات سیستم مدیریت انبار

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها است. سیستم تامین کنندگان و انبار پویا، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و حساب تامین کنندگان، مدیریت انبار را برای شما تسهیل میبخشد. عمدهترین ویژگیهای این سیستم به شرح زیر است:

  • امکان قیمتگذاری موجودی کالای انبار در زمانهای دلخواه و به روش میانگین موزون
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امکان انبارگردانی
  • امکان تعیین نقطه سفارش کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار و کالای قابل فروش
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی و بیمه در فاکتور خرید خدمات
  • نگهداری تصویر کالا
  • امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا از طریق پیامک
  • امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

عدم استعلام کالا، عدم امتیاز بندی و تعریف تامین کنندگان و ردیابی عملیات از مشکلاتی می باشد که بخش خرید در شرکت ها (مخصوصا شرکتهای تولیدی) با آنها مواجه هستند. برای رفع این نوع مشکلات لازم است که مدیران از نرم افزاری قدرتمند جهت صدور اسناد درخواست خرید و تدارکات، تعریف فرآیند ها و رهگیری محصولات استفاده کنند.

نرم افزار خرید و تدارکات جهت ثبت و ردیابی فرایند خرید سازمان به صورت خودکار بر اساس چارچوب آییننامه معاملات خرید دولتی یا آییننامه معاملات شرکتها طراحی شده است. این نرم افزار قابلیت ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیشفاکتور، تأمین اعتبار، مناقصات و را دارا است.

مزایا و ویژگی های نرم افزار خرید و تدارکات

نرم افزار مدیریت خرید مزایای زیادی را برای کسب و کارها فراهم میکند. یک مزیت آن این است که این نرم افزار موجودی شرکت را ردیابی میکند و زمانی که سهام به سطح معینی رسید به طور خودکار سفارشات را تولید می کند. دیگر نیاز نیست کسی آن سطوح را به صورت دستی بررسی کند، زیرا این کار برای آنها انجام می شود و بنابراین از تمام شدن سطح موجودی اقلام حیاتی جلوگیری می کند.

  • قابلیت صدور اتوماتیک سفارش خرید
  • دریافت گزارشات مورد نیاز از سیستم
  • امکان کنترل میزان موجودی انبار
  • امکان ثبت و تایید درخواست خرید کالا
  • امکان صدور اتوماتیک رسید انبار برای

نرم افزار انباداری

نرم افزار انبار تعدادی

اطلاعات از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهمترین موضوعاتی است که معمولاً مورد توجه سازمانها قرار میگیرد. داشتن یک سیستم انبار دقیق و کارآمد میتواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیمگیریهای لازم را اتخاذ نمایند. انواع نرم افزار انبارداری به منظور مدیریت هر چه بهتر موجودی شرکتهای بازرگانی و تجاری مختلف وجود دارند که به پیشبرد اهداف لجستیک این سازمانها کمک زیادی میکنند.

نرم افزار انبارداری که به آن سیستم مدیریت انبار (WMS) نیز گفته میشود، یک برنامه نرم افزاری است که به کنترل و مدیریت عملیات روزمره در یک انبار کمک میکند. نرم افزار WMS برداشت و ارسال سفارشات را بهینه میکند.یک نرم افزار انبار تعدادی شامل فرآیندهایی است که به هر سازمان بازرگانی اجازه میدهد تا مدیریت انبار خود را از زمانی که یک کالا به آن وارد میشود تا زمان خروج آن را ثبت و کنترل کند.

مزایای استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

  • کنترل مدیریت موجودی
  • بهروری شرکت
  • خدمات و پیگیری مشتری
  • بازگشت سریع تر سرمایه

به طور کلی بهترین نرم افزار انبارداری، نرم افزاری انبار تعدادی می باشد که به بهترین شکل ممکن نیاز های مدیریت انبار با به خوبی پاسخگو باشد ، همیشه و در همه حوزه کاری ، مشتریان حرف اول را در تجارت موفق می زنند و این موضوع بدین معنا است که تامین خواسته های مشتری برای کارفرما باید در اولویت قرار بگیرد



:: برچسب‌ها: قیمت بهترین نرم افزار حسابداری, نرم افزار برنامه ریزی تولید, نرم افزار وصول و مطالبات, نرم افزار خرید و تدارکات, نرم افزار مدریت انبار, نرم افزار انبار تعدادی, سیستم حسابداری, سیستم مدیریت تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار power bi چیست؟

نرم افزار Microsoft Power BI، یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب و کار است که ابزارهایی را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تجسم و به اشتراک گذاری داده ها را فراهم می کند. قابلیت های متنوع این نرم افزار، به شما کمک می کند تا بتوانید داده های گسترده و حجیم خود را به راحتی تحلیل و بررسی کرده و نتایج آن را در اختیار سایر افراد قرار دهید.

نرم افزار power bi مناسب چه کسانی است؟

پاور بی آی، نوعی ابزار برای سرویس BI محسوب می شود که با استفاده از آن، کارمندان می توانند داده ها را تجزیه و تحلیل کنند؛ ولی با این حال، این نرم افزار بیشتر به کار تحلیلگران داده ها و متخصصان هوش تجاری می آید. چرا که این افراد معمولاً وظیفه پدید آوردن مدل های داده مختلف را دارند (قبل از آن که گزارش های مختلف بر اساس مدل های داده یک شرکت، ایجاد شده و در سراسر سازمان منتشر شود).

نرم افزار power bi با گزارش ها و پیش بینی های ایجاد شده برای کمک به فروش و بازاریابی، توسط اعضا و مدیران دپارتمان ها و واحدها استفاده می شود و در عین حال، داده هایی را نیز در مورد پیشرفت دپارتمان و یا کارمندان در جهت دستیابی به اهداف نیز به مدیریت ارائه می دهد.

نرم افزار power bi

نرم افزار حقوق و دستمزد

در نرم افزار حقوق و دستمزد پویا کاربر می تواند اطلاعات پرسنل را در سیستم ثبت کرده، اسناد و مدارک پرسنل را پیوست کرده و سپس برای پرسنل با توجه به نوع استخدام آن ها حکم پرسنلی ثبت نموده و میزان حقوق و مزایای پرسنل را مشخص نماید. پس از ثبت احکام پرسنلی می توان کارکرد ماه پرسنل را در سیستم ثبت نموده و برای پرسنل محاسبه حقوق و محاسبه بین ماه انجام داد.

مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد پویا

این نرم افزار برای محاسبه و چاپ فیش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا و کسورات تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، کسر کار، ماموریت و ... به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد.

توسط این نرم افزار می توان لیست بیمه ماهانه کارکنان را به همراه کارگاه ها و ریز کارکرد لیست بیمه را مدیریت کرد و فایل های دیسکت بیمه مربوط به سازمان تامین اجتماعی را در فرمت های .dbf و .txt تهیه کرد.

با این نرم افزار می توان لیست مالیات ماهانه کارکنان را به همراه کارفرمایان و ریز کارکرد لیست مالیات را مدیریت کرد و فایل های دیسکت مالیات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور را در 3 فایل WP، WK و WH تهیه کرد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار مدیریت انبارداری پویا، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می گرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با قابلیت های بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد. هدف اصلی شرکت طرح اندیشان پویا از تولید نرم افزار انبارداری ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

مزایای استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

از جمله مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت انبارداری می توان موارد زیر دانست:

  • کنترل ورودی های انبار
  • کنترل خروجی های انبار
  • مدیریت درخواست های خرید و مصرف اقلام کالایی
  • استفاده از تکنولوژی های کنترل گردش اقلام کالایی در انبارها مانند دستگاه های بارکدخوان ، RFID و
  • کنترل نقطه سفارش اقلام
  • کنترل میزان سفارش اقلام

نرم افزار وصول و مطالبات پویا

مدیریت و نظارت بر وصول و مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمان ها با آن روبه رو هستند. نرم افزار وصول مطالبات پویا می تواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پرونده های معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینه های زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با اجرای این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول و مطالبات فراهم می گردد و در پی آن سرعت جریان پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می کند.

مزایا نرم افزار وصول و مطالبات پویا

  • تعیین تکلیف بدهکاران به سازمان و تخصیص جریان وصول به مأمورین وصول
  • آمار و لیست پرونده های وصول در دست اقدام
  • شناسایی هزینه های وصول و ثبت سند مالی آن
  • اتصال و یکپارچگی با سیستم حسابداری سیاق

نرم افزار وصول و مطالبات

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

با تصویب قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان کلیه شرکت ها ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان گردیدند. ما در شرکت نرم افزاری پویا سافت با ساخت نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی که سامانه ای جدید در جهت ثبت مکانیزه صورت معامالات فعالان اقتصادی است، کمک به مودیان مالیاتی در جهت ثبت و ارسال مکانیزه صورت معاملات مربوطه می کنیم.

خرده فروشی ها و واحدهای صنفی که به طور مستقیم، با مصرف کننده نهایی در ارتباط بوده، علاوه بر ارسال صورت حساب الکترونیکی، موظف بوده تا پایانه های فروشگاهی خود، اعم از دستگاه کارتخوان بانکی (pos) و درگاه پرداخت الکترونیکی خود را در سامانه مودیان مالیاتی ، ثبت و به این سامانه، متصل نمایند.

چرا ارسال فاکتور در سامانه مودیان الزامی گردید؟

دلیل اینکه سازمان امور مالیاتی اهمیت زیادی در خصوص الزام ارسال فاکتور در سامانه مودیان قائل گردیده است این می باشد که جلوی فاکتور های صوری و شرکت های کاغذی که باعث ایجاد اعتبار ارزش افزوده واهی میگردد گرفته شود. سازمان امور مالیاتی با ارائه راهکار سامانه مودیان قدمی بزرگی در راستای جلوگیری از این مورد معاملات فرار مالیاتی را اتخاذ نموده است.

نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی

چرا از نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی پویا برای ارسال صورت حساب الکترونیک به سامانه مودیان استفاده کنیم؟

  1. نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی محدودیتی در ارسال فاکتور به سامانه مودیان ندارد.
  2. به راحتی فایل اکسل فاکتورهای فروش خود را ایمپورت کنید
  3. استعلام وضعیت فاکتورها بدون مراجعه به پنل سامانه مودیان
  4. کاملترین پشتیبانی از الگوهای صورت حساب سامانه مودیان
  5. به روز رسانی، آموزش و پشتیبانی رایگان


:: برچسب‌ها: نرم افزار power bi، نرم افزار حقوق و دستمزد، قیمت نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار مدیریت انبارداری، قیمت نرم افزار انبارداری تعدادی، نرم افزار وصول مطالبات، نرم افزار واسط سامانه مودیان مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار انبارداری

واحد انبار یکی دیگر از چهار زیر سیستم پایه در هر کسبوکاری است که نقشی استراتژیک را در کسبوکارهای فروشگاهی و تولیدی به عهده دارد. اطلاعات از وضعیت و موجودی کالا یکی از مهمترین موضوعاتی است که معمولاً موردتوجه سازمانها قرار میگیرد. داشتن یک نرم افزار انبارداری دقیق و کارآمد میتواند افراد را از آخرین وضعیت و موجودی کالاها باخبر نموده تا در مورد خریداری مجدد و سایر موضوعات تصمیمگیریهای لازم را اتخاذ نمایند.

سیستم انبارداری یا warehouse management system که مخفف (WMS) است، نرم افزاری است که به کنترل و مدیریت امور روزمره یک انبار کمک میکند. نرم افزار انبارداری، دریافت و تحویل کالا و اقلام را ثبت می کند، ارسال سفارشات را سازماندهی می کند و تامین مجدد موجودی را در زمان لازم مدیریت میکند.

امکانات نرم افزار انبارداری

  • معرفی کالاها از طریق فایل اکسل
  • صدور رسید کالاها از طریق فایل اکسل
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • امكان صدور همزمان اسناد مالی
  • امکان تعیین کالاهای جایگزین کالا
  • کنترل موجودی منفی کالاها در سطح انبار

نرم افزار انبارداری

دلایل نیاز به نرم افزار مدیریت انبار

یک نرم افزار انبارداری خوب، اطلاعات دقیق و بروز را در اختیار شما قرار می دهد و شناسایی اشکالات را سریع و آسان می کند و مهم تر از آن اطلاعات دیگری مانند برنامه ریزی، پیگیری بسته بندی و را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کسب و کار خود را با موفقیت، هدایت کنید.

انبار یک سازمان بصورت مستقیم بر روی تولید و مصرف و توزیع و خرید و فروش و... تاثیر چشم گیری دارد. انتخاب نرم افزار مدیریت انبارنیز امر بسیار مهم و حساسی برای یک سازمان می باشد، که مدیران باید در انتخاب نرم افزار خود هوشمندانه عمل کنند، چرا که یک نرم افزار چه در حد ثبت ورود و خروج کالا و چه در سطح پیچیده باید قابلیت انعطاف در زمینه های پوشش دهی فرایندهای انبار یک سازمان نقش مهمی را ایفا کند.

نرم افزار حسابداری انبار

همانطور که در بالا گفتیم سیستم انبار، وظیفه مدیریت گردش کالا در سازمانهایی با ابعاد متفاوت را بر عهده دارد. این سیستم به گونهای طراحی شده که از زمان درخواست کالا تا تحویل به صورت مکانیزه انجام میشود و ارتباط دوطرفه با نرم افزارهای جانبی نظیر مدیریت اموال و خرید و تدارکات را برقرار میکند.
نرم افزار حسابداری انبار آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری یا انبارداری، کارهای مربوط به حسابهای خود و انبارگردانی را انجام داده و فاکتور فروش صادر نمایید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد.

ریالی کردن انبار به معنای محاسبه قیمت تمام شده و خروج کالا از انبار است. ریالی کردن یا حسابداری انبار ارتباطی به مبلغ فروش کالا و فاکتور فروش ندارد. عدم وجود سیستم حسابداری انبار، به معنای عدم دسترسی به سود و زیان دقیق جریان خرید و فروش کالا در طی سال است. نرم افزار حسابداری انبار این قواعد را به صورت کامل پشتیبانی میکند.
با استفاده از نرم افزار حسابداری انباردار، علاوه بر ثبت کالاهای ورودی و خروجی، شما میتوانید سریالهای هر کالا را کنترل و مدیریت نمائید و به اطلاعات موجودی کالاها در انبارها بهصورت یکپارچه و صحیح دسترسی داشته باشند.

نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار اموال چیست ؟

اموال و دارایی های ثابت از مولفه های بسیار مهم در تراز داراییها در شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی محسوب میشوند. نرم افزار دارایی ثابت باید علاوه بر مدیریت و آرشیو اطلاعات کامل مرتبط با دارایی، از فرآیند تامین، نگهداری و خروج دارایی پشتیبانی نماید.

در این نرم افزار، کلیه داراییها اعم از مشهود و نامشهود با استفاده از یک پلاک یا سریال ثبت گردیده و آن سریال به صورت برچسب روی وسیله الصاق میگردد، بنابراین در هر زمان می توان فهمید که یک وسیله در کجای سازمان واقع شده ، چه وضعیتی دارد و در چه تاریخی خریداری شده تا بر این اساس نظارت صحیح بر وضعیت این گونه داراییها به منظور جایگزینی به موقع، محاسبه استهلاک و .. مقدور گردد.

مدیریت و حفاظت اموال با نرم افزار دارایی ثابت

نرم افزار اموال ودارایی های ثابت با بهرهمندی از تکنولوژی RFID به ابزاری ساده و نوین برای حفاظت و جلوگیری از مفقودی اموال و دارایی ثابت تبدیل خواهد شد. این ابزار دارای دقت استثنایی بوده و میزان مفقودی اموال را به کمتر از 0.1 درصد کاهش میدهد.
امکانات و ویژگی های نرم افزار اموال و دارایی ثابت

امکانات اطلاعات پایه اموال

  • امکان تعریف طبقه و گروه دارایی ها
  • امکان تعریف جمعدار اموال از بخش اشخاص و شرکت ها
  • امکان ثبت تاریخ انتصاب و تاریخ عزل جمعدار اموال
  • امکان تعریف محل استقرار دارایی ها
  • تعیین روش و نرخ استهلاک باتوجه به قوانین استهلاک
  • تعریف کد اموال تعریف شده طبق معین های مشخص جهت صدور اسناد
  • ویژگیهای کلیدی اموال و دارایی ثابت

نرم افزار حقوق دستمزد چیست؟

نرم افزار حقوق دستمزد، در هر سازمان از اجزای مهم پیاده سازی یک سامانه جامع منابع انسانی حرفه ای و ابزاری برای محاسبه و جبران خدمت کارکنان می باشد.
محاسبه حقوق و دستمزد پرسنلتان را به طرح اندیشان پویا بسپارید
هر ماه حسابداران زمانی زیادی را به محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارمندان اختصاص میدهند. سیستم حقوق و دستمزد پویا به شما کمک میکند تا اطلاعات کارمندان را ثبت کنید و فایلهای بیمه و مالیات بهراحتی تهیه نمایید. شما با داشتن چنین سیستمی میتوانید علاوه بر انجام محاسبات ماهانه حقوق، محاسبات پایان سال مثل عیدی، سنوات و بازخرید مرخصی را نیز بهراحتی مدیریت نمایید.

امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

از مهمترین امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پویا میتوان به تعریف آیتمهای دلخواه پرداختی و کسورات اشاره کرد. با توجه به متفاوت بودن آیتمهای پرداختی و نحوه محاسبه آیتمها در کارگاههای مختلف، در نرم افزار محاسبه حقوق پویا سعی شده بیشترین انعطاف ممکن فراهم شود. از دیگر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد پویا می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
تعریف کارگاههای متعدد برای هر شرکت.
طبقه بندی کارکنان به تفکیک محل و واحدهای خدمت.
تشکیل پرونده مستندات برای هر یک از پرسنل
معرفی انواع استخدام

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی

آشنایی با وظایف و نقش مدیریت منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی نقشی است که در هر سازمانی که بیش از یک نفر عضو داشته باشد معنا دارد. مشکلات، نواقص و چالشهای زیر، از جمله مواردی هستند که باید هنگام آشنایی با مدیریت منابع انسانی و یادگیری دانش مرتبط با آن، در ذهن داشته باشیم.

مدیریت منابع انسانی از طریق متخصصان اختصاصی منابع انسانی، که مسئول اجرای روزمره وظایف مرتبط با منابع انسانی هستند، کار می کند. معمولا، منابع انسانی یک بخش کل را در هر سازمان تشکیل می دهد. بخش های منابع انسانی در سازمان های مختلف می توانند از نظر اندازه، ساختار و ماهیت موقعیت های فردی آن ها متفاوت باشند.

برای سازمان های کوچک تر، داشتن تعداد انگشت شماری از متخصصان منابع انسانی، که هر یک مجموعه گسترده ای از وظایف منابع انسانی را انجام می دهند، غیر معمول نیست.
سازمان های بزرگ تر ممکن است نقش های تخصصی تری داشته باشند، که کارمندان اختصاصا به وظایفی مانند استخدام، مهاجرت و ویزا، مدیریت استعدادها ، مزایا، پاداش و غیره اختصاص یافته اند. اگرچه این موقعیت های منابع انسانی متفاوت و تخصصی هستند، اما عملکردهای شغلی ممکن است با یکدیگر هم پوشانی داشته باشند.

کاربردهای نرم افزار مدیریت منابع انسانی

یک نرم افزار مدیریت منابع انسانی hrm هم ماژولهای مناسب جهت تسهیل فرایند استخدام، استعدادیابی، سهولت انجام پرداختیها را شامل میشود و هم فرصت مناسبی برای مدیران ایجاد میکند که بتوانند با کارکنان خود تعامل داشته باشند، آنها را برای شروع موقعیتهای جدید در شرکت و سازمان آماده کنند و با کاهش استرس کارکنان به افزایش عملکرد آنها کمک کنند.

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی

نرم افزار مدیریت تولید

بهترین نرم افزار مدیریت تولید بهنوعی ستون فقرات انقلاب چهارم صنعتی است. این نرم افزارها باعث خودکارسازی فرایندها میشوند و آنها را توسط هوش مصنوعی مدیریت میکند. نرم افزارهای مدیریت تولید در کنار پیشرفتهای فناوری در حال تغییر مفهوم و شکل تولیدی است که ما میشناسیم. پیشرفت سریع سایر فناوریها مانند تجزیه و تحلیل درلحظه ابر دادهها (Big Data) یا استفاده از راهکارهای مبتنی بر VR برای آموزش کارکنان یا طراحی و استفاده از تجهیزات فناورانه، بیشاز پیش فهرست نیازهای نرم افزاری صنایع را بزرگتر میکند.

نرم افزارهای مدیریت تولید به مراحل مختلف چرخه تولید کمک میکنند: از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و حسابداری گرفته تا مدیریت فرایندهای کف کارخانه، زمانبندی، ردیابی زمان مصرفشده، مدیریت موجودی و برنامهریزی منابع سازمانی (ERP). نرم افزار مدیریت تولید مجموعهای از نرم افزارهای مختلف هستند از جمله نرم افزار نگهداری و تعمیرات، نرم افزار برآورد تولید، نرم افزار مدیریت موجود و... .

ساختار محصول مبتنی بر مصرف مواد BOM، زمانسنجی، ساعت کارکرد ماشینآلات و ضایعات استانداردهای تولید را مشخص میکند و از طریق میزان مصرف مواد BOM، نمودار فرایند جریان FPC و نمودار فرایند عملیات OPC و عملیات واقعی تولید کنترلهای موردنظر مدیریت را در بخش تولید فراهم میکند.عملیات واقعی تولید کنترلهای موردنظر مدیریت را در بخش تولید فراهم میکند.

امکانات نرم افزار مدیریت برنامه ریزی تولید

  • استانداردهای تولید به صورت مرحله ای
  • فرمول های ساخت مشتمل بر BOM ، زمان ستجی نیروی کار و کارکرد ماشین آلات
  • ترسیم درخت محصول، نمودار فرایند جریان OPC و نمودار فرایند عملیات FPC
  • فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز بهای تمام شده استاندارد ، براورد بهای تمام شده
  • فرمول ساخت به منظور استفاده در دوباره کاری
  • ضایعات استاندارد در هر مرحله
 


:: برچسب‌ها: نرم افزار انبارداری , نرم افزار حسابداری انبار , نرم افزار اموال ودارایی های ثابت , نرم افزار دارایی ثابت , نرم افزار حقوق دستمزد , نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی , نرم افزار مدیریت تولید ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 | نظرات ()