نوشته شده توسط : زهرا روزگر

نرم افزار حقوق و دستمزد- نرم افزاری ایده آل برای تمام کسب و کارها

نرم افزارهای طرح اندیشان پویا کلیه فرآیندهای موجود در شرکت ها را به صورت یکپارچه پوشش می دهد که در نهایت عملکرد بهتری نسبت به سیستم های مستقل از هم خواهید داشت. هر کدام از این بسته های نرم افزاری دارای زیر مجموعه های مرتبط با حوزه تخصصی خود خواهد بود. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار حقوق و دستمزد پویا است.

محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، مزایا، پاداش عیدی و سنوات و انواع آیتم های حقوقی فرایندی زمان بر، تکرارشونده اما در عین حال مهم در بخش مالی هر شرکت یا واحد کسب و کار است. استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد، به معنی مکانیزه کردن این فرایند، افزایش بهره وری و دقت در فرایند محاسبه حقوق کارکنان است.

امکانات سیستم حقوق و دستمزد

محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان یکی از مهم ترین و در عین حال زمان برترین محاسبات بخش های مالی و اداری هر شرکتی است. با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد طرح اندیشان پویا شما می توانید:

  • کارگاه های متعدد برای هر شرکت تعریف کنید.
  • اطلاعات کارکنانتان را ثبت کنید
  • دیسکت های قانونی بیمه و مالیات را با فرمت های مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی مطابق با آخرین تغییرات قانونی تهیه نمایید
  • مالیات حقوق را به چهار روش محاسبه کنید
  • سیستم حقوق و دستمزد را به سیستم ورود و خروج کارکنان وصل کنید
  • دیسکت پرداخت حقوق برای تمامی بانک ها را تهیه نمایید
  • اقساط ماهانه، مانده وام و خالص پرداختی حقوق کارکنانتان را پس از انجام محاسبات به آن ها اطلاع دهید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار تهیه صورت های مالی چیست؟

صورت های مالی باید وضعیت مالی، عملکرد مالی و جریان های نقدی واحد تجاری را ارائه کند و این مهم در نرم افزار ERP ایرانی طرح اندیشان پویا برعهده نرم افزار صورت های مالی است. یکی از اهداف صورت های مالی، ارائه اطلاعات طبقه بندی شده درباره وضعیت مالی واحد تجاری است.

نرم افزار صورت های مالی این امکان را فراهم کرده است که این گزارش ها به شکل دقیق و سریع در قالب تعاریف مشخص شده و قابل تغییر توسط کاربر طبق آخرین استانداردهای تعیین شده تهیه شود .

امکانات نرم افزار صورت های مالی

  • تعریف پارامترهای صورت های مالی مورد نظر
  • تهیه صورت های مالی متنوع مانند سود و زیان، ترازنامه و ... توسط کاربر
  • تهیه نسبت های مالی متنوع و یادداشت های پیوست
  • گزارش مقایسه ای صورت های مالی تعریف شده
  • گزارش مقایسه ای نسبت های مالی
  • استخراج گزارش ها در فرمت های WORD و EXCEL

نرم افزار خزانه داری، نرم افزار دریافت و پرداخت

امروزه مدیریت وجوه نقد صندوق ها، بانک ها، اسناد مالی و بهادار و مدیریت نقدینگی یکی از مباحث با اهمیت و مهم ترین دغدغه مدیران ارشد و مالی سازمان بوده و نیروی محرکه همه کسب وکارها از کوچک تا بزرگ است. سیستم نرم افزار خزانه داری، نوعی سیستم مدیریتی است که هدف آن بهینه سازی نقدینگی یک شرکت و در عین حال کاهش ریسک مالی، عملیاتی و اعتبار آن شرکت یا سازمان می باشد.

در نرم افزار دریافت و پرداخت انواع دریافت ها چه به صورت نقد، چک ، دریافت از حساب ... و انواع پرداخت ها بصورت نقد، چک، پرداخت از حساب و ... ثبت می گردد.

کاربرد های نرم افزار خزانه داری

  • مدیریت نقدینگی
  • مدیریت ریس
  • مدیریت مالی شرکت

مزایای نرم افزار خزانه داری

مزیت اصلی نرم افزار خزانه داری توانایی آن در ساده سازی کل فرآیند خزانه داری است. با خودکارسازی فرآیند، کسب وکارها می توانند با حذف فرآیندهای دستی و کاهش خطا در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. نرم افزار خزانه داری همچنین به کسب و کارها با ارائه داده ها و تجزیه و تحلیل بلادرنگ به آنها کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دمو با مشاوران ما در پویا سافت در ارتباط باشید. 

نرم افزار خزانه داری

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار زنجیره تامین

یک زنجیره تامین کارا و چابک، شرط لازم برای موفقیت هر سازمان تولیدی/خدماتی می باشد. شرکت ها باید توانایی پاسخگویی سریع به نیازهای در حال تغییر مشتریان خود را داشته باشند و درعین حال هزینه تولید محصولات خود را پایین نگهدارند تا حاشیه سود خود را افزایش داده و به حداکثر سوددهی نائل گردند.

نرم افزار SCM یا سیستم مدیریت زنجیره تامین شامل یک روال یکپارچه و بسته از درخواست تا تامین درخواست مشتریان می باشد که تمامی پروسه های درون سازمانی و برون سازمانی از تامین کنندگان تا مشتریان را شامل می شود که بخشی از نرم افزار erp است.

زنجیره های تامین در حال پیچیده تر شدن می باشند و شرکت ها در مدیریت آن ها دچار چالش روزافزون شده اند. هر تولیدکننده که دارای یک زنجیره تامین چندوجهی باشد استفاده از نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین را بسیار مفید خواهد یافت که موجب اجرای کارا، آسان تر و در زمان مناسب فعالیت های زنجیره تامین به وسیله ارتباط اجزای زنجیره در قالب یک شبکه هماهنگ می شود.

اهمیت استفاده از نرم افزار زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین یک بخش جدایی ناپذیر از شرکت ها است که وجود آن برای هر سازمانی ضروری است. استفاده از نرم افزار زنجیره تامین می تواند به موفقیت شرکت و شناسایی چالش های پیش رو کمک کند؛ به همین دلیل مدیریت صحیح زنجیره تامین، از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • افزایش رضایت مشتری
  • کاهش هزینه های عملیاتی
  • بهبود موقعیت مالی

به صورت کلی می توان گفت نرم افزاری که تمام نیاز های شما را برای مدیریت زنجیره تامین برآورده کند، می تواند بهترین نرم افزار زنجیره تامین نامگذاری شود. پویا سافت در این زمینه فعالیت های گسترده ای انجام داده و نرم افزار خود را به جدیدترین امکانات مورد نیاز کارفرمایان مجهز کرده است.

نرم افزار مدیریت انبارداری - مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت ذخیره دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیاده سازی شده است. در سیستم انباداری کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستم های دستی یا کاردکس انبار انجام می شد را با اضافه کردن آخرین استانداردهای موجود به صورت خودکار و با ویژگی های بیشتر در اختیار شما قرار می دهد. مدیریت انبارهای عمومی و خصوصی اصناف، شرکت های تجاری و ... که نیاز به اطلاع از وضعیت انبار و چگونگی موجودی و مقادیر وارده، صادره، موجودی آماده فروش، اقلام نایاب و فاسد شده، ضایعات و از بین رفته کسری و اضافات انبارگردانی مقاطع مختلف را دارد، می توانند با استفاده بهینه از نرم افزار انبارداری، کنترل های لازم را بر ورود و خروج کالاها داشته باشند.

هدف اصلی شرکت از تولید نرم افزار مدیریت انبارداری، ثبت دقیق گردش کالا و امکان دسترسی به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن به گزارشات و امکان کنترل دقیق بر گردش کالا است. با مکانیزه کردن سیستم انبارداری وضعیت موجود را برای کاربران بسیار آسان نموده است.

نرم افزار مدیریت انبارداری

نرم افزار حسابداری انبار، سیستم انبارداری

حسابداری انبار به مجموعه ای از اقدامات و فرایندهای مرتبط با حسابداری گفته می شود که ارزش موجودی های انبار را محاسبه می کند. در واقع هدفی که حسابداری انبار دنبال می کند، تعیین ارزش مادی موجودی ها و کالاهای داخل انبار است. انبارگردانی نیز از جمله فرایندهایی است که در دل حسابداری انبار قرار دارد و عموما به همراه فرایند حسابداری انبار، در انتهای یک دوره مالی انجام می شود.

نرم افزار حسابداری انبار شامل نمایش دقیق سلامت مالی یک کسب وکار است که این امر توسط کنترل موجودی آن تعیین می شود. متغیرهای زیادی وجود دارد که حسابداری موجودیانبار با آن ها سروکار دارد؛ از جابجایی موجودی تا نوسانات روزانه در کمیت و تعداد موجودی ها، عمر آن ها، موجودی های از دست رفته و غیره می باشد.

سازمان ها و شرکت ها برای استخراج و محاسبه اطلاعات مالی مورد نیاز در مورد هزینه های نوسانی و درآمدهای خود، باید یک سیستم حسابداری انبار برای موجودی کالا و روش ارزیابی بهای تمام شده به خصوص را انتخاب کرده و به دستورالعمل های خود پایبند باشند. حسابداری موجودی با ردیابی هزینه های موجودی، ثبت دارایی های موجودی و تعیین ارزش کلی موجودی در ابتدا و انتهای یک دوره حسابداری، کسب و کار را از لحاظ و جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

مزایا و کاربرد های نرم افزار حسابداری انباداری پویا

  • امکان تعریف روش های مختلف قیمت گذاری کالاها
  • امکان تعریف روش تعلق گیری ارزش افزوده به کالا
  • امکان قیمت گذاری اسناد ورودی به صورت ریالی و ارزی
  • امکان قیمت گذاری کالاها به تفکیک عوامل هزینه
  • امکان قیمت گذاری های اصلاحی در بازه های زمانی مختلف
  • امکان چاپ رسید ها و حواله ها ریالی و ارزی
  • امکان تهیه گزارش های کاردکس ریالی و ارزی بر اساس واحدهای مختلف سنجش


:: برچسب‌ها: نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار صورت های مالی، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار دریافت و پرداخت، نرم افزار مدیریت زنجیره تامین، نرم افزار مدیریت انبارداری، نرم افزار حسابداری انبار ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1402 | نظرات ()